Ikn had de laastequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Ssserpente het volgende:
Die andere staat niet op de site helaasch. Maar deze lijkt er qua model wel erg veel op. Zelfde vorm en hoogte van de kontzakken.
De oudste van mevrouw van dalen had dat shirtje ooit. Misschien heeft zij hem nog?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef mignonne het volgende:
Damn... oudste is he-le-maal wild van olifanten tegenwoordig, (we doen de achterruit-ruitenwisser wel eens aan als het droog is en dan zegt ze heel blij dat er een olifant op het dak van de auto zit![]()
)
kwam ik dit shirt tegen op mp maar hij was al weg.Als iemand dit shirt ergens tegenkomt, hetzij op mp, hetzij in een kringloop of whatever, koop het dan ajb, maat 92, 98 of 104.
[ afbeelding ]
Is dit niet wat voor der:quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef mignonne het volgende:
Damn... oudste is he-le-maal wild van olifanten tegenwoordig, (we doen de achterruit-ruitenwisser wel eens aan als het droog is en dan zegt ze heel blij dat er een olifant op het dak van de auto zit![]()
)
kwam ik dit shirt tegen op mp maar hij was al weg.Als iemand dit shirt ergens tegenkomt, hetzij op mp, hetzij in een kringloop of whatever, koop het dan ajb, maat 92, 98 of 104.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef Keshet het volgende:
Ik gooide 'm net even door Google en ik kreeg dit als resultaat:
[ afbeelding ]
Ik hou 't in de gaten voor je!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:51 schreef Sorbootje het volgende:
Je moet gewoon een olifant voor d'r kopen. Dan is ze pas blij!
waarom serieus waarom heb ik nog nooit sale bij de next gezien.. ik kijk elke dag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:13 schreef Kleurdoos het volgende:
bij next was ie in de sale, met herhalende print maargoed dan niet jonguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |