Welke broekjes bedoel je nu precies? Even zodat ik 't plaatje met die stoma compleet heb...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohecht afschuwelijk! Heeeeel erg.
Ikben trouwens geboren in een tijd dat deze dingen in de mode waren. Ik had een jongetje in de klas dat klein en ziekelijk was en die had een stoma. Guy heette hij. En Guy droeg altijd van die broekjes met ritsen. Lekker makkelijk voor de juf.mijn associatie is dus ziek zwak misselijk, niet volwaardig mee kunnen doen bij die broeken. Zowel spijker als velours en bonus is een appel of peer op de knie.
Alles in de sfeer van dat plaatje van Twinkly. Dus ook die crawlers. Maar dan met een rits middenvoor. Af-schuw-lijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Welke broekjes bedoel je nu precies? Even zodat ik 't plaatje met die stoma compleet heb...
Laten we het er op houden dat ik zoiets nooooit zou kopen voor mijn eigense.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef Marrije het volgende:
Deze vindt buuf ver-schrik-ke-lijk. Ik heb m gekocht voor mn dreumes![]()
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:28 schreef Marrije het volgende:
Deze vindt buuf ver-schrik-ke-lijk. Ik heb m gekocht voor mn dreumes![]()
[ afbeelding ]
Opper teletubbie hier, die heb ik dus zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Haha, ja, die teletubbiepakken hadden ze ook voor volwassenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |