Ouders spelen ALTIJD een rol.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef snoopy het volgende:
En maar vreetwerk inslaanWeer zo'n geweldige moeder
Dat is alleen maar een politiek correcte omschrijving.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet gepland edoch wel gewenst
Zijn nog maar 14 he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
60 kilo bij 1.74m?
allemaal sprieten dus
Nee ouders veroorzaken dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zo raar he, dat het nog hard aan komt dat je dochter ernstig overgewicht heeft.
Heeft die vrouw oogkleppen op ofzo??
Had ze toch al wel eerder gezien neem ik aan?
Dat wordt goed gepraat met opmerkingen als "zware botten".quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zo raar he, dat het nog hard aan komt dat je dochter ernstig overgewicht heeft.
Heeft die vrouw oogkleppen op ofzo??
Had ze toch al wel eerder gezien neem ik aan?
ja vind ik ook...en dat is extra motiverendquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
De hele familie moet gewoon op dieet. Ma en pa zijn ook niet al te slank.
WE ZIJN NIET DIK WIJ ZIJN VOLSLANK A LA RUBENS! EN WE HEBBEN ZWARE BOTTEN EN EEN TRAGE STOFWISSELING!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat je het over "wat als" had, dat lijkt me zo tenenkrommend slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Dat vond ik een goed programma, gepest, met al die pestkoppen met geheugenverlies.
Precies, dat!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
niet dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
Reimpie
Prachtig dat Paul de Leeuw dacht dat Reimpie homoseksueel was
Dat dacht ik ook altijd, al had hij het soms over zijn vrouw, dan nog.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
Reimpie
Prachtig dat Paul de Leeuw dacht dat Reimpie homoseksueel was
Oh, dat ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over "wat als" had, dat lijkt me zo tenenkrommend slecht.
En dood gaan we toch!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
WE ZIJN NIET DIK WIJ ZIJN VOLSLANK A LA RUBENS! EN WE HEBBEN ZWARE BOTTEN EN EEN TRAGE STOFWISSELING!
ik nu ook hierquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij zei toen van niet![]()
Ik zat toen echt zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op de bank
Of, nóg erger.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
Precies, dat!
Het ergste vind ik dat de rest van de familie meestal door blijft snaaien en tegen het kind zeggen: JIJ moet afvallen.
Jaaa dan ben je een plankquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
60 kilo bij 1.74m?
allemaal sprieten dus
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Laysa het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Reimers
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:53 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is echt nieuws voor mij!
Het is leuker voor het programma dat de ouders het zeggen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Waarom mag ze er zelf eigenlijk niet bijzitten als die dokter dat vertelt?
Schokkende beelden!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Waarom mag ze er zelf eigenlijk niet bijzitten als die dokter dat vertelt?
dus dit! Laat die moeder ook gaan afvallen zeg!!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:56 schreef deadly_kiss het volgende:
hoe durft dat mens dat zo te zeggen... JE MOET NU STOPPEN![]()
als die moeder al met dr ogen knipppert ontstaat er een golfslag in dr onderkin wtf
als die moeder al met dr ogen knipppert ontstaat er een golfslag in dr onderkin wtf
Omdat ze dan dingen gaat beloven die ze niet waar kan maken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Waarom zegt die moeder niet gewoon: we doen allemaal mee met het dieet?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
volgens mij zei ze net dat ze mee ging doen tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
De ouders zijn zwakkelingenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ze dan dingen gaat beloven die ze niet waar kan maken.
Ik dacht even dat ze dat zei, maar het was meer zo van "we gaan helpen", niet echt dat ze ook op dieet gingen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
volgens mij zei ze net dat ze mee ging doen toch
Neequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch heeft dat kind ondanks haar overgewicht geen extreem-pafferige kop.
dan kan ze geen friet meer eten, dat kan toch nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze dat zei, maar het was meer zo van "we gaan helpen", niet echt dat ze ook op dieet gingen.
Oquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze dat zei, maar het was meer zo van "we gaan helpen", niet echt dat ze ook op dieet gingen.
Nee, een loempia is een snack. Een appel is een stuk fruit.quote:
Vind ik ook, als je af en toe iets lekker mag, dan motiveert dat lijkt me. Al is het maar 1x in de week een reepje chocola of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Ook raar dat ze niks lekkers meer mag...
Iedere dag 1 klein blokje werkt ook. Bij mij tenminstequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je af en toe iets lekker mag, dan motiveert dat lijkt me. Al is het maar 1x in de week een reepje chocola of zo.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef hexje het volgende:
Radmilo moet even langskomen voor wat lekkere gerechten.
Lijkt mij ook, al die appels word je ook spuugzat. En dat blijkt nu dus ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedere dag 1 klein blokje werkt ook. Bij mij tenminste
dat dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je af en toe iets lekker mag, dan motiveert dat lijkt me. Al is het maar 1x in de week een reepje chocola of zo.
Natuurlijk is dat niet raar. Het kind is zwaar over gewicht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Ook raar dat ze niks lekkers meer mag...
Moet je eens aan minder bekend fruit beginnen. Alleen appels is ook niet leuk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, al die appels word je ook spuugzat. En dat blijkt nu dus ook.
Dan val je niet snel genoeg af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, al die appels word je ook spuugzat. En dat blijkt nu dus ook.
Ik heb het echt over een blokje. Niet over een blok (hele reep).quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik neem ook wel eens een blokje chocolade. Gewoon een hele reep is ook één blok.
Dat klopt, maar je kan niet gelijk al het snoep/de snacks laten vervallen..quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je eens aan minder bekend fruit beginnen. Alleen appels is ook niet leuk.
Ik eet ook wel eens friet met 1 snack. 24 frikandellen bij elkaar gehouden door een touwtje. Dat is chique. Dat is een frikandel-rollade.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan niet gelijk al het snoep/de snacks laten vervallen..
Laat haar dan 1x per week iets lekkers eten, bijvoorbeeld friet met 1 snack.. zoveel kwaad kan dat niet.
uit de actifryquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laat haar dan 1x per week iets lekkers eten, bijvoorbeeld friet met 1 snack.. zoveel kwaad kan dat niet.
Nee maar ik vind dit wel een uitzondering. 112kg wegen op je 14e is niet normaal. Maargoed, 1x per week kan idd geen kwaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kan alleen een reuzeninktvis gezien de omvang.quote:
Jawel, te verleidelijk en niet leuk voor de TVquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit wel een uitzondering. 112kg wegen op je 14e is niet normaal. Maargoed, 1x per week kan idd geen kwaad.
Ben je zelf ook 14 ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens friet met 1 snack. 24 frikandellen bij elkaar gehouden door een touwtje. Dat is chique. Dat is een frikandel-rollade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |