Nee, niet er bovenop. Het onderste plaatje moet onder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef wyccie het volgende:
Nou zijn we weer terug bij het begin, gewoon d'r bovenop plakken, wat ook het meest logisch is. Blijft toch wel heel vreemd dat je dan via de inbouwkasten naar beneden moet? Dan zou er aan de entreekant een inbouwkast moeten zijn getekend boven die trap.

Gewoon de tekst selecteren en dan op delete. Dan de hele verdieping selecteren, pijltje onder 'selecteren' -> transparante selectiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:36 schreef wyccie het volgende:
Hoe maken jullie die onderverdieping transparant in Paint?
Het is me al wel gelukt om alles rood te maken.

Ik gebruik geen Paint maar Photoshop met overlay op de layerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:36 schreef wyccie het volgende:
Hoe maken jullie die onderverdieping transparant in Paint?
Het is me al wel gelukt om alles rood te maken.

En toch eis ik schadevergoeding.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:37 schreef B.ertha het volgende:
"Let op: Deze plattegrond kan onjuistheden bevatten. Talis is niet aansprakelijk voor geestelijke schade die mocht voortvloeien uit handelingen verricht op basis van deze tekening."
* fixed
Potetoe, potatoe.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, niet er bovenop. Het onderste plaatje moet onder.

Nou ja, in dit geval essentieelquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
En toch eis ik schadevergoeding.
[..]
Potetoe, potatoe.

Wow, handige functie. Ik gebruik nog niet zo heel erg lang deze nieuwe versie van Paint.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:38 schreef B.ertha het volgende:
Gewoon de tekst selecteren en dan op delete. Dan de hele verdieping selecteren, pijltje onder 'selecteren' -> transparante selectie
Eigenlijk niet.quote:

De inbouwkasten zitten op de bovenverdieping, boven het lage deel van de trap. Je loopt dus ONDER de inbouwkasten de trap op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, handige functie. Ik gebruik nog niet zo heel erg lang deze nieuwe versie van Paint.
[..]
Eigenlijk niet.
Het maakt niet zoveel uit of de trap naar boven of onder gaat, ze liggen recht boven elkaar en dat klopt niet. Of denken we nog steeds dat we de inbouwkast in moeten duiken?

Probeer eens vanaf de onderverdieping naar boven te lopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:46 schreef Nico_S. het volgende:
De inbouwkasten zitten op de bovenverdieping, boven het lage deel van de trap. Je loopt dus ONDER de inbouwkasten de trap op.

En door welke muur loop je dan heen? :pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De inbouwkasten zitten op de bovenverdieping, boven het lage deel van de trap. Je loopt dus ONDER de inbouwkasten de trap op.

Hmm... ja, klopt weer niet met de gang. Er zou rechts in de gang een opening naar de trap moeten zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Probeer eens vanaf de onderverdieping naar boven te lopen.

quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Nico_S. het volgende:
Of het huis heet Zweinstein. Daar lopen de trappen toch iedere keer anders?

Er is vanaf het centrale trappenhuis, iets omlaag, de mogelijkheid om naar je berging te gaan, vandaar die deur. En vandaar ook het kleinere oppervlak, aan die kant is de 'galerij' van de bergingen; aan die kant zitten ook kleine bergingen van de woningen boven die maar 1 verdieping hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk dat die trap gewoon voor opslag is. Als je wilt gaan tukken, moet je maar gewoon naar buiten. En dan beneden weer via de berging naar binnen. Waar heb je die deur anders voor?

De trappen liggen niet boven elkaar. Er is maar 1 trap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, handige functie. Ik gebruik nog niet zo heel erg lang deze nieuwe versie van Paint.
[..]
Eigenlijk niet.
Het maakt niet zoveel uit of de trap naar boven of onder gaat, ze liggen recht boven elkaar en dat klopt niet. Of denken we nog steeds dat we de inbouwkast in moeten duiken?

Klopt. En zo te zien begint de trap (onderste tree) onder de inbouwkasten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De trappen liggen niet boven elkaar. Er is maar 1 trap.

Je wilt daar sowieso niet wonen. Ik heb soortgelijke woningen gezien. Die loggia's/balkons heb je niets aan, daar past net een tuinstoel en dan mag je blij zijn als je deur nog open gaat. Plus dat je heel erg op het zicht zit op de 1e etage aan een straat. Maar bovenal wil je die badkamer niet. Je bent dan wel alleen, maar een badkamer van 2m2 is miniscuul. Stel je twee wc's naast elkaar voor. De ene helft is je douche en in de andere helft zit een wasbak. En dan nog zonder daglicht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is vanaf het centrale trappenhuis, iets omlaag, de mogelijkheid om naar je berging te gaan, vandaar die deur. En vandaar ook het kleinere oppervlak, aan die kant is de 'galerij' van de bergingen; aan die kant zitten ook kleine bergingen van de woningen boven die maar 1 verdieping hebben.
En ik ga geen 500 euro betalen om buiten te moeten slapen, hè!

Ik bedoel op de tekening.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
De trappen liggen niet boven elkaar. Er is maar 1 trap.

Dat is juist heel handig. Doe de deur open en je ligt meteen in badquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel op de tekening.
Het klopt gewoon niet.
B. Ik ken iemand die op de bovenste verdieping woont. Zij heeft een bad in haar badkamer.
Het ergste is nog de keuken. De koelkast staat enorm in de weg.

Een bad in je badkamer? Oh noes!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel op de tekening.
Het klopt gewoon niet.
B. Ik ken iemand die op de bovenste verdieping woont. Zij heeft een bad in haar badkamer.
Het ergste is nog de keuken. De koelkast staat enorm in de weg.

een bad van 2 m2 in je badkamer van 2m2quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een bad in je badkamer? Oh noes!

Oh, ze bedoelde van die flat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
een bad van 2 m2 in je badkamer van 2m2

Klopt, je stapt er zo meteen in, volgens mij kan ze ook haast niet normaal voor haar wastafel staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:07 schreef B.ertha het volgende:
Dat is juist heel handig. Doe de deur open en je ligt meteen in bad

Mijn Epenis kan wel wat extra gebruiken na wat gepruts in de AKQ vandaagquote:

We hadden (zoals je kunt zien) een belangrijke discussiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
106 nieuwe posts zag ik. Ik maar denken dat Soemp aan het live ploppen was

Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
106 nieuwe posts zag ik. Ik maar denken dat Soemp aan het live ploppen was

Niet mooi? Iemand had dat voor me gemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is dat eigenlijk? dat je er twee hebt enzo

Ah, dan kunnen we eindelijk je geboortedatum wat beter gaan gokkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind het eigenlijk wel heel goed gelukt. Zie zelf het verschil niet. Maar ik zit ook niet op een smartphone en kan 'm niet verder uitvergroten. Ah, ik denk dat ik al weet wat je bedoelt, er zit nog wat schaduw van de muur rond het hoofd. Ik vind het niet storend.
Ik kreeg 'm toen ik had laten vallen dat ik Tweelingen ben.

Hoe de tekenaars dat bedacht hadden bedoel je? Met die voetbal?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gezien hoe Stewie aan die lelijke UFO-kop komt.

Zijn hoofd lijkt op een american football.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:17 schreef wyccie het volgende:
Hoe hij het in de serie gekregen heeft.
Dat van die voetbal ga ik opzoeken.

Jij lijkt me toch niet iemand die in astrologie gelooft.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind het eigenlijk wel heel goed gelukt. Zie zelf het verschil niet. Maar ik zit ook niet op een smartphone en kan 'm niet verder uitvergroten. Ah, ik denk dat ik al weet wat je bedoelt, er zit nog wat schaduw van de muur rond het hoofd. Ik vind het niet storend.
Ik kreeg 'm toen ik had laten vallen dat ik Tweelingen ben.

Jaquote:

Toch gaat ze zich voor een deel toeleggen op sterren. Hoofdzakelijk bruine dwergsterren maargoed...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jij lijkt me toch niet iemand die in astrologie gelooft.

Seizoen 2 of 3, zoiets. Best oud alquote:

Als de wereld op 21-12 2012 vergaat kan ik ieder geval zeggen dat het trapprobleem is opgelost. Dan kom ik misschien nog in de Mayahemel en kan ik verantwoording afleggen aan hun zonnegod.quote:
Ik volg zelden een serie chronologisch. Zo heb ik van de week alweer de eerste aflevering van Futurama gezien. Dat is al de derde keer in nog geen half jaar tijd. Wat voor raar herhaalschema is dat?quote:

Ja compleet debiel. Dat is al 20 jaar zo op alle zenders. Echt té achterlijk voor woorden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:35 schreef wyccie het volgende:
Ik volg zelden een serie chronologisch. Zo heb ik van de week alweer de eerste aflevering van Futurama gezien. Dat is al de derde keer in nog geen half jaar tijd. Wat voor raar herhaalschema is dat?

Heel storend ja, heb geen idee meer wat ik van welke series heb gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja compleet debiel. Dat is al 20 jaar zo op alle zenders. Echt té achterlijk voor woorden.

"My righteous holy faith"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)-version-of-my-humps
eng.

ik wil dit niet missen
 ik wil dit niet missen  en een tweet popt op op mn iPod
 en een tweet popt op op mn iPod

ik kan je niet helpen, kan niet tweetenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me trouwens tweeten als Soemp gaat persen en ik ben niet in de SC?ik wil dit niet missen

En je medelijden al helemaal niet. Dat kan me echt razend maken.
 En je medelijden al helemaal niet. Dat kan me echt razend maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)

jij hebt nu tweetdienst red
 jij hebt nu tweetdienst red  

been there, done thatquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:04 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor de vogels al fluiten, dus ik laat jullie achter met wat foto's waar ik op stuitte.
Jammer dat ik zeeziek word.
http://peetenwien.waarbenjij.nu/?page=pictures&intTravelId=364793

denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan iemand me trouwens tweeten als Soemp gaat persen en ik ben niet in de SC?ik wil dit niet missen

)
 )

nee maar ik check 's ochtends altijd mijn facebook en twitter op mijn ipod. SC is het laptop werk end aar heb ik 's ochtends vaak geen tijd voor. Dus als ze bevalt als ik slaap dan duurt het daarna nog weer lang en mis ik alle pretquote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgt
(zie Soempie al liggen met haar telefoon, posten tussen 2 weeën door)

Nee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 06:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguhjij hebt nu tweetdienst red
 geen twitter op werk, en niet continu online
 geen twitter op werk, en niet continu online  

Soempie's foon heeft geen internet! Dus indien ziekenhuis krijgt ze de mijne meequote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk je dat je via de SC elke 2 minuten een update kirjgt
(zie Soempie al liggen met haar telefoon, posten tussen 2 weeën door)
 . Mits thuis gebruikt ze haar eigen laptop maar!
. Mits thuis gebruikt ze haar eigen laptop maar!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |