Volgens mij heeft ze wel gelijk hoorquote:

Pcies.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:45 schreef TradeMarkie het volgende:
de trap linksonder is volgens mij het centrale trappenhuis, dat hoort iig niet bij de woning

Ik zie niet hoe daar een bocht in zit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel gelijk hoor

Ik snap nu het probleem pasquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, ze hebben de draaiing van de trap er niet bijgezet. Je loopt dus vanaf de entree naar boven, maakt een haarspeldbocht naar links en komt dus parallel aan de onderste trap uit met je gezicht de andere kant op. Bedankt!

Dankjequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voila:
[ afbeelding ]
Heb hem soms iets vertraagd, hij liep wel heel erg snel.
Even downloaden en dan weer in je usericon manager uploaden....
 Maar volgens mij beweegt hij niet?
 Maar volgens mij beweegt hij niet?

Jawel hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
DankjeMaar volgens mij beweegt hij niet?

Zeker wel...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
DankjeMaar volgens mij beweegt hij niet?

We hebben het toch over de trap rechts van de entree? en niet die van het portiek?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe daar een bocht in zit?

Ja, die rechtertrap, klein smal ding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We hebben het toch over de trap rechts van de entree? en niet die van het portiek?

Dat is gek. Ik zie echt niets (in mijn UI). Ik zal wel weer gek zijnquote:

Ja, die trap betreed je dus niet vanuit de entree, maar vanaf de andere kant, de pijl wijst altijd naar bovenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
We hebben het toch over de trap rechts van de entree? en niet die van het portiek?

Ja, dan zit er dus toch geen haarspeldbocht in?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, die trap betreed je dus niet vanuit de entree, maar vanaf de andere kant, de pijl wijst altijd naar boven

Die zal aan het einde toch een bocht naar links hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die rechtertrap, klein smal ding.

Dan voel je je half niet zo gek als ik nu.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef B.ertha het volgende:
Dat is gek. Ik zie echt niets (in mijn UI). Ik zal wel weer gek zijn

Nee, gewoon een rechte trap, die je beneden bereikt vanuit dee woonkamer en vanuit de slaapkamer 1quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan zit er dus toch geen haarspeldbocht in?

Een trap eindigt toch nooit tegen een muur? Dan heb je toch gewoon een overloopje? (dat heet anders)quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die zal aan het einde toch een bocht naar links hebben?
anders loopt je tegen de muur aan :p

Ik dacht al dat ik gek werdquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, gewoon een rechte trap, die je beneden bereikt vanuit dee woonkamer en vanuit de slaapkamer 1

Dat was een gekke gedachte die bij me opkwam, maar toch maar niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef B.ertha het volgende:
Volgens de plattegrond betreed je de trap vanaf de kast en niet vanaf de entree.

Ik werk ook met IE en zie daar je bewegende olifantje...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah, in Chrome werkt het wel. En ik extra in IE werken omdat in chrome de spoilers/quotes niet werken

Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:
dames, zien jullie de deur in de gang op de verdieping?

quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef B.ertha het volgende:
Volgens de plattegrond betreed je de trap vanaf de kast en niet vanaf de entree.

quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:

IE 8 (of hoger)?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk ook met IE en zie daar je bewegende olifantje...

Nee, dat zijn kasten. Ik heb genoeg plattegronden van Entree gezien om dat te weten. Maar ik denk dat het kasten onder de trap zijn en dat de deur naar de trap gewoon links zit, in de entree. Ondanks de richting van de pijl.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, B, dat is geen kast, maar 2 deuren, die weer bij de deur naar de trap uitkomen, dat lijken 2 inbouwkasten in de woonkamer en slaapkamer 1, maar dat is gewoon een portaaltje voor de trap

Nee volgens mij staat de pijl goed. De trap begint gewoon bij de muur, niet in het midden van het huis.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef B.ertha het volgende:
Ja, maar de pijl staat de verkeerde kant op. De pijl wijst altijd naar boven, wat impliceert dat de deur naar de trap, op de begane grond, uitkomt bij de bovenkant van de trap. De pijl is gewoon verkeerd.
Ik snap wel hoe het zou moeten zijn, maar zo ķs het dus niet op de plattegrond

quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef TradeMarkie het volgende:

IE 7 (of lager)?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ah, in Chrome werkt het wel. En ik extra in IE werken omdat in chrome de spoilers/quotes niet werken

Ja die zie ik wel, maar die kasten op de benedenverdieping zie ik niet als ingang naar boven nog.quote:

Dat geeft aan dat er een overloop naar de gang is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar! Hmpff.
Trouwens, wat doet die deur ertoe?

quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:03 schreef B.ertha het volgende:
NIEUW INZICHT!
De '2e' verdieping zit ónder de 1e!

quote:

Ik vind nog steeds iedereen een punt!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ergo: zowel de tekening als de richting van de pijl klopt

Niet, ik gebruikt de lift!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds iedereen een punt!
van welke kant kom je dan de trap op?

'Flatwoning zonder lift'quote:

quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef CaLeX het volgende:
Mij oplossing:
GA NIET IN DIT KUTHUIS WONEN WANT JE WORDT ER GESTOORD VAN!!!!!!!!!!!!!!

Nee, geen vraag (die was daarvoor gesteld), wel een opmerking...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was niet om ruzie te zoeken, gewoon een technische vraag.

Heb je een plattegrondje waar de trappen opstaan?quote:

quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef CaLeX het volgende:
Heb je een plattegrondje waar de trappen opstaan?

Bel je toch gewoon bij Ali/Sjonnie aan om te vragen of je even mag kijken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gespot.
Krijg de neiging op dat stomme huis te reageren om te kijken hoe het zit.

"Benedenverdiepingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bel je toch gewoon bij Ali/Sjonnie aan om te vragen of je even mag kijken?
 ik heb alleen een doodlopende trap"
 ik heb alleen een doodlopende trap" 

Hehe, ik ben heel erg benieuwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik slaap toch nog niet en ik snap het!
Paint komt eraan!

quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef CaLeX het volgende:
"Benedenverdiepingik heb alleen een doodlopende trap"

Heeft ze weeen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, nog even volhouden tot morgen.
Puf ze!!

quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:22 schreef B.ertha het volgende:
Dit is een grove schatting op basis van de ligging van meest linkse raam op de benedenverdieping (rood) ten opzichte van de loggia op de bovenverdieping (zwart) zoals ik die opmaak uit de foto. Beetje knippen en plakken en voilą:
[ afbeelding ]
Tadadam!

Chillax, ik probeerde geen patat of friet aan te smeren...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen vraag (die was daarvoor gesteld), wel een opmerking...

iedereen een punt?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |