quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
Je mag een frikandelletje maar je mag het niet vertellen....en dan de spycam in de woonkamer
Het schijnt dat sommige mensen last hebben van het merkwaardige verschijnsel dat vergeetachtigheid heet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
Je mag een frikandelletje maar je mag het niet vertellen....en dan de spycam in de woonkamer
Kan door voedseltekort komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het schijnt dat sommige mensen last hebben van het merkwaardige verschijnsel dat vergeetachtigheid heet.
Ik dacht dat ik het niet goed had gehoord....quote:
Ik vraag me ook af wanneer in haar leven dat was dan...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het niet goed had gehoord....
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Staal het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik enger vind om los te laten op kinderen. De Tefal actifry of een anorhexje als orthopedagoog.
OMDAT HET SCHOFTERIG ISquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Baszh het volgende:
Die vader van Enriqo had toch zeker ook geen grote TV met spelcomputer op zijn kamer toen hij opgroeide.. Waarom doet hij nu zo moeilijk over het weghalen ervan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef Baszh het volgende:
Die vader van Enriqo had toch zeker ook geen grote TV met spelcomputer op zijn kamer toen hij opgroeide.. Waarom doet hij nu zo moeilijk over het weghalen ervan.
Ze is geen beste acteur neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef BasEnAad het volgende:
Die dieetvrouw lijkt wel een robot. Ze heeft werkelijk elk zinnetje uit haar hoofd geleerd...
Het praat bijna tegen je he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef PirE het volgende:
Ik blijf me verbazen over die onderkin van die moeder van Enrico
Allergie zal het zeker niet zijn.quote:
Je gaat bijna twijfelen waar de mond zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het praat bijna tegen je he?
Dit soort programma's kun je niet meer kijken zonder Beemsterkaas, Saeco en de Tefal Actifry.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaar werd er dus gekookt met de Actifry
achterlijk gedoequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaar werd er dus gekookt met de Actifry
Tot een uur geleden wist ik niet wat een actifry was...'t helpt dus wel...misschien moet ik ook 's zo'n ding aanschaffenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit soort programma's kun je niet meer kijken zonder Beemsterkaas, Saeco en de Tefal Actifry.
Die oogschaduw/oogpotlood wat ze altijd onder haar ogen doet dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef PirE het volgende:
Ik blijf me verbazen over die onderkin van die moeder van Enrico
Een topic uit 2008 en loopt nu nog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot een uur geleden wist ik niet wat een actifry was...'t helpt dus wel...misschien moet ik ook 's zo'n ding aanschaffen
Bij Tefal lachen ze zich nu helemaal kapotquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Een topic uit 2008 en loopt nu nog.
Tefal Actifry (hete lucht friteuse)
Do the math..
Kinderen worden opeens heel inventief als ze ergens onderuit willen komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:07 schreef Komakie het volgende:
Kinderen hebben toch bijvoorbeeld ook Lichamelijke Opvoeding op school?
Dat blijkt wel weer. Of nog erger, de ouders die zeggen dat het niet per se hoeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kinderen worden opeens heel inventief als ze ergens onderuit willen komen
Dat was natuurlijk zeer terecht. Eet groenten kreng! Ze moeten dat kind echt helpen om brood en groenten te leren eten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef gifkwal het volgende:
Ik schrok deze aflevering nog het meest van die moeder van Naomi die ongelooflijk gemeen deed tegen die oudste dochter die niks lust. Zeggen dat ze alleen trots is op haar andere kind en dat het kind niks waard is... wtf!
Geniaal die uitbarsting van de vader van Enrico. Is Rogier daarom met die vette koe getrouwd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Melochan het volgende:
Er komt al 38 jaar niemand bij me binnen. Mijn god
Broodje hamburger dus, daar zit vaak groenten bij.... ideaal de McDonalds!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk zeer terecht. Eet groenten kreng! Ze moeten dat kind echt helpen om brood en groenten te leren eten.
Kan een prima training zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Broodje hamburger dus, daar zit vaak groenten bij.... ideaal de McDonalds!
Kun je je scherm aanraken en klooien met foto's enzo. Ik snap er het nut echt niet van. Volgens mij gooi je dan ook heel snel je scherm van je bureau.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:57 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is een computer met touchscreen
Nee idd, wat een onzin zeg. Zit de jeugd daar tegenwoordig op te wachtenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kun je je scherm aanraken en klooien met foto's enzo. Ik snap er het nut echt niet van. Volgens mij gooi je dan ook heel snel je scherm van je bureau.
En van te voren een lekkere pizza.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:18 schreef Ivo1985 het volgende:
Vanavond weer lekker met chips en cola op de bank
Neehee! Frietjes uit de actifry en een junami-appel voor op de bank!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:21 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
En van te voren een lekkere pizza.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Neehee! Frietjes uit de actifry en een junami-appel voor op de bank!
dat had toch een reden? ze mochten niet te snel afvallen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat het streefgewicht dat ze hebben nog altijd veel te hoog is.
daarom doet jouw kind ook niet meequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
kan je nagaan, mijn kind is nagenoeg even lang als die jongen, maar die zit nog ruim in 134/140 en hij knalt uit 146
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Acht kilo afvallen betekent niet 8 kilo vet minder...
ik zou mijn kind niet eens mee laten doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Popples het volgende:
[..]
daarom doet jouw kind ook niet mee
Tevens is het wel een potentiële fok!kerquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
Een computer krijgen als je door een scan heen moet. Ik snap wel waarom hij moeilijk doet hij wil gewoon een computer
welnee, voor die tijd istie dood door vervettingquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tevens is het wel een potentiële fok!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |