abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90950267
Nu bezig op RTL4, vandaag 1e aflevering.

Ik zit me echt rot te ergeren aan die ouders van die kids!
Zegt zo'n moeder "sja, als hij (haar zoon) zo doorgaat dan..."
GVD joh, JIJ bent zijn moeder, dus JIJ moet zorgen dat hij gezond eet!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_90950327
ik wacht al 10min op deze topic :P
JEZUS WAT EEN KUT OUDERS.
en natuurlijk allemaal 3 onderkinnen :r
pi_90950364
129kg dat kind is 12 ofzo :D :'( :D
pi_90950368
whehe, had hem dan geopend!

GVD die jongen is 12 en weegt 129 kilo!
Die moeder van hem mag ook wel eens afvallen trouwens.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:04:11 #5
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_90950376
wtf wtf wtf wtf, ouders ga je schamen echt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_90950445
Ìk heb er ook vast een in KLB gezet omdat normale reacties over dit soort mongolen-ouders toch mn strot niet uitkomen :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90950561
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Stokstaart het volgende:
Ìk heb er ook vast een in KLB gezet omdat normale reacties over dit soort mongolen-ouders toch mn strot niet uitkomen :')
hmm ja in KLB is misschien wel beter, want ik kan ook niet normaal reageren op dit soort mensen :')
pi_90950698
Geen alternatief voor Red Bull _O_
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:12:37 #10
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_90950867
ja zo komt het ook in je buik terecht :') Wat is dat voor zinloze opmerking pff.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:12:56 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90950886
Ik heb het maar afgezet, wat een onzin zeg, eerst jezelf laten uitdijen en dan op tv gaan janken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_90950935
anita zit in de schulden. :'(
pi_90950948
Waar de hell is de afstraffing van de ouders? Kijk naar hoe die ouders eruit zien.. Zogenaamde confrontatie... alleen maar gooien met een paar cijfers. Nog niet 1 keer is in het programma gezegd: maar u bent toch ook een dikke zeug? En dan roepen dat het kind ongezond bezig is. Ze doen net alsof ze alleen maar kunnen toekijken. Echt irritant.
pi_90951162
Ik ben er nog niet uit of dit niet gewoon kindermishandeling is
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_90951188
Verantwoordelijkheidsgevoel van de ouders was ver te zoeken. Ja hij eet te veel. Dank je de koekkoek.
Dat is eens wat anders...
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:28:32 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_90951822
:D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:49:15 #17
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_90953031
Die Bionda of hoe ze in het echt ook heet voegt echt niets toe. Ze zegt alleen maar 'ja...' en 'wat erg!'.
pi_90956464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik vind van wel :Y

Ook psychische mishandeling .... ja hij eet te veel. dat is ongezond en hij schrokt....

ja gek he als je er niets van zegt of niet ingrijpt!!!

die ouders verdienen zowat een nekschot voor dit alles.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_90957282
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik vind van wel, (ook het meedoen aan dit TV programma overigens, moet toch ook zonder camera lukken?) ik vind het misschien zelfs wel een vorm van verwaarlozig. Want "we hebben 2 keer per week geen tijd om te koken, dus gaan we naar de mc donalds.."
Of "ik heb het smiddags te druk, dus eten ze in de cafetaria.."

Arme kinderen..
pi_90963644
Hier snap ik ook gewoon echt niks van. Ouders die niet doorhebben dat hun kind veel te zwaar is, die het tolereren dat het kind zonder ontbijt de deur uitgaat, die het kind nog de schuld willen geven van het overgewicht. De jongere zusjes zijn ook al te zwaar. Echt geen woorden voor die ouders. Ze leken ook echt niet te willen toegeven dat zij aan de basis van alle ellende staan.

Wel leuke jochies overigens.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 06:11:14 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_90964038
Die confrontatie ook :') "ja, hier schrik ik toch wel behoorlijk van." Iedereen die dat kind ziet had die conclusies kunnen trekken! En daar hebben zij dan een programma voor nodig? Allemachtig :N
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 10:00:28 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_90966470
Arme kinderen... Die kinderen weten niet beter, voor hen is het niet meer dan zielig... Maar die ouders zijn gewoon simpel of zo?! Die 'snoep-la'... of die tv's bij al die kinderen op de kamer... Ik vind dat gewoon zielig...
En dan nog, overdag lunchen in de snackbar, of energiedrankjes kopen, omdat ie niks anders wil... :X

Wat ik niet snap is, die jongens hadden allebei ook een zusje, en die meisjes werden ook al aardig dik. Waarom werd daar niks van gezegd? Het is slechts een kwestie van tijd voor die meisjes ook obesitas hebben...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90966802
Die confrontatiescenes zijn natuurlijk verplicht gescript. Ik irriteerde me wel aan die 'afvalcoach', manier waarop ze praat en haar 'spannende' pauzes bij de onthullingen.... Zeker teveel naar the biggest loser gekeken
pi_90973278
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat ik niet snap is, die jongens hadden allebei ook een zusje, en die meisjes werden ook al aardig dik. Waarom werd daar niks van gezegd? Het is slechts een kwestie van tijd voor die meisjes ook obesitas hebben...
Waarom zou je kinderen van 6 hier bij gaan betrekken. Dat je met je 11 of 12 jarige op tv moet en stof moet happen omdat je gewoon gefaald hebt als ouder is al erg genoeg. Het grootste probleem binnen deze gezinnen zijn toch echt de ouders. Door die een heel ander leefpatroon aan te leren komt het hopelijk met die kleine meiden ook wel goed (zolang de ouders een nieuw leefpatroon accepteren en volhouden).
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 13:12:55 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_90973374
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zou je kinderen van 6 hier bij gaan betrekken. Dat je met je 11 of 12 jarige op tv moet en stof moet happen omdat je gewoon gefaald hebt als ouder is al erg genoeg. Het grootste probleem binnen deze gezinnen zijn toch echt de ouders. Door die een heel ander leefpatroon aan te leren komt het hopelijk met die kleine meiden ook wel goed (zolang de ouders een nieuw leefpatroon accepteren en volhouden).
Die meiden hoeven natuurlijk ook niet op tv 'aangepakt' te worden, maar tijdens die confrontatiemomenten had dat imho best tegen die ouders gezegd mogen worden. Ze kwamen zo naief op me over dat het me niet zou verbazen als ze daar nog helemaal niet aan gedacht hebben.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')