SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Moest het ook nog een keer terug luisteren; dat zijn nou nog eens leuke verborgen hints!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, het zit er echt in.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
en dan het gezicht van Frits op het einde
Het lijkt er op alsof frits het ook hoort inderdaad. Ik vind het erg vaag.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
en dan het gezicht van Frits op het einde
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoordquote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Het lijkt er op alsof frits het ook hoort inderdaad. Ik vind het erg vaag.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoord
Ik dacht eerst ook dat het erin geplakt was ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, het zit er echt in.
Volgens mij hoorde hij het juist wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoord
In beide gevallen is zijn uitdrukking gepastquote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde hij het juist wel.
Wie is marcel :Squote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
Zou Marcel al een baarmoeder gevonden hebben?
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierigquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Maar die Marcel is dus nog steeds alleen. De enige man in Nederland met trillende eierstokken heeft nog altijd geen vrouw. Die wordt he-le-maal gek.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
Zou Marcel al een baarmoeder gevonden hebben?
twitter:MaritvBohemen twitterde op zondag 08-01-2012 om 23:36:04@Jules_NL ik heb erg hard gelachen om je filmpje. Ik kan t me niet herinneren, maar dat zegt niks:-) reageer retweet
Vooralsnog heb ik alleen nog maar mensen af kunnen schrijven. Nu hoop ik in de volgende aflevering dat dat gevoel ook bevestigd wordt, maar waarschijnlijk wisselt het rijtje 'mollen' en 'kandidaten' weer precies van kant na de 2e uitzending.quote:
Damn, nu al ontmaskertquote:Op maandag 9 januari 2012 00:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Jij bent de Mol! Nu snapt niemand er meer iets van.
Volgens mij was het Yvonne.... ik weet niet of je nu de omschrijving van de persoon die het gedaan heeft nog wilt aanpassen? Dan pas ik m'n quote ook wel even aanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Welke koekwous heeft dit topic naar RLS verplaatst
RLS is nu het WIDM subforum.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Welke koekwous heeft dit topic naar RLS verplaatst
Ik leef graag op het randje.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yvonne.... ik weet niet of je nu de omschrijving van de persoon die het gedaan heeft nog wilt aanpassen? Dan pas ik m'n quote ook wel even aan
Ik ook!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch he, is WIDM een van de redenen dat ik beroemd zou willen zijn.
Dat zal toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Idd.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Johnny doet mee met wie is de snol!!quote:
Als moderator op FOK! ben je best wel bekend bij veel mensen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat zal toch niet zo moeilijk zijn?
Meestal zitten er in WIDM? semi bekende Nederlanders, dus dat moet toch lukken?
Nee die maken er een heel eigen programma van.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef themole het volgende:
[..]
Idd.
Zit net te denken dat volgend jaar best wel een 'oh oh ster' of Britt kan meedoen.
Asiel, de gesloten afdeling van de psychiatrische inrichting zal je bedoelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef themole het volgende:
[..]
RLS is nu het WIDM subforum.
We hebben asiel gekregen.
Ik heb het daar niet over, maar hoe je snel een BN'er kan worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef themole het volgende:
[..]
Als moderator op FOK! ben je best wel bekend bij veel mensen.
1. Doe mee aan reallife soap en val op.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over, maar hoe je snel een BN'er kan worden.
7. Schrijf een goed boek.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef themole het volgende:
[..]
1. Doe mee aan reallife soap en val op.
2. Wordt topsporter.
3. Ga acteren in GTST
4. Wordt tv-presentator
5. Wordt slechte zanger
6. Wordt cabaretier
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Johnny doet mee met wie is de snol!!
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Asiel, de gesloten afdeling van de psychiatrische inrichting zal je bedoelen.
Ja dat komt door alle nieuwe topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar was het veel rustiger in het WIDMtopic
Da's mooi, want dan hoef ik én niet langer te wachten en kan ik donderdagavond rustig twitter blijven checken zonder bang te zijn voor allerlei spoilersquote:En kun je niet tot donderdag wachten? Vanaf woensdag 20:30 uur kun je op wieisdemol.avro.nl al de tweede uitzending tot de executie bekijken!
DaMart meldde het ons net, de aankondiging in de MolMail.Hij stelt voor om users die woensdagavond al kijken te vragen om spoilers te gebruiken als ze iets posten over wat er in de aflvering te zien is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef CindieY het volgende:
Jeej, krijg net de MolMail binnen en wat lees ik tot mijn grote verrassing:
[..]
Da's mooi, want dan hoef ik én niet langer te wachten en kan ik donderdagavond rustig twitter blijven checken zonder bang te zijn voor allerlei spoilersIk ben dan namelijk op de nieuwjaarsreceptie van Met Michiel
Omdat de echte fan's de uitzending toch 3 a 4 x kijken....dus die kijken donderdagavond toch welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
Ze rekenen neem ik aan wel op flink wat online kijkers, anders heeft niemand er wat aan.
Maar.. waarom zouden ze het eigenlijk doen?
Meer hits op de site (dus populairder, en op de site kunnen ze het programma en natuurlijk ook de AVRO zelf veel beter profileren als op TV, ze hebben tenslotte altijd omroep-leden nodig), en aangezien tegenwoordig 'uitgesteld kijken' wordt meegeteld bij de kijkcijfers gaan de TV-kijkcijfers dus amper/niet omlaag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
Ze rekenen neem ik aan wel op flink wat online kijkers, anders heeft niemand er wat aan.
De livesite die ze vorige week online hebben gezet, werkte anders ook niet tijdens de uitzending, en vlak na een uitzending is de site ook vaak moeilijk bereikbaar, dus of ze ook echt rekening houden met extra capaciteit...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
De executie is morgen nog niet te zien op internet hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef June. het volgende:
Hm, lijkt me logisch dat je dan de prono ook voor morgen half 9 moet invullen dan..
Ik denk niet dat het er zo duidelijk bovenop zou liggen. Ik denk niet dat dit echt een hint isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Liq het volgende:
Heb hier de vorige aflevering opgenomen en de screencap op het begin met MOLXII even zelf gemaakt van de HD opname. Hierop is ook tekst leesbaar, op de screencap toch iets minder dan op het gepauzeerde frame. Maar hierop staat "Van Bohemen" & "1971" goed leesbaar op. Tevens vaag iets in de trent van "is presentatrice".
Marit van Bohemen en 1971 haar geboortejaar, ik ga haar de volgende aflevering even in de gaten houden maar dit lijkt me erg goed bewijs.
Screencap:
[ http://img337.imageshack.us/img337/209/vlcsnap2012011020h02m14.png (copy/paste deze link) ]
Één frame later zie je dezelfde plaat, maar met de CV van Frits. Zeg dus niets. Enige overeenkomst is dat ze een vrijstelling hadden. Misschien dan toch TIM de mol? of een van zijn tegenstanders in het paintballspel? Ik raak er van in de warquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Liq het volgende:
Heb hier de vorige aflevering opgenomen en de screencap op het begin met MOLXII even zelf gemaakt van de HD opname. Hierop is ook tekst leesbaar, op de screencap toch iets minder dan op het gepauzeerde frame. Maar hierop staat "Van Bohemen" & "1971" goed leesbaar op. Tevens vaag iets in de trent van "is presentatrice".
Marit van Bohemen en 1971 haar geboortejaar, ik ga haar de volgende aflevering even in de gaten houden maar dit lijkt me erg goed bewijs.
Screencap:
[ http://img337.imageshack.us/img337/209/vlcsnap2012011020h02m14.png (copy/paste deze link) ]
Vrees dat ik mezelf ook niet onder bedwang kan houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn beheersing, wat doen ze?!Ik kan heel hard roepen nu dat ik pas donderdag kijk, maar de kans is aanwezig... Acht wie houd ik voor de gek. Morgen al!
Nee hoor, ik vind het ook maar niks. Iedereen gaat het spoilen woensdag en ik zie er de toegevoegde waarde niet van in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Ben ik de enige die het helemaal niks vindt dat je woensdag de aflevering al grotendeels kan bekijken?
Nee. Ik vind het ook stom. Ik hoop dat het een grap is van de mol (Tijdmachine, jeweetz).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Ben ik de enige die het helemaal niks vindt dat je woensdag de aflevering al grotendeels kan bekijken?
Hè wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee.. al ben ik aan de andere kant weer te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Eens, wat mij betreft is het niet nodig, maar ik weet nu al dat ik te nieuwsgierig ben om tot donderdag te wachten. Verder geen meerwaarde voor mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |