quote:
IARL-2.0quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Bummer etc![]()
Ik heb de trap nogmaals geschilderd, toilet en badkamer schoongemaakt, stofgezogen beneden. Zo nog naar de winkel voor het weekend, het lijkt wel druk, zo'n huishouden
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Heb je nu oefeningen om die spieren langer te maken?
Stom he, zo simpel en daar loop je dan al zo lang mee. Fijn dat je nu weet waar het aan zeer waarschijnlijk aan ligt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]gewoon rekken en strekken, bij voorkeur onder de douche of met een hittepit in m'n nek. Kin op de borst, naar links en rechts kijken, oor op m'n schouder.
Nee, ik hou al opquote:
Ik zei juist dat dat niet hoeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als je foto's met mijn hoofd erop wil zien moeten we irl afspreken
Kom jij ook naar de quiz-meet 29 jan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb wel eens een aantal foto's gepost hier ja
En als je foto's met mijn hoofd erop wil zien moeten we irl afspreken
Mocht ik van het weekend tijd hebben dan zal ik eens kijken of ik wat kan posten
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:32 schreef Soempie het volgende:
Heb je nu oefeningen om die spieren langer te maken?
Neuh, daar droom je niet raar vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:41 schreef CaLeX het volgende:
Je had een hobbelpaardje op voor je ging slapen?
Zo ja, doe mij ook een kratje
moeten we bellen als er eerder nieuws is?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:51 schreef Cobra4 het volgende:
Soepmie. Ik ga slapen. Wacht aub tot na 2200 uur.
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moeten we bellen als er eerder nieuws is?
Altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Nem
Had je ook dat het in je droom heel logisch leek allemaal?
quote:
Bijzonder knap gemaaktquote:
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:42 schreef wyccie het volgende:
Mijn nadruk lag op 'rare'. Ik denk dat ik nog wel meer leukere dingen kan verzinnen dan rare dromen.
+1quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromen
Ow!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:43 schreef Mark het volgende:
Volgens mij lag de nadruk bij Nem ook op rare dromen, oftewel hij wist nog een type leukere dromen
quote:The most common theory for the cause of simulation sickness is that the illusion of motion created by the virtual world, combined with the absence of motion detected by the inner ear, causes the area postrema in the human brain to infer that one is hallucinating and further conclude that the hallucination is due to poison ingestion. The brain responds by inducing nausea and vomiting, to clear the supposed toxin.
Ik ook schijnbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:37 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij lijd ik aan simulation sickness, ik word erg misselijk als ik bepaalde computerspellen speel
[..]
Maar even serieus..zijn er echt nog mensen die helemaal niet weten dat je zwanger bent?quote:
Miljoenen, denk ik...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar even serieus..zijn er echt nog mensen die helemaal niet weten dat je zwanger bent?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:39 schreef Soempie het volgende:
die discussie over dat huis.
[..]
Daar heb ik dus echt over gedroomd.
Maar Stewie krijgt dat gekke hoofd pas na z'n geboorte.
Let's go!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef B.ertha het volgende:
Soempie en Wiebelkont zijn sinds drie uur van de aardbodem FOK verdwenen, is het al tijd om te gaan speculeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |