Echt hè, echt verschrikkelijk dat er zulke mensen bestaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik vind dit gewoon echt zoo zielig..
En, het ergste is, ze is vást niet de enigste met zo'n moeder/ zulke ouder(s)...
Ja en ook dat stiekeme: neem je er eentje als de camera weg is...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat bitterbalvoeren was echt misselijkmakende TV...
Hopen dat anderen het wel even oplossen? Slim is ze toch nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel raar vind eigenlijk: waarom heeft die moeder Nora eigenlijk opgegeven? Ze werkt niet eens mee en zit haar gewoon nog van alles en nog wat te voeren.
Ja, vraag ik me dus ook af.. heeft de moeder haar wel opgegeven?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel raar vind eigenlijk: waarom heeft die moeder Nora eigenlijk opgegeven? Ze werkt niet eens mee en zit haar gewoon nog van alles en nog wat te voeren.
Haar 15 minutes of fame?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Omdat ze had gehoopt dat mensen haar zielig zouden vindenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Omdat zij niet inziet dat zij het probleem is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Die opa was ook geen haar beter eigenlijk he? Die zit er alleen niet altijd bij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Naamah het volgende:
Arm kind. Echt arm, arm, arm kind met zo'n moeder.
Die bitterballen waren echt te genant voor woorden, dat zo'n moeder dat niet ziet. Vreselijk.
dit ja...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat bitterbalvoeren was echt misselijkmakende TV...
Dat denk ik ook. Net als haar maagband. Als je vette troep blijft eten heeft de maagband weinig zin.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hopen dat anderen het wel even oplossen? Slim is ze toch niet
Vind ik ook niet kunnen hoor, op je 13e oke, maar dit is duidelijk niet de eerste keer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Op Twitter vallen ze over haar heen omdat ze haar kind een nachtje alleen laat...dat vind ik dan wel wat overdreven...
Eén nachtje kan inderdaad, maar naar wat ik begreep was dit niet de eerste keer. Dat vind ik niet kunnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Op Twitter vallen ze over haar heen omdat ze haar kind een nachtje alleen laat...dat vind ik dan wel wat overdreven...
Nora geeft aan zich eenzaam te voelen. Moeder zegt dat ze moet werken voor hun huis en andere leuke dingen. Dan denk je nog oke. Maar dan ook nachten weg blijven terwijl je weet dat je kind dat niet leuk vindt om alleen te zijn vind ik best wel kwalijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
mijn kind is bijna even oud, hello no dat hij een nachtje alleen mag/moet blijvenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen nu toch 1 kind per aflevering?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Vorige keer zag je volgens mij ook meer kinderen per aflevering.
Het is wel RTL hè?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef mangler_fcu het volgende:
Zijn ze achterlijk? die moeder in het zonnetje zetten?!
nou idd, wij willen ook daglicht!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef mangler_fcu het volgende:
Zijn ze achterlijk? die moeder in het zonnetje zetten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |