Ik weet van niksquote:
Als het een tweeling was geweest, dan hadden ze dat vast gemeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Babies?
Wat weet PS dat Soempie niet weet? (Of de rest van ons?)
Mogen ze er niet eerst even van genieten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil snel die baby van Soemp op tafel.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mogen ze er niet eerst even van genieten?
Wat voor saus heb je in gedachte?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil snel die baby van Soemp op tafel. Dan die van Red en ik hoop toch ook snel wat van jow, B., of MaJo, of Etc. te zien. En het is ook een beetje om mee te supporteren met LB. vandaar.
Neen. gemeenschappelijk bezitquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Van mij?! Ik ben 22!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil snel die baby van Soemp op tafel. Dan die van Red en ik hoop toch ook snel wat van jow, B., of MaJo, of Etc. te zien. En het is ook een beetje om mee te supporteren met LB. vandaar.
[..]
Gaarne zonder abonnement op een sociale netwerksite.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nouja, niet dat het dan niet kan. Maar ik kom net kijken en ik moet nog aan mijn eerste baan beginnen..
Waar zit je nu danquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaarne zonder abonnement op een sociale netwerksite.
Al zeker 6 jaar rijpquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mij?! Ik ben 22!
Nouja, niet dat het dan niet kan. Maar ik kom net kijken en ik moet nog aan mijn eerste baan beginnen..
Dat hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaarne zonder abonnement op een sociale netwerksite.
Een Facebook-, Twitter- of Hyves-profiel aanmaken voor je pasgeborene of je huisdier vind ik tristesse tot de derde macht.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Al zeker 6 jaar rijp
[ afbeelding ]
Ja maar een jaar jonger dan mijn papa toen ie z'n eerste kreeg en je moet er ook nog even aan bouwen, dus dat red je wel. en je bent al wel lang steady met je vriendquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mij?! Ik ben 22!
Als MaJo, Etc en B.ertha hier ineens allemaal komen melden dat ze zwanger zijn wordt het wel naar ja, maar ik kijk nu bijvoorbeeld echt uit naar nieuws van Soemp hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Want het moet heel klote zijn voor LB om hier rond te hangen bedenk ik net. Enzo.
Twitter en Identi.ca.quote:
Nee, ik bedoel: is FOK! geen sociale netwerksitequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Twitter en Identi.ca.
Een verzoek op Hyves succesvol afgeweerd op de middelbare school, voor Facebook ben ik morsdoodbang...
Dat klopt. Maar hij studeert nog zeker twee jaar en ik zou wel willen, maar ben er nog niet klaar voor. Eerst een beetje verder komen in mijn levenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar een jaar jonger dan mijn papa toen ie z'n eerste kreeg en je moet er ook nog even aan bouwen, dus dat red je wel. en je bent al wel lang steady met je vriend
Lijkt me wel verschrikkelijk lastig. Dubbel lastig, omdat je het mensen om je heen wel gunt maar er natuurlijk ook jaloers van wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als MaJo, Etc en B.ertha hier ineens allemaal komen melden dat ze zwanger zijn wordt het wel naar ja, maar ik kijk nu bijvoorbeeld echt uit naar nieuws van Soemp hoor!
Yep.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: is FOK! geen sociale netwerksite
Okee goed om te weten ook weerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als MaJo, Etc en B.ertha hier ineens allemaal komen melden dat ze zwanger zijn wordt het wel naar ja, maar ik kijk nu bijvoorbeeld echt uit naar nieuws van Soemp hoor!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee goed om te weten ook weerIk lurk nog steeds heel vaak
Ik het is zelfs zo erg dat ik ongeveer weet in de maand wanneer ik moet kijken
![]()
Voorschotje.nl is een goede optie...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij studeert nog zeker twee jaar en ik zou wel willen, maar ben er nog niet klaar voor. Eerst een beetje verder komen in mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef Etcetera het volgende:
oeh oeh! Want epicEn daarna slapen
[ afbeelding ]
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm grappigquote:
MM kan 'm vast wel verkleinenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil mijn vrolijke olifantje terugOm de een of andere reden is die ooit verwijderd en nu mag ik hem niet opnieuw uploaden omdat hij te groot is
Raadjeplaatje.nl misschien...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil mijn vrolijke olifantje terugOm de een of andere reden is die ooit verwijderd en nu mag ik hem niet opnieuw uploaden omdat hij te groot is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm grappig
[..]
MM kan 'm vast wel verkleinen
Durft hij dat hier niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoop hetHij staat hier nog wel in de OP.
Sheep vroeg trouwens waarom hij nog in de OP staat
Ik vind die student veel ergerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, toffe peer, die museumdirecteur: http://www.nu.nl/opmerkel(...)ationaal-museum.html
Ja, maar ik vind die directeur niet erg. Ik vind het wel joviaal van 'm.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind die student veel ergerWat een lambal, en hij wordt er nog voor beloond ook
Chillax, die student heeft toch niets gebroken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind die student veel ergerWat een lambal, en hij wordt er nog voor beloond ook
Klopt, maar die stond stil..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net zag ik volgens mij je olifantje bij je
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm grappig
Wat is je niet duidelijk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef wyccie het volgende:
Snappen jullie hoe dat nou zit met de trap op deze plattegrond? Ik bedoel die midden in de woning, die naar de andere verdieping gaat.
http://www.entree.nu/uplo(...)ttegrond/36230-1.pdf
Dat olifantje is iets van 39Kb en je mag hier zonder abo avatars van 50Kb uploaden...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef B.ertha het volgende:
volgens mij ligt de bovenverdieping niet recht boven de onderverdieping maar verspringt 'iequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
Nem, de trap tussen woonkamer en slaapkamer, met pijltje richting 'entree'.
Vingers op buikquote:
Op die buik zie je vingers...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
Nem, de trap tussen woonkamer en slaapkamer, met pijltje richting 'entree'.
Dit is trouwens die vage reclame. Zie die buik.
[ afbeelding ]
De woning bestaat uit anderhalve verdieping. Middenin de onderste verdieping staat een trap die leidt naar de bovenste verdieping. Omdat die maar de halve oppervlakte heeft van de benedenverdieping, kom je uit op de zijkant van die verdieping.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ben ik nou zo achterlijk?![]()
Ik snap niet hoe je als je vanaf de 'begane grond', waar de keuken is, de trap oploopt (desnoods afloopt), je op de volgende verdieping in dat traphalletje uit kunt komen.
Ja, dacht ik dus ook gewoonquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef Mark het volgende:
Wat is daar moeilijk aan? Die gaat naar de bovenste verdieping
Nou ja, dat dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De woning bestaat uit anderhalve verdieping. Middenin de onderste verdieping staat een trap die leidt naar de bovenste verdieping. Omdat die maar de halve oppervlakte heeft van de benedenverdieping, kom je uit op de zijkant van die verdieping.
Maar hoe loop je dan, hoe kan je in de verdieping erboven uitkomen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef Mark het volgende:
Wat is daar moeilijk aan? Die gaat naar de bovenste verdieping
Dat dacht ik ook, maar dan zou je toch verwachten dat je alsnog verkeerd uitkomt? Lijkt alsof de bovenverdieping gespiegeld is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij ligt de bovenverdieping niet recht boven de onderverdieping maar verspringt 'ie
Want dat zag ik ook al niet. Vind het net een soort van alienuier.quote:Vingers op buik
De verdiepingen zijn niet even groot.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef wyccie het volgende:
Dat dacht ik ook, maar dan zou je toch verwachten dat je alsnog verkeerd uitkomt? Lijkt alsof de bovenverdieping gespiegeld is.
Of kijk ik nou echt zo scheel?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Bertha, v.w.b. je olifantje:
Je plaatje is 120x100 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Hij moet dus verkleind worden, ga een poging voor je wagen...
Voila:quote:
Eh...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, ze hebben de draaiing van de trap er niet bijgezet. Je loopt dus vanaf de entree naar boven, maakt een haarspeldbocht naar links en komt dus parallel aan de onderste trap uit met je gezicht de andere kant op. Bedankt!
Volgens mij heeft ze wel gelijk hoorquote:
Pcies.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:45 schreef TradeMarkie het volgende:
de trap linksonder is volgens mij het centrale trappenhuis, dat hoort iig niet bij de woning
Ik zie niet hoe daar een bocht in zit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel gelijk hoor
Ik snap nu het probleem pasquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, ze hebben de draaiing van de trap er niet bijgezet. Je loopt dus vanaf de entree naar boven, maakt een haarspeldbocht naar links en komt dus parallel aan de onderste trap uit met je gezicht de andere kant op. Bedankt!
Dankjequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voila:
[ afbeelding ]
Heb hem soms iets vertraagd, hij liep wel heel erg snel.
Even downloaden en dan weer in je usericon manager uploaden....
Jawel hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
DankjeMaar volgens mij beweegt hij niet?
Zeker wel...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
DankjeMaar volgens mij beweegt hij niet?
We hebben het toch over de trap rechts van de entree? en niet die van het portiek?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe daar een bocht in zit?
Ja, die rechtertrap, klein smal ding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We hebben het toch over de trap rechts van de entree? en niet die van het portiek?
Dat is gek. Ik zie echt niets (in mijn UI). Ik zal wel weer gek zijnquote:
Ja, die trap betreed je dus niet vanuit de entree, maar vanaf de andere kant, de pijl wijst altijd naar bovenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We hebben het toch over de trap rechts van de entree? en niet die van het portiek?
Ja, dan zit er dus toch geen haarspeldbocht in?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, die trap betreed je dus niet vanuit de entree, maar vanaf de andere kant, de pijl wijst altijd naar boven
Die zal aan het einde toch een bocht naar links hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die rechtertrap, klein smal ding.
Dan voel je je half niet zo gek als ik nu.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef B.ertha het volgende:
Dat is gek. Ik zie echt niets (in mijn UI). Ik zal wel weer gek zijn
Nee, gewoon een rechte trap, die je beneden bereikt vanuit dee woonkamer en vanuit de slaapkamer 1quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan zit er dus toch geen haarspeldbocht in?
Een trap eindigt toch nooit tegen een muur? Dan heb je toch gewoon een overloopje? (dat heet anders)quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die zal aan het einde toch een bocht naar links hebben?
anders loopt je tegen de muur aan :p
Ik dacht al dat ik gek werdquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, gewoon een rechte trap, die je beneden bereikt vanuit dee woonkamer en vanuit de slaapkamer 1
Dat was een gekke gedachte die bij me opkwam, maar toch maar niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef B.ertha het volgende:
Volgens de plattegrond betreed je de trap vanaf de kast en niet vanaf de entree.
Ik werk ook met IE en zie daar je bewegende olifantje...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah, in Chrome werkt het wel. En ik extra in IE werken omdat in chrome de spoilers/quotes niet werken
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
dames, zien jullie de deur in de gang op de verdieping?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef B.ertha het volgende:
Volgens de plattegrond betreed je de trap vanaf de kast en niet vanaf de entree.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
IE 8 (of hoger)?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk ook met IE en zie daar je bewegende olifantje...
Nee, dat zijn kasten. Ik heb genoeg plattegronden van Entree gezien om dat te weten. Maar ik denk dat het kasten onder de trap zijn en dat de deur naar de trap gewoon links zit, in de entree. Ondanks de richting van de pijl.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, B, dat is geen kast, maar 2 deuren, die weer bij de deur naar de trap uitkomen, dat lijken 2 inbouwkasten in de woonkamer en slaapkamer 1, maar dat is gewoon een portaaltje voor de trap
Nee volgens mij staat de pijl goed. De trap begint gewoon bij de muur, niet in het midden van het huis.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef B.ertha het volgende:
Ja, maar de pijl staat de verkeerde kant op. De pijl wijst altijd naar boven, wat impliceert dat de deur naar de trap, op de begane grond, uitkomt bij de bovenkant van de trap. De pijl is gewoon verkeerd.
Ik snap wel hoe het zou moeten zijn, maar zo ís het dus niet op de plattegrond
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
IE 7 (of lager)?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah, in Chrome werkt het wel. En ik extra in IE werken omdat in chrome de spoilers/quotes niet werken
Ja die zie ik wel, maar die kasten op de benedenverdieping zie ik niet als ingang naar boven nog.quote:
Dat geeft aan dat er een overloop naar de gang is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar! Hmpff.
Trouwens, wat doet die deur ertoe?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:03 schreef B.ertha het volgende:
NIEUW INZICHT!
De '2e' verdieping zit ónder de 1e!
quote:
Ik vind nog steeds iedereen een punt!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ergo: zowel de tekening als de richting van de pijl klopt
Niet, ik gebruikt de lift!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds iedereen een punt!
van welke kant kom je dan de trap op?
'Flatwoning zonder lift'quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef CaLeX het volgende:
Mij oplossing:
GA NIET IN DIT KUTHUIS WONEN WANT JE WORDT ER GESTOORD VAN!!!!!!!!!!!!!!
Nee, geen vraag (die was daarvoor gesteld), wel een opmerking...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was niet om ruzie te zoeken, gewoon een technische vraag.
Heb je een plattegrondje waar de trappen opstaan?quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef CaLeX het volgende:
Heb je een plattegrondje waar de trappen opstaan?
Bel je toch gewoon bij Ali/Sjonnie aan om te vragen of je even mag kijken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb er al 1 gespot.
Krijg de neiging op dat stomme huis te reageren om te kijken hoe het zit.
"Benedenverdiepingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bel je toch gewoon bij Ali/Sjonnie aan om te vragen of je even mag kijken?
Hehe, ik ben heel erg benieuwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik slaap toch nog niet en ik snap het!
Paint komt eraan!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef CaLeX het volgende:
"Benedenverdiepingik heb alleen een doodlopende trap"
Heeft ze weeen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, nog even volhouden tot morgen.
Puf ze!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef B.ertha het volgende:
Dit is een grove schatting op basis van de ligging van meest linkse raam op de benedenverdieping (rood) ten opzichte van de loggia op de bovenverdieping (zwart) zoals ik die opmaak uit de foto. Beetje knippen en plakken en voilà:
[ afbeelding ]
Tadadam!
Chillax, ik probeerde geen patat of friet aan te smeren...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen vraag (die was daarvoor gesteld), wel een opmerking...
iedereen een punt?quote:
Nee, niet er bovenop. Het onderste plaatje moet onder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef wyccie het volgende:
Nou zijn we weer terug bij het begin, gewoon d'r bovenop plakken, wat ook het meest logisch is. Blijft toch wel heel vreemd dat je dan via de inbouwkasten naar beneden moet? Dan zou er aan de entreekant een inbouwkast moeten zijn getekend boven die trap.
Gewoon de tekst selecteren en dan op delete. Dan de hele verdieping selecteren, pijltje onder 'selecteren' -> transparante selectiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:36 schreef wyccie het volgende:
Hoe maken jullie die onderverdieping transparant in Paint?
Het is me al wel gelukt om alles rood te maken.
Ik gebruik geen Paint maar Photoshop met overlay op de layerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:36 schreef wyccie het volgende:
Hoe maken jullie die onderverdieping transparant in Paint?
Het is me al wel gelukt om alles rood te maken.
En toch eis ik schadevergoeding.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef B.ertha het volgende:
"Let op: Deze plattegrond kan onjuistheden bevatten. Talis is niet aansprakelijk voor geestelijke schade die mocht voortvloeien uit handelingen verricht op basis van deze tekening."
* fixed
Potetoe, potatoe.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, niet er bovenop. Het onderste plaatje moet onder.
Nou ja, in dit geval essentieelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch eis ik schadevergoeding.
[..]
Potetoe, potatoe.
Wow, handige functie. Ik gebruik nog niet zo heel erg lang deze nieuwe versie van Paint.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef B.ertha het volgende:
Gewoon de tekst selecteren en dan op delete. Dan de hele verdieping selecteren, pijltje onder 'selecteren' -> transparante selectie
Eigenlijk niet.quote:
De inbouwkasten zitten op de bovenverdieping, boven het lage deel van de trap. Je loopt dus ONDER de inbouwkasten de trap op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, handige functie. Ik gebruik nog niet zo heel erg lang deze nieuwe versie van Paint.
[..]
Eigenlijk niet.
Het maakt niet zoveel uit of de trap naar boven of onder gaat, ze liggen recht boven elkaar en dat klopt niet. Of denken we nog steeds dat we de inbouwkast in moeten duiken?
Probeer eens vanaf de onderverdieping naar boven te lopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:46 schreef Nico_S. het volgende:
De inbouwkasten zitten op de bovenverdieping, boven het lage deel van de trap. Je loopt dus ONDER de inbouwkasten de trap op.
En door welke muur loop je dan heen? :pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De inbouwkasten zitten op de bovenverdieping, boven het lage deel van de trap. Je loopt dus ONDER de inbouwkasten de trap op.
Hmm... ja, klopt weer niet met de gang. Er zou rechts in de gang een opening naar de trap moeten zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer eens vanaf de onderverdieping naar boven te lopen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Nico_S. het volgende:
Of het huis heet Zweinstein. Daar lopen de trappen toch iedere keer anders?
Er is vanaf het centrale trappenhuis, iets omlaag, de mogelijkheid om naar je berging te gaan, vandaar die deur. En vandaar ook het kleinere oppervlak, aan die kant is de 'galerij' van de bergingen; aan die kant zitten ook kleine bergingen van de woningen boven die maar 1 verdieping hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat die trap gewoon voor opslag is. Als je wilt gaan tukken, moet je maar gewoon naar buiten. En dan beneden weer via de berging naar binnen. Waar heb je die deur anders voor?
De trappen liggen niet boven elkaar. Er is maar 1 trap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, handige functie. Ik gebruik nog niet zo heel erg lang deze nieuwe versie van Paint.
[..]
Eigenlijk niet.
Het maakt niet zoveel uit of de trap naar boven of onder gaat, ze liggen recht boven elkaar en dat klopt niet. Of denken we nog steeds dat we de inbouwkast in moeten duiken?
Klopt. En zo te zien begint de trap (onderste tree) onder de inbouwkasten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De trappen liggen niet boven elkaar. Er is maar 1 trap.
Je wilt daar sowieso niet wonen. Ik heb soortgelijke woningen gezien. Die loggia's/balkons heb je niets aan, daar past net een tuinstoel en dan mag je blij zijn als je deur nog open gaat. Plus dat je heel erg op het zicht zit op de 1e etage aan een straat. Maar bovenal wil je die badkamer niet. Je bent dan wel alleen, maar een badkamer van 2m2 is miniscuul. Stel je twee wc's naast elkaar voor. De ene helft is je douche en in de andere helft zit een wasbak. En dan nog zonder daglicht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is vanaf het centrale trappenhuis, iets omlaag, de mogelijkheid om naar je berging te gaan, vandaar die deur. En vandaar ook het kleinere oppervlak, aan die kant is de 'galerij' van de bergingen; aan die kant zitten ook kleine bergingen van de woningen boven die maar 1 verdieping hebben.
En ik ga geen 500 euro betalen om buiten te moeten slapen, hè!
Ik bedoel op de tekening.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
De trappen liggen niet boven elkaar. Er is maar 1 trap.
Dat is juist heel handig. Doe de deur open en je ligt meteen in badquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel op de tekening.
Het klopt gewoon niet.![]()
B. Ik ken iemand die op de bovenste verdieping woont. Zij heeft een bad in haar badkamer.![]()
Het ergste is nog de keuken. De koelkast staat enorm in de weg.
Een bad in je badkamer? Oh noes!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel op de tekening.
Het klopt gewoon niet.![]()
B. Ik ken iemand die op de bovenste verdieping woont. Zij heeft een bad in haar badkamer.![]()
Het ergste is nog de keuken. De koelkast staat enorm in de weg.
een bad van 2 m2 in je badkamer van 2m2quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een bad in je badkamer? Oh noes!
Oh, ze bedoelde van die flat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
een bad van 2 m2 in je badkamer van 2m2
Klopt, je stapt er zo meteen in, volgens mij kan ze ook haast niet normaal voor haar wastafel staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:07 schreef B.ertha het volgende:
Dat is juist heel handig. Doe de deur open en je ligt meteen in bad
Mijn Epenis kan wel wat extra gebruiken na wat gepruts in de AKQ vandaagquote:
We hadden (zoals je kunt zien) een belangrijke discussiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
106 nieuwe posts zag ik. Ik maar denken dat Soemp aan het live ploppen was
Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
106 nieuwe posts zag ik. Ik maar denken dat Soemp aan het live ploppen was
Niet mooi? Iemand had dat voor me gemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is dat eigenlijk? dat je er twee hebt enzo
Ah, dan kunnen we eindelijk je geboortedatum wat beter gaan gokkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind het eigenlijk wel heel goed gelukt. Zie zelf het verschil niet. Maar ik zit ook niet op een smartphone en kan 'm niet verder uitvergroten. Ah, ik denk dat ik al weet wat je bedoelt, er zit nog wat schaduw van de muur rond het hoofd. Ik vind het niet storend.
Ik kreeg 'm toen ik had laten vallen dat ik Tweelingen ben.
Hoe de tekenaars dat bedacht hadden bedoel je? Met die voetbal?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gezien hoe Stewie aan die lelijke UFO-kop komt.
Zijn hoofd lijkt op een american football.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:17 schreef wyccie het volgende:
Hoe hij het in de serie gekregen heeft.
Dat van die voetbal ga ik opzoeken.
Jij lijkt me toch niet iemand die in astrologie gelooft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind het eigenlijk wel heel goed gelukt. Zie zelf het verschil niet. Maar ik zit ook niet op een smartphone en kan 'm niet verder uitvergroten. Ah, ik denk dat ik al weet wat je bedoelt, er zit nog wat schaduw van de muur rond het hoofd. Ik vind het niet storend.
Ik kreeg 'm toen ik had laten vallen dat ik Tweelingen ben.
Jaquote:
Toch gaat ze zich voor een deel toeleggen op sterren. Hoofdzakelijk bruine dwergsterren maargoed...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jij lijkt me toch niet iemand die in astrologie gelooft.
Seizoen 2 of 3, zoiets. Best oud alquote:
Als de wereld op 21-12 2012 vergaat kan ik ieder geval zeggen dat het trapprobleem is opgelost. Dan kom ik misschien nog in de Mayahemel en kan ik verantwoording afleggen aan hun zonnegod.quote:
Ik volg zelden een serie chronologisch. Zo heb ik van de week alweer de eerste aflevering van Futurama gezien. Dat is al de derde keer in nog geen half jaar tijd. Wat voor raar herhaalschema is dat?quote:
Ja compleet debiel. Dat is al 20 jaar zo op alle zenders. Echt té achterlijk voor woorden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:35 schreef wyccie het volgende:
Ik volg zelden een serie chronologisch. Zo heb ik van de week alweer de eerste aflevering van Futurama gezien. Dat is al de derde keer in nog geen half jaar tijd. Wat voor raar herhaalschema is dat?
Heel storend ja, heb geen idee meer wat ik van welke series heb gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja compleet debiel. Dat is al 20 jaar zo op alle zenders. Echt té achterlijk voor woorden.
"My righteous holy faith"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)-version-of-my-humps
eng.
ik kan je niet helpen, kan niet tweetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me trouwens tweeten als Soemp gaat persen en ik ben niet in de SC?ik wil dit niet missen
en een tweet popt op op mn iPod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
been there, done thatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:04 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor de vogels al fluiten, dus ik laat jullie achter met wat foto's waar ik op stuitte.
Jammer dat ik zeeziek word.
http://peetenwien.waarbenjij.nu/?page=pictures&intTravelId=364793
denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me trouwens tweeten als Soemp gaat persen en ik ben niet in de SC?ik wil dit niet missen
en een tweet popt op op mn iPod
nee maar ik check 's ochtends altijd mijn facebook en twitter op mijn ipod. SC is het laptop werk end aar heb ik 's ochtends vaak geen tijd voor. Dus als ze bevalt als ik slaap dan duurt het daarna nog weer lang en mis ik alle pretquote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgt
(zie Soempie al liggen met haar telefoon, posten tussen 2 weeën door)
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguhjij hebt nu tweetdienst red
Soempie's foon heeft geen internet! Dus indien ziekenhuis krijgt ze de mijne meequote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgt
(zie Soempie al liggen met haar telefoon, posten tussen 2 weeën door)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:54 schreef Etcetera het volgende:
Is er al geplopt!?
Ik moet zo naar een whiskyshop in Maassluis
Plopperdeplopperdeplop!quote:
Die hebben we nog aardig lang ontwekenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:27 schreef CaLeX het volgende:
Dat Wiebel hier zit, betekent toch niet dat het nog niet begonnen is?
Hij kan immers zijn koptelefoon ophebben
Dan ga ik maar op pad...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef Soempie het volgende:
Nog niks hoor.De baby vindt het wel prima in m'n buik.
Hou het nog even 15 minuten vol wil je. Dan ga ik even snel boodschappen doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef Soempie het volgende:
Nog niks hoor.De baby vindt het wel prima in m'n buik.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mij?! Ik ben 22!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ff een trap naquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de trap of jouw ruimtelijk inzicht
Daar heb ik dus echt over gedroomd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Family Guy op TV....ik zie al voor me hoe Soemp een Stewie krijgt
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:27 schreef CaLeX het volgende:
Dat Wiebel hier zit, betekent toch niet dat het nog niet begonnen is?
Hij kan immers zijn koptelefoon ophebben
Die weten niet dat je zwanger bent?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:42 schreef Soempie het volgende:
PS
[..]
Twitter? Als jullie in elk geval maar niks op facebook plaatsen, want daar zitten dan allemaal vrienden en familieleden die nog van niks weten.
Die denken dat het buikvet is.quote:
quote:
quote:
IARL-2.0quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Bummer etc![]()
Ik heb de trap nogmaals geschilderd, toilet en badkamer schoongemaakt, stofgezogen beneden. Zo nog naar de winkel voor het weekend, het lijkt wel druk, zo'n huishouden
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Heb je nu oefeningen om die spieren langer te maken?
Stom he, zo simpel en daar loop je dan al zo lang mee. Fijn dat je nu weet waar het aan zeer waarschijnlijk aan ligt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]gewoon rekken en strekken, bij voorkeur onder de douche of met een hittepit in m'n nek. Kin op de borst, naar links en rechts kijken, oor op m'n schouder.
Nee, ik hou al opquote:
Ik zei juist dat dat niet hoeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als je foto's met mijn hoofd erop wil zien moeten we irl afspreken
Kom jij ook naar de quiz-meet 29 jan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb wel eens een aantal foto's gepost hier ja
En als je foto's met mijn hoofd erop wil zien moeten we irl afspreken
Mocht ik van het weekend tijd hebben dan zal ik eens kijken of ik wat kan posten
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Heb je nu oefeningen om die spieren langer te maken?
Neuh, daar droom je niet raar vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:41 schreef CaLeX het volgende:
Je had een hobbelpaardje op voor je ging slapen?
Zo ja, doe mij ook een kratje
moeten we bellen als er eerder nieuws is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
Soepmie. Ik ga slapen. Wacht aub tot na 2200 uur.
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moeten we bellen als er eerder nieuws is?
Altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Nem
Had je ook dat het in je droom heel logisch leek allemaal?
quote:
Bijzonder knap gemaaktquote:
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef wyccie het volgende:
Mijn nadruk lag op 'rare'. Ik denk dat ik nog wel meer leukere dingen kan verzinnen dan rare dromen.
+1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromen
Ow!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Mark het volgende:
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromen
quote:The most common theory for the cause of simulation sickness is that the illusion of motion created by the virtual world, combined with the absence of motion detected by the inner ear, causes the area postrema in the human brain to infer that one is hallucinating and further conclude that the hallucination is due to poison ingestion. The brain responds by inducing nausea and vomiting, to clear the supposed toxin.
Ik ook schijnbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij lijd ik aan simulation sickness, ik word erg misselijk als ik bepaalde computerspellen speel
[..]
Maar even serieus..zijn er echt nog mensen die helemaal niet weten dat je zwanger bent?quote:
Miljoenen, denk ik...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar even serieus..zijn er echt nog mensen die helemaal niet weten dat je zwanger bent?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:39 schreef Soempie het volgende:
die discussie over dat huis.
[..]
Daar heb ik dus echt over gedroomd.
Maar Stewie krijgt dat gekke hoofd pas na z'n geboorte.
Let's go!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef B.ertha het volgende:
Soempie en Wiebelkont zijn sinds drie uur van de aardbodem FOK verdwenen, is het al tijd om te gaan speculeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |