Hij is de komende tijd nog verschrikkelijk druk met The Voice, lijkt me logisch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom doet Charly Luske niet mee? In 2004 probeerde hij het ook al
Het Nationaal Songfestival 2012 is doorgestoken kaart en van een eerlijke, open inschrijving is geen sprake geweest. Het bovenstaande berichtje, is daarvan het bewijs. Specifieke mensen zijn in opdracht van Talpa benaderd om liedjes te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef iBenny het volgende:
Google "Ivan Peroti" icm "Talpa":
quote:
Voor het Songfestival 2012 nemen wij in opdracht van Talpa/8Ball een song op. Wie de vocalist is mogen wij nog niet zeggen… Wat wel duidelijk is dat het Songfestival een ander jasje gaat krijgen. Azerbadjan here we come !
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:46 schreef missbrandiruss het volgende:
Bedankt voor alles iedereen! Ik ben helemaal niet bitter- als ze denken te winnen met de uitgekozen mensen, moeten ze vooral doen, en ik wens ze echt veel succes!! Volgende jaar ga ik gewoon nog een keer proberen.
Tot dan komt mijn album uit, waar al mijn inzendingen van dit jaar erop staan.
Jullie hebben me goed gehulpen door dit hele triject- en voor dat moet ik jullie allemaal bedanken!!! Echt heel lief van iedereen, en ik hoop dat we blijven contact houden!
Kusjes-
Miss B
twitter:raffaelapaton twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:52:15@Roadeurovision 26 febr zal de 1e x zijn dat jullie het nr mogen horen! Als je van chocolatte houd zul je ervan snoepen:-) reageer retweet
twitter:Grietage twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:41:57Hee zegt John de Mol nou net dat de Duitse versie van The Winner Is ook in studio 24 op het mediapark wordt opgenomen? *terugspoelt* reageer retweet
twitter:Grietage twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:43:40Ja dat zegt 'ie. 'En met een paar kleine aanpassingen wordt dat ook het Songfestivaldecor.' Typisch gevalletje win-win-win-situatie. reageer retweet
Zolang 'ie maar nooit meer zingt dat ie voorzichting met zijn handen naar mijn billen gaat vind ik alles primaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:06 schreef grazz het volgende:
Undercover Lover...zo'n titel past wel bij een uptempo lied maar Tim kan vast niet dansen a la Sakis
Jij zou liever "voorzichtig met mijn camera naar de billen van de persoon voor me" horenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar nooit meer zingt dat ie voorzichting met zijn handen naar mijn billen gaat vind ik alles prima
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar nooit meer zingt dat ie voorzichting met zijn handen naar mijn billen gaat vind ik alles prima
Nou leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:06 schreef Greys het volgende:
twitter:Grietage twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:41:57Hee zegt John de Mol nou net dat de Duitse versie van The Winner Is ook in studio 24 op het mediapark wordt opgenomen? *terugspoelt* reageer retweet
twitter:Grietage twitterde op donderdag 05-01-2012 om 15:43:40Ja dat zegt 'ie. 'En met een paar kleine aanpassingen wordt dat ook het Songfestivaldecor.' Typisch gevalletje win-win-win-situatie. reageer retweet
Ja precies, dat bedacht ik me net. Dat koffergedoe was zijn idee al niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef TheVulture het volgende:
De TROS had het kofferidee volgens mij al in gang gezet voordat Ome John mee ging doen.. .die heeft dus gewoon achter de schermen dat idee vakkundig de nek omgedraaid
Ik zet 5 EUR op:quote:
Precies.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedacht ik me net. Dat koffergedoe was zijn idee al niet.
Ik zet 10 euro op Nick en/of Simon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet 5 EUR op:
Daniel Dekker
Monique Smit
Kennelijk hebben ze daar wel fragmenten gehoord?quote:Martijn van der Veen
Hou toch eens op met dat gestampvoet! Het gaat er toch om de beste inzending voor Nederland te hebben. Wij hebben fragmentjes mogen horen, en wat je gaat horen op 26 februari is beter dan wat Brandi en Jeronimo doen.
Weheh wilde ik net zeggen ja, TROS én John matties!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro op Nick en/of Simon.
Liever Nick en/of Simon dan Monique Smitquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro op Nick en/of Simon.
Las ik ook al op songfestivalweblog. Missch dat we vanavond wat krijgen te horen in shownieuws en rtl boulevard? Al hoop ik stiekem dat we gewoon een dikke maand moeten wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:20 schreef Greys het volgende:
Hmmm, op facebook zie ik iemand posten onder een songfestivalbericht over de finalisten:
[..]
Kennelijk hebben ze daar wel fragmenten gehoord?
Nee, ik wil fragmentjes!!! Waar moeten we anders de komende twee maanden over zeuren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Las ik ook al op songfestivalweblog. Missch dat we vanavond wat krijgen te horen in shownieuws en rtl boulevard? Al hoop ik stiekem dat we gewoon een dikke maand moeten wachten
twitter:RenageNL twitterde op donderdag 05-01-2012 om 14:22:31Even de fragmentjes terug luisteren op de iPhone...:-) Ivan, Pearl en Joan! #songfestival reageer retweet
Rafaëlla tweette dat we het pas op 26 februari voor het eerst horen, maar die zullen toch wel eerder uitlekken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Las ik ook al op songfestivalweblog. Missch dat we vanavond wat krijgen te horen in shownieuws en rtl boulevard? Al hoop ik stiekem dat we gewoon een dikke maand moeten wachten
twitter:RenageNL twitterde op donderdag 05-01-2012 om 14:17:06Ivan Peroti zong zojuist refreintje voor @Grietage en mij.. Hou 'm in de gaten; wij zeggen keihard: KANSHEBBER!!! #songfestival reageer retweet
Over het weer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:26 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Nee, ik wil fragmentjes!!! Waar moeten we anders de komende twee maanden over zeuren?
Ik wil de fragmenten ook horenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
twitter:RenageNL twitterde op donderdag 05-01-2012 om 14:22:31Even de fragmentjes terug luisteren op de iPhone...:-) Ivan, Pearl en Joan! #songfestival reageer retweet
De minister president bemoeide zich destijds al publiekelijk met de breuk van songfestivalcommentator ende -presentator Jan en Yo, dus het verbaast me nietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, ja, laat vooral de politiek er zich mee bemoeien.
Tuurlijk zou dat kunnen, maar die open inschrijving was dikke bullshit natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Het zou natuurlijk nog steeds kunnen dat die liedjes echt heel goed zijn... maar ze hebben de schijn tegen totdat ik ze heb gehoord
Dat sowieso... ze hadden ook gewoon alleen tekstschrijvers en componisten moeten vragen een lied in de koffer te doen... dan was het al een stuk minder erg geweest dat er TVOH-kandidaten bijgezocht zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat kunnen, maar die open inschrijving was dikke bullshit natuurlijk.
Gelukkig is Nederland heel goed in goede nummers kiezen en aan een goede act hangen....quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Kortom, ik ga voor Tim en Joan.. maar dat is PUUR voordat ik ook maar een noot gehoord heb. Alles hangt af van het nummer en de act.
Precies dat jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig is Nederland heel goed in goede nummers kiezen en aan een goede act hangen.....
Oh man oh man oh man... ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dat ja
Die kiezen gewoon keihard voor een Kim de Boer zonder uitstraling... mark my words
Ja, inderdaad: GRAAG. De politiek houdt zich in deze kwestie al veel te lang afzijdig. Het is niet aan de politiek om een inhoudelijk of kwalitatief oordeel te vellen over de geselecteerde kandidaten, maar het is wel aan de politiek om een stelling te nemen over de wijze waarop de Publieke Omroep de laatste jaren met het Nationaal Songfestival omspringt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Kim met haar liedje wat net zo goed een Junior Songfestival-nummer had kunnen zijn, die gaan ook altijd over het verbeteren van de wereld enzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dat ja
Die kiezen gewoon keihard voor een Kim de Boer zonder uitstraling... mark my words
twitter:SietseBakker twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:23:05Mooie lijst met namen voor het Nationaal @Songfestival. Benieuwd naar de liedjes - daar gaat het uiteindelijk om! reageer retweet
Ja ik vrees ook voor Kim de Boer... en echt ze is een aardige meid denk ik, maar ze heeft niet de uitstraling voor het songfestival! Met die grote kin van dr...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kim met haar liedje wat net zo goed een Junior Songfestival-nummer had kunnen zijn, die gaan ook altijd over het verbeteren van de wereld enzo.
Go Rafaella dan maarquote:Rafaella's song: uptempo with dance influence.
Joan Franka's song: self written, folk influence. Refrain is an earcatcher. 'Meedeiner'.
Ivan Peroti: "Big contender"
Pearl Jozefzoon: ballad about hope and victory
Kim de Boer: ballad
Tim Douwsma: English song that suits his normal reportoire.
Waaat? 'Onze' Sietse?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Greys het volgende:
twitter:SietseBakker twitterde op donderdag 05-01-2012 om 12:23:05Mooie lijst met namen voor het Nationaal @Songfestival. Benieuwd naar de liedjes - daar gaat het uiteindelijk om! reageer retweet
+1.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, inderdaad: GRAAG. De politiek houdt zich in deze kwestie al veel te lang afzijdig. Het is niet aan de politiek om een inhoudelijk of kwalitatief oordeel te vellen over de geselecteerde kandidaten, maar het is wel aan de politiek om een stelling te nemen over de wijze waarop de Publieke Omroep de laatste jaren met het Nationaal Songfestival omspringt.
Ooit was het NSF een NOS-vehikel, kort gezegd onder het motto "van iedereen, voor iedereen". Het is daarna bij doelgroepen-omroep TROS terechtgekomen, wat op zich al een kwalijke zaak is. De TROS heeft het NSF daarna gegijzeld, door het voor eigen belang in te zetten. De aankondiging "welkom bij het TROS-muziekfeest" waarmee de live-uitzending van het ESF op tv werd geopend, is daar een voorbeeld van.
En nu is het "speeltje" in handen gekomen van John de Mol, die zijn stal erop loslaat. Let wel: ik heb op zich niks tegen zo'n commerciële aanpak, maar dan hadden ze daar vooraf eerlijk over moeten zijn. Alle amateur- en professionele componisten die liedjes schreven en die tijd en geld investeerden in opnames, hadden zich de moeite kunnen besparen. De uitgekozen liedjes zijn in opdracht van Talpa geschreven.
En dat is wat er niet aan deugt: de procedure is onzuiver, zeg maar rustig vals. En dus is het moreel verwerpelijk wat er met het NSF gebeurt. En dus is het ook goed, nee zelfs terecht dat politici van zich laten horen.
Die styling is ook altijd een ramp.... met als triest hoogtepunt de gouden worstcreatie van Esther Hart en de humanabak-backings in 2003... dat liedje was echt een kanshebber maar werd volledig om zeep geholpen door de styling van Patty Zomerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Groepje Lucia Marthas producten erachter in te gekke C&A-kleding die nergens op slaat (want Jan Smit kan vast een goede deal krijgen) en klaar zijn we voor het ESF!
Ik wil me nog laten verrassen door Joan. Als het niet té veel folk is (Treblequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Van een ander forum:
[..]
Go Rafaella dan maar
Go Ivan en Joan zeg ik, op basis van dat rijtje meningenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Van een ander forum:
[..]
Go Rafaella dan maar
Ze is by far het meest authentiek van de 6!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil me nog laten verrassen door Joan. Als het niet té veel folk is (Treble...), maar een beetje zo Flor de Lis achtig dan kan dat nog best leuk zijn. En niet te 13-in-een-dozijn.
Eens. Wees er gewoon eerlijk over en probeer niet te doen alsof dit de uitkomst is van een transparant en eerlijk proces, waar niemand belangen bij zou hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, inderdaad: GRAAG. De politiek houdt zich in deze kwestie al veel te lang afzijdig. Het is niet aan de politiek om een inhoudelijk of kwalitatief oordeel te vellen over de geselecteerde kandidaten, maar het is wel aan de politiek om een stelling te nemen over de wijze waarop de Publieke Omroep de laatste jaren met het Nationaal Songfestival omspringt.
Ooit was het NSF een NOS-vehikel, kort gezegd onder het motto "van iedereen, voor iedereen". Het is daarna bij doelgroepen-omroep TROS terechtgekomen, wat op zich al een kwalijke zaak is. De TROS heeft het NSF daarna gegijzeld, door het voor eigen belang in te zetten. De aankondiging "welkom bij het TROS-muziekfeest" waarmee de live-uitzending van het ESF op tv werd geopend, is daar een voorbeeld van.
En nu is het "speeltje" in handen gekomen van John de Mol, die zijn stal erop loslaat. Let wel: ik heb op zich niks tegen zo'n commerciële aanpak, maar dan hadden ze daar vooraf eerlijk over moeten zijn. Alle amateur- en professionele componisten die liedjes schreven en die tijd en geld investeerden in opnames, hadden zich de moeite kunnen besparen. De uitgekozen liedjes zijn in opdracht van Talpa geschreven.
En dat is wat er niet aan deugt: de procedure is onzuiver, zeg maar rustig vals. En dus is het moreel verwerpelijk wat er met het NSF gebeurt. En dus is het ook goed, nee zelfs terecht dat politici van zich laten horen.
Dan liever The Voice Paul die als die engel uit het plafond komt zakkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk nog wel eens met weemoed terug aan Linda Wagemakers' act. True, het nummer was niet geweldig (al zong het wel geweldig mee en was het instant herkenbaar, niet ingewikkeld en voor die tijd best modern), en true de kleding was niet bepaald mooi... maar het maakte wel indruk, en het was wel vernieuwend en bovenal gebeurde er iets op het podium (want dat laatste is de afgelopen jaren echt niet het geval).
Mee eens... Linda had een circusact die juist in de jaren daarna veelvuldig door Oost-Europa uit de kast werd gehaald met succes... ze had alleen een kutloting en zong valsquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk nog wel eens met weemoed terug aan Linda Wagemakers' act. True, het nummer was niet geweldig (al zong het wel geweldig mee en was het instant herkenbaar, niet ingewikkeld en voor die tijd best modern), en true de kleding was niet bepaald mooi... maar het maakte wel indruk, en het was wel vernieuwend en bovenal gebeurde er iets op het podium (want dat laatste is de afgelopen jaren echt niet het geval).
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg goed zijn, want aan de lekker wijf eis voldoet ze niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil me nog laten verrassen door Joan. Als het niet té veel folk is (Treble...), maar een beetje zo Flor de Lis achtig dan kan dat nog best leuk zijn. En niet te 13-in-een-dozijn.
En toch een 13e plaats (wat in dat jaar precies de middenmoot was, niet echt heel hoog maar daar kunnen we nu alleen nog maar van dromenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mee eens... Linda had een circusact die juist in de jaren daarna veelvuldig door Oost-Europa uit de kast werd gehaald met succes... ze had alleen een kutloting en zong vals
Beetje als dat Belgje, die Tom, van twee (?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg goed zijn, want aan de lekker wijf eis voldoet ze niet.
Me and My Guitarquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje als dat Belgje, die Tom, van twee (?) jaar geleden dan maar
Dat was ook geen stunner om te zien, totaal niet, maar eenvoudig en beeldschoon liedje, alleen op het podium, gitaartje, dat moet Joan dan ook maar gaan doen eventueel...
Ja!quote:
(En hij is altijd erg kritischtwitter:RenageNL twitterde op donderdag 05-01-2012 om 17:04:53@ESF_FOK 't Waren korte fragmentjes, maar was onder de indruk van Ivan, Pearl en Joan. reageer retweet
Is dat een serieus artikel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet overdrijven Brandi! 50 goeie inzendingen?twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 18:04:51Voorbereiding samen met @nickteunissen voor een concert met 50 afgewezen goeie songfestival inzendingen! Keep following us! reageer retweet
Oeh ik hoop dat Dries Roelvink ook meedoet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet overdrijven Brandi! 50 goeie inzendingen?twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 18:04:51Voorbereiding samen met @nickteunissen voor een concert met 50 afgewezen goeie songfestival inzendingen! Keep following us! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
En Linda had het door haar arrogante gedrag verbruid, heb ik altijd begrepen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mee eens... Linda had een circusact die juist in de jaren daarna veelvuldig door Oost-Europa uit de kast werd gehaald met succes... ze had alleen een kutloting en zong vals
Dat wordt me het concert wel, dan.... 50 actsquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Ze doen het gewoon om het bashen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef roos85 het volgende:
Wat hebben ze toch tegen Sienke? Ze heeft het volgens mij nog het beste gedaan, vergeleken met de toppers en 3J's..
Hartstikke slim iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef Bundesrepublik het volgende:
Heel slim van John om kandidaten van the Voice mee te laten doen.
Als een van die kandidaten daadwerkelijk meedoen aan het ESF dan is dat reclame voor The Voice. Alle landen vertellen over the Voice en dat trekt weer kijkers voor de plaatselijke The Voice.
Wij van WC-eend...quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef Greys het volgende:
De directeur van de TROS: 'We hebben gewoon gezocht naar mooie stemmen'.
Kennelijk zaten die niet bij al die 450 inzendingen?![]()
Ah, Albert durft het wel te zeggen dat hij het ergggggg vreemd vindt, dat er alleen maar TVOH kandidaten zijn.
En Cornald benadrukt nog maar weer dat het ECHT ECHT ECHT eerlijk gegaan is.
Het waren nou eenmaal 'de beste uitvoerders met de beste liedjes'.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was trotser op Sieneke dan op alle andere inzendingen van de afgelopen 5 jaar denk ik.
Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was trotser op Sieneke dan op alle andere inzendingen van de afgelopen 5 jaar denk ik.
2004 was het beste van de afgelopen jaren. Mjaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk het niet... ook daar heeft John een hand in de pap(John is de nieuwe eigenaar van SBS en het concept van shownieuws wordt al aangepakt)quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze durfden bij RTL boulevard gewoon niet los te gaan op deze bekendmaking,omdat het om John de Mol gaat. Ik bedoel, RTL doet The Voice, Winston werkt samen met John, etc... hopelijk zijn ze bij Shownieuws straks iets minder mild
John zit overal in Hilversumquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk als je er zo over nadenkt, is het best wel creepy hoeveel mediamacht John de Mol heeft![]()
.
En de aanhang.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk als je er zo over nadenkt, is het best wel creepy hoeveel mediamacht John de Mol heeft![]()
.
Monopoly is om vals te spelen en geld te jatten zonder dat mensen het doorhebben.quote:
Op basis van dit....quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef grazz het volgende:
Audio fragment!
http://nos.nl/audio/32820(...)ngfestival-voor.html
Ik las ergens dat 2 of 3 liedjes al echt af zijn, de rest zijn demo'squote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op basis van dit....
JOAN!How very Adele!
Wat een cliché-meuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef grazz het volgende:
Audio fragment!
Indoctrinatiequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik schreef John ipv Joan.
Zo erg is het al
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Die van Joan is een soort nieuwe Never ever let you go. En dan zonder die jengelende heks
.
Stiekem vond ik dat best een lollig/vrolijk nummerquote:
quote:So you Dutchies have NOT picked this for the national finale? Well done everyone concerned, you avoided a chance to NOT end in bottom 5.
navaira 27 minuten geleden
blauwe kleurlenzenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuu wat een enge foto van Rafaëlla bij het novum artikel![]()
[ afbeelding ]
Nummer één in de RadioNL zomer top 100 jonguhquote:
Aan het begin van de zomer was het nog wel een leuk nummer, maar nadat het elke 2 uur langs kwam op 100 procent NL en het daarbuiten in mijn kop bleef hangen had ik er wel schijtgenoeg vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem vond ik dat best een lollig/vrolijk nummer
Maar goed, ik vond Shalalie ook leuk
Bakvis (M/V)quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef alors het volgende:
Nou ik vind dat Drug of Oblivion helemaal niks. Daarbij denk ik dat je met Tim wel een goede bakvismagneet hebtGuitig koppie heeftie.
Het is nog de minst slechte van die 6. Maar laat de deskundige jury dat straks maar beslissen. Alles wordt vast wel zo gemanipuleerd dat de gewenste winnaar uit de bus komt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
Bakvis (M/V)
Maar ik vind dat fragment van hem weer zo enorm 13 in een dozijn
Ook niet als ze heeft gewonnen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik ga NIET klappen voor Raffa de 26e.
Ik vertik het
Foolish Games vind ik mooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Greys het volgende:
Joan kan wel erg goed live zingen
Dit is een saai kutnummer, maar haar fragmentje klonk wel catchy.
Het fragmentje van Tim het beste? Ik ga zo nog eens luisteren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is nog de minst slechte van die 6. Maar laat de deskundige jury dat straks maar beslissen. Alles wordt vast wel zo gemanipuleerd dat de gewenste winnaar uit de bus komt.
Hoe kun je na zo'n vertoning in de selectieprocedure ooit nog erop vertrouwen dat het NSF zelf wél een eerlijke aangelegenheid wordt?
Nee, dan ga ik huilen.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef alors het volgende:
Waren er zonet fragmenten? Nouja ze zullen wel op youtube ofzo komen... ben benieuwd.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef grazz het volgende:
Audio fragment!
Wauw...quote:
Ook hier een aantal fragmentenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef alors het volgende:
Waren er zonet fragmenten? Nouja ze zullen wel op youtube ofzo komen... ben benieuwd.
Ik hoor hier ook niet echt iets speciaals inquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Vooral dat voorlaatste nummer - ik wil niet eens weten wie het zingt -.daar kun je als muziekliefhebber toch alleen maar intens verdrietig van worden?
Vooral als je deze meuk hoort en dan weet dat dit nummer niet gaat:
+
Die poll aan de zijkantquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ook hier een aantal fragmenten
http://www.shownieuws.tv/video/namen-songfestival-zijn-bekend/
Ik hoor bij Peroti idd de Alain Clark invloeden....quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
twitter:dodgie1971 twitterde op donderdag 05-01-2012 om 19:23:51als er iemand door mag is het Joan Franka das een leuk mens, en als er iemand een dikke vette poliep voor dat Raffale wijf heeft... #nsf reageer retweet
Viel me ook op. RTL Boulevard was zelfs kritischer, en die waren al mildquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef UltraR het volgende:
Wat een gênant kritiekloos gebeuren trouwens bij shownieuws. Die De Mol moet alleen nog even de politiek in en we hebben onze eigen Berlusconi.
Veel duidelijker fragmentjes zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht helaas dat het Pearl wel zal worden ja. Nummer 2 van The Voice. Die gaat winnen bij het NSF en keihard onderuit op het ESF.quote:
Dat is idd ook zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef UltraR het volgende:
Trouwens, nog iets wat me opvalt:
1 kandidaat van elke The Voice coach.
die tweetquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
Op twitter voornamelijk jubels over Joan en hele akelige berichten over Rafaella
Mensen die niet meer gaan kijken omdat zij meedoet, en...twitter:dodgie1971 twitterde op donderdag 05-01-2012 om 19:23:51als er iemand door mag is het Joan Franka das een leuk mens, en als er iemand een dikke vette poliep voor dat Raffale wijf heeft... #nsf reageer retweet
Kortom, het zal Rafaella wel worden
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeee, die poll op die pagina idd bij die fragmenten
Joan staat bijna laatste
Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel duidelijker fragmentjes zo
En ik ga idd op basis van dit absoluut voor Joan. Dus die gaat laatste worden op het NSF
Ik vond het ook niks. Hippietoestandenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeee, die poll op die pagina idd bij die fragmenten
Joan staat bijna laatste
Oh krijgen we dát weerquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.
Wedden dat de jury bij het NSF gaat zeggen: "Het is leuk nummer, maar niet voor het songfestival"
Oh sssssht, ik word er nu al agressief vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.
Wedden dat de jury bij het NSF gaat zeggen: "Het is leuk nummer, maar niet voor het songfestival"
Rotte tomaten meequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sssssht, ik word er nu al agressief van![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoor dat Rafaëlla een keelontsteking heeft, zwanger is, haar overleden neefje dood is gegaan, ze zwaar is mishandeld door haar exmanager en haar moeder nog maagd is. Dus ze zal niet helemaal bij stem zijn.
Ik had wat "grotere" namen verwacht, maar prima. Ben benieuwd zolang Rafaëlla maar afvalt.
Heb je helemaal gelijk in! Dat gezaag van hun de hele tijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh krijgen we dát weer. Sowieso moet die hele vakjury lekker weg. Wat weten die er nou meer van dan publiek wat al jarenlang naar het Songfestival kijkt?
Sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sssssht, ik word er nu al agressief van![]()
Ja je gaat je onderhand afvragen of de mededingingsautoriteit er niet eens wat aan moet doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
![]()
hoe stom, ik was vergeten dat John SBS in bezit heeft
Holy tering wat een clichébagger..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
33%, maar dat is genoeg om als eerste met de nieuwtjes te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
![]()
hoe stom, ik was vergeten dat John SBS in bezit heeft
quote:De 6 deelnemers voor het Nationaal Songfestival zijn bekendgemaakt. Wie gaat er volgens u door naar Azerbeidzjan?
Pearl Jozefzoon52%
Raffaela15%
Tim Douwsma14%
Kim de Boer12%
Joan Franka7%
Ivan Peroti0%
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Holy tering wat een clichébagger..
Children of the world let your heart shine!!! (het deed mij qua melodie denken aan Beauty and The Beast
)
I'm a friend, I'm a son, I'm a brother, I'm a father I'm me and I'm you and i bleed like any other
Dat van Joan en ook Tim vond ik het leukst klinken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
MaarJoan
valt nog wel mee... toch?
Typisch Nederlandse liedjes. Niemand neemt er aanstoot van, maar het wordt ook niet spannend. Hopelijk blijkt het bij de volledige versies mee te vallen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb even die fragmentjes beluisterd, en het leek me van alle zes niks!!! Veel te 13 in een dozijn... ik kan er natuurlijk nog niks van zeggen, want het zijn verre van complete nummers, maar.. . 'ik voel weer een bottom five aankomen'
Ik vind het leuk dat zij het zelf geschreven heeftquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
Dat van Joan blijft heel gemakkelijk in je hoofd zitten
zal me niets verbazen als je onder het nummer ziet staan 'geschreven door Joan..... en John'quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat zij het zelf geschreven heeft
Same here. Sowieso geen enkele kandidaat waarvan je denkt; 'ja, daar gaan we een serieuze kans mee maken.' En die fragmenten, al zijn ze idd te kort om echt te kunnen beoordelen, blazen me ook allerminst van de sokken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb even die fragmentjes beluisterd, en het leek me van alle zes niks!!! Veel te 13 in een dozijn... ik kan er natuurlijk nog niks van zeggen, want het zijn verre van complete nummers, maar.. . 'ik voel weer een bottom five aankomen'
En dat jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat zij het zelf geschreven heeft
twitter:JoanFranka twitterde op donderdag 05-01-2012 om 19:37:49@Roadeurovision Het is een zelfgeschreven folk achtig nummer
<3 reageer retweet
twitter:VanVelzenMusic twitterde op donderdag 05-01-2012 om 17:12:02Je gaat Europa op iets moois trakteren, dat weet ik zeker! @JoanFranka: Ik mag het vertellen! Ik zit bij de laatste 6 voor het Songfestival reageer retweet
VanVelzen is een baaschquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
twitter:VanVelzenMusic twitterde op donderdag 05-01-2012 om 17:12:02Je gaat Europa op iets moois trakteren, dat weet ik zeker! @JoanFranka: Ik mag het vertellen! Ik zit bij de laatste 6 voor het Songfestival reageer retweet
Als John de Mol iets te zeggen had over de selectie van Oranje dan stond Roel bij het volgende EK op doel.quote:
Toch denk ik dat Shary An (waar ik geen fan van ben, dat niet, maar toch) meer indruk kan maken dan Kim.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Same here. Sowieso geen enkele kandidaat waarvan je denkt; 'ja, daar gaan we een serieuze kans mee maken.' En die fragmenten, al zijn ze idd te kort om echt te kunnen beoordelen, blazen me ook allerminst van de sokken.
Lijken me geen nummers waar je een prachtshow omheen kan bouwen. Vooral die van Kim... hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat dat bij de laatste 6 zit? Nou, dat zal ik je vertellen, mevrouw Groothuizen had nog geen inzending, en uit haar faalteam was Kim de enige beetje serieuze kandidaat, en tja, dan moet je toch wat qua nummer?
Uiteraard ben ik duidelijk voor Joan, maar die dicht ik ook geen hele grote ESF kansen toe, en zo'n poll op SBS, hoe typisch de stemmers daar ook zullen zijn, doet het ergste vermoeden met de inzending van een zoveelste Glennis Grace, Edisilia Rombley faalhaas.
Daar ben ik ook nog steeds boos overquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als
Weelderig Waardeloos
.
Ik ook, maar het probleem is, zoiets scoort niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fragmentje gehoord? Ik vind het wel schattig
Ben ik met je eens, en ik haat Shary-An, maar zij heeft wel een carriere aan The Voice overgehouden. En alleen de falers staan op het NSF.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Shary An (waar ik geen fan van ben, dat niet, maar toch) meer indruk kan maken dan Kim.
Ik gok dat John wel heeft geprobeerd om Roel naar het ESF te laten gaan. Het is dat hij het zelf niet wil, anders had hij er vast al gestaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als John de Mol iets te zeggen had over de selectie van Oranje dan stond Roel bij het volgende EK op doel.
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:06:53Niet de selectieprocedure #songfestival is belachelijk, maar #SP-kamerlid Jasper van Dijk is dat, die met nul kennis de boel verdacht maakt reageer retweet
Beste Cornald, jullie hebben de heer Van Dijk helemaal niet nodig om de boel verdacht te maken. Dat kunnen jullie prima zelf.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:09 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Cornald pikt het niet!twitter:cornaldm twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:06:53Niet de selectieprocedure #songfestival is belachelijk, maar #SP-kamerlid Jasper van Dijk is dat, die met nul kennis de boel verdacht maakt reageer retweet
Ja mijn afkeer sinds Esther-Gordon-gate was net ietwat gesletenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Cornalds geloofwaardigheid daalt ook met elke statement die hij maakt. Straks is Greys weer helemaal terug bij af in haar Cornald-haat-verhouding
. Het leek zo goed te gaan de laatste paar jaar
.
Maar de SP doet niets liever dan kamervragen stellen a een paar duizend euro per vraag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:12 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Stel dat er idd vragen komen. Wat dan? Dan gaan ze het echt niet opnieuw doen of een ander selecteren.
ik doe het wel even voor je!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef UltraR het volgende:
[..]
Beste Cornald, jullie hebben de heer Van Dijk helemaal niet nodig om de boel verdacht te maken. Dat kunnen jullie prima zelf.
God, ik zou hiervoor toch bijna aan de twitter gaan.
Dezelfde potentie die Glennis Grace had met My Impossible Dream, of Edsilia Rombley met On top of the world?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Ook nummer van Pearl heeft potentie.
Ben ik met je eens, ik wilde dit er eerst nog bijzetten...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dezelfde potentie die Glennis Grace had met My Impossible Dream, of Edsilia Rombley met On top of the world?
Die Natascha schijnt een cheografe te zijn met connecties bij de voicequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Die selectiecomissie he, wie zijn die André de Raad en Natascha Lammers?
Let wel... Cornald was teruggevraagd door de TROS.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:14 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Aan de ene kant was het te verwachten dat Cornald in die commisie zat, aan de andere kant verbaast het me ook wel weer na wat er gebeurt is tussen hem en de tros.
Natascha is een van de cheografe van The Voicequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Die selectiecomissie he, wie zijn die André de Raad en Natascha Lammers?
Mee mag naar...?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Mestras het volgende:
Cornald is natuurlijk al blij dat ie weer mee mag dan. Die waagt het niet om kritiek te uiten.
Het blijft moeilijk inschatten wat wel of niet gaat scoren, er blijft ook nog zoiets als een goede loting en een geluksfactor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik wilde dit er eerst nog bijzetten...![]()
Maar denk toch niet dat die stijl bij voorbaat kansloos is.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:17 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Die Natascha schijnt een cheografe te zijn met connecties bij de voice
Waarom verbaast me de connectie met TVOH nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Natascha is een van de cheografe van The Voice
En een gunfactor...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:18 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk inschatten wat wel of niet gaat scoren, er blijft ook nog zoiets als een goede loting en een geluksfactor.
Dat was bij nader inzien nog heul zo slecht nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef ItaloDancer het volgende:
"Children of the world, let your heart shine"
Als het wat uit zou maken zou ik met je meedoen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
desnoods sms ik een miljoenmiljard keer
Als John wil dat zij wint dan wint ze, zo simpel is dat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
Rafaella mag niet winnen. Echt niet.
Ook op Shine was ik best trotsquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was bij nader inzien nog heul zo slecht niet
Welkom op FOK!, waar het afzeiken er gewoon bij hoort, je het niet allemaal te serieus moet nemen en waar we gewoon met zijn 28en staan te wapperen op het NSF de 26equote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik vind over het algemeen wel dat jullie een beetje zuur zijn hoor.
Da's een understatementquote:Laten we het nu maar afwachten allemaal. Het is nog geen 26 februari en nog al helemaal geen mei. Ik heb wel vertrouwen in Johndemol. Okay, hij heeft wat te veel invloed en het is misschien niet helemaal eerlijk gegaan,
Oh die show gaat vast prima zijn, daar twijfel ik niet aan.quote:maar wat telt is het resultaat en ik ben er wel zeker van dat John alles op alles gaat zetten om een goede show neer te zetten.
Ik denk dat je er niet zo heel ver naast zit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk echt dat het zo gegaan is:
- TROS lanceert een koffer-idee
- John de Mol wordt gestrikt voor de productie maar ziet koffer niet zitten, hij wil zijn eigen kandidaten
- Om geen gezichtsverlies te lijden laat de TROS de koffer maar staan, wetende dat niemand er doorheen zou komen
- Uiteindelijk worden 5 TVOH-kandidaten gekozen en krijgt de TROS met Tim Douwsma een soort tegenprestatie voor de schijnvertoning met de koffer
Waar ik me gewoon nog het meest aan stoor is nog niet eens dat het zo gegaan is, maar meer dat het ook nog keihard wordt ontkent door de betrokkenen... als je dan ballen hebt had je die koffer maanden geleden dicht moeten gooien en zeggen: "Jongens we gaan het toch helemaal anders doen, maar bedankt voor jullie inzet"
Nu schoffeer je honderden mensen die echt dachten een kans te maken... en natuurlijk zijn 480 inzendingen echt kut geweest maar net die paar die wel echt een leuk liedje hadden zijn nu de dupe
Dat is een pseudoniem van Vader Abraham, wordt morgen een persbericht voor uitgegevenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het irritant dat ik niks over André de Raad (een van de selectiecommissieleden) kan vinden![]()
.
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:25 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik vind over het algemeen wel dat jullie een beetje zuur zijn hoor.
Dat dusquote:Laten we het nu maar afwachten allemaal. Het is nog geen 26 februari en nog al helemaal geen mei. Ik heb wel vertrouwen in Johndemol. Okay, hij heeft wat te veel invloed en het is misschien niet helemaal eerlijk gegaan, maar wat telt is het resultaat en ik ben er wel zeker van dat John alles op alles gaat zetten om een goede show neer te zetten.
Haha, ben nog niet helemaal ingeburgerd op FOKquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom op FOK!, waar het afzeiken er gewoon bij hoort, je het niet allemaal te serieus moet nemen en waar we gewoon met zijn 28en staan te wapperen op het NSF de 26e
[..]
Da's een understatement
[..]
Oh die show gaat vast prima zijn, daar twijfel ik niet aan.
Ik twijfel er wel aan of de winnaar voor Bakoe niet ook al gewoon vast staat. En dat hebben ze aan zichzelf te danken
Dit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als John wil dat zij wint dan wint ze, zo simpel is dat.
Dat geeft niets, we sleuren je er wel in meequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Haha, ben nog niet helemaal ingeburgerd op FOK
Ja en ik heb dus héél hard het idee dat het al vast staat dat zij gaat winnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als John wil dat zij wint dan wint ze, zo simpel is dat.
Filmpje van een kwartierquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef ItaloDancer het volgende:
Filmpje TROS met iets langere fragmentjes.
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=c9c4166023
Hmm waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik heb dus héél hard het idee dat het al vast staat dat zij gaat winnen
Oke John decides... dus finale met Raffa, Joan en.. ik denk Ivan (pearl is populairder dus Ivan heeft dit meer nodig zeg maarquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
John vindt Rafaella en haar nummer in elk geval helemaal perfect
Maar hij vindt het nummer van Joan het meest origineel, apart en met niets te vergelijken.
Ik vind haar echt lelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
Bij Pearl is het volgens John vooral belangrijk dat ze in close up op camera zo vreselijk mooi is...
lolquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe John over Tim...
"Ja eh... hij heeft ook een liedje dat eh... uit..ein...delijk... ook wel goed bij hem past..."
Nou, dat gaat hem dus niet worden
Overduidelijk dus een deal met de TROS dat ze ook een kandidaat mochten leverenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe John over Tim...
"Ja eh... hij heeft ook een liedje dat eh... uit..ein...delijk... ook wel goed bij hem past..."
Nou, dat gaat hem dus niet worden
Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom die zo ver kwam bij The Voicequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat is Kim (die vast een schat is) bloedstollend booooooooooring in dat filmpje.
Ik concludeerde uit het langere fragment juist dat deze stijl eigenlijk nooit scoort op het ESF ...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Humphrey Campbell... of ex mijnheer Jacott
Dat fragmentje van Rafaella klonk goed trouwens
Het is op zich best een aardig liedje, dat fragment tenminste, van Rafaella.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik concludeerde uit het langere fragment juist dat deze stijl eigenlijk nooit scoort op het ESF ...
Dan is het maar goed dat we pas eind februari ons lied selecteren. Kunnen we alvast in de gaten houden wat de concurrentie doetquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is op zich best een aardig liedje, dat fragment tenminste, van Rafaella.
Maar daar zijn er nog tig van op het Eurovisie idd.
Wat een truttigheid jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat is Kim (die vast een schat is) bloedstollend booooooooooring in dat filmpje.
Ik had Joan even een linkje naar hier gestuurd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een truttigheid ja
Joan lijkt me degene die het meest opvalt en ook jury-punten kan scoren.
twitter:JoanFranka twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:53:28@ESF_FOK Dankjewel! Leuk om te horen (: <3 reageer retweet
Omdat ze in team Angela zat waar geen enkele vorm van concurrentie was.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom die zo ver kwam bij The Voice
Dirkquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef Dirkh het volgende:
Ben benieuwd zolang Rafaëlla maar afvalt.
Dat jij gelooft dat hij dat niet weet omdat ie dat niet zegt is ook wel schattige naïviteit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Zou die Tim nou echt denken dat hij op basis van het liedje is gekozen en niet omdat hij bij de TROS werkt... wat een schattige naïviteit
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat jij gelooft dat hij dat niet weet omdat ie dat niet zegt is ook wel schattige naïviteit.
Wat ik heb begrepen is dat er uit heel veel europese landen 2 vertegenwoordigers zijn die een soort richtlijn, maar geen bindend oordeel, geven over de nummers zodat we weten hoe er in de rest van Europa over ons gedacht gaat worden. Aldus dhr. de Mol ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde John de Mol op Radio 1 trouwens zeggen dat er een internationale jury aan te pas gaat komen
Ja, want Ben Saunders komt uit Engeland.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde John de Mol op Radio 1 trouwens zeggen dat er een internationale jury aan te pas gaat komen
Soort van adviesjury zonder stemrecht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:12 schreef TheVulture het volgende:
15 seconden in het TROS-filmpje hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Oh ok... dooie mus dus
Ik ben helemaal team Joan trouwens(en ja op basis van die 3 seconden
)
Omdat we het er vrijwel over eens zijn dat het Joan moet wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
15 seconden in het TROS-filmpje hooren ik zit ook met één been in dat kamp.
Snap niet dat er niet wat meer gediscussieerd wordt over de nummers!
Welke is dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Er is maar 1 liedje dat op basis van het fragment zou kunnen scoren.
Maar Joan gaat helaas niet winnen. We hebben het hier immers over het Nederlands stempubliek en een vakjury.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Er is maar 1 liedje dat op basis van het fragment zou kunnen scoren.
Daar ben ik ook zo bang voor... het publiek gaat waarschijnlijk echt voor een van die suffe ballads van Pearl of Kimquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:22 schreef UltraR het volgende:
[..]
Maar Joan gaat helaas niet winnen. We hebben het hier immers over het Nederlands stempubliek en een vakjury.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef Muis006 het volgende:
"zeg meneer Muis, jij hebt altijd al Rafaella willen zien optreden he?"
- "Nee, niet echt. Oh nee he, komt die op het NSF?"
"*noemt de rest van de namen* "
- "Maar die hebben we toch al op RTL4 gezien.."
Meneer Muis heeft er zin an
Teh horrorquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zo bang voor... het publiek gaat waarschijnlijk echt voor een van die suffe ballads van Pearl of Kim
Ja en dan moet je weer hopen dat de jury voldoende punten geeft, want als zo'n Kim wordt gevolgd door een stevige act uit Oekraïne ofzo, wordt ze door de televoter direct vergeten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zo bang voor... het publiek gaat waarschijnlijk echt voor een van die suffe ballads van Pearl of Kim
Italie vorig jaar had een man achter de piano... en ik ben het eens met het gebrek aan hoofd en stage presence bij Kimquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Het enige positieve aan Kim de Boer is dat ze dan achter een piano zit. Dat hebben we de laatste paar jaar nog niet echt gehad, iemand achter een piano.
Jammer dat ze zo'n moeilijk hoofd heeft en geen stage presence.
Ja, maar wíj hebben dat niet gehadquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Italie vorig jaar had een man achter de piano... en ik ben het eens met het gebrek aan hoofd en stage presence bij Kim
Die zijn er de laatste jaren niet geweest... daarom alleen al zou het in het oog springenquote:
Oh god ja... en die moest als eerste... wat een flop was datquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Michelle met out on my own was wel een beetje hippie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |