Nooit gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Die enquete was vorig jaar ergens. Krijgt iedere SCC-houder via de mail.
Die mailtjes van Mario altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit gehad.
En had het ook meer over de uitslag dan over die enquête op zich. Kan trouwens ook bij spam staan omdat F'noord wel meer nutteloze mailtjes stuurt.
Werd lang gezien als één van de grootste talenten op varkenoord. Slimme speler, kan heel aardig meevoetballen, linkspoot. Maar vorige wedstrijden kreeg de jongere Kongolo toch de voorkeur om op de bank in het eerste meespelen, dat vond ik wel opmerkelijk.quote:
Ook nooit gehad.quote:
De almachtige Happelquote:
Ik geef geen neuk om jou en je elitequote:
Dan krijg je ook geen mailtjes natuurlijk, plebejer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om jou en je elite
Wij hebben onze eigen club al:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om jou en je elite
Te briljant weerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen club al:
[ afbeelding ]
me 2quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben voor meer zaterdagavond wedstrijden, sfeervoller en beter te combineren voor mij
Oké wie stelt de vraag aan hem ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk vind ik zaterdagavond ook heerlijk maar het is wel een stuk vermoeiender voor mijn zusje. Dus wat dat betreft zeg ik 14:30. Qua sfeer echter absoluut zaterdagavond. Maar goed alles is beter dan zondag om 12:30.
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk vind ik zaterdagavond ook heerlijk maar het is wel een stuk vermoeiender voor mijn zusje. Dus wat dat betreft zeg ik 14:30. Qua sfeer echter absoluut zaterdagavond. Maar goed alles is beter dan zondag om 12:30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |