Die styling is ook altijd een ramp.... met als triest hoogtepunt de gouden worstcreatie van Esther Hart en de humanabak-backings in 2003... dat liedje was echt een kanshebber maar werd volledig om zeep geholpen door de styling van Patty Zomerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Groepje Lucia Marthas producten erachter in te gekke C&A-kleding die nergens op slaat (want Jan Smit kan vast een goede deal krijgen) en klaar zijn we voor het ESF!
Ik wil me nog laten verrassen door Joan. Als het niet té veel folk is (Treblequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Van een ander forum:
[..]
Go Rafaella dan maar
Go Ivan en Joan zeg ik, op basis van dat rijtje meningenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Van een ander forum:
[..]
Go Rafaella dan maar
Ze is by far het meest authentiek van de 6!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil me nog laten verrassen door Joan. Als het niet té veel folk is (Treble...), maar een beetje zo Flor de Lis achtig dan kan dat nog best leuk zijn. En niet te 13-in-een-dozijn.
Eens. Wees er gewoon eerlijk over en probeer niet te doen alsof dit de uitkomst is van een transparant en eerlijk proces, waar niemand belangen bij zou hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, inderdaad: GRAAG. De politiek houdt zich in deze kwestie al veel te lang afzijdig. Het is niet aan de politiek om een inhoudelijk of kwalitatief oordeel te vellen over de geselecteerde kandidaten, maar het is wel aan de politiek om een stelling te nemen over de wijze waarop de Publieke Omroep de laatste jaren met het Nationaal Songfestival omspringt.
Ooit was het NSF een NOS-vehikel, kort gezegd onder het motto "van iedereen, voor iedereen". Het is daarna bij doelgroepen-omroep TROS terechtgekomen, wat op zich al een kwalijke zaak is. De TROS heeft het NSF daarna gegijzeld, door het voor eigen belang in te zetten. De aankondiging "welkom bij het TROS-muziekfeest" waarmee de live-uitzending van het ESF op tv werd geopend, is daar een voorbeeld van.
En nu is het "speeltje" in handen gekomen van John de Mol, die zijn stal erop loslaat. Let wel: ik heb op zich niks tegen zo'n commerciële aanpak, maar dan hadden ze daar vooraf eerlijk over moeten zijn. Alle amateur- en professionele componisten die liedjes schreven en die tijd en geld investeerden in opnames, hadden zich de moeite kunnen besparen. De uitgekozen liedjes zijn in opdracht van Talpa geschreven.
En dat is wat er niet aan deugt: de procedure is onzuiver, zeg maar rustig vals. En dus is het moreel verwerpelijk wat er met het NSF gebeurt. En dus is het ook goed, nee zelfs terecht dat politici van zich laten horen.
Dan liever The Voice Paul die als die engel uit het plafond komt zakkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk nog wel eens met weemoed terug aan Linda Wagemakers' act. True, het nummer was niet geweldig (al zong het wel geweldig mee en was het instant herkenbaar, niet ingewikkeld en voor die tijd best modern), en true de kleding was niet bepaald mooi... maar het maakte wel indruk, en het was wel vernieuwend en bovenal gebeurde er iets op het podium (want dat laatste is de afgelopen jaren echt niet het geval).
Mee eens... Linda had een circusact die juist in de jaren daarna veelvuldig door Oost-Europa uit de kast werd gehaald met succes... ze had alleen een kutloting en zong valsquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk nog wel eens met weemoed terug aan Linda Wagemakers' act. True, het nummer was niet geweldig (al zong het wel geweldig mee en was het instant herkenbaar, niet ingewikkeld en voor die tijd best modern), en true de kleding was niet bepaald mooi... maar het maakte wel indruk, en het was wel vernieuwend en bovenal gebeurde er iets op het podium (want dat laatste is de afgelopen jaren echt niet het geval).
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, inderdaad: GRAAG. De politiek houdt zich in deze kwestie al veel te lang afzijdig. Het is niet aan de politiek om een inhoudelijk of kwalitatief oordeel te vellen over de geselecteerde kandidaten, maar het is wel aan de politiek om een stelling te nemen over de wijze waarop de Publieke Omroep de laatste jaren met het Nationaal Songfestival omspringt.
Ooit was het NSF een NOS-vehikel, kort gezegd onder het motto "van iedereen, voor iedereen". Het is daarna bij doelgroepen-omroep TROS terechtgekomen, wat op zich al een kwalijke zaak is. De TROS heeft het NSF daarna gegijzeld, door het voor eigen belang in te zetten. De aankondiging "welkom bij het TROS-muziekfeest" waarmee de live-uitzending van het ESF op tv werd geopend, is daar een voorbeeld van.
En nu is het "speeltje" in handen gekomen van John de Mol, die zijn stal erop loslaat. Let wel: ik heb op zich niks tegen zo'n commerciële aanpak, maar dan hadden ze daar vooraf eerlijk over moeten zijn. Alle amateur- en professionele componisten die liedjes schreven en die tijd en geld investeerden in opnames, hadden zich de moeite kunnen besparen. De uitgekozen liedjes zijn in opdracht van Talpa geschreven.
En dat is wat er niet aan deugt: de procedure is onzuiver, zeg maar rustig vals. En dus is het moreel verwerpelijk wat er met het NSF gebeurt. En dus is het ook goed, nee zelfs terecht dat politici van zich laten horen.
Dan moet het wel heel erg goed zijn, want aan de lekker wijf eis voldoet ze niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil me nog laten verrassen door Joan. Als het niet té veel folk is (Treble...), maar een beetje zo Flor de Lis achtig dan kan dat nog best leuk zijn. En niet te 13-in-een-dozijn.
En toch een 13e plaats (wat in dat jaar precies de middenmoot was, niet echt heel hoog maar daar kunnen we nu alleen nog maar van dromenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mee eens... Linda had een circusact die juist in de jaren daarna veelvuldig door Oost-Europa uit de kast werd gehaald met succes... ze had alleen een kutloting en zong vals
Beetje als dat Belgje, die Tom, van twee (?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel erg goed zijn, want aan de lekker wijf eis voldoet ze niet.
Me and My Guitarquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje als dat Belgje, die Tom, van twee (?) jaar geleden dan maar
Dat was ook geen stunner om te zien, totaal niet, maar eenvoudig en beeldschoon liedje, alleen op het podium, gitaartje, dat moet Joan dan ook maar gaan doen eventueel...
Ja!quote:
(En hij is altijd erg kritischtwitter:RenageNL twitterde op donderdag 05-01-2012 om 17:04:53@ESF_FOK 't Waren korte fragmentjes, maar was onder de indruk van Ivan, Pearl en Joan. reageer retweet
Is dat een serieus artikel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, ja, laat vooral de politiek er zich mee bemoeien.
Niet overdrijven Brandi! 50 goeie inzendingen?twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 18:04:51Voorbereiding samen met @nickteunissen voor een concert met 50 afgewezen goeie songfestival inzendingen! Keep following us! reageer retweet
Oeh ik hoop dat Dries Roelvink ook meedoet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet overdrijven Brandi! 50 goeie inzendingen?twitter:missbrandiruss twitterde op donderdag 05-01-2012 om 18:04:51Voorbereiding samen met @nickteunissen voor een concert met 50 afgewezen goeie songfestival inzendingen! Keep following us! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
En Linda had het door haar arrogante gedrag verbruid, heb ik altijd begrepen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mee eens... Linda had een circusact die juist in de jaren daarna veelvuldig door Oost-Europa uit de kast werd gehaald met succes... ze had alleen een kutloting en zong vals
Dat wordt me het concert wel, dan.... 50 actsquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef ItaloDancer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |