Opgegeten door Enricoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef pberends het volgende:
Waarom is topic 2 eigenlijk? Kan 'm nergens vinden. Heb het idee dat ie nooit bestaan heeft...
quote:
Dat duidt gewoon op een eetstoornis. Zeker in zo'n omstandigheid, waarin je man je plotsklaps verlaat en je laat zitten met het gezin, kan dat getriggerd worden. En dat verklaart denk ik ook het slappe gedrag naar kindlief toe: verlatingsangst, 'als ik nee zeg rent ook hij bij me weg'. Ik heb echt heel erg veel respect voor haar, ze doet het nu maar mooi wel, dat abseilen en over zo'n brug over klauteren met d'r bijna 110 kilo en op een paard gaan zitten, enz. Terwijl papa -alweer- slap langs de kant blijft staan en het haar laat opknappen als het moeilijk wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Die dikke moeder was in 1997 best een lekker ding en 30 kg aankomen in twee jaar wtf![]()
dat was toch dat andere stel? Van die vent die liefde uitdrukt als 'als ik iets vraag doet ze dat 9 van de 10 keer gewoon'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Terwijl papa -alweer- slap langs de kant blijft staan en het haar laat opknappen als het moeilijk wordt.
Wat erg is dat idd. Brrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat was toch dat andere stel? Van die vent die liefde uitdrukt als 'als ik iets vraag doet ze dat 9 van de 10 keer gewoon'
Dat was inderdaad een ander stel, maar bij dat paardrijden stond haar man gewoon aan de zijlijn toe te kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat was toch dat andere stel? Van die vent die liefde uitdrukt als 'als ik iets vraag doet ze dat 9 van de 10 keer gewoon'
Hoe vaak hebben ze die shot wel niet in beeld gebracht... misschien stond ie er maar 5 secondenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een ander stel, maar bij dat paardrijden stond haar man gewoon aan de zijlijn toe te kijken.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vergeten om de TT aan te passen met deel 2quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef pberends het volgende:
Waar is topic 2 eigenlijk? Kan 'm nergens vinden. Heb het idee dat ie nooit bestaan heeft...
maar waar is deel 2 dan............quote:Op zondag 13 februari 2011 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Vergeten om de TT aan te passen met deel 2...ja, dat was ik.
Als je 12 bent heb je dat ook echt wel nodig *kuch*quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:39 schreef Ivo1985 het volgende:
'Enrico fietst inderdaad naar school'
op z'n elektrische fiets...
Hij is gewoon mental coachquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer is hij zwemleraar trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |