Mijn godquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:54 schreef Stokstaart het volgende:
El Ahmadi mag niet weg
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord tekent bezwaar aan tegen verplaatsing duels
Feyenoord heeft bij de KNVB bezwaar aangetekend tegen de verplaatsing van de thuisduels met RKC Waalwijk en FC Utrecht. Beide eredivisiewedstrijden stonden oorspronkelijk op zondagmiddag gepland (19 februari respectievelijk 11 maart), maar zijn door de voetbalbond verzet naar de zaterdagavond ervoor. Feyenoord betreurt het dat de KNVB deze beslissing zonder overleg met de club heeft genomen. Behoudens het feit, dat Feyenoord-supporters een nadrukkelijke voorkeur hebben voor de zondagmiddag (14.30 uur) als vast speelmoment, heeft de club met name problemen met het verplaatsen van de wedstrijd tegen RKC Waalwijk.
Het duel met de Waalwijkers is door de KNVB nu vastgesteld op zaterdag 18 februari om 20.45 uur. De wedstrijd tegen RKC is al maanden geleden aangemerkt als gratis te bezoeken door leden van Feyenoords Juniorclub Kameraadjes. Reeds duizenden kinderen hebben zich voor dit duel aangemeld. Daarnaast is deze wedstrijd ook nog eens voor duizenden jeugdleden van Feyenoords Amateurpartners de afsluiting van het Feyenoord Jeugdproject en zijn zij samen met hun ouders uitgenodigd in De Kuip.
Afgezien van de organisatorische problemen om beide grootschalige evenementen na maanden van voorbereidingen te verplaatsen, zal de belangstelling van Kameraadjes en de jeugdleden van Feyenoord Amateurpartners op zaterdagavond vele malen kleiner zijn dan op zondagmiddag. Feyenoord acht het ondoenlijk deze duizenden veelal jonge kinderen op zaterdagavond te ontvangen, zeker indien het duel pas om 20.45 uur begint.
Daarnaast hebben De Kuip en het Feyenoord Museum reeds hun medewerking toegezegd aan de Rotterdamse Museumnacht, die zaterdagavond 18 februari zal plaatsvinden. Dit evenement trok de afgelopen jaren vele belangstellenden naar het stadion en is onmogelijk te combineren met een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Feyenoord heeft de KNVB gevraagd het besluit tot verplaatsing te heroverwegen, zodat ook de jongste Feyenoord-supporters massaal aanwezig kunnen zijn in De Kuip. De club heeft de bond gevraagd om, indien het opnieuw op zondagmiddag vaststellen niet mogelijk is, dan de wedstrijd tegen RKC in elk geval vroeger en wel om 18.45 uur te laten aanvangen. Feyenoord heeft bij de KNVB benadrukt dat er tijdens de rest van het seizoen geen alternatieven zijn om beide grootschalige evenementen te organiseren.
Nieuwe ontwikkelingen rondom de verplaatsing van beide duels worden door de club via deze website bekendgemaakt.
Tsja, als RKC zo'n kidsdag was is het wel begrijpelijk. Maar Feyenoord - Utrecht op zaterdagavond is wel een mooi affichequote:
quote:
Huh?quote:Behoudens het feit, dat Feyenoord-supporters een nadrukkelijke voorkeur hebben voor de zondagmiddag (14.30 uur) als vast speelmoment,
Mwah, ook veel gezinnen en mensen die van ver komen spelen liever op zondag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je hebt een interland gemist vrees ik gozer, stond duidelijk in de enquette.
zo waar dit.quote:
True.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ook veel gezinnen en mensen die van ver komen spelen liever op zondag.
Een gouwe ouwe dan maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
Welkom in het Leuke Plaatjes-topic. Post hier je favoriete plaatje.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een gouwe ouwe dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah,quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah,
Maar het argument zou sterker zijn als Vertonghen daar lag te janken
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah,
Maar het argument zou sterker zijn als Vertonghen daar lag te janken
Lekker voor umquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog door een 'Feyenoorder' veroorzaakt ook.
Lijkt me sterk aangezien het de vorige keer de enige actie die mogelijk was voor Feyenoord-supporters.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
Ik kijk trouwens nu alweer uit naar de training voor de klassieker. Als het nog gekker wordt dan vorige keer.
Nooit gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Die enquete was vorig jaar ergens. Krijgt iedere SCC-houder via de mail.
Die mailtjes van Mario altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit gehad.
En had het ook meer over de uitslag dan over die enquête op zich. Kan trouwens ook bij spam staan omdat F'noord wel meer nutteloze mailtjes stuurt.
Werd lang gezien als één van de grootste talenten op varkenoord. Slimme speler, kan heel aardig meevoetballen, linkspoot. Maar vorige wedstrijden kreeg de jongere Kongolo toch de voorkeur om op de bank in het eerste meespelen, dat vond ik wel opmerkelijk.quote:
Ook nooit gehad.quote:
De almachtige Happelquote:
Ik geef geen neuk om jou en je elitequote:
Dan krijg je ook geen mailtjes natuurlijk, plebejer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om jou en je elite
Wij hebben onze eigen club al:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om jou en je elite
Te briljant weerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen club al:
[ afbeelding ]
me 2quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben voor meer zaterdagavond wedstrijden, sfeervoller en beter te combineren voor mij
Oké wie stelt de vraag aan hem ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk vind ik zaterdagavond ook heerlijk maar het is wel een stuk vermoeiender voor mijn zusje. Dus wat dat betreft zeg ik 14:30. Qua sfeer echter absoluut zaterdagavond. Maar goed alles is beter dan zondag om 12:30.
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk vind ik zaterdagavond ook heerlijk maar het is wel een stuk vermoeiender voor mijn zusje. Dus wat dat betreft zeg ik 14:30. Qua sfeer echter absoluut zaterdagavond. Maar goed alles is beter dan zondag om 12:30.
In het echt ben ik wel dikker he. 2 SCC voor 2 stoelen he. Anders past het niequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm ff bewerkt, zodat we hem definitief als mascotte kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm ff bewerkt, zodat we hem definitief als mascotte kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Ja, mooie was dat. Die Prof_Hoax zei dat zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het echt ben ik wel dikker he. 2 SCC voor 2 stoelen he. Anders past het nie
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BLUE MOUSTACHED MEERKATS SV, represent
Wat een baasquote:
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben nu al benieuwd naar de eerste actie van de Stokstaarten. Gaat wat worden.
Kan niet wachten. Wij van de elite gaan morgen weer aan de slag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.
Juist. Daar kunnen we helaas niks over vertellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.
Maar we houden voor de rest niks geheim, dat dat even duidelijk is voor iedereenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist. Daar kunnen we helaas niks over vertellen.
[ afbeelding ]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Muto het volgende:
Kapiteintje, bedankt voor de PM. Goed idee man! Ik doe mee.
Het is ook eigenlijk niet de bedoeling dat het op internet komt hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.
Echt hequote:
Ok, that's it! Nu ben ik én geen haas én geen stokstaart?! Dus we hebben de elite (groen), de nieuwe elite (blauw) en de parias (zalmrose?)...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.
Hazen hebben het niet zo op snavels, ze zijn meer van de decadentiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
Ontopic: Waarom wordt het spandoek trouwens pas tegen Vitesse opgehangen en niet tegen Ajax?
briljantquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Nu weer on-topic: Is Cissé definitief afgehaakt voor de Afrika-cup?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
23 dagen gaat het los. Alle gelederen gaan dit voelen
Cisse trainde vandaag apart van de groep. Samen met Dani Fernandezquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Nu weer on-topic: Is Cissé definitief afgehaakt voor de Afrika-cup?
Behalve de elitequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef Dekatria het volgende:
![]()
We zijn natuurlijk wel een groep uit alle geledingen, dat dat duidelijk is
De elite krijgt niks te weten van onze acties idd. Uit eigen kracht voortgebracht!quote:
Zullen we de guillotine maar alvast tevoorschijn halen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De elite krijgt niks te weten van onze acties idd. Uit eigen kracht voortgebracht!
Mag ik misschien vragen wat er staat te gebeuren dan, je wilt natuurlijk niet nog een keer dit soort taferelen lijkt mij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan niet wachten. Wij van de elite gaan morgen weer aan de slag.
Hier nog een panorama van het spandoek van woensdag. Wordt tegen Vitesse opgehangen in de Kuip
Dan gaat de haas on tourquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mag ik misschien vragen wat er staat te gebeuren dan, je wilt natuurlijk niet nog een keer dit soort taferelen lijkt mij?
Zie je het doek in een raar perspectief, of staat stadion feyenoord erg laag op de gevel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier nog een panorama van het spandoek van woensdag. Wordt tegen Vitesse opgehangen in de Kuip
Niemand mocht dit weten op het internet! Wacht laten we er een website van maken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist. Daar kunnen we helaas niks over vertellen.
[ afbeelding ]
Zo rollen zij. Alles vanuit hun eigen perspectief.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je het doek in een raar perspectief, of staat stadion feyenoord erg laag op de gevel?
Zij maken Feyenoord! Dus zij staan daar boven!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je het doek in een raar perspectief, of staat stadion feyenoord erg laag op de gevel?
De eerste steen van De Kuip hebben ze zelf gebakken. In het diepste geheim uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij maken Feyenoord! Dus zij staan daar boven!
Voor dit spandoek was dus alle heisa een maand lang?. Het is een mooi eerbetoon dat zeker, maar tja... wel mooi.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie dat het niveau bij jullie in het topic ook al zo bijster isquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Speelt Materazzi nog wel? Anders halen we hem ook gewoon. Kijken of die kut Strootman nog steeds zo'n grote bakkes heeft als die gozer voor z'n neus staat
Ik kreeg een keer een mail of ik niet een keer naar een Europese topwedstrijd zou willen, ook iets van reclame. Tering, maak je jezelf dan klein als clubquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:35 schreef Stokstaart het volgende:
Wat voor mails krijgen jullie allemaal van Feyenoord dan? Ik krijg echt fucking niks gewoon. Alleen maar spam over o.a. arrangementen van De Kuip Eten en Drinken en soms voor losse kaartverkoop, praktisch ook.
Laatst weer een mail met 10% extra korting op een halve SCC, leuk als je er al een hebt
quote:06-01-2012 Ruben Schaken zet handtekening onder nieuw contract
Ruben Schaken heeft vrijdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een nieuwe verbintenis die hem tot medio 2014 aan Feyenoord verbindt. De aanvaller bekrachtigde hiermee het reeds in december jongstleden overeengekomen principeakkoord. De contractverlenging is nu officieel en daar ben ik erg blij mee, zei Schaken bij het voor hem en Feyenoord mooie moment. Vanaf maandag staat eerst het trainingskamp in Marbella op het programma, maar daarna zal ik een moment zoeken om dit met mijn familie te vieren.
Schaken heeft een uistekende eerste seizoenshelft achter de rug en was in het bezit van een komende zomer aflopende verbintenis. De aanvaller wist zich daardoor in de belangstelling van andere clubs, maar koos desondanks voor een langer verblijf bij Feyenoord. Het was best een moeilijke keuze, omdat dit een van de laatste contracten in mijn voetbalcarrière is, zei hij. Ik ben nu bijna 30 jaar. Financieel is het natuurlijk leuk om de stap naar het buitenland te maken, maar dat telt voor mij niet zwaar genoeg om alles hier op te geven. Ik heb puur voor mijn gezin gekozen en natuurlijk ook voor deze fantastische club. Het is absoluut geen straf om nog twee jaar langer voor Feyenoord te spelen.
Martin van Geel roemde bij de contractondertekening onder meer het karakter van Schaken. Tweeënhalf jaar geleden had Ruben nog nooit in de eredivisie gespeeld, zei de technisch directeur. Niemand had gedacht dat hij nu al zijn tweede contract bij Feyenoord zou tekenen. Ruben heeft karakter getoond, laat dit jaar echt van zich horen. Feyenoord is enorm tevreden over hem.
Van Geel liet weten blij te zijn met het vastleggen van Schaken, die volgens de technisch directeur nog meer in zijn mars heeft. Ruben zit absoluut nog niet aan zijn top, besloot hij. Feyenoord is als club hard bezig om stappen te zetten en is blij dat Ruben daar nog jaren bij betrokken blijft.
Middelsbrough schijnt ook interesse in hem te hebben, in Bakkal dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:50 schreef NumberSeven het volgende:
Mooi, heel erg belangrijk dit. Hoe zit het met Bakkal en el Ahmadi, volgens mij de enige 2 die nog moeten verlengen/vastleggen toch? Ahmadi zei er zeker voor open te staan te verlengen, Bakkal heeft het ook naar zn zin lijkt me.
quote:'Middlesbrough heeft interesse in Bakkal'
Geschreven op 2012-01-06 om 14:18:48 | Bekeken: 4375 | Reacties: 39 | Foto: OrangePictures | Bron: Elfvoetbal.nl
Feyenoord wil Otman Bakkal graag langer aan zich te binden, maar krijgt mogelijk concurrentie uit Engeland. Volgens Gazette Live heeft Middlesbrough interesse in de 26-jarige middenvelder.
Bakkal wordt dit seizoen gehuurd door Feyenoord van PSV, waar zijn contact aan het einde van dit seizoen afloopt. De Rotterdamse club is erg tevreden over de Eindhovenaar en wil dus ook volgend seizoen de beschikking hebben over hem. Boro lijkt echter roet in het eten te gooien.
De Engelse club, dat uitkomt in het Championship, was eerder geïnteresseerd in PSV'er Orlando Engelaar, maar ziet in Bakkal een betere optie. Bij Middlesbrough staat ook Nederlander Marvin Emnes onder contract.
Ik vond het al lang duren.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef NumberSeven het volgende:
Wacht ff, Schaken is 30 jaar? Wtf, ik dacht dat die gast 22 was ofzo.
Yep en verlengd tot 2014 dus voor hem gaan we nooit een cent vangen vrees ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef NumberSeven het volgende:
Wacht ff, Schaken is 30 jaar? Wtf, ik dacht dat die gast 22 was ofzo.
