Ik weet van niksquote:
Als het een tweeling was geweest, dan hadden ze dat vast gemeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Babies?
Wat weet PS dat Soempie niet weet? (Of de rest van ons?)
Mogen ze er niet eerst even van genieten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil snel die baby van Soemp op tafel.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mogen ze er niet eerst even van genieten?
Wat voor saus heb je in gedachte?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil snel die baby van Soemp op tafel. Dan die van Red en ik hoop toch ook snel wat van jow, B., of MaJo, of Etc. te zien. En het is ook een beetje om mee te supporteren met LB. vandaar.
Neen. gemeenschappelijk bezitquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Van mij?! Ik ben 22!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil snel die baby van Soemp op tafel. Dan die van Red en ik hoop toch ook snel wat van jow, B., of MaJo, of Etc. te zien. En het is ook een beetje om mee te supporteren met LB. vandaar.
[..]
Gaarne zonder abonnement op een sociale netwerksite.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nouja, niet dat het dan niet kan. Maar ik kom net kijken en ik moet nog aan mijn eerste baan beginnen..
Waar zit je nu danquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaarne zonder abonnement op een sociale netwerksite.
Al zeker 6 jaar rijpquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mij?! Ik ben 22!
Nouja, niet dat het dan niet kan. Maar ik kom net kijken en ik moet nog aan mijn eerste baan beginnen..
Dat hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaarne zonder abonnement op een sociale netwerksite.
Een Facebook-, Twitter- of Hyves-profiel aanmaken voor je pasgeborene of je huisdier vind ik tristesse tot de derde macht.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Al zeker 6 jaar rijp
[ afbeelding ]
Ja maar een jaar jonger dan mijn papa toen ie z'n eerste kreeg en je moet er ook nog even aan bouwen, dus dat red je wel. en je bent al wel lang steady met je vriendquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van mij?! Ik ben 22!
Als MaJo, Etc en B.ertha hier ineens allemaal komen melden dat ze zwanger zijn wordt het wel naar ja, maar ik kijk nu bijvoorbeeld echt uit naar nieuws van Soemp hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Want het moet heel klote zijn voor LB om hier rond te hangen bedenk ik net. Enzo.
Twitter en Identi.ca.quote:
Nee, ik bedoel: is FOK! geen sociale netwerksitequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Twitter en Identi.ca.
Een verzoek op Hyves succesvol afgeweerd op de middelbare school, voor Facebook ben ik morsdoodbang...
Dat klopt. Maar hij studeert nog zeker twee jaar en ik zou wel willen, maar ben er nog niet klaar voor. Eerst een beetje verder komen in mijn levenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar een jaar jonger dan mijn papa toen ie z'n eerste kreeg en je moet er ook nog even aan bouwen, dus dat red je wel. en je bent al wel lang steady met je vriend
Lijkt me wel verschrikkelijk lastig. Dubbel lastig, omdat je het mensen om je heen wel gunt maar er natuurlijk ook jaloers van wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als MaJo, Etc en B.ertha hier ineens allemaal komen melden dat ze zwanger zijn wordt het wel naar ja, maar ik kijk nu bijvoorbeeld echt uit naar nieuws van Soemp hoor!
Yep.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: is FOK! geen sociale netwerksite
Okee goed om te weten ook weerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als MaJo, Etc en B.ertha hier ineens allemaal komen melden dat ze zwanger zijn wordt het wel naar ja, maar ik kijk nu bijvoorbeeld echt uit naar nieuws van Soemp hoor!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee goed om te weten ook weerIk lurk nog steeds heel vaak
Ik het is zelfs zo erg dat ik ongeveer weet in de maand wanneer ik moet kijken
![]()
Voorschotje.nl is een goede optie...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hij studeert nog zeker twee jaar en ik zou wel willen, maar ben er nog niet klaar voor. Eerst een beetje verder komen in mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef Etcetera het volgende:
oeh oeh! Want epicEn daarna slapen
[ afbeelding ]
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm grappigquote:
MM kan 'm vast wel verkleinenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil mijn vrolijke olifantje terugOm de een of andere reden is die ooit verwijderd en nu mag ik hem niet opnieuw uploaden omdat hij te groot is
Raadjeplaatje.nl misschien...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil mijn vrolijke olifantje terugOm de een of andere reden is die ooit verwijderd en nu mag ik hem niet opnieuw uploaden omdat hij te groot is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm grappig
[..]
MM kan 'm vast wel verkleinen
Durft hij dat hier niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoop hetHij staat hier nog wel in de OP.
Sheep vroeg trouwens waarom hij nog in de OP staat
Ik vind die student veel ergerquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, toffe peer, die museumdirecteur: http://www.nu.nl/opmerkel(...)ationaal-museum.html
Ja, maar ik vind die directeur niet erg. Ik vind het wel joviaal van 'm.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind die student veel ergerWat een lambal, en hij wordt er nog voor beloond ook
Chillax, die student heeft toch niets gebroken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind die student veel ergerWat een lambal, en hij wordt er nog voor beloond ook
Klopt, maar die stond stil..quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net zag ik volgens mij je olifantje bij je
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik vind 'm grappig
Wat is je niet duidelijk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:24 schreef wyccie het volgende:
Snappen jullie hoe dat nou zit met de trap op deze plattegrond? Ik bedoel die midden in de woning, die naar de andere verdieping gaat.
http://www.entree.nu/uplo(...)ttegrond/36230-1.pdf
Dat olifantje is iets van 39Kb en je mag hier zonder abo avatars van 50Kb uploaden...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:06 schreef B.ertha het volgende:
volgens mij ligt de bovenverdieping niet recht boven de onderverdieping maar verspringt 'iequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
Nem, de trap tussen woonkamer en slaapkamer, met pijltje richting 'entree'.
Vingers op buikquote:
Op die buik zie je vingers...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
Nem, de trap tussen woonkamer en slaapkamer, met pijltje richting 'entree'.
Dit is trouwens die vage reclame. Zie die buik.
[ afbeelding ]
De woning bestaat uit anderhalve verdieping. Middenin de onderste verdieping staat een trap die leidt naar de bovenste verdieping. Omdat die maar de halve oppervlakte heeft van de benedenverdieping, kom je uit op de zijkant van die verdieping.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ben ik nou zo achterlijk?![]()
Ik snap niet hoe je als je vanaf de 'begane grond', waar de keuken is, de trap oploopt (desnoods afloopt), je op de volgende verdieping in dat traphalletje uit kunt komen.
Ja, dacht ik dus ook gewoonquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef Mark het volgende:
Wat is daar moeilijk aan? Die gaat naar de bovenste verdieping
Nou ja, dat dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De woning bestaat uit anderhalve verdieping. Middenin de onderste verdieping staat een trap die leidt naar de bovenste verdieping. Omdat die maar de halve oppervlakte heeft van de benedenverdieping, kom je uit op de zijkant van die verdieping.
Maar hoe loop je dan, hoe kan je in de verdieping erboven uitkomen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef Mark het volgende:
Wat is daar moeilijk aan? Die gaat naar de bovenste verdieping
Dat dacht ik ook, maar dan zou je toch verwachten dat je alsnog verkeerd uitkomt? Lijkt alsof de bovenverdieping gespiegeld is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
volgens mij ligt de bovenverdieping niet recht boven de onderverdieping maar verspringt 'ie
Want dat zag ik ook al niet. Vind het net een soort van alienuier.quote:Vingers op buik
De verdiepingen zijn niet even groot.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:38 schreef wyccie het volgende:
Dat dacht ik ook, maar dan zou je toch verwachten dat je alsnog verkeerd uitkomt? Lijkt alsof de bovenverdieping gespiegeld is.
Of kijk ik nou echt zo scheel?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Bertha, v.w.b. je olifantje:
Je plaatje is 120x100 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Hij moet dus verkleind worden, ga een poging voor je wagen...
Voila:quote:
Eh...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, ze hebben de draaiing van de trap er niet bijgezet. Je loopt dus vanaf de entree naar boven, maakt een haarspeldbocht naar links en komt dus parallel aan de onderste trap uit met je gezicht de andere kant op. Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |