Wat is nou eigenlijk het hele probleem? Die herdenking is gewoon een prachtig initiatief man, heb daar gewoon respect voor ofzo. Gewoon een mooie spontane actie.quote:
Wel lezen he, dat zeg ik er ook in. Dat is de hele essentie ook - het is een prachtige actie waar ik makkelijk aan mee had kunnen doen (en met mij vele anderen). Dit kon niet door die achterdeurtjes-hokuspokus, en ik snap ook totaal niet waaróm dat zo verborgen gehouden moest worden. Ik bedoel, er zijn meerdere supporters die Coen op een dergelijke manier respect willen betuigen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef inZanity het volgende:
Wat is nou eigenlijk het hele probleem? Die herdenking is gewoon een prachtig initiatief man, heb daar gewoon respect voor ofzo. Gewoon een mooie spontane actie.
Dat zijn geen 'grapjes' waar ik om kan lachen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Dat is gewoon een beetje voetbalhumor, moet kunnen,
Ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
@ Happel: was jij nu ook in het bezit van deze uitnodiging?
Waar haal je toch vandaan dat ze een tweespalt willen creëren? Ze zullen het misschien niet handig hebben aangepakt op deze manier, maar wat ik 100% zeker weet is dat ze geen elitegroep (w.t.f man...) willen creëren. Ik vind het serieus gezeik van sommigen hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje te laat. Ik neem het iig al een stuk minder serieus. Hou er totaal niet van als men een tweespalt binnen het legioen wil creeren. Openheid en transparantie was toch het devies?
You don't say! Als je iets verborgen houdt, moet er een goede reden voor zijn. Dat die dan niet komt, maakt het dat mensen dit soort conclusies trekken. Misschien overtrokken, maar wel volstrekt aan dat eigen domme gedrag te danken. Actie en reactie, enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef Happel het volgende:
Ze zullen het misschien niet handig hebben aangepakt op deze manier
De haas gaat on tourquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
You don't say! Als je iets verborgen houdt, moet er een goede reden voor zijn. Dat die dan niet komt, maakt het dat mensen dit soort conclusies trekken. Misschien overtrokken, maar wel volstrekt aan dat eigen domme gedrag te danken. Actie en reactie, enzo.
En waarom staan we nu ineens in TRV met ons topic?
Waar hij dat vandaan haalt is toch logisch. Ze creëeren namelijk een tweespalt: een groep die wel weet waar het over gaat en een groep die niet weet waar het over gaat. Waarom doen ze anders zo'n timer? Om de mensen te hypen. Ik snap dus niet waarom jij zegt dat ze geen tweespalt willen creëeren aangezien alles wat ze doen erop gericht is om dat juist wel te creëeren. Die hele actie is er om mensen op te delen in wetenden en onwetenden, er is geen enkel ander nut.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn geen 'grapjes' waar ik om kan lachen.
[..]
Ja.
[..]
Waar haal je toch vandaan dat ze een tweespalt willen creëren? Ze zullen het misschien niet handig hebben aangepakt op deze manier, maar wat ik 100% zeker weet is dat ze geen elitegroep (w.t.f man...) willen creëren. Ik vind het serieus gezeik van sommigen hier.
Het is niet verborgen gehouden, dat heb ik al eens eerder proberen uit te leggen. Het is niet openbaar op fora terecht gekomen, dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
You don't say! Als je iets verborgen houdt, moet er een goede reden voor zijn. Dat die dan niet komt, maakt het dat mensen dit soort conclusies trekken. Misschien overtrokken, maar wel volstrekt aan dat eigen domme gedrag te danken. Actie en reactie, enzo.
Foutje.quote:En waarom staan we nu ineens in TRV met ons topic?
Waarom heb je hier dan niemand op de hoogte gesteld?? Het verzoek was toch om te verspreiden onder supporters? Je had op z'n minst de seizoenskaarthouders die hier dagelijks posten een pm kunnen sturen.quote:
Als het niet op fora of fansites mag komen dan hou je toch per definitie iets verborgen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:26 schreef Happel het volgende:
Het is niet verborgen gehouden, dat heb ik al eens eerder proberen uit te leggen. Het is niet openbaar op fora terecht gekomen, dat is heel wat anders.
Waarom dan niet? Ik snap niet dat jij de kritiek niet snapt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is niet verborgen gehouden, dat heb ik al eens eerder proberen uit te leggen. Het is niet openbaar op fora terecht gekomen, dat is heel wat anders.
Laat eens de oproep zien voor de herdenking, ben zelf ook wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:35 schreef inZanity het volgende:
Het is anders 's ochtends gewoon op alle Feyenoordsites komen te staan hoor. Dus dat het verborgen gehouden is is niet helemaal waar.
Weet ik niet, dat moet je de organisatoren vragen.quote:
Ik heb het alleen gestuurd naar mensen die ik ken. Wat je zegt had gekund, ik heb daar niet voor gekozen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:28 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom heb je hier dan niemand op de hoogte gesteld?? Het verzoek was toch om te verspreiden onder supporters? Je had op z'n minst de seizoenskaarthouders die hier dagelijks posten een pm kunnen sturen.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nd-coen-moulijn.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Laat eens de oproep zien voor de herdenking, ben zelf ook wel nieuwsgierig.
Ah, merciquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:40 schreef inZanity het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nd-coen-moulijn.html
Afgezien van alle negatieve publiciteit eromheen was de herdenking iets waardigs. Raar om te zeggen dat het niet zo was.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:48 schreef Dekatria het volgende:
Verklaart echter nog altijd de geheimzinnigheid in de maanden ervoor niet. Nodig gewoon vanaf dag 1 iedereen uit, maak er iets waardigs van. Eén klein berichtje op FR12 de ochtend ervoor is veelste laat.
Ik snap niet waarom een herdenking doordrenkt met negatieve publiciteit waardig is, als het zóveel groter en positiever had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:52 schreef Happel het volgende:
Afgezien van alle negatieve publiciteit eromheen was de herdenking iets waardigs. Raar om te zeggen dat het niet zo was.
in plaats daarvan koos je ervoor om hier stoer en geheimzinnig te gaan doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:37 schreef Happel het volgende:
Ik heb het alleen gestuurd naar mensen die ik ken. Wat je zegt had gekund, ik heb daar niet voor gekozen.
Ik wist 3 dagen voor de herdenking pas wat er stond te gebeuren. M.a.w. ik had zelf geen flauw idee wat de groene haas inhield. Dacht dat het met heel iets anders te maken had.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef eight het volgende:
[..]
in plaats daarvan koos je ervoor om hier stoer en geheimzinnig te gaan doen
Wat jij wil. Ga er geen woorden meer aan vuil maken. Het was groots en het was positief. Het had grootser en positiever gekund, dat wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom een herdenking doordrenkt met negatieve publiciteit waardig is, als het zóveel groter en positiever had kunnen zijn.
Al met al vind ik het gewoon ronduit treurig dat er geen reden voor is waarom het bij de herdenking van de grootste Feyenoorder ooit zo is gedaan. Het had heel simpel veel beter gekund, waarom het dan niet doen?
Meestal wel een idee als je je actie bekend wil maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Je denkt toch niet dat ik iets naar mensen ga doorsturen die ik helemaal niet ken?
Hoflandquote:
Handig.... Van Geel gaat de salariskosten zelf even opdrijven..met zijn habbekrats.quote:
Dan was ie vooral na zijn vertrek belangrijk..... als speler viel dat wel erg mee....quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Hofland. Die bleek na zijn vertrek zo belangrijk. Hofland heeft, achteraf gezien, te weinig respect gehad bij Feyenoord.
Krijg je iets mee van die onrust of niet?quote:
quote:Onrust voorafgaand aan benefietwedstrijd
Laatste update: 7 januari 2012 13:56 infoBekijk op de kaart
SPAKENBURG - Het is onrustig tussen supporters die zaterdagmiddag de benefietwedstrijd tussen IJsselmeervogels en Feyenoord bezoeken.
Volgens een woordvoerder van de politie ''gedraagt een aantal supporters zich niet’’. De mobiele eenheid is opgeroepen. Wat er in Spakenburg precies gaande is, kon hij niet zeggen.
De wedstrijd voor het goede doel staat gepland voor 15.00 uur.
twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:21:49Feyenoord: Lamprou, Van Huijgevoort, Vlaar, Martins Indi, Vilhena; Mokotjo, Bakkal, Leerdam; Cabral, Guidetti, Manu #ijsfey reageer retweet
Zit De Vrij eigenlijk al bij de selectie ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
twitter:fnetwerk twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:21:49Feyenoord: Lamprou, Van Huijgevoort, Vlaar, Martins Indi, Vilhena; Mokotjo, Bakkal, Leerdam; Cabral, Guidetti, Manu #ijsfey reageer retweet
Jij weet al wat er aan de hand is ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:27 schreef Muto het volgende:
Wat een teringkneuzen. Echt. Hopelijk gaan ze die gasten gewoon is een keer hard aanpakken en laten ze zich niet gek maken door druk vanuit LunaticNews of FRFC1908
Ja. Ik sprak hem gisteren na de training even. Hij heeft nergens meer last van. Aangezien hij reserveaanvoerder is, zal hij de tweede helft als aanvoerder spelen. Is al eens vaker gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit De Vrij eigenlijk al bij de selectie ?
Ok, goede zaak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Ik sprak hem gisteren na de training even. Hij heeft nergens meer last van. Aangezien hij reserveaanvoerder is, zal hij de tweede helft als aanvoerder spelen. Is al eens vaker gedaan.
Nee. Ik moet uiteraard het voorbehoud maken dat er wel sprake moet zijn van Feyenoord-supporters. Althans, volgers van de club.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij weet al wat er aan de hand is ?
twitter:Bassie_FR1908 twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:26:02Spakenburg... we zijn gekomen
#ijsFEY reageer retweet
twitter:Feijenoorder twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 14:25:38Het gaat los in Spakenburg? Whaha. reageer retweet
Media wil nogal snel opkloppen, Telegraaf werkt alweer met caps-lock op de voorpagina maar weten ook niet wat er is. Even afwachten dus..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik moet uiteraard het voorbehoud maken dat er wel sprake moet zijn van Feyenoord-supporters. Althans, volgers van de club.
We zullen het wel weer zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Media wil nogal snel opkloppen, Telegraaf werkt alweer met caps-lock op de voorpagina maar weten ook niet wat er is. Even afwachten dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |