Wist je dat niet!?quote:
Bamboozled by love ....quote:Op maandag 2 januari 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben geschokt en voel me bezoedeld.
Uiteindelijk wel.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.
Maar je bedoelt in 2012? We zouden nog tot 21 december hebben. Of 23 december, daar zijn de geleerden het niet over eens.
Misschien samen met the Specialsquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef brother52 het volgende:
Het is dat ik gister geen plaatjes kon vinden van Joe Strummer met een neger...
Politicusquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef tong80 het volgende:
De eerste neger van het jaar door Scrutinizer
Hintje ?
Of met de Mescalerosquote:
In Senegalquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:09 schreef brother52 het volgende:
Oh, wacht, dinges.
Presidentskandidaat ergens toch?
Le Petit Princequote:
Hij zegt dat hij niet anders kanquote:Muzikanten moeten niet in de politiek willen
Op de foto ziet hij eruit als een maffioso, al denk ik niet dat hij dat is.quote:
De huidige president zal wel een zakkenvuller zijn. Volgens Het Parool was hij tot 2005 bevriend met Wade en ik citeer: "Volgens sommige critici trok N'Dour zijn steun voor Wade in toen hij zich realiseerde dat zijn zakenimperium niet meer zou profiteren van de vriendschap"quote:Hij zegt dat hij niet anders kan
Neuh, dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op de foto ziet hij eruit als een maffioso, al denk ik niet dat hij dat is.
Wade is dan ook niet zijn hele politieke loopbaan een zakkenvuller geweest. Heeft in het verleden door zijn politieke activiteiten ook vastgezeten en is verbannen geweest. Politiek in Afrikaquote:[..]
De huidige president zal wel een zakkenvuller zijn. Volgens Het Parool was hij tot 2005 bevriend met Wade en ik citeer: "Volgens sommige critici trok N'Dour zijn steun voor Wade in toen hij zich realiseerde dat zijn zakenimperium niet meer zou profiteren van de vriendschap"N'Dour heeft een radio- en een tv-zender en kranten in Senegal.
Yep, ik zit net wat oude muziekjes van hem te luisteren op YT. Oorspronkelijk op cassettebandjes uitgebracht maar erg fijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dan ook, Youssou moet gewoon muziek blijven maken.
Dat is een mooi nummer maar a-typisch voor hem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen 7 seconds van hem.
Het is niet zo wyccies ding.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Deze van Youssou is recenter. Helaas kan ik nergens de studioversie vinden die ik veel draai, deze live versie is meer ingetogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat is niet consequent doorgevoerd in de tekening, er staan ook een aantal dunne muurtjes op die bestaan uit een enkele lijn maar die ook 50 mm dik zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:11 schreef wyccie het volgende:
Een dubbele, geblokte is een niet dragende muur toch?
Nee. Je zegt het zelf al, de slaapverdieping is beneden. Om van boven naar beneden te lopen loop je dus tegen de richting van de pijl in en onder de inbouwkasten door.quote:Het zijn inbouwkasten waar je dan doorheen moet.
Het is gewoon een rechte trap met een draaiing van 90 graden onderaan, denk ik. Onder de trap zou inderdaad een trapkast kunnen zitten met bijvoorbeeld ook de gasmeter en zo.quote:En je had al gezien dat de kleinere verdieping de onderverdieping is? Dus die trap daar is verkeerd getekend en is in feite maar een heel klein stukje op de onderverdieping. Het stuk links van de trap, 'de gang' zou dus wel eens een inbouwkast onder die trap kunnen zijn?
Nee, de badkamer is te klein, evenals de keuken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
4 slaapkamers, moet ik daar uit opmaken dat je een gezinnetje gaat stichten?
Het is sowieso een vreemd, hokkerig huis.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, de badkamer is te klein, evenals de keuken.
Die trap viel me gewoon op en ik kan zoiets gewoon niet loslaten.
Nog altijd beter dan dit hok. Op de badkamer na.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is sowieso een vreemd, hokkerig huis.
Trusten. Bedankt voor je hulp!quote:Ik ga slapen. Trusten
quote:
Daarom hielp ik mee met zoeken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan gaat ze vast op zoek naar een topic met vier slaapkamers.
Was op die site alle aanbod in de sociale sector te zien in Nijmegen of was het slechts één van de aanbieders?quote:
Alle. Niet veel, wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Was op die site alle aanbod in de sociale sector te zien in Nijmegen of was het slechts één van de aanbieders?
Hier wordt dan weliswaar meer aangeboden, er wordt ook veel meer gereageerd. 200 reacties op een woning is in Amsterdam weinig. Als je niet onder één of andere voorrangsregel valt ben je hier met minder dan 10-12 jaar inschrijving redelijk kansloos.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet onze vrijdagpoes dan maar uitwijken naar Amsterdam.
Ja zeg, iets leuks. Dat wil iedereen wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:19 schreef wyccie het volgende:
Hier heb je ook 15 jaar nodig om iets leuks en niet te ver weg te krijgen.
Bemoedigend is dat.quote:Ik heb wel eens gereageerd op woningen die zijn toegewezen aan mensen die ingeschreven stonden sinds de jaren 70.
Nee, het is voor scholen in Amsterdam moeilijk om jonge leerkrachten te krijgen vanwege laag salaris icm weinig betaalbare woonruimte. Ook voor politiepersoneel is zo'n regeling.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:32 schreef wyccie het volgende:
Huh, daar heb ik nooit van gehoord. Woon je vlakbij een school?
Je moet ook een beetje geluk hebben, net zoals ik dat had. Ik stond maar 8 jaar ingeschreven en voor deze buurt was dat toen al zo'n 4 jaar korter dan nodig.quote:Ik sta bijna 10 jaar ingeschreven en zou waarschijnlijk wel iets kleins kunnen krijgen in de verste buitenwijken. Ook niet echt geweldig.
Heb ik ook gemerkt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Reageren in zomervakantieperiode wil ook nog wel eens verrassend resultaat opleveren.
Het helpt wel als je de resultaten een beetje kunt analyseren, hè? Een spraakmakend incident in een verder prima gedeelte van de stad heeft ook vaak invloed op het aantal reacties. Vlak voordat ik reageerde op deze woning was Theo van Gogh een eindje verderop vermoord en was er in diezelfde periode ook nog eens een Marokkaans boefje op een scooter doodgereden dat veel aandacht in de pers had gekregen. Dat zag je meteen terug in het teruglopend aantal reacties op woningen in de buurt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik ook gemerkt.
Inmiddels ben ik waarschijnlijk aan de beurt als ik de volgende keer reageer op de woning die ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |