Wauw...quote:
Ook hier een aantal fragmentenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef alors het volgende:
Waren er zonet fragmenten? Nouja ze zullen wel op youtube ofzo komen... ben benieuwd.
Ik hoor hier ook niet echt iets speciaals inquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Vooral dat voorlaatste nummer - ik wil niet eens weten wie het zingt -.daar kun je als muziekliefhebber toch alleen maar intens verdrietig van worden?
Vooral als je deze meuk hoort en dan weet dat dit nummer niet gaat:
+
Die poll aan de zijkantquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ook hier een aantal fragmenten
http://www.shownieuws.tv/video/namen-songfestival-zijn-bekend/
Ik hoor bij Peroti idd de Alain Clark invloeden....quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
twitter:dodgie1971 twitterde op donderdag 05-01-2012 om 19:23:51als er iemand door mag is het Joan Franka das een leuk mens, en als er iemand een dikke vette poliep voor dat Raffale wijf heeft... #nsf reageer retweet
Viel me ook op. RTL Boulevard was zelfs kritischer, en die waren al mildquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef UltraR het volgende:
Wat een gênant kritiekloos gebeuren trouwens bij shownieuws. Die De Mol moet alleen nog even de politiek in en we hebben onze eigen Berlusconi.
Veel duidelijker fragmentjes zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht helaas dat het Pearl wel zal worden ja. Nummer 2 van The Voice. Die gaat winnen bij het NSF en keihard onderuit op het ESF.quote:
Dat is idd ook zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef UltraR het volgende:
Trouwens, nog iets wat me opvalt:
1 kandidaat van elke The Voice coach.
die tweetquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
Op twitter voornamelijk jubels over Joan en hele akelige berichten over Rafaella
Mensen die niet meer gaan kijken omdat zij meedoet, en...twitter:dodgie1971 twitterde op donderdag 05-01-2012 om 19:23:51als er iemand door mag is het Joan Franka das een leuk mens, en als er iemand een dikke vette poliep voor dat Raffale wijf heeft... #nsf reageer retweet
Kortom, het zal Rafaella wel worden
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeee, die poll op die pagina idd bij die fragmenten
Joan staat bijna laatste
Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel duidelijker fragmentjes zo
En ik ga idd op basis van dit absoluut voor Joan. Dus die gaat laatste worden op het NSF
Ik vond het ook niks. Hippietoestandenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeee, die poll op die pagina idd bij die fragmenten
Joan staat bijna laatste
Oh krijgen we dát weerquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.
Wedden dat de jury bij het NSF gaat zeggen: "Het is leuk nummer, maar niet voor het songfestival"
Oh sssssht, ik word er nu al agressief vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.
Wedden dat de jury bij het NSF gaat zeggen: "Het is leuk nummer, maar niet voor het songfestival"
Rotte tomaten meequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sssssht, ik word er nu al agressief van![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoor dat Rafaëlla een keelontsteking heeft, zwanger is, haar overleden neefje dood is gegaan, ze zwaar is mishandeld door haar exmanager en haar moeder nog maagd is. Dus ze zal niet helemaal bij stem zijn.
Ik had wat "grotere" namen verwacht, maar prima. Ben benieuwd zolang Rafaëlla maar afvalt.
Heb je helemaal gelijk in! Dat gezaag van hun de hele tijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh krijgen we dát weer. Sowieso moet die hele vakjury lekker weg. Wat weten die er nou meer van dan publiek wat al jarenlang naar het Songfestival kijkt?
Sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sssssht, ik word er nu al agressief van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |