Mijn godquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:54 schreef Stokstaart het volgende:
El Ahmadi mag niet weg
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord tekent bezwaar aan tegen verplaatsing duels
Feyenoord heeft bij de KNVB bezwaar aangetekend tegen de verplaatsing van de thuisduels met RKC Waalwijk en FC Utrecht. Beide eredivisiewedstrijden stonden oorspronkelijk op zondagmiddag gepland (19 februari respectievelijk 11 maart), maar zijn door de voetbalbond verzet naar de zaterdagavond ervoor. Feyenoord betreurt het dat de KNVB deze beslissing zonder overleg met de club heeft genomen. Behoudens het feit, dat Feyenoord-supporters een nadrukkelijke voorkeur hebben voor de zondagmiddag (14.30 uur) als vast speelmoment, heeft de club met name problemen met het verplaatsen van de wedstrijd tegen RKC Waalwijk.
Het duel met de Waalwijkers is door de KNVB nu vastgesteld op zaterdag 18 februari om 20.45 uur. De wedstrijd tegen RKC is al maanden geleden aangemerkt als gratis te bezoeken door leden van Feyenoords Juniorclub Kameraadjes. Reeds duizenden kinderen hebben zich voor dit duel aangemeld. Daarnaast is deze wedstrijd ook nog eens voor duizenden jeugdleden van Feyenoords Amateurpartners de afsluiting van het Feyenoord Jeugdproject en zijn zij samen met hun ouders uitgenodigd in De Kuip.
Afgezien van de organisatorische problemen om beide grootschalige evenementen na maanden van voorbereidingen te verplaatsen, zal de belangstelling van Kameraadjes en de jeugdleden van Feyenoord Amateurpartners op zaterdagavond vele malen kleiner zijn dan op zondagmiddag. Feyenoord acht het ondoenlijk deze duizenden veelal jonge kinderen op zaterdagavond te ontvangen, zeker indien het duel pas om 20.45 uur begint.
Daarnaast hebben De Kuip en het Feyenoord Museum reeds hun medewerking toegezegd aan de Rotterdamse Museumnacht, die zaterdagavond 18 februari zal plaatsvinden. Dit evenement trok de afgelopen jaren vele belangstellenden naar het stadion en is onmogelijk te combineren met een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Feyenoord heeft de KNVB gevraagd het besluit tot verplaatsing te heroverwegen, zodat ook de jongste Feyenoord-supporters massaal aanwezig kunnen zijn in De Kuip. De club heeft de bond gevraagd om, indien het opnieuw op zondagmiddag vaststellen niet mogelijk is, dan de wedstrijd tegen RKC in elk geval vroeger en wel om 18.45 uur te laten aanvangen. Feyenoord heeft bij de KNVB benadrukt dat er tijdens de rest van het seizoen geen alternatieven zijn om beide grootschalige evenementen te organiseren.
Nieuwe ontwikkelingen rondom de verplaatsing van beide duels worden door de club via deze website bekendgemaakt.
Tsja, als RKC zo'n kidsdag was is het wel begrijpelijk. Maar Feyenoord - Utrecht op zaterdagavond is wel een mooi affichequote:
quote:
Huh?quote:Behoudens het feit, dat Feyenoord-supporters een nadrukkelijke voorkeur hebben voor de zondagmiddag (14.30 uur) als vast speelmoment,
Mwah, ook veel gezinnen en mensen die van ver komen spelen liever op zondag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je hebt een interland gemist vrees ik gozer, stond duidelijk in de enquette.
zo waar dit.quote:
True.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ook veel gezinnen en mensen die van ver komen spelen liever op zondag.
Een gouwe ouwe dan maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
Welkom in het Leuke Plaatjes-topic. Post hier je favoriete plaatje.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een gouwe ouwe dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah,quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah,
Maar het argument zou sterker zijn als Vertonghen daar lag te janken
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah,
Maar het argument zou sterker zijn als Vertonghen daar lag te janken
Lekker voor umquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog door een 'Feyenoorder' veroorzaakt ook.
Lijkt me sterk aangezien het de vorige keer de enige actie die mogelijk was voor Feyenoord-supporters.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
Ik kijk trouwens nu alweer uit naar de training voor de klassieker. Als het nog gekker wordt dan vorige keer.
Nooit gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Die enquete was vorig jaar ergens. Krijgt iedere SCC-houder via de mail.
Die mailtjes van Mario altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit gehad.
En had het ook meer over de uitslag dan over die enquête op zich. Kan trouwens ook bij spam staan omdat F'noord wel meer nutteloze mailtjes stuurt.
Werd lang gezien als één van de grootste talenten op varkenoord. Slimme speler, kan heel aardig meevoetballen, linkspoot. Maar vorige wedstrijden kreeg de jongere Kongolo toch de voorkeur om op de bank in het eerste meespelen, dat vond ik wel opmerkelijk.quote:
Ook nooit gehad.quote:
De almachtige Happelquote:
Ik geef geen neuk om jou en je elitequote:
Dan krijg je ook geen mailtjes natuurlijk, plebejer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om jou en je elite
Wij hebben onze eigen club al:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om jou en je elite
Te briljant weerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen club al:
[ afbeelding ]
me 2quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:51 schreef Sjapoela het volgende:
Ik ben voor meer zaterdagavond wedstrijden, sfeervoller en beter te combineren voor mij
Oké wie stelt de vraag aan hem ?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk vind ik zaterdagavond ook heerlijk maar het is wel een stuk vermoeiender voor mijn zusje. Dus wat dat betreft zeg ik 14:30. Qua sfeer echter absoluut zaterdagavond. Maar goed alles is beter dan zondag om 12:30.
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Persoonlijk vind ik zaterdagavond ook heerlijk maar het is wel een stuk vermoeiender voor mijn zusje. Dus wat dat betreft zeg ik 14:30. Qua sfeer echter absoluut zaterdagavond. Maar goed alles is beter dan zondag om 12:30.
In het echt ben ik wel dikker he. 2 SCC voor 2 stoelen he. Anders past het niequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm ff bewerkt, zodat we hem definitief als mascotte kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm ff bewerkt, zodat we hem definitief als mascotte kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Ja, mooie was dat. Die Prof_Hoax zei dat zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In het echt ben ik wel dikker he. 2 SCC voor 2 stoelen he. Anders past het nie
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
BLUE MOUSTACHED MEERKATS SV, represent
Wat een baasquote:
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben nu al benieuwd naar de eerste actie van de Stokstaarten. Gaat wat worden.
Kan niet wachten. Wij van de elite gaan morgen weer aan de slag.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.
Juist. Daar kunnen we helaas niks over vertellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan diverse acties gepland. Maar dat merk je vanzelf wel als het zover is.
Maar we houden voor de rest niks geheim, dat dat even duidelijk is voor iedereenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist. Daar kunnen we helaas niks over vertellen.
[ afbeelding ]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Muto het volgende:
Kapiteintje, bedankt voor de PM. Goed idee man! Ik doe mee.
Het is ook eigenlijk niet de bedoeling dat het op internet komt hequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.
Echt hequote:
Ok, that's it! Nu ben ik én geen haas én geen stokstaart?! Dus we hebben de elite (groen), de nieuwe elite (blauw) en de parias (zalmrose?)...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Top, maar wil je er nu verder over zwijgen. Het is niet de bedoeling dat Jantje uit Meppel dit te weten komt.
Hazen hebben het niet zo op snavels, ze zijn meer van de decadentiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:
Ontopic: Waarom wordt het spandoek trouwens pas tegen Vitesse opgehangen en niet tegen Ajax?
briljantquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.happycountdown.com/BlueMeerkatsSV/index.cfm
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Nu weer on-topic: Is Cissé definitief afgehaakt voor de Afrika-cup?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
23 dagen gaat het los. Alle gelederen gaan dit voelen
Cisse trainde vandaag apart van de groep. Samen met Dani Fernandezquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Nu weer on-topic: Is Cissé definitief afgehaakt voor de Afrika-cup?
Behalve de elitequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:50 schreef Dekatria het volgende:
![]()
We zijn natuurlijk wel een groep uit alle geledingen, dat dat duidelijk is
De elite krijgt niks te weten van onze acties idd. Uit eigen kracht voortgebracht!quote:
Zullen we de guillotine maar alvast tevoorschijn halen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De elite krijgt niks te weten van onze acties idd. Uit eigen kracht voortgebracht!
Mag ik misschien vragen wat er staat te gebeuren dan, je wilt natuurlijk niet nog een keer dit soort taferelen lijkt mij?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan niet wachten. Wij van de elite gaan morgen weer aan de slag.
Hier nog een panorama van het spandoek van woensdag. Wordt tegen Vitesse opgehangen in de Kuip
Dan gaat de haas on tourquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mag ik misschien vragen wat er staat te gebeuren dan, je wilt natuurlijk niet nog een keer dit soort taferelen lijkt mij?
Zie je het doek in een raar perspectief, of staat stadion feyenoord erg laag op de gevel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier nog een panorama van het spandoek van woensdag. Wordt tegen Vitesse opgehangen in de Kuip
Niemand mocht dit weten op het internet! Wacht laten we er een website van maken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Juist. Daar kunnen we helaas niks over vertellen.
[ afbeelding ]
Zo rollen zij. Alles vanuit hun eigen perspectief.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je het doek in een raar perspectief, of staat stadion feyenoord erg laag op de gevel?
Zij maken Feyenoord! Dus zij staan daar boven!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie je het doek in een raar perspectief, of staat stadion feyenoord erg laag op de gevel?
De eerste steen van De Kuip hebben ze zelf gebakken. In het diepste geheim uiteraard.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij maken Feyenoord! Dus zij staan daar boven!
Voor dit spandoek was dus alle heisa een maand lang?. Het is een mooi eerbetoon dat zeker, maar tja... wel mooi.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie dat het niveau bij jullie in het topic ook al zo bijster isquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Speelt Materazzi nog wel? Anders halen we hem ook gewoon. Kijken of die kut Strootman nog steeds zo'n grote bakkes heeft als die gozer voor z'n neus staat
Ik kreeg een keer een mail of ik niet een keer naar een Europese topwedstrijd zou willen, ook iets van reclame. Tering, maak je jezelf dan klein als clubquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:35 schreef Stokstaart het volgende:
Wat voor mails krijgen jullie allemaal van Feyenoord dan? Ik krijg echt fucking niks gewoon. Alleen maar spam over o.a. arrangementen van De Kuip Eten en Drinken en soms voor losse kaartverkoop, praktisch ook.
Laatst weer een mail met 10% extra korting op een halve SCC, leuk als je er al een hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |