abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106487380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:19 schreef Marrije het volgende:
Dat roze is wel heel subtiel verwerkt :D
Ja want ik ben dus niet zo van het roze. Of had ik dat al eens gezegd :+
pi_106487455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohecht afschuwelijk! Heeeeel erg.

Ikben trouwens geboren in een tijd dat deze dingen in de mode waren. Ik had een jongetje in de klas dat klein en ziekelijk was en die had een stoma. Guy heette hij. En Guy droeg altijd van die broekjes met ritsen. Lekker makkelijk voor de juf. :') mijn associatie is dus ziek zwak misselijk, niet volwaardig mee kunnen doen bij die broeken. Zowel spijker als velours en bonus is een appel of peer op de knie.
Welke broekjes bedoel je nu precies? Even zodat ik 't plaatje met die stoma compleet heb... ;)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:25:36 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106487555
Ja als je het niet mooi vindt houdt het op, maar ik bedoelde ook meer dat als je het wel mooi vindt dat het dan nog maar afwachten is of het wel staat. Ik vind overhemdjes leuk, het staat mn oudste zoon geweldig, maar die heeft ook een lange nek (of lang, maar een duidelijk aanwezige nek :') ). Mijn jongste is nogal stevig en weinig nek, daar vind ik kraagjes dus helemaal niet leuk bij staan.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:27:30 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106487633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:23 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Welke broekjes bedoel je nu precies? Even zodat ik 't plaatje met die stoma compleet heb... ;)
Alles in de sfeer van dat plaatje van Twinkly. Dus ook die crawlers. Maar dan met een rits middenvoor. Af-schuw-lijk.

Maar goed, ik vond mijn kinderen met een maand of drie al te oud voor jumpsuits.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:28:42 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106487703
Deze vindt buuf ver-schrik-ke-lijk. Ik heb m gekocht voor mn dreumes O+

vrijdag 6 januari 2012 @ 16:38:03 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106488124
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef Marrije het volgende:

[ afbeelding ]
Laten we het er op houden dat ik zoiets nooooit zou kopen voor mijn eigense.

Ik heb gister, onderweg naar Rotterdam, nof even een mini-shoppingspree gehouden. Onze jongste moest ineens uit het niets overgeven, al z'n nette kleren vies en we moesten op een bepaalde tijd ergens aanwezig zijn waar we echtechtecht niet later naar binnen konden :X maar wel een mooie broek en shirt van tumble dry en een vest van river woods. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106488505
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef Marrije het volgende:

[ afbeelding ]
Oei. :o

Grappig dat verschil van smaak. Toch zie ik nóóit kindjes lopen met zoiets aan...
pi_106489006
Ik vind dat soort pakjes leuk tot het kind gaat lopen. Daarna vind ik het een beetje... hoe zeg ik dat nou... het doet me ergens aan denken, maar ik weet niet aan watsixties? duikpak? ruimtevaarder? kabouter? nognietzindelijk? biologisch? dat soort associaties. Anywayz, ik zal het dus niet snel kopen.

Dat vestje is leuk Sanne, heb ik voor mijn Liesje ook gekocht, in het petrol.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:04:26 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106489418
Ik vind jumpsuits bij mijn grootste ook al heeeeel lang niet meer leuk; ik ben meer van de jurkjes/tuniekjes met legging, en skinnys... (maja heb ook weinig keuze, want mijn mini heeft geen kont en dunne beentjes...). Heb bij de Zara laatst 2 heeeel toffe broekjes voor dr gescoord.. zal zo es kijken of ze op de site staan...

en roze pakjes kunnen heel leuk zijn, maar ik ben dan toch meer voor bijvoorbeeld een roze GMK-pakje, raspberry-roze i mean... ben niet zo van de pasteltintjes...
(uhhh maar dat hebben de meeste al wel door aan de hand van Evie dr garderobe).

en Isabeau dr jeans; die love ik wel! waar komt die vandaan Sorboo? en hoe valt ie?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106489996
BJ, wij hebben dezelfde kledingsmaak voor onze oudste dochters. Ook heeft die van mij geen kont en spillenbeentjes. Ik zweer bij spijkerbroeken van de Zara. Lekker zacht en tricot aan de binnenkant.

We hebben ook het jasje wat ik al heel lang wilde voor haar in de sale besteld. Het is een fantastische jas, lekker warm en sluit heel goed aan. Mijn koukleum vindt buitenspelen nu wel leuk.
Gelukkig kon de bontkraag er af, die zat met drukknoppen vast.
Deze bedoel ik.

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_106490505
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja, die teletubbiepakken hadden ze ook voor volwassenen
Opper teletubbie hier, die heb ik dus zelf O+ O+ zaaaalig pak!

En Twinkly, ik vind dat rode pak geweldig, ik hou dr van! *; al vind ik die zipsuit die je v Wolf gemaakt hebt nog cooler.
Heb v Niels gekeken v spijkertuinbroek bij Zara, was er wel maar niet juiste maat, WE had helemaal geen tuinbroeken en H&M had ze met korte pijp bij de nieuwe collectie(maar ook niet in 92 of 98) -O- Ik was dus in V' daal gaan kijken.
Ga jij bestellen bij 3suisses? Want dan kijk ik even of ik misschien ook wat wil

dat bestelde pak van Marije vind ik ook geweldig! O+
Die meisjessetjes vind ik wel verschrikkelijk, hou echt niet van zachtroze
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:35:28 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106490842
en o ja; Evie heeft wel een spijkertuinbroek, maar dan een slimfit, met gevlochten bandjes en een rits... en die is wel zooooo O+ O+ O+

me O+ Lindex...

en oooo Juud wat doe je3 me aan met die nieuwe collectie Lindex, DML ook al van de week....
:@
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:35:56 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106490858
en Wicks; idd Mette en Evie hebben best veel hetzelfde stijltje aan volgens mij :Y
pi_106492589
tuinbroeken vind ik ook leuk, maar dat vind ik eerlijk gezegd om een of andere reden wel van een andere orde dan zo'n jumpsuit. Ik vind het wat meer broek en wat minder pak dan zeg maar...

Ik heb hier een lieve tuinbroek van bakkaboe, ooit van mn moeder gehad als kraamkado voor oudste, en nu draagt jongste hem. En ik heb de H&M salopette maar die floddert nog wel erg om dr lijfje, t is een beetje t model maar het staat een beetje gek, alsof ie veel te groot is.

Mn grote heeft vandaag zo'n lief jurkje aan, gekregen uit de doorgeef-zak van nichtje van B.
Jammer dat ie echt alleen voor binnen is, want behoorlijk versleten al :X ik ga vanavond eens wat gaten verstellen geloof ik, die zag ik ineens bij het aantrekken :')
:)
pi_106492621
ohja en sannne, leuk! die broek heb ik ook voor jongste in de lichte variant. Ik vond hem trouwens wel donkerder in het echt dan op het plaatje, had hem lichter grijs verwacht.
pi_106493018
Ow jammer.. Zou het niet leuk vinden als de broek van Eliesje ook donkerder is.. Maar vind het model zo stoer. En ook al hou ik van zoet/zacht/meisjesachtig, Elise is een echte stoere chick ;)
Valt de broek mooi?

Cantare, een echt Elise vestje dus :)
pi_106493233
mn favo-pyjama's zijn wel uit 1 stuk, omdat het zo koddig is en nu kan het nog <3

knip

[ Bericht 93% gewijzigd door mignonne op 06-01-2012 21:54:14 ]
pi_106493378
Awww zo cute! Dat spijkertuinbroekje is geweldig!
pi_106493430
Ohhh mignonne, wat is je kleintie ook een schatje zeg!!! Smelt....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:44:35 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106493469
Oh, maar van die tuinbroekdingen had ik ook bij hoopjes. Die vind ik dan wel weer leuk, mits zonder rits :+ maar tot het moment dat ze naar de wc gaan, iedere keer die slierten in het toilet :r
pi_106493475
mignonne!!! *smelt*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106496006
Oh Mignonne je meisjes+jouw kledingkeuze voor hen O+ O+ O+
ik moet ook een meisje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106499472
Ooooh Mignonne, wat doe je O+

Maar ik zie ook wat je bedoeld met dat H&M broekje. Vind ik persoonlijk niet zo geslaagd :@
Maar ben zelf ook niet zo van de tuinbroekjes.
pi_106499587
I O+ tuinbroekjes bij kleintjes!

Oh en Mia's eerste pakje:

Dat Noppies spul zit heel mooi en is lekker zacht. Ik vrees alleen dat maatje 50 haar misschien nog een week past en daarna te klein is _O-
pi_106502854
oooh Octo wat een heerlijk bolletje <3 mooi pakje! en ach, daar is het een eerste pakje voor toch? dat het maar een week past... :P

ik heb mail van de mp-verkoper, het shirtje met olifantjes is voor mn oudste! yay! de andere bieder die eerst was ging het om de rok, en mij om shirt, dus we splitsen de bestelling :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')