Lief dat je zo meedenkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:49 schreef Keshet het volgende:
Zoiets Marrije?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't is ook niet echt mijn smaak, maar dat maakt niet uit! We shoppen roezeltjes voor de baby-die-het-kan-hebben van Marrije!quote:
oh is dat zo? Geen ideequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:15 schreef Keshet het volgende:
Ooh! Je zoekt gewoon desigual voor baby's! Zeg dat dan.
quote:
wmb: dat is m!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:35 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Psst, ze hebben hem in 86-92.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:35 schreef Reilain het volgende:
owwwwwwwwww die laatste is leuk Juud!
Had ik die maar gezien anderhalf jaar terug...
(Oona betekend Lammetje)
Ja maar na 3 jongens geen blauw voor mijn babymeisjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sale! E 13,00 samen
Maar wie weet heeft iemand anders er wat aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:52 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haha is stop ermee, we hebben geloof ik niet echt dezelfde smaak..
Ben benieuwd wat het word.
Ja je zou bijna denken dat ze een baby veilen op ebayquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:58 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik kwam tijdens het zoeken op deze site, wat een eng mooie poppen.
http://www.cornelie-byoux(...)osmama_s_Baby_s.html
En deze had ik wel heel gaaf gevonden als eerste pakjequote:
Heeft Niels vaak tuinbroeken aan? Ik heb er hier nog 1 van de h&m maar mijn middelste heeft echt een hekel aan tuinbroeken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef Twinkly het volgende:
Tuinbroekliefhebbers, er staat een Noppies broekje te koop!
Dat is het broekje dat ik in twee maten heb voor Niels omdat het zo mooi zit: het is geen hobbezakmodel.
Ja, hij heeft een maand geleden ofzo wel even gehad dat hij ze niet wilde dragen, toen vond hij het ineens niet lekker zitten bij zijn bovenbenen. Maar vandaag heeft hij de Noppiesbroek ook aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:32 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Heeft Niels vaak tuinbroeken aan? Ik heb er hier nog 1 van de h&m maar mijn middelste heeft echt een hekel aan tuinbroeken.
Okquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh jammer, ik heb hier een maat 86. Gooi ik hem even in vraag en aabod!!
hier je eerste pakje:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef Marrije het volgende:
De onderste vind ik leuker.
(mijn oudste die af en toe op mn scherm kijkt zegt 'we wachten nog steeds op dat zusje van ons')
Ik denk dat dat m wordtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
hier je eerste pakje:
http://www.nextdirect.com/nl/en/shopping/girls/newborn-girls/3/2
ja, ik had m zelf ook al geopperd in het vorige topicquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
ha! serieus?
gewoon BAM in 1x een goed pakje gevind?
mijn meiden hadden wel allebei een jurkje als eerste pakje, voor mij hoefde die jumpsuits juist weer niet zoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:48 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geloof niet dat ik een jurkje als eerste pakje zou doen, maar gewoon een lekker zacht jumpsuitje ofzo.. Die zijn er ook wel in het zachtroze
ohja dat hadden wij ook jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:30 schreef danic het volgende:
Marije (en anderen) let wel op hoe ze kind aankleden. Wij hadden als eerste setje een broekje en shirtje. Op zich schattig, maar ze hebben het shirtje ín de broek gepropt en die vervolgens tot onder dr oksels opgetrokken. Echt geen porum! En ik wad zo van de kaart dat ik het niet heb opgemerkt. Dus nu hebben we foto's met een lieve baby in stomme kleren.
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ja, de kleertjes dienen in eerste plaats ook om het kindje warm te houden.
Het is natuurlijk geen aankleedpopjedus daarom ook alles lekker warm hoog en dichtgestopt.
+1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, maar secundair. Ik ageerde meer op de: kijk hoe ze het aankleden. Jumpsuitjes met voetjes maken dit trouwens al een stuk makkelijkerik vind het alleen de eerste 6 weken leuk trouwens, dan vind ik het pyama's.
dan is het tijd voor crawlers (zonder mouwen)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, maar secundair. Ik ageerde meer op de: kijk hoe ze het aankleden. Jumpsuitjes met voetjes maken dit trouwens al een stuk makkelijkerik vind het alleen de eerste 6 weken leuk trouwens, dan vind ik het pyama's.
Die vind ik echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan is het tijd voor crawlers (zonder mouwen)
nee, ik bedoel die van velours met ritsquote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Twinkly dat vind ik echt afschuwelijk!
Dat dus!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.Mij iets te flowerpower.
Ik vind het wel een Lena (van Poppedein) broekquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.Mij iets te flowerpower.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind deze zo schattig voor mijn babymeis, maar 47,50.... echt no way.
[ afbeelding ]
Ik vind het echt prachtig!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Twinkly dat vind ik echt afschuwelijk!
Ik had al in de gaten dat wij niet helemaal dezelfde smaak hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig!
Maar het staat lang niet alle kindjes.
Haha, ja, maar nog los daarvan, hangt ook wel eea van het kind af.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik had al in de gaten dat wij niet helemaal dezelfde smaak hebben![]()
Jaha, hij wilde in de schoenenwinkel glitter Lelly Kelly's passenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:07 schreef Sannne het volgende:
Ahhh lief van je, NielsEen man met smaak
Dat is zeker waar. Ik ben tijdens mijn zwangerschap helemaal losgegaan op roze dingen en al vrij snel kwam ik erachter dat ik het helemaal niet leuk vind staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja, maar nog los daarvan, hangt ook wel eea van het kind af.
Welke broekjes bedoel je nu precies? Even zodat ik 't plaatje met die stoma compleet heb...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohecht afschuwelijk! Heeeeel erg.
Ikben trouwens geboren in een tijd dat deze dingen in de mode waren. Ik had een jongetje in de klas dat klein en ziekelijk was en die had een stoma. Guy heette hij. En Guy droeg altijd van die broekjes met ritsen. Lekker makkelijk voor de juf.mijn associatie is dus ziek zwak misselijk, niet volwaardig mee kunnen doen bij die broeken. Zowel spijker als velours en bonus is een appel of peer op de knie.
Alles in de sfeer van dat plaatje van Twinkly. Dus ook die crawlers. Maar dan met een rits middenvoor. Af-schuw-lijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Welke broekjes bedoel je nu precies? Even zodat ik 't plaatje met die stoma compleet heb...
Laten we het er op houden dat ik zoiets nooooit zou kopen voor mijn eigense.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef Marrije het volgende:
Deze vindt buuf ver-schrik-ke-lijk. Ik heb m gekocht voor mn dreumes![]()
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef Marrije het volgende:
Deze vindt buuf ver-schrik-ke-lijk. Ik heb m gekocht voor mn dreumes![]()
[ afbeelding ]
Opper teletubbie hier, die heb ik dus zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja, die teletubbiepakken hadden ze ook voor volwassenen
Wow wat goed twinks! Ik bekeek t plaatje en bedacht me dat die lena waarschijnlijk geweldig zou staan, in tegenstelling tot de meeste andere jumpsuits. Lena is echt een kind voor piede wiepen zoals mn moeder zou zeggen. Toch zou ik m niet gauw kopen voor dr denk ik, tis toch net niet helemaal mijn eigen smaak... Maar heel grappig om jouw opmerking vervolgens te lezen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik vind het wel een Lena (van Poppedein) broek
Floris pastte zn broekje tot 2 maanden..deze krijgt een pakje maat 50 ipv 56quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef mignonne het volgende:
oooh Octo wat een heerlijk bolletje <3 mooi pakje! en ach, daar is het een eerste pakje voor toch? dat het maar een week past...
ik heb mail van de mp-verkoper, het shirtje met olifantjes is voor mn oudste! yay! de andere bieder die eerst was ging het om de rok, en mij om shirt, dus we splitsen de bestelling
ik wil die mini ook zo graag es knuffelen... vind dr zoooooo leuk!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:52 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wow wat goed twinks! Ik bekeek t plaatje en bedacht me dat die lena waarschijnlijk geweldig zou staan, in tegenstelling tot de meeste andere jumpsuits. Lena is echt een kind voor piede wiepen zoals mn moeder zou zeggen. Toch zou ik m niet gauw kopen voor dr denk ik, tis toch net niet helemaal mijn eigen smaak... Maar heel grappig om jouw opmerking vervolgens te lezen!
Ohhh en versie Mia in dr eerste pakje, heel leuk octo!
En die meiden van mignonne zijn gewoon om te vreten, al trek je ze pedaalemmerzakjes aan
pedaalemmerzakjes! das een goeie voor jongste!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:52 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wow wat goed twinks! Ik bekeek t plaatje en bedacht me dat die lena waarschijnlijk geweldig zou staan, in tegenstelling tot de meeste andere jumpsuits. Lena is echt een kind voor piede wiepen zoals mn moeder zou zeggen. Toch zou ik m niet gauw kopen voor dr denk ik, tis toch net niet helemaal mijn eigen smaak... Maar heel grappig om jouw opmerking vervolgens te lezen!
Ohhh en versie Mia in dr eerste pakje, heel leuk octo!
En die meiden van mignonne zijn gewoon om te vreten, al trek je ze pedaalemmerzakjes aan
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Ja joh, mignonnie komt hier ergens in de komende 3jr uitgebreid stage lopen, dan regelen wij samen de opvang voor die meisjes wel!
Jah, rot topicquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wel fout al die winkels in de OP... Moet ik weer op klikken en dan zie ik weer iets leuks en dan moet ik het weer kopen
Ach Zalando de online schoenenwinkel helpt ook niet echt hoorquote:
Die reclames zijn ook gewoon irritant, En toch koop ik erquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef Sannne het volgende:
Zalando boycot ik door de rotreclames :p
Heb jij nooit problemen met levering? hoor alleen maar slechte dingenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die reclames zijn ook gewoon irritant, En toch koop ik er
Deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Ja floris achteraf ook wel..wist ik veel van te vorenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:03 schreef mignonne het volgende:
haha Son, al moet ik zeggen dat zelfs mn kleinste gewoon in maat 50 heeft gepast.![]()
![]()
t is stretch dus beetje proppen en t past wel. qua kilo's iig, als je een heel lang kind baart is t misschien anders.
Ik heb nog niet zo veel gekocht bij Zalando alleen tot nu toe nog geen problemen met de levering gehad dus zal wel geluk hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heb jij nooit problemen met levering? hoor alleen maar slechte dingen
Zara heeft geweldige jasjes! Sowieso geweldige kleertjes maar erg slecht vind ik de zeer beperkte voorraad in maten, ook als ze geen sale hebben hangen er vaak maar 2 stuks van 1 maat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Sannne het volgende:
Ik ga eens opzoek, thanks! Ik zag bij Zara zo'n lief jasje dat heel soepel leek maar die was niet in haar maat
Ik denk het, Kijk ik ben veel thuis dus dat scheelt want Selektvracht komt altijd tussen 10 en 4 uur in de middag tenminste hier dan...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef mignonne het volgende:
selektvracht![]()
ik heb maar 1 keer iets besteld bij zalando en dat kwam keurig de volgende dag binnen. Maar dat was wel een cadeaubon die ik gewonnen had, zou het daarmee te maken hebben?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef Sannne het volgende:
Leukkk die vestjasjes!! Ik ga weer shopppeeee! Kinderbijslag he :p
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Toch eens vragen, Ik zie hier alleen maar moeders geloof ik doen jullie mannen weleens zich bemoeien met de kleding van de kleintjes?
nop! hij vraagt altijd wat ze aan moet als hij dr gaan aankleden na het bad of na een mega poep luier...ik leg dus altijd alles klaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Toch eens vragen, Ik zie hier alleen maar moeders geloof ik doen jullie mannen weleens zich bemoeien met de kleding van de kleintjes?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Die van mij weet na vier jaar nog steeds het verschil niet tussen een jurk en een rok. Maakt de meest vreselijke combinaties en heeft werkelijk geen idee welke maten de meiden hebben. Voor mini leg ik setjes in de kast, want shirtjes onder jurkjes en maillots en... nee, dat lukt hem niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:47 schreef Cathmar het volgende:
Eens in de zoveel tijd bedenkt hij zich dat het misschien weer eens tijd is om iets leuks te zeggen over de kleding. En dan krijgen ze complimentjes over dingen die ze al een half jaar hebben
Denk ik je éindelijk te betrappen op een fout, bedenk ik me dat je er twee hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:32 schreef innepin het volgende:
[..]Die van mij kleedt ze enthousiast aan, maakt betere combinaties dan ik en komt ook af en toe best met hele leuke outfits voor de meisjes thuis <3
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:06 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Denk ik je éindelijk te betrappen op een fout, bedenk ik me dat je er twee hebt.
prcies. Soms ook combinaties die niet helemaal kunnen, maar niet vreselijk ofzo. hij snapt alleen na 1,5 jaar nog steeds niet hoe de kast is ingedeeldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik leg nooit meer wat klaar voor fietje. N is haar vader, en als hij haar aan wil trekken wat ik niks vind dan moet hij dat lekker zelf weten.
Het levert regelmatig combinaties op die ik zelf zo nooit zou verzinnen, maar die verrassend genoeg echt leuk staan.
Uhm neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:19 schreef Sannne het volgende:
Sonnetje, C&ADaar ook geweest?
(ik slaag echt nooooit bij C&A, wat een buttwinkel voor kinderen. Maar deze....
)
Die viel bij mijn knul heel raar. Zijn hoofd kwam er haast niet doorheen. Zou 'm niet kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze zijn er wel zonder mouw.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2098907%2007000%2036%201019%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Sorbootje, vind ik echt tof van je, dat Isabeau mag kiezen . En dat je t aanschaft, ook al is t niet jouw eerste keuze .oh en ik vind beide shirtjes leukquote:Op zondag 8 januari 2012 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Die tweede is een stuk minder, maar zij was er weg van! En tja... dan zwicht ik.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Perfect voorbeeld:
zij heeft haar roze, glitter en toch een tof model.
[ afbeelding ]
Even geheel offtopic, maar ik zie een bekende kast, met ook de TV op dezelfde plek... hoe deden jullie dat toen je mini kleiner was, want Soneal zit me net een beetje te vaak aan de zijkant van de TV en die is net te groot om in de kast te passen, en staat dus bijna tegen het 3-vlaks gedeelte aan, maar ik ben als de dood dat hij een keer (te hard) aan de TV trekt.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn mini heeft weer een zooi nieuwe kleren, van hier en van virendin 2e-handsch...
Ik ben zo verliefd op dit shirtje... en de nieuwe broek van Raissa overgenomen vind ik ook leuk (kind heeft geen billen... past zelfs met malloit nog in een broekje mt 80 of 86... alleen de lengte kan dan nauwelijks meer, gelukkig met een capri geen probleem)
[ afbeelding ]
Geheel offtopic terug: Hier past de tv ook net niet in de kast, dus staat er iets voor. Maar toen Minke klein was kwam ze ook wel bij de tv in de buurt, maar die heeft nooit de neiging gehad het ding eraf te trekken.. daar is ie ook iets te groot/zwaar voor. Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even geheel offtopic, maar ik zie een bekende kast, met ook de TV op dezelfde plek... hoe deden jullie dat toen je mini kleiner was, want Soneal zit me net een beetje te vaak aan de zijkant van de TV en die is net te groot om in de kast te passen, en staat dus bijna tegen het 3-vlaks gedeelte aan, maar ik ben als de dood dat hij een keer (te hard) aan de TV trekt.
Die heeft eanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef danic het volgende:
Nou ja, tis em niet, maar qua soort jas dan weer wel. Zoiets Sannne:
[ afbeelding ]
Soneal gooit nogal eens speeltjes op dat deel van de kast, en hoewel we hem dat wel redelijk aan het afleren zijn, schrik ik me nog iedere keer een hoedje als hij de TV rechtsonder vastpakt aan de zijkant, ik ben als de dood dat het ding er wel een keer afgetrokken wordt, ongeacht het gewicht....quote:Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Geheel offtopic terug: Hier past de tv ook net niet in de kast, dus staat er iets voor. Maar toen Minke klein was kwam ze ook wel bij de tv in de buurt, maar die heeft nooit de neiging gehad het ding eraf te trekken.. daar is ie ook iets te groot/zwaar voor. Hoe zie je dat voor je dan?
Ik heb nooit niksquote:
Hebben ze de maatjes nog op voorraad? dan zou ik alles annuleren en opnieuw bestellen.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:34 schreef bitterend het volgende:
pff heb gisteren voor 70 euro's aan meuk bij de H&M gekocht
Ik zet dit er ook meer neer omdat 'jullie' ook alle codes hier neer zetten die jullie vinden. En nu mijne er 'ook' bij staat hebben 'jullie' nu meer korting ;Pquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit niksMaar van die 10 ga ik niet juigen, kan je makkelijk meer van maken, gewoon even goede sites checken. Soms komt de 25 op 1 artikel nog beter uit als de 10 op alles. 't is even vogelen maar ik heb altijd veul voor wehneg.
Om dat stomme gedoe met dat leuke sterretjes fleece vest?quote:
Die ik heb is van Dirkje dacht ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef __Isis__ het volgende:
F-R/Danic dat wollen jasje vind ik echt super voor mijn meiske!Waar komt die vandaan?
Vlindur, jij was toch van naam veranderd of heb ik wat gemist?![]()
Thx! Ik ga even Google aanslingeren!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die ik heb is van Dirkje dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.google.nl/sear(...)q=studio+100+kledingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:42 schreef ymme het volgende:
Mart zijn vriendje wordt bijna 3 jaar.
En die is gek van piraten (piet piraat).
Nu dacht ik misschien wel leuk als ik een t shirt geef met een afbeelding van een piraat erop ofzo.
Iemand een idee waar deze te kopen? Ik google met rot joh.
de broek die ik heb is toch een slag lichter, maar wel donkerder dan op de zara-plaatjes. achja, maakt ook niet uit.quote:
Zonder die strikjes onderaan had ik het een heel leuk jurkje gevonden!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef SacreCoeur het volgende:
ja strikjes vind jij leuk he! vooral grote natuurlijk
is dit niet iets voor je?
[ afbeelding ]
XD
Volgens mij hebben ze dezelfde maat. En ean past hem deze winter nog wel hoop ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Thx! Ik ga even Google aanslingeren!
Of ga jij de jouwe binnenkort al in V&A gooien toevallig?!![]()
Niet op studio100 of piet piraat. Vind dat eerlijk gezegd nogal aan de dure kant voor een klein verjaardscadeautje (vooral door de verzendkosten natuurlijk).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Waar heb je op gegoogled dan?
http://www.google.nl/sear(...)418&biw=1024&bih=677
Je hebt van dat textielfolie, koop je zelf een T-shirt bij de Zeeman, print je op dat textielfolie een mooie piraat, strijk dat op je T-shirt en klaar is kees!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Niet op studio100 of piet piraat. Vind dat eerlijk gezegd nogal aan de dure kant voor een klein verjaardscadeautje (vooral door de verzendkosten natuurlijk).
Maar dit is eigenlijk geheel offtopic
die kameleooooooooons OhO+ hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dan bestaat de winkel schijnbaar niet meer. Deze zijn iets duurder per paar maar nog steeds betaalbaar.
http://stores.ebay.com/Littleoneshoes
Z8 jasje van Isabeau valt wel ietwat klein vind ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoe vinden jullie die jassen van Z8 vallen? (ben ik nou gek of vallen ze klein)
wat ik overigens ook raar vind he.. heb een jas besteld met dubbele maat. Terwijl als ik op Z8 site zelf kijk en je kan daar dus schijnbaar ook bestellen (wat ik niet wist) zijn er helemaal geen dubbele maten.
Het gaat weer gelijk van 104 naar 116, in enkele maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |