SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Moest het ook nog een keer terug luisteren; dat zijn nou nog eens leuke verborgen hints!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, het zit er echt in.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
en dan het gezicht van Frits op het einde
Het lijkt er op alsof frits het ook hoort inderdaad. Ik vind het erg vaag.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
en dan het gezicht van Frits op het einde
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoordquote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Het lijkt er op alsof frits het ook hoort inderdaad. Ik vind het erg vaag.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoord
Ik dacht eerst ook dat het erin geplakt was ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, het zit er echt in.
Volgens mij hoorde hij het juist wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoord
In beide gevallen is zijn uitdrukking gepastquote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde hij het juist wel.
Wie is marcel :Squote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
Zou Marcel al een baarmoeder gevonden hebben?
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierigquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Maar die Marcel is dus nog steeds alleen. De enige man in Nederland met trillende eierstokken heeft nog altijd geen vrouw. Die wordt he-le-maal gek.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
Zou Marcel al een baarmoeder gevonden hebben?
twitter:MaritvBohemen twitterde op zondag 08-01-2012 om 23:36:04@Jules_NL ik heb erg hard gelachen om je filmpje. Ik kan t me niet herinneren, maar dat zegt niks:-) reageer retweet
Vooralsnog heb ik alleen nog maar mensen af kunnen schrijven. Nu hoop ik in de volgende aflevering dat dat gevoel ook bevestigd wordt, maar waarschijnlijk wisselt het rijtje 'mollen' en 'kandidaten' weer precies van kant na de 2e uitzending.quote:
Damn, nu al ontmaskertquote:Op maandag 9 januari 2012 00:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Jij bent de Mol! Nu snapt niemand er meer iets van.
Volgens mij was het Yvonne.... ik weet niet of je nu de omschrijving van de persoon die het gedaan heeft nog wilt aanpassen? Dan pas ik m'n quote ook wel even aanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Welke koekwous heeft dit topic naar RLS verplaatst
RLS is nu het WIDM subforum.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Welke koekwous heeft dit topic naar RLS verplaatst
Ik leef graag op het randje.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yvonne.... ik weet niet of je nu de omschrijving van de persoon die het gedaan heeft nog wilt aanpassen? Dan pas ik m'n quote ook wel even aan
Ik ook!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch he, is WIDM een van de redenen dat ik beroemd zou willen zijn.
Dat zal toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Idd.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |