hmm ja in KLB is misschien wel beter, want ik kan ook niet normaal reageren op dit soort mensenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Stokstaart het volgende:
Ìk heb er ook vast een in KLB gezet omdat normale reacties over dit soort mongolen-ouders toch mn strot niet uitkomen
Ik vind van welquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dit niet gewoon kindermishandeling is
Ik vind van wel, (ook het meedoen aan dit TV programma overigens, moet toch ook zonder camera lukken?) ik vind het misschien zelfs wel een vorm van verwaarlozig. Want "we hebben 2 keer per week geen tijd om te koken, dus gaan we naar de mc donalds.."quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik ben er nog niet uit of dit niet gewoon kindermishandeling is
Waarom zou je kinderen van 6 hier bij gaan betrekken. Dat je met je 11 of 12 jarige op tv moet en stof moet happen omdat je gewoon gefaald hebt als ouder is al erg genoeg. Het grootste probleem binnen deze gezinnen zijn toch echt de ouders. Door die een heel ander leefpatroon aan te leren komt het hopelijk met die kleine meiden ook wel goed (zolang de ouders een nieuw leefpatroon accepteren en volhouden).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat ik niet snap is, die jongens hadden allebei ook een zusje, en die meisjes werden ook al aardig dik. Waarom werd daar niks van gezegd? Het is slechts een kwestie van tijd voor die meisjes ook obesitas hebben...
Die meiden hoeven natuurlijk ook niet op tv 'aangepakt' te worden, maar tijdens die confrontatiemomenten had dat imho best tegen die ouders gezegd mogen worden. Ze kwamen zo naief op me over dat het me niet zou verbazen als ze daar nog helemaal niet aan gedacht hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom zou je kinderen van 6 hier bij gaan betrekken. Dat je met je 11 of 12 jarige op tv moet en stof moet happen omdat je gewoon gefaald hebt als ouder is al erg genoeg. Het grootste probleem binnen deze gezinnen zijn toch echt de ouders. Door die een heel ander leefpatroon aan te leren komt het hopelijk met die kleine meiden ook wel goed (zolang de ouders een nieuw leefpatroon accepteren en volhouden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |