Klopt, je stapt er zo meteen in, volgens mij kan ze ook haast niet normaal voor haar wastafel staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:07 schreef B.ertha het volgende:
Dat is juist heel handig. Doe de deur open en je ligt meteen in bad

Mijn Epenis kan wel wat extra gebruiken na wat gepruts in de AKQ vandaagquote:

We hadden (zoals je kunt zien) een belangrijke discussiequote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
106 nieuwe posts zag ik. Ik maar denken dat Soemp aan het live ploppen was

Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
106 nieuwe posts zag ik. Ik maar denken dat Soemp aan het live ploppen was

Niet mooi? Iemand had dat voor me gemaakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarom is dat eigenlijk? dat je er twee hebt enzo

Ah, dan kunnen we eindelijk je geboortedatum wat beter gaan gokkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik vind het eigenlijk wel heel goed gelukt. Zie zelf het verschil niet. Maar ik zit ook niet op een smartphone en kan 'm niet verder uitvergroten. Ah, ik denk dat ik al weet wat je bedoelt, er zit nog wat schaduw van de muur rond het hoofd. Ik vind het niet storend.
Ik kreeg 'm toen ik had laten vallen dat ik Tweelingen ben.

Hoe de tekenaars dat bedacht hadden bedoel je? Met die voetbal?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gezien hoe Stewie aan die lelijke UFO-kop komt.

Zijn hoofd lijkt op een american football.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:17 schreef wyccie het volgende:
Hoe hij het in de serie gekregen heeft.
Dat van die voetbal ga ik opzoeken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |