Wauw...quote:
Ook hier een aantal fragmentenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef alors het volgende:
Waren er zonet fragmenten? Nouja ze zullen wel op youtube ofzo komen... ben benieuwd.
Ik hoor hier ook niet echt iets speciaals inquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Vooral dat voorlaatste nummer - ik wil niet eens weten wie het zingt -.daar kun je als muziekliefhebber toch alleen maar intens verdrietig van worden?
Vooral als je deze meuk hoort en dan weet dat dit nummer niet gaat:
+
Die poll aan de zijkantquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ook hier een aantal fragmenten
http://www.shownieuws.tv/video/namen-songfestival-zijn-bekend/
Ik hoor bij Peroti idd de Alain Clark invloeden....quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
twitter:dodgie1971 twitterde op donderdag 05-01-2012 om 19:23:51als er iemand door mag is het Joan Franka das een leuk mens, en als er iemand een dikke vette poliep voor dat Raffale wijf heeft... #nsf reageer retweet
Viel me ook op. RTL Boulevard was zelfs kritischer, en die waren al mildquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef UltraR het volgende:
Wat een gênant kritiekloos gebeuren trouwens bij shownieuws. Die De Mol moet alleen nog even de politiek in en we hebben onze eigen Berlusconi.
Veel duidelijker fragmentjes zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht helaas dat het Pearl wel zal worden ja. Nummer 2 van The Voice. Die gaat winnen bij het NSF en keihard onderuit op het ESF.quote:
Dat is idd ook zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef UltraR het volgende:
Trouwens, nog iets wat me opvalt:
1 kandidaat van elke The Voice coach.
die tweetquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
Op twitter voornamelijk jubels over Joan en hele akelige berichten over Rafaella
Mensen die niet meer gaan kijken omdat zij meedoet, en...twitter:dodgie1971 twitterde op donderdag 05-01-2012 om 19:23:51als er iemand door mag is het Joan Franka das een leuk mens, en als er iemand een dikke vette poliep voor dat Raffale wijf heeft... #nsf reageer retweet
Kortom, het zal Rafaella wel worden
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeee, die poll op die pagina idd bij die fragmenten
Joan staat bijna laatste
Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel duidelijker fragmentjes zo
En ik ga idd op basis van dit absoluut voor Joan. Dus die gaat laatste worden op het NSF
Ik vond het ook niks. Hippietoestandenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Neeeeeeee, die poll op die pagina idd bij die fragmenten
Joan staat bijna laatste
Oh krijgen we dát weerquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.
Wedden dat de jury bij het NSF gaat zeggen: "Het is leuk nummer, maar niet voor het songfestival"
Oh sssssht, ik word er nu al agressief vanquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van die fragmenten vind ik die van Joan ook het leukst.
Wedden dat de jury bij het NSF gaat zeggen: "Het is leuk nummer, maar niet voor het songfestival"
Rotte tomaten meequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sssssht, ik word er nu al agressief van![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoor dat Rafaëlla een keelontsteking heeft, zwanger is, haar overleden neefje dood is gegaan, ze zwaar is mishandeld door haar exmanager en haar moeder nog maagd is. Dus ze zal niet helemaal bij stem zijn.
Ik had wat "grotere" namen verwacht, maar prima. Ben benieuwd zolang Rafaëlla maar afvalt.
Heb je helemaal gelijk in! Dat gezaag van hun de hele tijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh krijgen we dát weer. Sowieso moet die hele vakjury lekker weg. Wat weten die er nou meer van dan publiek wat al jarenlang naar het Songfestival kijkt?
Sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sssssht, ik word er nu al agressief van![]()
Ja je gaat je onderhand afvragen of de mededingingsautoriteit er niet eens wat aan moet doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
![]()
hoe stom, ik was vergeten dat John SBS in bezit heeft
Holy tering wat een clichébagger..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
33%, maar dat is genoeg om als eerste met de nieuwtjes te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
![]()
hoe stom, ik was vergeten dat John SBS in bezit heeft
quote:De 6 deelnemers voor het Nationaal Songfestival zijn bekendgemaakt. Wie gaat er volgens u door naar Azerbeidzjan?
Pearl Jozefzoon52%
Raffaela15%
Tim Douwsma14%
Kim de Boer12%
Joan Franka7%
Ivan Peroti0%
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Holy tering wat een clichébagger..
Children of the world let your heart shine!!! (het deed mij qua melodie denken aan Beauty and The Beast
)
I'm a friend, I'm a son, I'm a brother, I'm a father I'm me and I'm you and i bleed like any other
Dat van Joan en ook Tim vond ik het leukst klinken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
MaarJoan
valt nog wel mee... toch?
Typisch Nederlandse liedjes. Niemand neemt er aanstoot van, maar het wordt ook niet spannend. Hopelijk blijkt het bij de volledige versies mee te vallen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb even die fragmentjes beluisterd, en het leek me van alle zes niks!!! Veel te 13 in een dozijn... ik kan er natuurlijk nog niks van zeggen, want het zijn verre van complete nummers, maar.. . 'ik voel weer een bottom five aankomen'
Ik vind het leuk dat zij het zelf geschreven heeftquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Greys het volgende:
Dat van Joan blijft heel gemakkelijk in je hoofd zitten
zal me niets verbazen als je onder het nummer ziet staan 'geschreven door Joan..... en John'quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat zij het zelf geschreven heeft
Same here. Sowieso geen enkele kandidaat waarvan je denkt; 'ja, daar gaan we een serieuze kans mee maken.' En die fragmenten, al zijn ze idd te kort om echt te kunnen beoordelen, blazen me ook allerminst van de sokken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik heb even die fragmentjes beluisterd, en het leek me van alle zes niks!!! Veel te 13 in een dozijn... ik kan er natuurlijk nog niks van zeggen, want het zijn verre van complete nummers, maar.. . 'ik voel weer een bottom five aankomen'
En dat jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat zij het zelf geschreven heeft
twitter:JoanFranka twitterde op donderdag 05-01-2012 om 19:37:49@Roadeurovision Het is een zelfgeschreven folk achtig nummer
<3 reageer retweet
twitter:VanVelzenMusic twitterde op donderdag 05-01-2012 om 17:12:02Je gaat Europa op iets moois trakteren, dat weet ik zeker! @JoanFranka: Ik mag het vertellen! Ik zit bij de laatste 6 voor het Songfestival reageer retweet
VanVelzen is een baaschquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
twitter:VanVelzenMusic twitterde op donderdag 05-01-2012 om 17:12:02Je gaat Europa op iets moois trakteren, dat weet ik zeker! @JoanFranka: Ik mag het vertellen! Ik zit bij de laatste 6 voor het Songfestival reageer retweet
Als John de Mol iets te zeggen had over de selectie van Oranje dan stond Roel bij het volgende EK op doel.quote:
Toch denk ik dat Shary An (waar ik geen fan van ben, dat niet, maar toch) meer indruk kan maken dan Kim.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Same here. Sowieso geen enkele kandidaat waarvan je denkt; 'ja, daar gaan we een serieuze kans mee maken.' En die fragmenten, al zijn ze idd te kort om echt te kunnen beoordelen, blazen me ook allerminst van de sokken.
Lijken me geen nummers waar je een prachtshow omheen kan bouwen. Vooral die van Kim... hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat dat bij de laatste 6 zit? Nou, dat zal ik je vertellen, mevrouw Groothuizen had nog geen inzending, en uit haar faalteam was Kim de enige beetje serieuze kandidaat, en tja, dan moet je toch wat qua nummer?
Uiteraard ben ik duidelijk voor Joan, maar die dicht ik ook geen hele grote ESF kansen toe, en zo'n poll op SBS, hoe typisch de stemmers daar ook zullen zijn, doet het ergste vermoeden met de inzending van een zoveelste Glennis Grace, Edisilia Rombley faalhaas.
Daar ben ik ook nog steeds boos overquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als
Weelderig Waardeloos
.
Ik ook, maar het probleem is, zoiets scoort niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Fragmentje gehoord? Ik vind het wel schattig
Ben ik met je eens, en ik haat Shary-An, maar zij heeft wel een carriere aan The Voice overgehouden. En alleen de falers staan op het NSF.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Shary An (waar ik geen fan van ben, dat niet, maar toch) meer indruk kan maken dan Kim.
Ik gok dat John wel heeft geprobeerd om Roel naar het ESF te laten gaan. Het is dat hij het zelf niet wil, anders had hij er vast al gestaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als John de Mol iets te zeggen had over de selectie van Oranje dan stond Roel bij het volgende EK op doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |