Lief dat je zo meedenkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:49 schreef Keshet het volgende:
Zoiets Marrije?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't is ook niet echt mijn smaak, maar dat maakt niet uit! We shoppen roezeltjes voor de baby-die-het-kan-hebben van Marrije!quote:
oh is dat zo? Geen ideequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:15 schreef Keshet het volgende:
Ooh! Je zoekt gewoon desigual voor baby's! Zeg dat dan.
quote:
wmb: dat is m!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:35 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Psst, ze hebben hem in 86-92.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:35 schreef Reilain het volgende:
owwwwwwwwww die laatste is leuk Juud!
Had ik die maar gezien anderhalf jaar terug...
(Oona betekend Lammetje)
Ja maar na 3 jongens geen blauw voor mijn babymeisjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sale! E 13,00 samen
Maar wie weet heeft iemand anders er wat aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:52 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Haha is stop ermee, we hebben geloof ik niet echt dezelfde smaak..
Ben benieuwd wat het word.
Ja je zou bijna denken dat ze een baby veilen op ebayquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:58 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik kwam tijdens het zoeken op deze site, wat een eng mooie poppen.
http://www.cornelie-byoux(...)osmama_s_Baby_s.html
En deze had ik wel heel gaaf gevonden als eerste pakjequote:
Heeft Niels vaak tuinbroeken aan? Ik heb er hier nog 1 van de h&m maar mijn middelste heeft echt een hekel aan tuinbroeken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef Twinkly het volgende:
Tuinbroekliefhebbers, er staat een Noppies broekje te koop!
Dat is het broekje dat ik in twee maten heb voor Niels omdat het zo mooi zit: het is geen hobbezakmodel.
Ja, hij heeft een maand geleden ofzo wel even gehad dat hij ze niet wilde dragen, toen vond hij het ineens niet lekker zitten bij zijn bovenbenen. Maar vandaag heeft hij de Noppiesbroek ook aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:32 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Heeft Niels vaak tuinbroeken aan? Ik heb er hier nog 1 van de h&m maar mijn middelste heeft echt een hekel aan tuinbroeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |