quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:06 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Denk ik je éindelijk te betrappen op een fout, bedenk ik me dat je er twee hebt.
prcies. Soms ook combinaties die niet helemaal kunnen, maar niet vreselijk ofzo. hij snapt alleen na 1,5 jaar nog steeds niet hoe de kast is ingedeeldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik leg nooit meer wat klaar voor fietje. N is haar vader, en als hij haar aan wil trekken wat ik niks vind dan moet hij dat lekker zelf weten.
Het levert regelmatig combinaties op die ik zelf zo nooit zou verzinnen, maar die verrassend genoeg echt leuk staan.
Uhm neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:19 schreef Sannne het volgende:
Sonnetje, C&ADaar ook geweest?
(ik slaag echt nooooit bij C&A, wat een buttwinkel voor kinderen. Maar deze....
)
Die viel bij mijn knul heel raar. Zijn hoofd kwam er haast niet doorheen. Zou 'm niet kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ze zijn er wel zonder mouw.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2098907%2007000%2036%201019%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Sorbootje, vind ik echt tof van je, dat Isabeau mag kiezen . En dat je t aanschaft, ook al is t niet jouw eerste keuze .oh en ik vind beide shirtjes leukquote:Op zondag 8 januari 2012 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Die tweede is een stuk minder, maar zij was er weg van! En tja... dan zwicht ik.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Perfect voorbeeld:
zij heeft haar roze, glitter en toch een tof model.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |