Uhm neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:19 schreef Sannne het volgende:
Sonnetje, C&ADaar ook geweest?
(ik slaag echt nooooit bij C&A, wat een buttwinkel voor kinderen. Maar deze....
)
Die viel bij mijn knul heel raar. Zijn hoofd kwam er haast niet doorheen. Zou 'm niet kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze zijn er wel zonder mouw.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2098907%2007000%2036%201019%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Sorbootje, vind ik echt tof van je, dat Isabeau mag kiezen . En dat je t aanschaft, ook al is t niet jouw eerste keuze .oh en ik vind beide shirtjes leukquote:Op zondag 8 januari 2012 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Die tweede is een stuk minder, maar zij was er weg van! En tja... dan zwicht ik.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Perfect voorbeeld:
zij heeft haar roze, glitter en toch een tof model.
[ afbeelding ]
Even geheel offtopic, maar ik zie een bekende kast, met ook de TV op dezelfde plek... hoe deden jullie dat toen je mini kleiner was, want Soneal zit me net een beetje te vaak aan de zijkant van de TV en die is net te groot om in de kast te passen, en staat dus bijna tegen het 3-vlaks gedeelte aan, maar ik ben als de dood dat hij een keer (te hard) aan de TV trekt.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn mini heeft weer een zooi nieuwe kleren, van hier en van virendin 2e-handsch...
Ik ben zo verliefd op dit shirtje... en de nieuwe broek van Raissa overgenomen vind ik ook leuk (kind heeft geen billen... past zelfs met malloit nog in een broekje mt 80 of 86... alleen de lengte kan dan nauwelijks meer, gelukkig met een capri geen probleem)
[ afbeelding ]
Geheel offtopic terug: Hier past de tv ook net niet in de kast, dus staat er iets voor. Maar toen Minke klein was kwam ze ook wel bij de tv in de buurt, maar die heeft nooit de neiging gehad het ding eraf te trekken.. daar is ie ook iets te groot/zwaar voor. Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even geheel offtopic, maar ik zie een bekende kast, met ook de TV op dezelfde plek... hoe deden jullie dat toen je mini kleiner was, want Soneal zit me net een beetje te vaak aan de zijkant van de TV en die is net te groot om in de kast te passen, en staat dus bijna tegen het 3-vlaks gedeelte aan, maar ik ben als de dood dat hij een keer (te hard) aan de TV trekt.
Die heeft eanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef danic het volgende:
Nou ja, tis em niet, maar qua soort jas dan weer wel. Zoiets Sannne:
[ afbeelding ]
Soneal gooit nogal eens speeltjes op dat deel van de kast, en hoewel we hem dat wel redelijk aan het afleren zijn, schrik ik me nog iedere keer een hoedje als hij de TV rechtsonder vastpakt aan de zijkant, ik ben als de dood dat het ding er wel een keer afgetrokken wordt, ongeacht het gewicht....quote:Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Geheel offtopic terug: Hier past de tv ook net niet in de kast, dus staat er iets voor. Maar toen Minke klein was kwam ze ook wel bij de tv in de buurt, maar die heeft nooit de neiging gehad het ding eraf te trekken.. daar is ie ook iets te groot/zwaar voor. Hoe zie je dat voor je dan?
Ik heb nooit niksquote:
Hebben ze de maatjes nog op voorraad? dan zou ik alles annuleren en opnieuw bestellen.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:34 schreef bitterend het volgende:
pff heb gisteren voor 70 euro's aan meuk bij de H&M gekocht
Ik zet dit er ook meer neer omdat 'jullie' ook alle codes hier neer zetten die jullie vinden. En nu mijne er 'ook' bij staat hebben 'jullie' nu meer korting ;Pquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit niksMaar van die 10 ga ik niet juigen, kan je makkelijk meer van maken, gewoon even goede sites checken. Soms komt de 25 op 1 artikel nog beter uit als de 10 op alles. 't is even vogelen maar ik heb altijd veul voor wehneg.
Om dat stomme gedoe met dat leuke sterretjes fleece vest?quote:
Die ik heb is van Dirkje dacht ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef __Isis__ het volgende:
F-R/Danic dat wollen jasje vind ik echt super voor mijn meiske!Waar komt die vandaan?
Vlindur, jij was toch van naam veranderd of heb ik wat gemist?![]()
Thx! Ik ga even Google aanslingeren!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die ik heb is van Dirkje dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.google.nl/sear(...)q=studio+100+kledingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:42 schreef ymme het volgende:
Mart zijn vriendje wordt bijna 3 jaar.
En die is gek van piraten (piet piraat).
Nu dacht ik misschien wel leuk als ik een t shirt geef met een afbeelding van een piraat erop ofzo.
Iemand een idee waar deze te kopen? Ik google met rot joh.
de broek die ik heb is toch een slag lichter, maar wel donkerder dan op de zara-plaatjes. achja, maakt ook niet uit.quote:
Zonder die strikjes onderaan had ik het een heel leuk jurkje gevonden!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef SacreCoeur het volgende:
ja strikjes vind jij leuk he! vooral grote natuurlijk
is dit niet iets voor je?
[ afbeelding ]
XD
Volgens mij hebben ze dezelfde maat. En ean past hem deze winter nog wel hoop ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Thx! Ik ga even Google aanslingeren!
Of ga jij de jouwe binnenkort al in V&A gooien toevallig?!![]()
Niet op studio100 of piet piraat. Vind dat eerlijk gezegd nogal aan de dure kant voor een klein verjaardscadeautje (vooral door de verzendkosten natuurlijk).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Waar heb je op gegoogled dan?
http://www.google.nl/sear(...)418&biw=1024&bih=677
Je hebt van dat textielfolie, koop je zelf een T-shirt bij de Zeeman, print je op dat textielfolie een mooie piraat, strijk dat op je T-shirt en klaar is kees!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Niet op studio100 of piet piraat. Vind dat eerlijk gezegd nogal aan de dure kant voor een klein verjaardscadeautje (vooral door de verzendkosten natuurlijk).
Maar dit is eigenlijk geheel offtopic
die kameleooooooooons OhO+ hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dan bestaat de winkel schijnbaar niet meer. Deze zijn iets duurder per paar maar nog steeds betaalbaar.
http://stores.ebay.com/Littleoneshoes
Z8 jasje van Isabeau valt wel ietwat klein vind ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoe vinden jullie die jassen van Z8 vallen? (ben ik nou gek of vallen ze klein)
wat ik overigens ook raar vind he.. heb een jas besteld met dubbele maat. Terwijl als ik op Z8 site zelf kijk en je kan daar dus schijnbaar ook bestellen (wat ik niet wist) zijn er helemaal geen dubbele maten.
Het gaat weer gelijk van 104 naar 116, in enkele maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |