Echt hè, echt verschrikkelijk dat er zulke mensen bestaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik vind dit gewoon echt zoo zielig..
En, het ergste is, ze is vást niet de enigste met zo'n moeder/ zulke ouder(s)...
Ja en ook dat stiekeme: neem je er eentje als de camera weg is...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat bitterbalvoeren was echt misselijkmakende TV...
Hopen dat anderen het wel even oplossen? Slim is ze toch nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel raar vind eigenlijk: waarom heeft die moeder Nora eigenlijk opgegeven? Ze werkt niet eens mee en zit haar gewoon nog van alles en nog wat te voeren.
Ja, vraag ik me dus ook af.. heeft de moeder haar wel opgegeven?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel raar vind eigenlijk: waarom heeft die moeder Nora eigenlijk opgegeven? Ze werkt niet eens mee en zit haar gewoon nog van alles en nog wat te voeren.
Haar 15 minutes of fame?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Omdat ze had gehoopt dat mensen haar zielig zouden vindenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Omdat zij niet inziet dat zij het probleem is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Die opa was ook geen haar beter eigenlijk he? Die zit er alleen niet altijd bij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Naamah het volgende:
Arm kind. Echt arm, arm, arm kind met zo'n moeder.
Die bitterballen waren echt te genant voor woorden, dat zo'n moeder dat niet ziet. Vreselijk.
dit ja...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat bitterbalvoeren was echt misselijkmakende TV...
Dat denk ik ook. Net als haar maagband. Als je vette troep blijft eten heeft de maagband weinig zin.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hopen dat anderen het wel even oplossen? Slim is ze toch niet
Vind ik ook niet kunnen hoor, op je 13e oke, maar dit is duidelijk niet de eerste keer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Op Twitter vallen ze over haar heen omdat ze haar kind een nachtje alleen laat...dat vind ik dan wel wat overdreven...
Eén nachtje kan inderdaad, maar naar wat ik begreep was dit niet de eerste keer. Dat vind ik niet kunnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Op Twitter vallen ze over haar heen omdat ze haar kind een nachtje alleen laat...dat vind ik dan wel wat overdreven...
Nora geeft aan zich eenzaam te voelen. Moeder zegt dat ze moet werken voor hun huis en andere leuke dingen. Dan denk je nog oke. Maar dan ook nachten weg blijven terwijl je weet dat je kind dat niet leuk vindt om alleen te zijn vind ik best wel kwalijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
mijn kind is bijna even oud, hello no dat hij een nachtje alleen mag/moet blijvenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen nu toch 1 kind per aflevering?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Vorige keer zag je volgens mij ook meer kinderen per aflevering.
Het is wel RTL hè?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef mangler_fcu het volgende:
Zijn ze achterlijk? die moeder in het zonnetje zetten?!
nou idd, wij willen ook daglicht!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef mangler_fcu het volgende:
Zijn ze achterlijk? die moeder in het zonnetje zetten?!
Nu wel ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen nu toch 1 kind per aflevering?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd, wij willen ook daglicht!
Inderdaad zeg! Dat heeft ze toch niet zelf geschreven?!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Och, zegt ze ook nog "heb ik ook aan jou te danken"
En worstenbroodjes...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Efteling, dat wordt patatjes eten waarschijnlijk.
Propagandaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Och, zegt ze ook nog "heb ik ook aan jou te danken"
idd, daar heb ik nog nooit iets gezonds gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Efteling, dat wordt patatjes eten waarschijnlijk.
Gewoon sterk zijn. Ik koop zelden wat bij de Efteling. Rommel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
idd, daar heb ik nog nooit iets gezonds gezien.
echt alleen maar vette vreterij.
niet handig van rtl
Niet als ze dik zijn. Dat bederft juist mijn eetlust.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef allesbeterweter het volgende:
Iedereen krijgt trek van het kijken naar etende mensen.
Neem gewoon een bitterbal, wat kan jou het schelen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
nu heb ik ook trekmaar ik moet sterk zijn.. net 3 kg kwijt
Zal je niet kijken dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem gewoon een bitterbal, wat kan jou het schelen...
Eet gewoon iets zodra de camera uitstaatquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
nu heb ik ook trekmaar ik moet sterk zijn.. net 3 kg kwijt
Ja preciesquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eet gewoon iets zodra de camera uitstaat
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef allesbeterweter het volgende:
Neem gewoon een fles vloeibaar vet net als Furios pete op YOUtube?(of een kilo boter)?
Moeder zal wel een mansvriendje hebben....quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Nora geeft aan zich eenzaam te voelen. Moeder zegt dat ze moet werken voor hun huis en andere leuke dingen. Dan denk je nog oke. Maar dan ook nachten weg blijven terwijl je weet dat je kind dat niet leuk vindt om alleen te zijn vind ik best wel kwalijk.
Ze had wel vriendinnen i.i.g.. Ik had nou niet de indruk dat ze een gepest meisje was. Ik hoop ook van niet, want ik vond haar wel sympathiek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Toen ik 13 was moet ik zeggen was ik niet zo gericht op mijn moeder, heeft zij geen vrienden? Of account op Fok!?
Ik denk dat het ook wel kwam, omdat ze gewoon geen activiteit 's avonds had zoals de meeste kinderen wel hebben. Kun je wel elke middag afspreken met iemand, maar dan ben je toch vanaf 6 u weer alleen. En als je dan een keer niet afspreekt zijn het wel veel uren waarin ze niets te doen heeft. Voor af en toe is dat niet erg en dan zal ze zich ook wel vermaken. Ze had 's avonds verder ook niet echt iets te doen behalve op haar moeder wachten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Toen ik 13 was moet ik zeggen was ik niet zo gericht op mijn moeder, heeft zij geen vrienden? Of account op Fok!?
Je ziet het vaker bij mensen die zichzelf er beter door willen laten lijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef julia22 het volgende:
Die moeder was wel echt vreemd. Het werd mij niet helemaal duidelijk waarom ze haar dochter pushte om meer te eten? Was net of ze haar aan het uitlokken was
De ActiFry kan weer aangezet wordenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef MissJ het volgende:
over een uur kunnen we ons weer heerlijk ergeren
He? Ze zegt toch alleen dat ze net zwanger lijkt? Volgensmij is deze 14..quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef trovey het volgende:
Ik zag wat voorstukjes...mijn kind is te dik...en gaat trouwenHoe oud is dat kind?
De frikandellen liggen er al inquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:39 schreef luckass het volgende:
[..]
De ActiFry kan weer aangezet worden
Volgens mij zie ik toch echt een trouwjurk(net nog)...anders moet ze een andere jurk kopen want dan ziet ze eruit alsof ze slank wil worden om in een bruidsjurk te passen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
He? Ze zegt toch alleen dat ze net zwanger lijkt? Volgensmij is deze 14..
Nee toch? Aan het eind van het voorstukje heeft ze een trouwjurk aan en ze ziet er ook niet als 14 uit..quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
He? Ze zegt toch alleen dat ze net zwanger lijkt? Volgensmij is deze 14..
Nee, ze zegt zelf dat ze net zwanger lijkt. Maar we zien het zo wel, ik weet het ook niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik toch echt een trouwjurk(net nog)...anders moet ze een andere jurk kopen want dan ziet ze eruit alsof ze slank wil worden om in een bruidsjurk te passen.
Enne, heb ik iets gezegd over zwanger zijn![]()
Dat ze er niet als 14 uitziet zegt weer niks.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nee toch? Aan het eind van het voorstukje heeft ze een trouwjurk aan en ze ziet er ook niet als 14 uit..
Blijkt het straks een 21-jarige te zijn die op punt van trouwen staat en dit programma gewoon heeft aangegrepen om in haar bruidsjurk te passen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ze zegt zelf dat ze net zwanger lijkt. Maar we zien het zo wel, ik weet het ook niet meer.
Nee, maar wie gaat er ook verbouwen zonder geld?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik zit niet echt op te letten, aan de buitenkant zag dit huisje er wel leuk uit. De rest is nog niet helemaal af geloof ik.
En zeker als je zelf nauwlijks kan klussen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar wie gaat er ook verbouwen zonder geld?
Oh dat had ik helemaal niet meegekregen, niet zo slim inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar wie gaat er ook verbouwen zonder geld?
Ja inderdaad... zag je dat behang? Helemaal bobbelig, en bovenin was de rol op, dus we plakken er een ander stuk bovenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef hexje het volgende:
[..]
En zeker als je zelf nauwlijks kan klussen.
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Die jumpdingen zou ik wel eens willen proberen
Ik ook..quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:34 schreef deadly_kiss het volgende:
vd week met die reclames tussendoor dacht ik serieus ''huh, dat programma was toch voor kinderen?''
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van 1, moeders doet mee.
Dat zeiden wij hier ook al....en als mijn dochter 14 was dan mocht ze van mij echt niet zulke uitdagende bh's dragen....Ik zal wel ouderwets zijnquote:
Mocht ik ooit een dochter krijgen, mag ze van mij ook niet zulke beha's dragen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zeiden wij hier ook al....en als mijn dochter 14 was dan mocht ze van mij echt niet zulke uitdagende bh's dragen....Ik zal wel ouderwets zijn
Ook buitengewone maten!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van 1, moeders doet mee.
Nee dat sowiesoquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een dochter krijgen, mag ze van mij ook niet zulke beha's dragen.
Maar ik zal mijn kind nooit zoveel laten eten.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat die ruim in de twintig was.
Ze heeft wel goede tieten voor een meiske van haar leeftijd dat wel. Kende met 120 kilometer per uur tegenaan rennen zonder schade.
In de breedte...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
Ik word al misselijk van al dat eten... waar laten ze dat
in die dikke pensquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
Ik word al misselijk van al dat eten... waar laten ze dat
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Je kind een kudde olifanten noemenKoop al dat vreten dan niet, doos.
Ik hoop slankquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af hoe ze er op haar 30e uit zal zien...
Niet gepland edoch wel gewenstquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou me ook zwaar kut voelen als ik steeds zou horen dat ik een ongelukje ben.
Ouders spelen ALTIJD een rol.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef snoopy het volgende:
En maar vreetwerk inslaanWeer zo'n geweldige moeder
Dat is alleen maar een politiek correcte omschrijving.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet gepland edoch wel gewenst
Zijn nog maar 14 he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
60 kilo bij 1.74m?
allemaal sprieten dus
Nee ouders veroorzaken dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zo raar he, dat het nog hard aan komt dat je dochter ernstig overgewicht heeft.
Heeft die vrouw oogkleppen op ofzo??
Had ze toch al wel eerder gezien neem ik aan?
Dat wordt goed gepraat met opmerkingen als "zware botten".quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zo raar he, dat het nog hard aan komt dat je dochter ernstig overgewicht heeft.
Heeft die vrouw oogkleppen op ofzo??
Had ze toch al wel eerder gezien neem ik aan?
ja vind ik ook...en dat is extra motiverendquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
De hele familie moet gewoon op dieet. Ma en pa zijn ook niet al te slank.
WE ZIJN NIET DIK WIJ ZIJN VOLSLANK A LA RUBENS! EN WE HEBBEN ZWARE BOTTEN EN EEN TRAGE STOFWISSELING!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat je het over "wat als" had, dat lijkt me zo tenenkrommend slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Dat vond ik een goed programma, gepest, met al die pestkoppen met geheugenverlies.
Precies, dat!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
niet dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
Reimpie
Prachtig dat Paul de Leeuw dacht dat Reimpie homoseksueel was
Dat dacht ik ook altijd, al had hij het soms over zijn vrouw, dan nog.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
Reimpie
Prachtig dat Paul de Leeuw dacht dat Reimpie homoseksueel was
Oh, dat ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over "wat als" had, dat lijkt me zo tenenkrommend slecht.
En dood gaan we toch!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
WE ZIJN NIET DIK WIJ ZIJN VOLSLANK A LA RUBENS! EN WE HEBBEN ZWARE BOTTEN EN EEN TRAGE STOFWISSELING!
ik nu ook hierquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij zei toen van niet![]()
Ik zat toen echt zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op de bank
Of, nóg erger.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
Precies, dat!
Het ergste vind ik dat de rest van de familie meestal door blijft snaaien en tegen het kind zeggen: JIJ moet afvallen.
Jaaa dan ben je een plankquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
60 kilo bij 1.74m?
allemaal sprieten dus
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Laysa het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Reimers
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:53 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is echt nieuws voor mij!
Het is leuker voor het programma dat de ouders het zeggen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Waarom mag ze er zelf eigenlijk niet bijzitten als die dokter dat vertelt?
Schokkende beelden!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Waarom mag ze er zelf eigenlijk niet bijzitten als die dokter dat vertelt?
dus dit! Laat die moeder ook gaan afvallen zeg!!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:56 schreef deadly_kiss het volgende:
hoe durft dat mens dat zo te zeggen... JE MOET NU STOPPEN![]()
als die moeder al met dr ogen knipppert ontstaat er een golfslag in dr onderkin wtf
als die moeder al met dr ogen knipppert ontstaat er een golfslag in dr onderkin wtf
Omdat ze dan dingen gaat beloven die ze niet waar kan maken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Waarom zegt die moeder niet gewoon: we doen allemaal mee met het dieet?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
volgens mij zei ze net dat ze mee ging doen tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
De ouders zijn zwakkelingenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ze dan dingen gaat beloven die ze niet waar kan maken.
Ik dacht even dat ze dat zei, maar het was meer zo van "we gaan helpen", niet echt dat ze ook op dieet gingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
volgens mij zei ze net dat ze mee ging doen toch
Neequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch heeft dat kind ondanks haar overgewicht geen extreem-pafferige kop.
dan kan ze geen friet meer eten, dat kan toch nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze dat zei, maar het was meer zo van "we gaan helpen", niet echt dat ze ook op dieet gingen.
Oquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze dat zei, maar het was meer zo van "we gaan helpen", niet echt dat ze ook op dieet gingen.
Nee, een loempia is een snack. Een appel is een stuk fruit.quote:
Vind ik ook, als je af en toe iets lekker mag, dan motiveert dat lijkt me. Al is het maar 1x in de week een reepje chocola of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Ook raar dat ze niks lekkers meer mag...
Iedere dag 1 klein blokje werkt ook. Bij mij tenminstequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je af en toe iets lekker mag, dan motiveert dat lijkt me. Al is het maar 1x in de week een reepje chocola of zo.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef hexje het volgende:
Radmilo moet even langskomen voor wat lekkere gerechten.
Lijkt mij ook, al die appels word je ook spuugzat. En dat blijkt nu dus ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedere dag 1 klein blokje werkt ook. Bij mij tenminste
dat dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je af en toe iets lekker mag, dan motiveert dat lijkt me. Al is het maar 1x in de week een reepje chocola of zo.
Natuurlijk is dat niet raar. Het kind is zwaar over gewicht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Ook raar dat ze niks lekkers meer mag...
Moet je eens aan minder bekend fruit beginnen. Alleen appels is ook niet leuk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, al die appels word je ook spuugzat. En dat blijkt nu dus ook.
Dan val je niet snel genoeg af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, al die appels word je ook spuugzat. En dat blijkt nu dus ook.
Ik heb het echt over een blokje. Niet over een blok (hele reep).quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik neem ook wel eens een blokje chocolade. Gewoon een hele reep is ook één blok.
Dat klopt, maar je kan niet gelijk al het snoep/de snacks laten vervallen..quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je eens aan minder bekend fruit beginnen. Alleen appels is ook niet leuk.
Ik eet ook wel eens friet met 1 snack. 24 frikandellen bij elkaar gehouden door een touwtje. Dat is chique. Dat is een frikandel-rollade.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan niet gelijk al het snoep/de snacks laten vervallen..
Laat haar dan 1x per week iets lekkers eten, bijvoorbeeld friet met 1 snack.. zoveel kwaad kan dat niet.
uit de actifryquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laat haar dan 1x per week iets lekkers eten, bijvoorbeeld friet met 1 snack.. zoveel kwaad kan dat niet.
Nee maar ik vind dit wel een uitzondering. 112kg wegen op je 14e is niet normaal. Maargoed, 1x per week kan idd geen kwaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een reuzeninktvis gezien de omvang.quote:
Jawel, te verleidelijk en niet leuk voor de TVquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit wel een uitzondering. 112kg wegen op je 14e is niet normaal. Maargoed, 1x per week kan idd geen kwaad.
Ben je zelf ook 14 ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens friet met 1 snack. 24 frikandellen bij elkaar gehouden door een touwtje. Dat is chique. Dat is een frikandel-rollade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |