Denk het niet... ook daar heeft John een hand in de pap(John is de nieuwe eigenaar van SBS en het concept van shownieuws wordt al aangepakt)quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze durfden bij RTL boulevard gewoon niet los te gaan op deze bekendmaking,omdat het om John de Mol gaat. Ik bedoel, RTL doet The Voice, Winston werkt samen met John, etc... hopelijk zijn ze bij Shownieuws straks iets minder mild
John zit overal in Hilversumquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk als je er zo over nadenkt, is het best wel creepy hoeveel mediamacht John de Mol heeft![]()
.
En de aanhang.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk als je er zo over nadenkt, is het best wel creepy hoeveel mediamacht John de Mol heeft![]()
.
Monopoly is om vals te spelen en geld te jatten zonder dat mensen het doorhebben.quote:
Op basis van dit....quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef grazz het volgende:
Audio fragment!
http://nos.nl/audio/32820(...)ngfestival-voor.html
Ik las ergens dat 2 of 3 liedjes al echt af zijn, de rest zijn demo'squote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op basis van dit....
JOAN!How very Adele!
Wat een cliché-meuk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef grazz het volgende:
Audio fragment!
Indoctrinatiequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik schreef John ipv Joan.
Zo erg is het al
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Die van Joan is een soort nieuwe Never ever let you go. En dan zonder die jengelende heks
.
Stiekem vond ik dat best een lollig/vrolijk nummerquote:
quote:So you Dutchies have NOT picked this for the national finale? Well done everyone concerned, you avoided a chance to NOT end in bottom 5.
navaira 27 minuten geleden
blauwe kleurlenzenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuu wat een enge foto van Rafaëlla bij het novum artikel![]()
[ afbeelding ]
Nummer één in de RadioNL zomer top 100 jonguhquote:
Aan het begin van de zomer was het nog wel een leuk nummer, maar nadat het elke 2 uur langs kwam op 100 procent NL en het daarbuiten in mijn kop bleef hangen had ik er wel schijtgenoeg vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem vond ik dat best een lollig/vrolijk nummer
Maar goed, ik vond Shalalie ook leuk
Bakvis (M/V)quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef alors het volgende:
Nou ik vind dat Drug of Oblivion helemaal niks. Daarbij denk ik dat je met Tim wel een goede bakvismagneet hebtGuitig koppie heeftie.
Het is nog de minst slechte van die 6. Maar laat de deskundige jury dat straks maar beslissen. Alles wordt vast wel zo gemanipuleerd dat de gewenste winnaar uit de bus komt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
Bakvis (M/V)
Maar ik vind dat fragment van hem weer zo enorm 13 in een dozijn
Ook niet als ze heeft gewonnen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik ga NIET klappen voor Raffa de 26e.
Ik vertik het
Foolish Games vind ik mooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Greys het volgende:
Joan kan wel erg goed live zingen
Dit is een saai kutnummer, maar haar fragmentje klonk wel catchy.
Het fragmentje van Tim het beste? Ik ga zo nog eens luisteren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is nog de minst slechte van die 6. Maar laat de deskundige jury dat straks maar beslissen. Alles wordt vast wel zo gemanipuleerd dat de gewenste winnaar uit de bus komt.
Hoe kun je na zo'n vertoning in de selectieprocedure ooit nog erop vertrouwen dat het NSF zelf wél een eerlijke aangelegenheid wordt?
Nee, dan ga ik huilen.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef alors het volgende:
Waren er zonet fragmenten? Nouja ze zullen wel op youtube ofzo komen... ben benieuwd.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef grazz het volgende:
Audio fragment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |