quote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Perfect voorbeeld:
zij heeft haar roze, glitter en toch een tof model.
[ afbeelding ]
Even geheel offtopic, maar ik zie een bekende kast, met ook de TV op dezelfde plek... hoe deden jullie dat toen je mini kleiner was, want Soneal zit me net een beetje te vaak aan de zijkant van de TV en die is net te groot om in de kast te passen, en staat dus bijna tegen het 3-vlaks gedeelte aan, maar ik ben als de dood dat hij een keer (te hard) aan de TV trekt.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:55 schreef Lijnloos het volgende:
Mijn mini heeft weer een zooi nieuwe kleren, van hier en van virendin 2e-handsch...
Ik ben zo verliefd op dit shirtje... en de nieuwe broek van Raissa overgenomen vind ik ook leuk (kind heeft geen billen... past zelfs met malloit nog in een broekje mt 80 of 86... alleen de lengte kan dan nauwelijks meer, gelukkig met een capri geen probleem)
[ afbeelding ]
Geheel offtopic terug: Hier past de tv ook net niet in de kast, dus staat er iets voor. Maar toen Minke klein was kwam ze ook wel bij de tv in de buurt, maar die heeft nooit de neiging gehad het ding eraf te trekken.. daar is ie ook iets te groot/zwaar voor. Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even geheel offtopic, maar ik zie een bekende kast, met ook de TV op dezelfde plek... hoe deden jullie dat toen je mini kleiner was, want Soneal zit me net een beetje te vaak aan de zijkant van de TV en die is net te groot om in de kast te passen, en staat dus bijna tegen het 3-vlaks gedeelte aan, maar ik ben als de dood dat hij een keer (te hard) aan de TV trekt.
Die heeft eanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef danic het volgende:
Nou ja, tis em niet, maar qua soort jas dan weer wel. Zoiets Sannne:
[ afbeelding ]
Soneal gooit nogal eens speeltjes op dat deel van de kast, en hoewel we hem dat wel redelijk aan het afleren zijn, schrik ik me nog iedere keer een hoedje als hij de TV rechtsonder vastpakt aan de zijkant, ik ben als de dood dat het ding er wel een keer afgetrokken wordt, ongeacht het gewicht....quote:Op maandag 9 januari 2012 15:42 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Geheel offtopic terug: Hier past de tv ook net niet in de kast, dus staat er iets voor. Maar toen Minke klein was kwam ze ook wel bij de tv in de buurt, maar die heeft nooit de neiging gehad het ding eraf te trekken.. daar is ie ook iets te groot/zwaar voor. Hoe zie je dat voor je dan?
Ik heb nooit niksquote:
Hebben ze de maatjes nog op voorraad? dan zou ik alles annuleren en opnieuw bestellen.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:34 schreef bitterend het volgende:
pff heb gisteren voor 70 euro's aan meuk bij de H&M gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |