Oke John decides... dus finale met Raffa, Joan en.. ik denk Ivan (pearl is populairder dus Ivan heeft dit meer nodig zeg maarquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
John vindt Rafaella en haar nummer in elk geval helemaal perfect
Maar hij vindt het nummer van Joan het meest origineel, apart en met niets te vergelijken.
Ik vind haar echt lelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Greys het volgende:
Bij Pearl is het volgens John vooral belangrijk dat ze in close up op camera zo vreselijk mooi is...
lolquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe John over Tim...
"Ja eh... hij heeft ook een liedje dat eh... uit..ein...delijk... ook wel goed bij hem past..."
Nou, dat gaat hem dus niet worden
Overduidelijk dus een deal met de TROS dat ze ook een kandidaat mochten leverenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe John over Tim...
"Ja eh... hij heeft ook een liedje dat eh... uit..ein...delijk... ook wel goed bij hem past..."
Nou, dat gaat hem dus niet worden
Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom die zo ver kwam bij The Voicequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat is Kim (die vast een schat is) bloedstollend booooooooooring in dat filmpje.
Ik concludeerde uit het langere fragment juist dat deze stijl eigenlijk nooit scoort op het ESF ...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Humphrey Campbell... of ex mijnheer Jacott
Dat fragmentje van Rafaella klonk goed trouwens
Het is op zich best een aardig liedje, dat fragment tenminste, van Rafaella.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik concludeerde uit het langere fragment juist dat deze stijl eigenlijk nooit scoort op het ESF ...
Dan is het maar goed dat we pas eind februari ons lied selecteren. Kunnen we alvast in de gaten houden wat de concurrentie doetquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is op zich best een aardig liedje, dat fragment tenminste, van Rafaella.
Maar daar zijn er nog tig van op het Eurovisie idd.
Wat een truttigheid jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Goeie genade, wat is Kim (die vast een schat is) bloedstollend booooooooooring in dat filmpje.
Ik had Joan even een linkje naar hier gestuurd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een truttigheid ja
Joan lijkt me degene die het meest opvalt en ook jury-punten kan scoren.
twitter:JoanFranka twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:53:28@ESF_FOK Dankjewel! Leuk om te horen (: <3 reageer retweet
Omdat ze in team Angela zat waar geen enkele vorm van concurrentie was.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom die zo ver kwam bij The Voice
Dirkquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef Dirkh het volgende:
Ben benieuwd zolang Rafaëlla maar afvalt.
Dat jij gelooft dat hij dat niet weet omdat ie dat niet zegt is ook wel schattige naïviteit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Zou die Tim nou echt denken dat hij op basis van het liedje is gekozen en niet omdat hij bij de TROS werkt... wat een schattige naïviteit
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat jij gelooft dat hij dat niet weet omdat ie dat niet zegt is ook wel schattige naïviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |