In het echt ben ik wel dikker he. 2 SCC voor 2 stoelen he. Anders past het niequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm ff bewerkt, zodat we hem definitief als mascotte kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm ff bewerkt, zodat we hem definitief als mascotte kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Ja, mooie was dat. Die Prof_Hoax zei dat zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het echt ben ik wel dikker he. 2 SCC voor 2 stoelen he. Anders past het nie
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BLUE MOUSTACHED MEERKATS SV, represent
Wat een baasquote:
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben nu al benieuwd naar de eerste actie van de Stokstaarten. Gaat wat worden.
Kan niet wachten. Wij van de elite gaan morgen weer aan de slag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.
Juist. Daar kunnen we helaas niks over vertellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.
Maar we houden voor de rest niks geheim, dat dat even duidelijk is voor iedereenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist. Daar kunnen we helaas niks over vertellen.
[ afbeelding ]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Muto het volgende:
Kapiteintje, bedankt voor de PM. Goed idee man! Ik doe mee.
Het is ook eigenlijk niet de bedoeling dat het op internet komt hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.
Echt hequote:
Ok, that's it! Nu ben ik én geen haas én geen stokstaart?! Dus we hebben de elite (groen), de nieuwe elite (blauw) en de parias (zalmrose?)...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.
Hazen hebben het niet zo op snavels, ze zijn meer van de decadentiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
Ontopic: Waarom wordt het spandoek trouwens pas tegen Vitesse opgehangen en niet tegen Ajax?
briljantquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm
Nu weer on-topic: Is Cissé definitief afgehaakt voor de Afrika-cup?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
23 dagen gaat het los. Alle gelederen gaan dit voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |