quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
Je mag een frikandelletje maar je mag het niet vertellen....en dan de spycam in de woonkamer
Het schijnt dat sommige mensen last hebben van het merkwaardige verschijnsel dat vergeetachtigheid heet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
Je mag een frikandelletje maar je mag het niet vertellen....en dan de spycam in de woonkamer
Kan door voedseltekort komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige mensen last hebben van het merkwaardige verschijnsel dat vergeetachtigheid heet.
Ik dacht dat ik het niet goed had gehoord....quote:
Ik vraag me ook af wanneer in haar leven dat was dan...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed had gehoord....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Staal het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik enger vind om los te laten op kinderen. De Tefal actifry of een anorhexje als orthopedagoog.
OMDAT HET SCHOFTERIG ISquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Baszh het volgende:
Die vader van Enriqo had toch zeker ook geen grote TV met spelcomputer op zijn kamer toen hij opgroeide.. Waarom doet hij nu zo moeilijk over het weghalen ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |