Toch gaat ze zich voor een deel toeleggen op sterren. Hoofdzakelijk bruine dwergsterren maargoed...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jij lijkt me toch niet iemand die in astrologie gelooft.
Seizoen 2 of 3, zoiets. Best oud alquote:
Als de wereld op 21-12 2012 vergaat kan ik ieder geval zeggen dat het trapprobleem is opgelost. Dan kom ik misschien nog in de Mayahemel en kan ik verantwoording afleggen aan hun zonnegod.quote:
Ik volg zelden een serie chronologisch. Zo heb ik van de week alweer de eerste aflevering van Futurama gezien. Dat is al de derde keer in nog geen half jaar tijd. Wat voor raar herhaalschema is dat?quote:
Ja compleet debiel. Dat is al 20 jaar zo op alle zenders. Echt té achterlijk voor woorden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:35 schreef wyccie het volgende:
Ik volg zelden een serie chronologisch. Zo heb ik van de week alweer de eerste aflevering van Futurama gezien. Dat is al de derde keer in nog geen half jaar tijd. Wat voor raar herhaalschema is dat?
Heel storend ja, heb geen idee meer wat ik van welke series heb gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja compleet debiel. Dat is al 20 jaar zo op alle zenders. Echt té achterlijk voor woorden.
"My righteous holy faith"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)-version-of-my-humps
eng.
ik kan je niet helpen, kan niet tweetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me trouwens tweeten als Soemp gaat persen en ik ben niet in de SC?ik wil dit niet missen
en een tweet popt op op mn iPod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
been there, done thatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:04 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor de vogels al fluiten, dus ik laat jullie achter met wat foto's waar ik op stuitte.
Jammer dat ik zeeziek word.
http://peetenwien.waarbenjij.nu/?page=pictures&intTravelId=364793
denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me trouwens tweeten als Soemp gaat persen en ik ben niet in de SC?ik wil dit niet missen
en een tweet popt op op mn iPod
nee maar ik check 's ochtends altijd mijn facebook en twitter op mijn ipod. SC is het laptop werk end aar heb ik 's ochtends vaak geen tijd voor. Dus als ze bevalt als ik slaap dan duurt het daarna nog weer lang en mis ik alle pretquote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgt
(zie Soempie al liggen met haar telefoon, posten tussen 2 weeën door)
Nee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguhjij hebt nu tweetdienst red
Soempie's foon heeft geen internet! Dus indien ziekenhuis krijgt ze de mijne meequote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgt
(zie Soempie al liggen met haar telefoon, posten tussen 2 weeën door)
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:54 schreef Etcetera het volgende:
Is er al geplopt!?
Ik moet zo naar een whiskyshop in Maassluis
Plopperdeplopperdeplop!quote:
Die hebben we nog aardig lang ontwekenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:27 schreef CaLeX het volgende:
Dat Wiebel hier zit, betekent toch niet dat het nog niet begonnen is?
Hij kan immers zijn koptelefoon ophebben
Dan ga ik maar op pad...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef Soempie het volgende:
Nog niks hoor.De baby vindt het wel prima in m'n buik.
Hou het nog even 15 minuten vol wil je. Dan ga ik even snel boodschappen doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:00 schreef Soempie het volgende:
Nog niks hoor.De baby vindt het wel prima in m'n buik.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mij?! Ik ben 22!
Nouja, niet dat het dan niet kan. Maar ik kom net kijken en ik moet nog aan mijn eerste baan beginnen..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als MaJo, Etc en B.ertha hier ineens allemaal komen melden dat ze zwanger zijn wordt het wel naar ja, maar ik kijk nu bijvoorbeeld echt uit naar nieuws van Soemp hoor!
ff een trap naquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de trap of jouw ruimtelijk inzicht
Daar heb ik dus echt over gedroomd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Family Guy op TV....ik zie al voor me hoe Soemp een Stewie krijgt
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:27 schreef CaLeX het volgende:
Dat Wiebel hier zit, betekent toch niet dat het nog niet begonnen is?
Hij kan immers zijn koptelefoon ophebben
Die weten niet dat je zwanger bent?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:42 schreef Soempie het volgende:
PS
[..]
Twitter? Als jullie in elk geval maar niks op facebook plaatsen, want daar zitten dan allemaal vrienden en familieleden die nog van niks weten.
Die denken dat het buikvet is.quote:
quote:
quote:
IARL-2.0quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Bummer etc![]()
Ik heb de trap nogmaals geschilderd, toilet en badkamer schoongemaakt, stofgezogen beneden. Zo nog naar de winkel voor het weekend, het lijkt wel druk, zo'n huishouden
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Heb je nu oefeningen om die spieren langer te maken?
Stom he, zo simpel en daar loop je dan al zo lang mee. Fijn dat je nu weet waar het aan zeer waarschijnlijk aan ligt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]gewoon rekken en strekken, bij voorkeur onder de douche of met een hittepit in m'n nek. Kin op de borst, naar links en rechts kijken, oor op m'n schouder.
Nee, ik hou al opquote:
Ik zei juist dat dat niet hoeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als je foto's met mijn hoofd erop wil zien moeten we irl afspreken
Kom jij ook naar de quiz-meet 29 jan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb wel eens een aantal foto's gepost hier ja
En als je foto's met mijn hoofd erop wil zien moeten we irl afspreken
Mocht ik van het weekend tijd hebben dan zal ik eens kijken of ik wat kan posten
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Heb je nu oefeningen om die spieren langer te maken?
Neuh, daar droom je niet raar vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:41 schreef CaLeX het volgende:
Je had een hobbelpaardje op voor je ging slapen?
Zo ja, doe mij ook een kratje
moeten we bellen als er eerder nieuws is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
Soepmie. Ik ga slapen. Wacht aub tot na 2200 uur.
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moeten we bellen als er eerder nieuws is?
Altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Nem
Had je ook dat het in je droom heel logisch leek allemaal?
quote:
Bijzonder knap gemaaktquote:
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef wyccie het volgende:
Mijn nadruk lag op 'rare'. Ik denk dat ik nog wel meer leukere dingen kan verzinnen dan rare dromen.
+1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromen
Ow!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Mark het volgende:
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromen
quote:The most common theory for the cause of simulation sickness is that the illusion of motion created by the virtual world, combined with the absence of motion detected by the inner ear, causes the area postrema in the human brain to infer that one is hallucinating and further conclude that the hallucination is due to poison ingestion. The brain responds by inducing nausea and vomiting, to clear the supposed toxin.
Ik ook schijnbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij lijd ik aan simulation sickness, ik word erg misselijk als ik bepaalde computerspellen speel
[..]
Maar even serieus..zijn er echt nog mensen die helemaal niet weten dat je zwanger bent?quote:
Miljoenen, denk ik...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar even serieus..zijn er echt nog mensen die helemaal niet weten dat je zwanger bent?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:39 schreef Soempie het volgende:
die discussie over dat huis.
[..]
Daar heb ik dus echt over gedroomd.
Maar Stewie krijgt dat gekke hoofd pas na z'n geboorte.
Let's go!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef B.ertha het volgende:
Soempie en Wiebelkont zijn sinds drie uur van de aardbodem FOK verdwenen, is het al tijd om te gaan speculeren?
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef B.ertha het volgende:
Ach, Soempie wil (in principe) thuis bevallen en het is de eerste. Daar zal dus aardig wat tijd overheen gaan dus ik denk wel dat we het horen als de weeën zijn begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |