abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90950267
Nu bezig op RTL4, vandaag 1e aflevering.

Ik zit me echt rot te ergeren aan die ouders van die kids!
Zegt zo'n moeder "sja, als hij (haar zoon) zo doorgaat dan..."
GVD joh, JIJ bent zijn moeder, dus JIJ moet zorgen dat hij gezond eet!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_90950327
ik wacht al 10min op deze topic :P
JEZUS WAT EEN KUT OUDERS.
en natuurlijk allemaal 3 onderkinnen :r
pi_90950364
129kg dat kind is 12 ofzo :D :'( :D
pi_90950368
whehe, had hem dan geopend!

GVD die jongen is 12 en weegt 129 kilo!
Die moeder van hem mag ook wel eens afvallen trouwens.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:04:11 #5
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_90950376
wtf wtf wtf wtf, ouders ga je schamen echt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_90950445
Ìk heb er ook vast een in KLB gezet omdat normale reacties over dit soort mongolen-ouders toch mn strot niet uitkomen :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90950561
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Stokstaart het volgende:
Ìk heb er ook vast een in KLB gezet omdat normale reacties over dit soort mongolen-ouders toch mn strot niet uitkomen :')
hmm ja in KLB is misschien wel beter, want ik kan ook niet normaal reageren op dit soort mensen :')
pi_90950698
Geen alternatief voor Red Bull _O_
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:12:37 #10
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_90950867
ja zo komt het ook in je buik terecht :') Wat is dat voor zinloze opmerking pff.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:12:56 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90950886
Ik heb het maar afgezet, wat een onzin zeg, eerst jezelf laten uitdijen en dan op tv gaan janken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_90950935
anita zit in de schulden. :'(
pi_90950948
Waar de hell is de afstraffing van de ouders? Kijk naar hoe die ouders eruit zien.. Zogenaamde confrontatie... alleen maar gooien met een paar cijfers. Nog niet 1 keer is in het programma gezegd: maar u bent toch ook een dikke zeug? En dan roepen dat het kind ongezond bezig is. Ze doen net alsof ze alleen maar kunnen toekijken. Echt irritant.
pi_90951162
Ik ben er nog niet uit of dit niet gewoon kindermishandeling is
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_90951188
Verantwoordelijkheidsgevoel van de ouders was ver te zoeken. Ja hij eet te veel. Dank je de koekkoek.
Dat is eens wat anders...
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:28:32 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_90951822
:D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:49:15 #17
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_90953031
Die Bionda of hoe ze in het echt ook heet voegt echt niets toe. Ze zegt alleen maar 'ja...' en 'wat erg!'.
pi_90956464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik vind van wel :Y

Ook psychische mishandeling .... ja hij eet te veel. dat is ongezond en hij schrokt....

ja gek he als je er niets van zegt of niet ingrijpt!!!

die ouders verdienen zowat een nekschot voor dit alles.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_90957282
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik vind van wel, (ook het meedoen aan dit TV programma overigens, moet toch ook zonder camera lukken?) ik vind het misschien zelfs wel een vorm van verwaarlozig. Want "we hebben 2 keer per week geen tijd om te koken, dus gaan we naar de mc donalds.."
Of "ik heb het smiddags te druk, dus eten ze in de cafetaria.."

Arme kinderen..
pi_90963644
Hier snap ik ook gewoon echt niks van. Ouders die niet doorhebben dat hun kind veel te zwaar is, die het tolereren dat het kind zonder ontbijt de deur uitgaat, die het kind nog de schuld willen geven van het overgewicht. De jongere zusjes zijn ook al te zwaar. Echt geen woorden voor die ouders. Ze leken ook echt niet te willen toegeven dat zij aan de basis van alle ellende staan.

Wel leuke jochies overigens.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 06:11:14 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_90964038
Die confrontatie ook :') "ja, hier schrik ik toch wel behoorlijk van." Iedereen die dat kind ziet had die conclusies kunnen trekken! En daar hebben zij dan een programma voor nodig? Allemachtig :N
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 10:00:28 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_90966470
Arme kinderen... Die kinderen weten niet beter, voor hen is het niet meer dan zielig... Maar die ouders zijn gewoon simpel of zo?! Die 'snoep-la'... of die tv's bij al die kinderen op de kamer... Ik vind dat gewoon zielig...
En dan nog, overdag lunchen in de snackbar, of energiedrankjes kopen, omdat ie niks anders wil... :X

Wat ik niet snap is, die jongens hadden allebei ook een zusje, en die meisjes werden ook al aardig dik. Waarom werd daar niks van gezegd? Het is slechts een kwestie van tijd voor die meisjes ook obesitas hebben...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90966802
Die confrontatiescenes zijn natuurlijk verplicht gescript. Ik irriteerde me wel aan die 'afvalcoach', manier waarop ze praat en haar 'spannende' pauzes bij de onthullingen.... Zeker teveel naar the biggest loser gekeken
pi_90973278
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat ik niet snap is, die jongens hadden allebei ook een zusje, en die meisjes werden ook al aardig dik. Waarom werd daar niks van gezegd? Het is slechts een kwestie van tijd voor die meisjes ook obesitas hebben...
Waarom zou je kinderen van 6 hier bij gaan betrekken. Dat je met je 11 of 12 jarige op tv moet en stof moet happen omdat je gewoon gefaald hebt als ouder is al erg genoeg. Het grootste probleem binnen deze gezinnen zijn toch echt de ouders. Door die een heel ander leefpatroon aan te leren komt het hopelijk met die kleine meiden ook wel goed (zolang de ouders een nieuw leefpatroon accepteren en volhouden).
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 13:12:55 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_90973374
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zou je kinderen van 6 hier bij gaan betrekken. Dat je met je 11 of 12 jarige op tv moet en stof moet happen omdat je gewoon gefaald hebt als ouder is al erg genoeg. Het grootste probleem binnen deze gezinnen zijn toch echt de ouders. Door die een heel ander leefpatroon aan te leren komt het hopelijk met die kleine meiden ook wel goed (zolang de ouders een nieuw leefpatroon accepteren en volhouden).
Die meiden hoeven natuurlijk ook niet op tv 'aangepakt' te worden, maar tijdens die confrontatiemomenten had dat imho best tegen die ouders gezegd mogen worden. Ze kwamen zo naief op me over dat het me niet zou verbazen als ze daar nog helemaal niet aan gedacht hebben.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90973471
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nou ik wel.
Dit is gewoon kindermishandeling.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_90973642
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die meiden hoeven natuurlijk ook niet op tv 'aangepakt' te worden, maar tijdens die confrontatiemomenten had dat imho best tegen die ouders gezegd mogen worden. Ze kwamen zo naief op me over dat het me niet zou verbazen als ze daar nog helemaal niet aan gedacht hebben.
Die vinden gewoon dat ze lekkere stevige meiden hebben. :Y Gezonde, hollandse kinders.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:40:23 #28
208890 June.
Seriously?
pi_90977091
Het is nu weer op tv. De moeder van die Enrico is zelf ook veel te dik :') En dat zusje is inderdaad ook al aan de stevige kant. Echt zo zielig he.
Shine bright like a diamond.
pi_90977192
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:00 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik vind van wel, (ook het meedoen aan dit TV programma overigens, moet toch ook zonder camera lukken?) ik vind het misschien zelfs wel een vorm van verwaarlozig. Want "we hebben 2 keer per week geen tijd om te koken, dus gaan we naar de mc donalds.."
Of "ik heb het smiddags te druk, dus eten ze in de cafetaria.."

Arme kinderen..
Dat dus, ik zit het nu te kijken en ben verbijsterd gewoon :o Het kind weegt 130 (!) kg, mijn zoon weegt misschien 38 kg en is net zo oud :o

Te druk hebben om te koken vind ik gewoon gelul. Ik werkte 5 dagen per week, mijn kinderen allebei 2 tennislessen per week, allebei 1 competitiedag en ik vond nog wel een gaatje om te koken of anders een salade op tafel te kwakken. Ik kan me er echt niets bij voorstellen en ik vind het zeker kindermishandeling :{

Die onderkin van die moeder van Enrico :')
pi_90977279
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Die vinden gewoon dat ze lekkere stevige meiden hebben. :Y Gezonde, hollandse kinders.
Sorry, dan hebben wij een andere visie op gezond ;)
pi_91026715
net gekeken, (opgenomen, lekker tijdens de cardio) maar kwam niet verder dan de helft toen had ik hier al genoeg van.
is hier geen wet op, een ingrijpende instantie?
ik begrijp niet waarom deze mensen ongestraft op tv kunnen komen bij dit soort pure kindermishandeling.
heb alleen het eerste kind gezien, al een knie operatie achter de rug vanwege gewrichtsslijtage door overgewicht?
en de ouders gaan gewoon door met er patat, cola en mayonaise ingieten? dat is gewoon mishandeling en zou bestraft moeten worden, uit huis plaatsen die kinderen tot ouders zich als ouders gaan gedragen, echt te schandalig dit.
ga maar niet meer kijken, kan mij hier zo enorm kwaad over maken, ik wist oprecht niet dat er zulke onwetende, domme, asociale ouders bestonden die alleen maar schaapachtig kunnen grijnzen als hun verteld wordt dat hun kind niet een beetje te dik is maar gewoon obesitas heeft.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_91027593
Helemaal eensch, ik vind het ook kindermishandeling van die ouders.
pi_91057341
Help, ik wil op TV!
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2011 @ 20:48:50 #34
43556 miss_dynastie
pi_91084365
Pffff, irritant programma
a. Nicolette van Dam :')
b. Die Marijemuts :r Who cares dat een personal trainer verwennen is, beter zo dan met tv of snoep
c. Voor duizend euro voedsel wegflikkeren, breng het dan naar de voedselbank, als je vlak ervoor of erna nog een dubbeltje op zijn kant uitzendt :')
d. Ouders die doen alsof ze machteloos staan tegenover hun kind. Oke, tegen een puber van 130 kilo is het wat moeilijk nee zeggen :') , maar je bent zelf degene die de meuk in huis haalt.
pi_91089951
Mensen kijk eerst eens naar jullie zelf voordat je oordeelt over een ander.
Mijn zoontje is 7 jaar, weegt 45 kilo, sport 2x per week, gym 2x per week.
En totaal geen snoep, Mc Donalds of wat dan ook.
Het kan ook genetisch zijn, schildklier enz.
Dus vraag eerst waarom voordat jullie oordelen.
Wie is er hier te dun, heeft een bril, prothese of wat nog meer.
Zeg het dan want dan heb ik daar ook leuke antwoorden op.
Net zoals jullie over de kids of ouders beginnen.
Niemand is perfect, en die hier negatief commentaar hebben al helemaal niet.
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2011 @ 22:17:12 #36
43556 miss_dynastie
pi_91091348
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef pebbles1970 het volgende:
De mogelijk medische oorzaken zijn uitgesloten, pebbles. Daarnaast kan jouw zoon wellicht geen snoep eten, de kinderen in dit programma deden dit wél en in compleet onverantwoorde hoeveelheden. Ik zou je adviseren het programma eens te kijken.
pi_91091372
quote:
Aan het begin van het programma is duidelijk vertelt dat de kinderen in deze serie geen ziekte/genetische afwijking hebben waardoor ze overgewicht hebben. Dat er hier negatief gereageerd wordt op de ouders is naar mijn mening daarom terecht.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_91103373
quote:
voel je je persoonlijk verbonden met de ouders Pebbles? klinkt wel zo nl.
en hoezo oordelen?
wie zo nodig met zijn eigen kind en kindermishandeling op tv wil moet ook niet zeuren.
  maandag 10 januari 2011 @ 08:48:30 #39
37248 BertV
Klei indiaan
pi_91103659
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 09:21 schreef Majkool het volgende:
Help, ik wil op TV!
Help, mijn ouders zijn te dom!

En over die genetische aanleg...
Vroeger had je maar 1 Dik Trom per dorp.
Daar kon je zelfs een boek over schrijven.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  Moderator maandag 10 januari 2011 @ 09:22:34 #40
155227 crew  Guppy
dus
pi_91104281
quote:
Misschien moet je het programma even kijken voor je over ons komt oordelen ;)

- edit - speciaal geregistreerd voor deze post :') whatever
  maandag 10 januari 2011 @ 10:01:03 #41
37248 BertV
Klei indiaan
pi_91105099
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

- edit - speciaal geregistreerd voor deze post :') whatever
Wellicht een TV-ouder!
Kijk, ik wil niemand in een hokje stoppen, en zeker geen mensen met overgewicht. :+
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  Moderator maandag 10 januari 2011 @ 10:10:32 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_91105367
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:01 schreef BertV het volgende:

[..]

Wellicht een TV-ouder!
Kijk, ik wil niemand in een hokje stoppen, en zeker geen mensen met overgewicht. :+
Denk ik niet, de TV-ouders zijn ervan op de hoogte dat het geen medische ookzaak heeft :')
pi_91106727
quote:
Wij oordelen lekker over de mensen in het bewuste programma, en daar ging elk pondje nog steeds door het mondje.
pi_91108817
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wij oordelen lekker over de mensen in het bewuste programma, en daar ging elk pondje nog steeds door het mondje.
zeg maar kilo, djeez, die snoeplade. en dan niet snappen waarom het kind niet kan stoppen met snoepen. misschien omdat moeders zelf moddervet is en blijkbaar niet kan stoppen met snoep kopen?
pi_91116542
die ene moeder had inderdaad echt zelf overgewicht, en bij de andere familie de pa...

sneu dat t zo aangepakt moet worden via tv :(
pi_91118676
kan hier ook maar 1 conclusie trekken:
het kind is imo het slachtoffer en de ouders moeten zich kapotschamen, hoop dat de kinderen uit dit programma niet te veel gepest gaan worden hiermee. (vraag mij dan ook gelijk af hoe collega's van die ouders zullen reageren)
pi_91119642
Hoeveel tijd kost het nou om 's avonds een simpele gezonde maaltijd op tafel te zetten, en s' ochtends wat boterhammetjes te smeren met een appel mee te geven :N

De prioriteiten van die ouders lagen duidelijk elders, want als je daar al geen tijd voor hebt in je oh zo drukke leven ben je gewoon een grote egoist.
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2011 @ 19:37:08 #48
43556 miss_dynastie
pi_91128662
Ik heb trouwens de moeder van Enrico even gegoogled vraag me niet waarom, maar het kwam zomaar in me op en het valt me op dat die foto of van 20 jaar geleden is, of dat ook zij in korte tijd veeeeeel is aangekomen. Dat laatste duidt vaak wel op een ander probleem, misschien is er een soort wisselwerking tussen ouder en kind ontstaan....
pi_91130398
Enrico is wel een hele sportieve jongen. Zo zit hij op waterpolo en volgt hij een speciaal programma in de sportschool. Maar door zijn gewicht heeft hij wel zijn heup vast moeten laten zetten met schroeven en is hij niet aangenomen voor een speciale sportklas.

Dat stukje heb ik dan even gemist, wat triest zeg :{

Deze is trouwens ook triest, ik heb alleen de uitzending met Enrico (gedeeltelijk) gezien, geen idee of dit al geweest is of nog komt;

Snacken in het cafetaria waar vader Rene (46) en moeder Saskia (38) eigenaar van zijn, kent een vaste plek binnen de levensstijl van de familie Hasselbach. Om die reden zijn hebben zowel vader Rene als dochter Soraya (4) last van overgewicht. In het programma draait het echter om zoon Jorian (12).

Mede door het snacken heeft Jorian geen gezond gewicht voor zijn leeftijd en dus ook een ongezond BMI. Daarnaast ervaart hij door zijn overgewicht ook fysieke klachten zoals een pijnlijke heup, kortademigheid en hoofdpijn. Om een gezond BMI te bereiken, ligt er voor Jorian de uitdaging minimaal 26 kilo af te vallen.
pi_91130875
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef Miracle_Drug het volgende:

Deze is trouwens ook triest, ik heb alleen de uitzending met Enrico (gedeeltelijk) gezien, geen idee of dit al geweest is of nog komt;
[i]
Snacken in het cafetaria waar vader Rene (46) en moeder Saskia (38) eigenaar van zijn, kent een vaste plek binnen de levensstijl van de familie Hasselbach. Om die reden zijn hebben zowel vader Rene als dochter Soraya (4) last van overgewicht. In het programma draait het echter om zoon Jorian (12).
Ja die gehaktbal zat ook in de aflevering (naast dat hij een beetje weg had van een gehaktbal, vrat hij dat ook het liefste kreeg ik een beetje de indruk.

Vandaar ook de opmerking in het andere topic dat als ik die diëtiste was geweest de eerste regel die ik zou invoeren is dat de snackbar verboden terrein is voor Jorian (en zijn zusje) . het is toch gewoon de kat op het spek binden en dan verbaasd reageren als hij gaat vreten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')