abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106503145
Mia, Amélie en Elin O+

Ik krijg zin om zomerkleertjes te shoppen bij het zien van die zomerfoto's!
pi_106503385
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:09 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik vind het wel een Lena (van Poppedein) broek :D
Wow wat goed twinks! Ik bekeek t plaatje en bedacht me dat die lena waarschijnlijk geweldig zou staan, in tegenstelling tot de meeste andere jumpsuits. Lena is echt een kind voor piede wiepen zoals mn moeder zou zeggen. Toch zou ik m niet gauw kopen voor dr denk ik, tis toch net niet helemaal mijn eigen smaak... Maar heel grappig om jouw opmerking vervolgens te lezen!

Ohhh en versie Mia in dr eerste pakje, heel leuk octo!
En die meiden van mignonne zijn gewoon om te vreten, al trek je ze pedaalemmerzakjes aan ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door Poppedein op 06-01-2012 21:57:28 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_106503768
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef mignonne het volgende:
oooh Octo wat een heerlijk bolletje <3 mooi pakje! en ach, daar is het een eerste pakje voor toch? dat het maar een week past... :P

ik heb mail van de mp-verkoper, het shirtje met olifantjes is voor mn oudste! yay! de andere bieder die eerst was ging het om de rok, en mij om shirt, dus we splitsen de bestelling :7
Floris pastte zn broekje tot 2 maanden..deze krijgt een pakje maat 50 ipv 56 :')
pi_106504079
haha Son, al moet ik zeggen dat zelfs mn kleinste gewoon in maat 50 heeft gepast. :D :')
t is stretch dus beetje proppen en t past wel. qua kilo's iig, als je een heel lang kind baart is t misschien anders.
:)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:06:17 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106504197
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:52 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Wow wat goed twinks! Ik bekeek t plaatje en bedacht me dat die lena waarschijnlijk geweldig zou staan, in tegenstelling tot de meeste andere jumpsuits. Lena is echt een kind voor piede wiepen zoals mn moeder zou zeggen. Toch zou ik m niet gauw kopen voor dr denk ik, tis toch net niet helemaal mijn eigen smaak... Maar heel grappig om jouw opmerking vervolgens te lezen!

En die meiden van mignonne zijn gewoon om te vreten, al trek je ze pedaalemmerzakjes aan ;)
ik wil die mini ook zo graag es knuffelen... vind dr zoooooo leuk!!!
(zeg es mignonne; kom je nog s deze kant op??????)

en Mia; dat pakje heeft liene ook gehad! maar 1 keer aan gehad geloof ik... zo jammer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106504362
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 21:52 schreef Poppedein het volgende:

[..]

pedaalemmerzakjes! das een goeie voor jongste!

oudste was meer van formaat boodschappentas :+

na afloop hebben we toch maar een regenjasje gekocht.

BJ weet je wadda nie kost?! :D Als ik de auto (van de zaak :P) van mn broertje kan lenen kom ik graag weer een keer jullie kant uit :Y maar voorlopig zit ik nog even heul erg hectisch.
pi_106504428
Ja joh, mignonnie komt hier ergens in de komende 3jr uitgebreid stage lopen, dan regelen wij samen de opvang voor die meisjes wel!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_106504483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Poppedein het volgende:
Ja joh, mignonnie komt hier ergens in de komende 3jr uitgebreid stage lopen, dan regelen wij samen de opvang voor die meisjes wel!
als dat zou kunnen O+
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:17:01 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106504773
oeee ja leuk :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106504913
Wel fout al die winkels in de OP... Moet ik weer op klikken en dan zie ik weer iets leuks en dan moet ik het weer kopen :')
pi_106504998
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wel fout al die winkels in de OP... Moet ik weer op klikken en dan zie ik weer iets leuks en dan moet ik het weer kopen :')
Jah, rot topic >:)
pi_106505117
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:21 schreef Sannne het volgende:

[..]

Jah, rot topic >:)
Ach Zalando de online schoenenwinkel helpt ook niet echt hoor :@

En zit nou wat te neuzen op de site van de Zara...
pi_106505345
Zalando boycot ik door de rotreclames :p
pi_106505612
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:26 schreef Sannne het volgende:
Zalando boycot ik door de rotreclames :p
Die reclames zijn ook gewoon irritant, En toch koop ik er :')

Deze besteld :P
pi_106505702
Mijn H&M bestelling is net binnen, netjes op tijd!
En dat beatrix potter t-shirtje is toch wel zo O+ O+
Ik geloof dat ik hem nu ook nog wel in de bruine versie wil :X
pi_106506121
Hoe gaan jullie kindjes naar buiten gekleed? Ik heb een prachtig cakewalk winterjasje maar dat ding is zo..dik...stug... en Elise vindt het niks. Dus draagt altijd een grofgebreid vest (wel een deken erover uiteraard).
Wat zijn nou fijne jasjes?
pi_106506418
Wolf heeft een wollen winterjasje (lang model) wat aan de binnenkant is bekleed met stof, dus niet prikt. En af en toe een sjaal, want zo heel koud is het helemaal niet nu.
Ik kies altijd bewust winterjasjes die wat dunnig lijken, maar gewoon wel warm genoeg zijn.
Als kleine baby had hij een zacht berenwagenpak van H&M.

Die dikke glim-ijsberen/sneeuwpopjassen vind ik niks, ziet eruit alsof ze daarin niet goed bewegen kunnen.

Grofgebreid vest kan volgens mij ook prima :Y
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106506526
Ik ga eens opzoek, thanks! Ik zag bij Zara zo'n lief jasje dat heel soepel leek maar die was niet in haar maat :(
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:50:23 #169
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_106506601
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Die reclames zijn ook gewoon irritant, En toch koop ik er :')

Deze besteld :P
[ afbeelding ]
Heb jij nooit problemen met levering? hoor alleen maar slechte dingen :D
pi_106506618
Wat Poppejans zegt. Eva heeft een winterjas van Dirkje. Wit met grijs gestreept en gebreid. Met rode accessoires. Ze heeft ook een gebreide winterjas met scandinavisch motief. Van V&D. Die kan ik niet op de site vinden, maar ik ga even kijken of ik een voorbeeld kan vinden.
pi_106506729
Nou ja, tis em niet, maar qua soort jas dan weer wel. Zoiets Sannne:

pi_106506794
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:03 schreef mignonne het volgende:
haha Son, al moet ik zeggen dat zelfs mn kleinste gewoon in maat 50 heeft gepast. :D :')
t is stretch dus beetje proppen en t past wel. qua kilo's iig, als je een heel lang kind baart is t misschien anders.
Ja floris achteraf ook wel..wist ik veel van te voren
Overigens de 2 pakjes maat 50 die hij had waren gelijk al te klein...maar nu weet k welke merken groot vallen ;)
pi_106506806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:50 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Heb jij nooit problemen met levering? hoor alleen maar slechte dingen :D
Ik heb nog niet zo veel gekocht bij Zalando alleen tot nu toe nog geen problemen met de levering gehad dus zal wel geluk hebben O-)

Al leveren ze wel met Selektvracht... En die zijn niet zo heel secuur :')
pi_106506859
selektvracht :X

ik heb maar 1 keer iets besteld bij zalando en dat kwam keurig de volgende dag binnen. Maar dat was wel een cadeaubon die ik gewonnen had, zou het daarmee te maken hebben?
pi_106506913
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 22:49 schreef Sannne het volgende:
Ik ga eens opzoek, thanks! Ik zag bij Zara zo'n lief jasje dat heel soepel leek maar die was niet in haar maat :(
Zara heeft geweldige jasjes! Sowieso geweldige kleertjes maar erg slecht vind ik de zeer beperkte voorraad in maten, ook als ze geen sale hebben hangen er vaak maar 2 stuks van 1 maat.
Is mijn ervaring althans
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')