Als je zou kunnen kiezen tussen Feyenoord en Middlebrough dan is die keuze toch snel gemaakt? Waarom zou een speler als Bakkal in de championship willen voetballen. Je hebt een aannemelijke kans dat feyenoord volgend jaar weer europees speelt. Ze zullen waarschijnlijk meer geld kunnen bieden, maar als die dat zo graag wil dan kan die beter in de zandbak gaan voetballen.quote:
Ik las het net ook idd. maar denk dat Bakkal er goed aan doet om min. nog een seizoen goed te spelen in NL, die stap kan hij altijd nog maken. el Ahmadi heeft toch ook geen haast ermee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Middelsbrough schijnt ook interesse in hem te hebben, in Bakkal dan.
Afwachten als is Vormer niet voor niets gehaald.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:50 schreef NumberSeven het volgende:
Mooi, heel erg belangrijk dit. Hoe zit het met Bakkal en el Ahmadi, volgens mij de enige 2 die nog moeten verlengen/vastleggen toch? Ahmadi zei er zeker voor open te staan te verlengen, Bakkal heeft het ook naar zn zin lijkt me.
Vind ook niet dat het hoeft voor zulke spelers. De jeugd moet doorstromen en die moet je kunnen verkopen voor veel geld. Oudere spelers zijn nodig om je balans in tact te houden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en verlengd tot 2014 dus voor hem gaan we nooit een cent vangen vrees ik.
Precies. Als Cabral nu een mindere wedstrijd speelt kun je Schaken erin zetten (en andersom). Als je Schaken niet behoud en Cabral loopt te kloten of is geblesseerd, dan moet je een Manu gelijk voor de leeuwen gooien. Prima oplossing dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind ook niet dat het hoeft voor zulke spelers. De jeugd moet doorstromen en die moet je kunnen verkopen voor veel geld. Oudere spelers zijn nodig om je balans in tact te houden.
Mwoah. Bakkal is al 26 en heeft laten zien bij PSV wat hij in zijn mars heeft. Denk dat die stap voor hem best te maken is. Liever heb ik dat hij een langdurig contract tekent hier, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet realistisch. Ook al zit er potentie in het elftal, voor het geld moet je hier niet blijven. Denk niet dat Bakkal qua karakter op hetzelfde niveau als Vormer zit en eerder geneigd is voor het geld te kiezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:53 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik las het net ook idd. maar denk dat Bakkal er goed aan doet om min. nog een seizoen goed te spelen in NL, die stap kan hij altijd nog maken. el Ahmadi heeft toch ook geen haast ermee.
Als het tot 2114 is dan is het 2 jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel raar om een speler van 30 die eigenlijk alleen zijn snelheid als wapen heeft een 4 jarig contract te geven.
Halverwege 2014 is anders nog maar 2,5 jaar vanaf nu hoor. Dan is hij 32 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel raar om een speler van 30 die eigenlijk alleen zijn snelheid als wapen heeft een 4 jarig contract te geven.
Rekenen niet je sterkste vak op school ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Woon in de uitstoot van Rotterdamquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rekenen niet je sterkste vak op school ?
Denk dat hij het totaal bedoelt: huidig contract 2 jaar + nieuw contract 2 jaar = in totaal 4 jaar voor een 28-jarige speler met als enige wapen snelheid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rekenen niet je sterkste vak op school ?
Bedankt voor de poging, maar ik ben bang dat ik gewoon met mijn eigen domheid te koop liep.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat hij het totaal bedoelt: huidig contract 2 jaar + nieuw contract 2 jaar = in totaal 4 jaar voor een 28-jarige speler met als enige wapen snelheid.
Ok in dat geval word je zeker niet toegelaten bij de groenen of blauwen...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de poging, maar ik ben bang dat ik gewoon met mijn eigen domheid te koop liep.
Clasie op tien proberenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef Typisch het volgende:
We hebben geen andere nummer 10 zoals hij.
quote:
ik vind hem niet zo goed eigenlijk en hij zal best aardig wat vragen aan salaris. En straks met Vormer en evt Goossens en Clasie is hj overbodig toch ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
Bakkal is een probleem. Moet je niet in je selectie willen hebben voor langere periode.
Enige reden dat hij zo goed speelde is A om zichzelf in de kijker te spelen en B om revange te nemen op PSV.
Bij ons speelt hij eigenlijk ook best wisselvallig?
Daarom proberen. Jongens als Clasie kun je nog vormen. Wie had ooit gedacht dat Van Persie een pure spits zou worden? Of Kuijt van Spits naar Rechtsback zou gaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is veel meer een controleur, geen speler met echt aanvallende impulsen.
Ja laten we lekker Mulder proberen in de spits dan. Mafkeesquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom proberen. Jongens als Clasie kun je nog vormen. Wie had ooit gedacht dat Van Persie een pure spits zou worden? Of Kuijt van Spits naar Rechtsback zou gaan?
HIj is wel goed, maar speelt inderdaad wat wisselvallig en is niet beter dan Clasie en El Ahmadi. Vind dat mede door die laatste twee hij beter voor de dag komt. Op zijn positie kun je dus net zo goed een andere speler posteren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
Bakkal is een probleem. Moet je niet in je selectie willen hebben voor langere periode.
Enige reden dat hij zo goed speelde is A om zichzelf in de kijker te spelen en B om revange te nemen op PSV.
Bij ons speelt hij eigenlijk ook best wisselvallig?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
HIj is wel goed, maar speelt inderdaad wat wisselvallig en is niet beter dan Clasie en El Ahmadi. Vind dat mede door die laatste twee hij beter voor de dag komt. Op zijn positie kun je dus net zo goed een andere speler posteren.
Bruins heeft nog steeds geen club.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
HIj is wel goed, maar speelt inderdaad wat wisselvallig en is niet beter dan Clasie en El Ahmadi. Vind dat mede door die laatste twee hij beter voor de dag komt. Op zijn positie kun je dus net zo goed een andere speler posteren.
Bruins is een appeltrekker eerste klas. Moet maar eens bij zichzelf te rade gaan waar het nu precies fout is gegaan. Kan weer vanaf onder aan gaan beginnen nu. Excelsior of iets dergelijks en hopen dat hij dan in de zomer wordt opgepikt door een betere club.quote:
Van mij mogen ze 'm onder voorwaarden terugnemen. Ze hebben dit jaar wel meer spelers beter laten voetballen, dus waarom Bruins niet? Misschien wil hij nu voor de helft van het salaris wel terugkeren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
Bruins is toch echt wel een nummer 10 hoor. Dat heeft die allang laten zien bij Exelsior.
Nu Been opgerot is zou je hem eigenlijk gewoon een kans moeten geven. Contract voor 1 jaar en zien waar het schip strand. Moet je opletten he.
Wel een nummer 10, maar niet zoals Bakkal.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
Bruins is toch echt wel een nummer 10 hoor. Dat heeft die allang laten zien bij Exelsior.
Nu Been opgerot is zou je hem eigenlijk gewoon een kans moeten geven. Contract voor 1 jaar en zien waar het schip strand. Moet je opletten he.
Halfjaar contract zonder salaris prestatie beursquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
Wat, hoe hard hij dan weer gaat falen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
Misschien dat het in een stimulerende omgeving wel lukt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat, hoe hard hij dan weer gaat falen?
Been stimuleerde de omgeving van Bruins toch wel genoeg, dacht ik zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien dat het in een stimulerende omgeving wel lukt?
Het Groene Haas comité weet echt alles he.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:01 schreef Happel het volgende:
Zijn moeder is i.i.g. veilig nu Been vertrokken is.
Wie deed dat niet onder Been?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:03 schreef Gert het volgende:
Ja laten we nóg een middenvelder erbij halen, en dan een die jaren achter elkaar als een theezakje heeft lopen voetballen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Been stimuleerde de omgeving van Bruins toch wel genoeg, dacht ik zo
El Ahmadi en Cissé ook zou je zeggen, maar die staan nu ook lekker te ballen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
BruinsHou toch alsjeblieft op zeg..
Die prutser heeft kansen genoeg gehad.
In principe eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:13 schreef inZanity het volgende:
BruinsHou toch alsjeblieft op zeg..
Die prutser heeft kansen genoeg gehad.
El Ahmadi had al uitstekend gepresteerd bij Twente toen hij bij Feyenoord kwam. Dat die het voetballen niet is verleerd en dat dit weer boven komt onder een andere trainer, ja dat zou je het Koeman-effect of het exit-Been-effect kunnen noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie deed dat niet onder Been?
El Ahmadi was toch ook afgeschreven. Blijkt opeens prima te kunnen voetballen. Hoe verklaar jij dat?
Koeman kan geen wonderen verrichten hoor, nog even en De Cler komt weer voorbij in dit topic als redder voor de linksback, want als El Ahmadi het ineens weer kan ...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
El Ahmadi en Cissé ook zou je zeggen, maar die staan nu ook lekker te ballen.
El Ahmadi heeft dan ook eerder laten zien het wel degelijk te kunnen, was gewoon een kwestie van vertrouwen. Bruins heeft het eigenlijk nooit laten, is gewoon een kwestie van de verkeerde instelling.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
El Ahmadi en Cissé ook zou je zeggen, maar die staan nu ook lekker te ballen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft dan ook eerder laten zien het wel degelijk te kunnen, was gewoon een kwestie van vertrouwen. Bruins heeft het eigenlijk nooit laten, is gewoon een kwestie van instellig.
Jep.quote:En ach Cissé, kan nu leuk meekomen omdat de ploeg goed draait maar veel beter zal het niet worden hoor blijft een onbegrijpelijke aankoop.
Feit is wel dat hij in zijn eerste seizoen (was dat nog onder Van Marwijk? ) WEL gewoon goed gespeeld heeft bij Feyenoord. Dus kennelijk kan hij het wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:19 schreef Gert het volgende:
[..]
El Ahmadi had al uitstekend gepresteerd bij Twente toen hij bij Feyenoord kwam. Dat die het voetballen niet is verleerd en dat dit weer boven komt onder een andere trainer, ja dat zou je het Koeman-effect of het exit-Been-effect kunnen noemen.
Bruins is een ander verhaal. Die heeft vier seizoenen de kans gehad en nooit kunnen overtuigen dat hij een waardevolle vaste kracht is. Sterker nog: hij maakte vaak een ongeïnspireerde, slappe indruk en toonde geen enkele progressie.
Omdat het er bovendien niet naar uitziet dat er een middenvelderstekort dreigt én Bruins ook al weer 25 wordt en er dus zo langzamerhand zou moeten ZIJN ipv de eeuwige belofte blijven, hoeft-ie van mij niet terug te keren.
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie deed dat niet onder Been?
El Ahmadi was toch ook afgeschreven. Blijkt opeens prima te kunnen voetballen. Hoe verklaar jij dat?
En Excelsior, man, die gozer was nog beter in Excelsior dan Clasie nu bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feit is wel dat hij in zijn eerste seizoen (was dat nog onder Van Marwijk? ) WEL gewoon goed gespeeld heeft bij Feyenoord. Dus kennelijk kan hij het wel.
Tsja, zou jij het naar je zin hebben als een totaalmongool als Wijnaldum je gewoon WEIGERT te zienquote:Maar goed, ik snap de bezwaren wel hoorAls ik alleen denk aan zijn gefrustreerde hoofd heb ik er al geen zin meer in.
Betrokken bij de club, hè.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het Groene Haas comité weet echt alles he.
Ja maar erg reeel gezien: wie bij Feyenoord was WEL goed de afgelopen twee jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ja, maar je kan niet tot je 41e blijven klampen aan het feit dat je ooit talent had. Laatste 2 jaar waren dramatisch van Luigi. Dan nog is het interessant om te zien hoe hij het onder Koeman doet. Zeker als het de club weinig kost.
[ afbeelding ]
Jullie kunnen nog niet eens een fatsoenlijk spandoekie maken manquote:
We maken ze tenminste nog.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog niet eens een fatsoenlijk spandoekie maken man
Het was een mooie doekquote:
Hij heeft heus weleens wat leuks laten zien maar over het algemeen heeft ie gewoon nooit z'n kans gegrepen, terwijl ie toch echt wel genoeg kansen heeft gehad. Dat ie over veel talent beschikt(e) zal ik nooit ontkennen maar met alleen talent kom je er niet. Of wil je ieder talent die het niet gered heeft weer terughalen naar Feyenoord omdat we nu Koeman als trainer hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ben je gek ofzo? Bruins was een half jaar lang onze beste speler, heeft zelfs Ajax compleet kapot gevoetbald.
Sorry hoor, maar die hetze tegen bruins. Zou in DIT Feyenoord echt compleet renderen, omdat hij hier WEL de behandeling zou krijgen die hij nodig heeft (lees: Van Gastel die hem op zijn kanker geeft, Koeman die hem af en toe een aai over de bol geeft en het ontzettende ontzag wat hij heeft voor Gio).
[..]
Geweldig nieuws.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:46 schreef Happel het volgende:
Van Geel liet weten blij te zijn met het vastleggen van Schaken, die volgens de technisch directeur nog meer in zijn mars heeft. Ruben zit absoluut nog niet aan zijn top, besloot hij. Feyenoord is als club hard bezig om stappen te zetten en is blij dat Ruben daar nog jaren bij betrokken blijft.
quote:Je hebt Feyenoorders...
Ik behoor tot de categorie waar menig Feyenoorder tot behoort: vroeger als kind aan de hand mee naar de Kuip, en sindsdien rood-wit bloed door de aderen stromend. Af en toe pik ik een wedstrijdje mee, bijvoorbeeld als het een leuke wedstrijd beloofd te worden (zoals PSV-thuis dit seizoen) of als Feyenoord het nodig heeft, zoals VVV-thuis vorig seizoen. Ik ben een ras-Feyenoorder, al heel m'n leven, en dat zal ook altijd zo blijven.
Een paar maanden terug kwam op verscheidene websites het fenomeen van een 'groene haas' ter sprake. "De haas is groen", werd er simpelweg gezegd. Waar het om ging leek maar een select groepje mensen te weten, en uiteindelijk kwam er zelfs een website met een aftellende klok. Er waren spandoeken te zien met een groene haas, maar behoudens een hele zwik aan speculaties werd er nooit openheid van zaken gegeven, waardoor menigeen vermoedde dat het om acties ging waar de autoriteiten niks van moesten weten. Door de aanhoudende geheimzinnigheid begonnen veel mensen de haas zat te worden... waaronder ik ook. Ja fijn, de haas is groen, en 4 januari is er een actie... leukleuk, en donderstraalt nou maar weer op. Ik was het zat omdat het iets totaal on-Rotterdams is om om de hete brij heen te manouvreren.
Ondertussen zag ik ook wat het tegenovergestelde van geheimzinnigheid bewerkstelligen kon. Er was een vrouw, wiens man aan terminale darmkanker leed. Djee. Zijn laatste wens was om Feyenoord nog eens te zien in de Kuip, maar ze hadden geen geld voor kaartjes. Prompt werden er businessseats geregeld, en werd de actie op touw gezet om in de 12e minuut als 1 Legioen voor Djee te zingen. Overal was het te lezen: neem je sjaal mee, en in de 12e minuut zingen we voor hem. Ik hoefde, bekend met de ziekte van Djee, geen seconde na te denken - ook mijn sjaal ging mee.
Djee was zelf echter onbewust van wat komen ging, en toen in de 11e minuut 43000 man, de Eindhovenaren en mijzelf incluis, voor hem ging staan om vervolgens in de 12e minuut als 1 stem voor hem te zingen, was hij totaal verrast. "Dat hebben ze voor jou gedaan, omdat jij voor het laatst hier bent", hoorde de totaal overdonderde Djee van z'n vrouw... op een moment wat hij achteraf als 1 van de gelukkigste momenten van zijn snel-aflopende leven beschouwde. Internationaal kreeg men ook lucht van de actie, en al gauw had het filmpje van de actie het tienvoudige van de views van de wedstrijdsamenvatting en vergaarde de actie het respect vanuit heel Europa. En ik was trots... want die actie symboliseerde Feyenoord, en de grootsheid van haar Legioen.
Ondertussen telde de klok af naar deze woensdag, 4 januari. De dag van de nieuwjaarsreceptie, en ook de sterfdag van Coen Moulijn. En dat bleek de crux van het verhaal... toen de berichten in de avond binnenkwamen bleek het om een herdenking te gaan. Een herdenking van Feyenoord's grootste speler, waar de groene hazen een spandoek voor hadden gemaakt en voor wie zij, tesamen met spelers en Coen's Adrie, een minuut stilte hielden temidden van fakkelvuur. Een prachtige actie.
Ik voel me nu echter verraden, als supporter. Want ik had bij die herdenking willen zijn. Ik had op de fiets willen stappen en mee willen doen met het gezang, en de minuut stilte. Maar ik was er niet. Ik was er niet, omdat ik, zoals het gros van de andere Feyenoorders, geen flauw idee had dat die countdown aan een herdenking refereerde. En dan lees ik 'dat het niet de bedoeling was dat mensen zich buitengesloten voelden'. Als dat niet de bedoeling is, dan zet je het, net als met de actie voor Djee, op alle fansites die Feyenoord rijk is. Dan komen mensen er op af, net als met de uitvaart van Coen. Ik stond toen op de Erasmusbrug, met een vlag te vechten tegen de stormwind. Ik stond er, omdat ik wist wanneer de auto over de brug zou komen. Ik wist wat de plannen waren, puur en alleen omdat er niet geheimzinnig over gedaan was.
Maar om een onverklaarbare reden willen de hazen hun plannen niet publiceren. Men lijkt die Bassie & Adriaan-geheimzinnigheid wel prima te vinden. En dan denk ik dat al met al, Gudde's woorden over een eensgezind Legioen nog raker zijn dan ooit. Door het gebrek aan openheid wordt de indruk gewekt dat de ziel van het Legioen toebehoort aan de paar honderd man die woensdag bij het beeld van Moulijn stond, en dat is een belediging tegenover de andere tienduizenden mensen die er op de daaropvolgende dag voor hebben gezorgd dat de wedstrijd tegen Ajax in recordtijd is uitverkocht. En daar ben ik er 1 van.
Als de actie van deze woensdag dezelfde bekendheid onder het Legioen had gehad als de actie voor Djee, was het een nog veel mooiere actie geweest dan nu.... maar door de kinderachtige verzwijging is veel van de glans helaas verloren geraakt. En dat vind ik doodzonde. Want er zijn geen èckte-èckten. Je hebt Feyenoorders, en je hebt non-Feyenoorders... en degene die zich beter achten dan anderen horen de 29ste achter de TV (en hun neus) te zitten nagelbijten, in plaats van in de Kuip te zitten.
Gegroet,
Een Feyenoorder
Is het 2x serveren waard.quote:Je hebt Feyenoorders...
Ik behoor tot de categorie waar menig Feyenoorder tot behoort: vroeger als kind aan de hand mee naar de Kuip, en sindsdien rood-wit bloed door de aderen stromend. Af en toe pik ik een wedstrijdje mee, bijvoorbeeld als het een leuke wedstrijd beloofd te worden (zoals PSV-thuis dit seizoen) of als Feyenoord het nodig heeft, zoals VVV-thuis vorig seizoen. Ik ben een ras-Feyenoorder, al heel m'n leven, en dat zal ook altijd zo blijven.
Een paar maanden terug kwam op verscheidene websites het fenomeen van een 'groene haas' ter sprake. "De haas is groen", werd er simpelweg gezegd. Waar het om ging leek maar een select groepje mensen te weten, en uiteindelijk kwam er zelfs een website met een aftellende klok. Er waren spandoeken te zien met een groene haas, maar behoudens een hele zwik aan speculaties werd er nooit openheid van zaken gegeven, waardoor menigeen vermoedde dat het om acties ging waar de autoriteiten niks van moesten weten. Door de aanhoudende geheimzinnigheid begonnen veel mensen de haas zat te worden... waaronder ik ook. Ja fijn, de haas is groen, en 4 januari is er een actie... leukleuk, en donderstraalt nou maar weer op. Ik was het zat omdat het iets totaal on-Rotterdams is om om de hete brij heen te manouvreren.
Ondertussen zag ik ook wat het tegenovergestelde van geheimzinnigheid bewerkstelligen kon. Er was een vrouw, wiens man aan terminale darmkanker leed. Djee. Zijn laatste wens was om Feyenoord nog eens te zien in de Kuip, maar ze hadden geen geld voor kaartjes. Prompt werden er businessseats geregeld, en werd de actie op touw gezet om in de 12e minuut als 1 Legioen voor Djee te zingen. Overal was het te lezen: neem je sjaal mee, en in de 12e minuut zingen we voor hem. Ik hoefde, bekend met de ziekte van Djee, geen seconde na te denken - ook mijn sjaal ging mee.
Djee was zelf echter onbewust van wat komen ging, en toen in de 11e minuut 43000 man, de Eindhovenaren en mijzelf incluis, voor hem ging staan om vervolgens in de 12e minuut als 1 stem voor hem te zingen, was hij totaal verrast. "Dat hebben ze voor jou gedaan, omdat jij voor het laatst hier bent", hoorde de totaal overdonderde Djee van z'n vrouw... op een moment wat hij achteraf als 1 van de gelukkigste momenten van zijn snel-aflopende leven beschouwde. Internationaal kreeg men ook lucht van de actie, en al gauw had het filmpje van de actie het tienvoudige van de views van de wedstrijdsamenvatting en vergaarde de actie het respect vanuit heel Europa. En ik was trots... want die actie symboliseerde Feyenoord, en de grootsheid van haar Legioen.
Ondertussen telde de klok af naar deze woensdag, 4 januari. De dag van de nieuwjaarsreceptie, en ook de sterfdag van Coen Moulijn. En dat bleek de crux van het verhaal... toen de berichten in de avond binnenkwamen bleek het om een herdenking te gaan. Een herdenking van Feyenoord's grootste speler, waar de groene hazen een spandoek voor hadden gemaakt en voor wie zij, tesamen met spelers en Coen's Adrie, een minuut stilte hielden temidden van fakkelvuur. Een prachtige actie.
Ik voel me nu echter verraden, als supporter. Want ik had bij die herdenking willen zijn. Ik had op de fiets willen stappen en mee willen doen met het gezang, en de minuut stilte. Maar ik was er niet. Ik was er niet, omdat ik, zoals het gros van de andere Feyenoorders, geen flauw idee had dat die countdown aan een herdenking refereerde. En dan lees ik 'dat het niet de bedoeling was dat mensen zich buitengesloten voelden'. Als dat niet de bedoeling is, dan zet je het, net als met de actie voor Djee, op alle fansites die Feyenoord rijk is. Dan komen mensen er op af, net als met de uitvaart van Coen. Ik stond toen op de Erasmusbrug, met een vlag te vechten tegen de stormwind. Ik stond er, omdat ik wist wanneer de auto over de brug zou komen. Ik wist wat de plannen waren, puur en alleen omdat er niet geheimzinnig over gedaan was.
Maar om een onverklaarbare reden willen de hazen hun plannen niet publiceren. Men lijkt die Bassie & Adriaan-geheimzinnigheid wel prima te vinden. En dan denk ik dat al met al, Gudde's woorden over een eensgezind Legioen nog raker zijn dan ooit. Door het gebrek aan openheid wordt de indruk gewekt dat de ziel van het Legioen toebehoort aan de paar honderd man die woensdag bij het beeld van Moulijn stond, en dat is een belediging tegenover de andere tienduizenden mensen die er op de daaropvolgende dag voor hebben gezorgd dat de wedstrijd tegen Ajax in recordtijd is uitverkocht. En daar ben ik er 1 van.
Als de actie van deze woensdag dezelfde bekendheid onder het Legioen had gehad als de actie voor Djee, was het een nog veel mooiere actie geweest dan nu.... maar door de kinderachtige verzwijging is veel van de glans helaas verloren geraakt. En dat vind ik doodzonde. Want er zijn geen èckte-èckten. Je hebt Feyenoorders, en je hebt non-Feyenoorders... en degene die zich beter achten dan anderen horen de 29ste achter de TV (en hun neus) te zitten nagelbijten, in plaats van in de Kuip te zitten.
Gegroet,
Een Feyenoorder
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Dekatria het volgende:
Maar eens een pennevruchtje. Sorry Gert dat ik weer over die haas begin
[..]
Mooi filmpje. Grappige constatering dat je inderdaad meer de sportman Koeman dan de trainer Koeman bij Feyenoord ziet.quote:
Inderdaad, he-le-maal mee eens. Echt schandalig hoe die actie tot stand is gekomen. Ik kots op die Feyenoorder die andere Feyenoorders expres willen buiten sluiten. Ik kan dan ook niet begriipen waarom Happel bij hoog en bij laag blijft beweren dat er niks geheimzinnigs aan was en dat het alom bekend was wat er ging gebeuren. Nou, dat was het dus niet. Happel, jij mag dan misschien vinden van wel, maar als er een grote schare supporters is die vinden van niet, dan is jouw mening misschien niet zo heel relevant. Schandalig gewoon. En dat neerbuigende toontje van Happel met die 14.gif van hem altijd, zum kotsen. Dat zo'n figuur hier mod mag zijn, ga dan lekker naar ikenmijngroenehaasfeyenoorders.vak410.nl ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:03 schreef Merkie het volgende:
En dat neerbuigende toontje van Happel met die 14.gif van hem altijd, zum kotsen. Dat zo'n figuur hier mod mag zijn, ga dan lekker naar ikenmijngroenehaasfeyenoorders.vak410.nl ofzo.
Nee, jij bent leuk. Mij een beetje voor jood uitmaken. Een grote jongen ben je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:18 schreef Merkie het volgende:
Leuk man, maar het blijft zeer irritant gedrag.
Nouja, je identificeert je in ieder geval niet graag met andere Feyenoorders. Kennelijk vind je die te min. Vind ik twee grote overeenkomsten met Ajacieden ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, jij bent leuk. Mij een beetje voor jood uitmaken. Een grote jongen ben je.
Daarin verschil ik niet veel vann jou dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nouja, je identificeert je in ieder geval niet graag met andere Feyenoorders.
Mijn hele ouvre hier is natuurlijk niets anders dan cynische one-liners, ja. Hou toch op.quote:Kan je overigens ook een keer inhoudelijk de discussie aan gaan in plaats van cynische one-liners te plaatsen?
Het scheelt weinig ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarin verschil ik niet veel vann jou dan.
[..]
Mijn hele ouvre hier is natuurlijk niets anders dan cynische one-liners, ja. Hou toch op.
Stel je niet zo aan. Dat is gewoon een beetje voetbalhumor, moet kunnen,quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, jij bent leuk. Mij een beetje voor jood uitmaken. Een grote jongen ben je.
quote:Even snel (niet uit gemakzucht, maar uit tijdgebrek) een reactie op persoonlijke titel. De Groene Haas is niet enkel in het leven geroepen voor de herdenking van woensdag jl, de groene haas is overigens zelfs uit een grap ontstaan. De zogenaamde geheimzinnigheid had ook helemaal niets te maken met het uitsluiten van Feijenoorders De uitnodiging is aan zo veel mogelijk bekenden verstuurd met het verzoek deze weer verder te verspreiden...
De Erasmusbrug is vorig jaar overigens pas om 12:30 bij de Klantenservice aan alle aanwezigen gecommuniceerd
Ten slotte wil ik je vertellen dat De Feijenoorder binnenkort met meer informatie komt hoe zij de eensgezindheid nog verder willen vergroten en organiseren, waarbij iedereen zich kan gaan aansluiten!
Groeten,
Beetje te laat. Ik neem het iig al een stuk minder serieus. Hou er totaal niet van als men een tweespalt binnen het legioen wil creeren. Openheid en transparantie was toch het devies?quote:
Inderdaad. Lekker achteraf een makkelijk stukje schrijven, wanneer ze doorhebben dat toch een groot aantal mensen totaal geen boodschap hebben aan al die geheimzinnigheid en elite-evenementen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje te laat. Ik neem het iig al een stuk minder serieus. Hou er totaal niet van als men een tweespalt binnen het legioen wil creeren. Openheid en transparantie was toch het devies?
@ Happel: was jij nu ook in het bezit van deze uitnodiging?quote:
Dit was een Email-reactie van LN op m'n stukquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
Inderdaad. Lekker achteraf een makkelijk stukje schrijven, wanneer ze doorhebben dat toch een groot aantal mensen totaal geen boodschap hebben aan al die geheimzinnigheid en elite-evenementen.
Dat bedoel ik dus. Kondig het gewoon op supportersfora en dito sites aan, zoals alle andere acties ook aangekondigd worden. Het is gewoon ongeloofwaardig om nu nog te beweren dat het niet met opzet zo 'kleinschalig' is gehouden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef Caland het volgende:
Bovendien is het op z'n minst naief te noemen als je denkt dat je met mailtjes doorsturen het gehele legioen bereikt![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:03 schreef Dekatria het volgende:
Maar eens een pennevruchtje. Sorry Gert dat ik weer over die haas begin
[..]
Wat is nou eigenlijk het hele probleem? Die herdenking is gewoon een prachtig initiatief man, heb daar gewoon respect voor ofzo. Gewoon een mooie spontane actie.quote:
Wel lezen he, dat zeg ik er ook in. Dat is de hele essentie ook - het is een prachtige actie waar ik makkelijk aan mee had kunnen doen (en met mij vele anderen). Dit kon niet door die achterdeurtjes-hokuspokus, en ik snap ook totaal niet waaróm dat zo verborgen gehouden moest worden. Ik bedoel, er zijn meerdere supporters die Coen op een dergelijke manier respect willen betuigen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef inZanity het volgende:
Wat is nou eigenlijk het hele probleem? Die herdenking is gewoon een prachtig initiatief man, heb daar gewoon respect voor ofzo. Gewoon een mooie spontane actie.
Dat zijn geen 'grapjes' waar ik om kan lachen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Dat is gewoon een beetje voetbalhumor, moet kunnen,
Ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
@ Happel: was jij nu ook in het bezit van deze uitnodiging?
Waar haal je toch vandaan dat ze een tweespalt willen creëren? Ze zullen het misschien niet handig hebben aangepakt op deze manier, maar wat ik 100% zeker weet is dat ze geen elitegroep (w.t.f man...) willen creëren. Ik vind het serieus gezeik van sommigen hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje te laat. Ik neem het iig al een stuk minder serieus. Hou er totaal niet van als men een tweespalt binnen het legioen wil creeren. Openheid en transparantie was toch het devies?
You don't say! Als je iets verborgen houdt, moet er een goede reden voor zijn. Dat die dan niet komt, maakt het dat mensen dit soort conclusies trekken. Misschien overtrokken, maar wel volstrekt aan dat eigen domme gedrag te danken. Actie en reactie, enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef Happel het volgende:
Ze zullen het misschien niet handig hebben aangepakt op deze manier
De haas gaat on tourquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
You don't say! Als je iets verborgen houdt, moet er een goede reden voor zijn. Dat die dan niet komt, maakt het dat mensen dit soort conclusies trekken. Misschien overtrokken, maar wel volstrekt aan dat eigen domme gedrag te danken. Actie en reactie, enzo.
En waarom staan we nu ineens in TRV met ons topic?
Waar hij dat vandaan haalt is toch logisch. Ze creëeren namelijk een tweespalt: een groep die wel weet waar het over gaat en een groep die niet weet waar het over gaat. Waarom doen ze anders zo'n timer? Om de mensen te hypen. Ik snap dus niet waarom jij zegt dat ze geen tweespalt willen creëeren aangezien alles wat ze doen erop gericht is om dat juist wel te creëeren. Die hele actie is er om mensen op te delen in wetenden en onwetenden, er is geen enkel ander nut.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn geen 'grapjes' waar ik om kan lachen.
[..]
Ja.
[..]
Waar haal je toch vandaan dat ze een tweespalt willen creëren? Ze zullen het misschien niet handig hebben aangepakt op deze manier, maar wat ik 100% zeker weet is dat ze geen elitegroep (w.t.f man...) willen creëren. Ik vind het serieus gezeik van sommigen hier.
Het is niet verborgen gehouden, dat heb ik al eens eerder proberen uit te leggen. Het is niet openbaar op fora terecht gekomen, dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
You don't say! Als je iets verborgen houdt, moet er een goede reden voor zijn. Dat die dan niet komt, maakt het dat mensen dit soort conclusies trekken. Misschien overtrokken, maar wel volstrekt aan dat eigen domme gedrag te danken. Actie en reactie, enzo.
Foutje.quote:En waarom staan we nu ineens in TRV met ons topic?
Waarom heb je hier dan niemand op de hoogte gesteld?? Het verzoek was toch om te verspreiden onder supporters? Je had op z'n minst de seizoenskaarthouders die hier dagelijks posten een pm kunnen sturen.quote:
Als het niet op fora of fansites mag komen dan hou je toch per definitie iets verborgen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:26 schreef Happel het volgende:
Het is niet verborgen gehouden, dat heb ik al eens eerder proberen uit te leggen. Het is niet openbaar op fora terecht gekomen, dat is heel wat anders.
Waarom dan niet? Ik snap niet dat jij de kritiek niet snapt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is niet verborgen gehouden, dat heb ik al eens eerder proberen uit te leggen. Het is niet openbaar op fora terecht gekomen, dat is heel wat anders.
Laat eens de oproep zien voor de herdenking, ben zelf ook wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:35 schreef inZanity het volgende:
Het is anders 's ochtends gewoon op alle Feyenoordsites komen te staan hoor. Dus dat het verborgen gehouden is is niet helemaal waar.
Weet ik niet, dat moet je de organisatoren vragen.quote:
Ik heb het alleen gestuurd naar mensen die ik ken. Wat je zegt had gekund, ik heb daar niet voor gekozen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:28 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom heb je hier dan niemand op de hoogte gesteld?? Het verzoek was toch om te verspreiden onder supporters? Je had op z'n minst de seizoenskaarthouders die hier dagelijks posten een pm kunnen sturen.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nd-coen-moulijn.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Laat eens de oproep zien voor de herdenking, ben zelf ook wel nieuwsgierig.
Ah, merciquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:40 schreef inZanity het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nd-coen-moulijn.html
Afgezien van alle negatieve publiciteit eromheen was de herdenking iets waardigs. Raar om te zeggen dat het niet zo was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:48 schreef Dekatria het volgende:
Verklaart echter nog altijd de geheimzinnigheid in de maanden ervoor niet. Nodig gewoon vanaf dag 1 iedereen uit, maak er iets waardigs van. Eén klein berichtje op FR12 de ochtend ervoor is veelste laat.
Ik snap niet waarom een herdenking doordrenkt met negatieve publiciteit waardig is, als het zóveel groter en positiever had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef Happel het volgende:
Afgezien van alle negatieve publiciteit eromheen was de herdenking iets waardigs. Raar om te zeggen dat het niet zo was.
in plaats daarvan koos je ervoor om hier stoer en geheimzinnig te gaan doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef Happel het volgende:
Ik heb het alleen gestuurd naar mensen die ik ken. Wat je zegt had gekund, ik heb daar niet voor gekozen.
Ik wist 3 dagen voor de herdenking pas wat er stond te gebeuren. M.a.w. ik had zelf geen flauw idee wat de groene haas inhield. Dacht dat het met heel iets anders te maken had.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
in plaats daarvan koos je ervoor om hier stoer en geheimzinnig te gaan doen
Wat jij wil. Ga er geen woorden meer aan vuil maken. Het was groots en het was positief. Het had grootser en positiever gekund, dat wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een herdenking doordrenkt met negatieve publiciteit waardig is, als het zóveel groter en positiever had kunnen zijn.
Al met al vind ik het gewoon ronduit treurig dat er geen reden voor is waarom het bij de herdenking van de grootste Feyenoorder ooit zo is gedaan. Het had heel simpel veel beter gekund, waarom het dan niet doen?
Meestal wel een idee als je je actie bekend wil maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Je denkt toch niet dat ik iets naar mensen ga doorsturen die ik helemaal niet ken?
Hoflandquote:
Handig.... Van Geel gaat de salariskosten zelf even opdrijven..met zijn habbekrats.quote:
Dan was ie vooral na zijn vertrek belangrijk..... als speler viel dat wel erg mee....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Hofland. Die bleek na zijn vertrek zo belangrijk. Hofland heeft, achteraf gezien, te weinig respect gehad bij Feyenoord.
Krijg je iets mee van die onrust of niet?quote:
quote:Onrust voorafgaand aan benefietwedstrijd
Laatste update: 7 januari 2012 13:56 infoBekijk op de kaart
SPAKENBURG - Het is onrustig tussen supporters die zaterdagmiddag de benefietwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Feyenoord bezoeken.
Volgens een woordvoerder van de politie ''gedraagt een aantal supporters zich niet’’. De mobiele eenheid is opgeroepen. Wat er in Spakenburg precies gaande is, kon hij niet zeggen.
De wedstrijd voor het goede doel staat gepland voor 15.00 uur.
twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:21:49Feyenoord: Lamprou, Van Huijgevoort, Vlaar, Martins Indi, Vilhena; Mokotjo, Bakkal, Leerdam; Cabral, Guidetti, Manu #ijsfey reageer retweet
Zit De Vrij eigenlijk al bij de selectie ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:21:49Feyenoord: Lamprou, Van Huijgevoort, Vlaar, Martins Indi, Vilhena; Mokotjo, Bakkal, Leerdam; Cabral, Guidetti, Manu #ijsfey reageer retweet
Jij weet al wat er aan de hand is ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:27 schreef Muto het volgende:
Wat een teringkneuzen. Echt. Hopelijk gaan ze die gasten gewoon is een keer hard aanpakken en laten ze zich niet gek maken door druk vanuit LunaticNews of FRFC1908
Ja. Ik sprak hem gisteren na de training even. Hij heeft nergens meer last van. Aangezien hij reserveaanvoerder is, zal hij de tweede helft als aanvoerder spelen. Is al eens vaker gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit De Vrij eigenlijk al bij de selectie ?
Ok, goede zaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Ik sprak hem gisteren na de training even. Hij heeft nergens meer last van. Aangezien hij reserveaanvoerder is, zal hij de tweede helft als aanvoerder spelen. Is al eens vaker gedaan.
Nee. Ik moet uiteraard het voorbehoud maken dat er wel sprake moet zijn van Feyenoord-supporters. Althans, volgers van de club.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij weet al wat er aan de hand is ?
twitter:Bassie_FR1908 twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:26:02Spakenburg... we zijn gekomen
#ijsFEY reageer retweet
twitter:Feijenoorder twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:25:38Het gaat los in Spakenburg? Whaha. reageer retweet
Media wil nogal snel opkloppen, Telegraaf werkt alweer met caps-lock op de voorpagina maar weten ook niet wat er is. Even afwachten dus..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik moet uiteraard het voorbehoud maken dat er wel sprake moet zijn van Feyenoord-supporters. Althans, volgers van de club.
We zullen het wel weer zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Media wil nogal snel opkloppen, Telegraaf werkt alweer met caps-lock op de voorpagina maar weten ook niet wat er is. Even afwachten dus..
Kunnen ze die malloten niet eens een keer aanpakken vanbinnen uit? Dit bedoelen we dus allemaal met die 'geldingsdrang' van sommige supporters. Dichten zichzelf op basis van hun apen-gedrag een hogere rang van supporterschap toe. Ik wil er niet aan denken hoe het gaat als we straks weer eens Europees mogen voetballen.quote:
Telegraafquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Media wil nogal snel opkloppen, Telegraaf werkt alweer met caps-lock op de voorpagina maar weten ook niet wat er is. Even afwachten dus..
Komende zomer?twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:16:45#Kuyt naar #Feyenoord ? Zaakwaarnemer Jansen: ,,Dat komt er nog wel van, maar deze winter niet." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:16:39Opstelling #Feyenoord eerste helft: Lamprou,van Huijgevoort,Vlaar,Martins Indi, Vilhena;Mokotjo,Bakkal,Leerdam; Cabral,Guidetti,Manu #ijsfey reageer retweet
Inderdaad. Maar Nu.nl heeft alweer aangepast. De Telegraaf zal nog wel even bezig zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:42 schreef Paul-89 het volgende:
En het erge is dat de andere media het gewoon klakeloos overneemt.
Ik zei het gister toevallig nog tegen een vriend van me: Tegenwoordig kan iedereen journalist worden. Wat moet je nu feitelijk kunnen? Zelfs de websites van de grootste kranten copy-pasten een deel van hun nieuwsberichten van elkaar zonder te checken of het klopt. Stelt gewoon niks (meer) voor dat hele journalisten-vak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:42 schreef Paul-89 het volgende:
En het erge is dat de andere media het gewoon klakeloos overneemt.
Telegraaf doet het niet, die doet er alles aan om negatief over Feyenoord te zijn. Desnoods graven ze in de jaren 90 zolang Feyenoord maar negatief in het nieuws komt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Nu.nl heeft alweer aangepast. De Telegraaf zal nog wel even bezig zijn.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:46:11De rentree van #Swerts is dus aanstaande. Op 12 mei scheurde hij zijn achillespees. reageer retweet
Huur lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Isoufi naar Dordrecht? Niets van meegekregen. Huur of definitief?
Geen idee, daarvoor moet je bij Martin zijn vrees ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt je? Waarom niet definitief?
Het is nergens te zien toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
Eerst die commentator Ijsselmeervogels verdient op voorsprongZe verdedigen alleen maar lol.
Nope maar ik luister omroep spakenburgquote:
Geen idee, internet gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
Hmmm op welke frequentie zit radio spakenburg? Zit nu in amrsfoort dus zal het vast wel kunnen ontvangen
Nee. Rijnmond doet ook maar vlagen op de radio.quote:
'Anachbar'quote:
Ik was een keer bij een wedstrijd waarbij ze Rob Malkaay zeidenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Kijken die mensen überhaupt wel eens Eredivisie?
'Jordy Klaaisen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |