Ik denk het, Kijk ik ben veel thuis dus dat scheelt want Selektvracht komt altijd tussen 10 en 4 uur in de middag tenminste hier dan...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef mignonne het volgende:
selektvracht![]()
ik heb maar 1 keer iets besteld bij zalando en dat kwam keurig de volgende dag binnen. Maar dat was wel een cadeaubon die ik gewonnen had, zou het daarmee te maken hebben?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:08 schreef Sannne het volgende:
Leukkk die vestjasjes!! Ik ga weer shopppeeee! Kinderbijslag he :p
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Toch eens vragen, Ik zie hier alleen maar moeders geloof ik doen jullie mannen weleens zich bemoeien met de kleding van de kleintjes?
nop! hij vraagt altijd wat ze aan moet als hij dr gaan aankleden na het bad of na een mega poep luier...ik leg dus altijd alles klaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Toch eens vragen, Ik zie hier alleen maar moeders geloof ik doen jullie mannen weleens zich bemoeien met de kleding van de kleintjes?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Die van mij weet na vier jaar nog steeds het verschil niet tussen een jurk en een rok. Maakt de meest vreselijke combinaties en heeft werkelijk geen idee welke maten de meiden hebben. Voor mini leg ik setjes in de kast, want shirtjes onder jurkjes en maillots en... nee, dat lukt hem niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:47 schreef Cathmar het volgende:
Eens in de zoveel tijd bedenkt hij zich dat het misschien weer eens tijd is om iets leuks te zeggen over de kleding. En dan krijgen ze complimentjes over dingen die ze al een half jaar hebben
Denk ik je éindelijk te betrappen op een fout, bedenk ik me dat je er twee hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:32 schreef innepin het volgende:
[..]Die van mij kleedt ze enthousiast aan, maakt betere combinaties dan ik en komt ook af en toe best met hele leuke outfits voor de meisjes thuis <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |