Ik ook..quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:34 schreef deadly_kiss het volgende:
vd week met die reclames tussendoor dacht ik serieus ''huh, dat programma was toch voor kinderen?''
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van 1, moeders doet mee.
Dat zeiden wij hier ook al....en als mijn dochter 14 was dan mocht ze van mij echt niet zulke uitdagende bh's dragen....Ik zal wel ouderwets zijnquote:
Mocht ik ooit een dochter krijgen, mag ze van mij ook niet zulke beha's dragen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zeiden wij hier ook al....en als mijn dochter 14 was dan mocht ze van mij echt niet zulke uitdagende bh's dragen....Ik zal wel ouderwets zijn
Ook buitengewone maten!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van 1, moeders doet mee.
Nee dat sowiesoquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een dochter krijgen, mag ze van mij ook niet zulke beha's dragen.
Maar ik zal mijn kind nooit zoveel laten eten.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht dat die ruim in de twintig was.
Ze heeft wel goede tieten voor een meiske van haar leeftijd dat wel. Kende met 120 kilometer per uur tegenaan rennen zonder schade.
In de breedte...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
Ik word al misselijk van al dat eten... waar laten ze dat
in die dikke pensquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
Ik word al misselijk van al dat eten... waar laten ze dat
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Je kind een kudde olifanten noemenKoop al dat vreten dan niet, doos.
Ik hoop slankquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af hoe ze er op haar 30e uit zal zien...
Niet gepland edoch wel gewenstquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou me ook zwaar kut voelen als ik steeds zou horen dat ik een ongelukje ben.
Ouders spelen ALTIJD een rol.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef snoopy het volgende:
En maar vreetwerk inslaanWeer zo'n geweldige moeder
Dat is alleen maar een politiek correcte omschrijving.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet gepland edoch wel gewenst
Zijn nog maar 14 he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
60 kilo bij 1.74m?
allemaal sprieten dus
Nee ouders veroorzaken dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zo raar he, dat het nog hard aan komt dat je dochter ernstig overgewicht heeft.
Heeft die vrouw oogkleppen op ofzo??
Had ze toch al wel eerder gezien neem ik aan?
Dat wordt goed gepraat met opmerkingen als "zware botten".quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zo raar he, dat het nog hard aan komt dat je dochter ernstig overgewicht heeft.
Heeft die vrouw oogkleppen op ofzo??
Had ze toch al wel eerder gezien neem ik aan?
ja vind ik ook...en dat is extra motiverendquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
De hele familie moet gewoon op dieet. Ma en pa zijn ook niet al te slank.
WE ZIJN NIET DIK WIJ ZIJN VOLSLANK A LA RUBENS! EN WE HEBBEN ZWARE BOTTEN EN EEN TRAGE STOFWISSELING!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat je het over "wat als" had, dat lijkt me zo tenenkrommend slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Dat vond ik een goed programma, gepest, met al die pestkoppen met geheugenverlies.
Precies, dat!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
niet dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
Reimpie
Prachtig dat Paul de Leeuw dacht dat Reimpie homoseksueel was
Dat dacht ik ook altijd, al had hij het soms over zijn vrouw, dan nog.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
Reimpie
Prachtig dat Paul de Leeuw dacht dat Reimpie homoseksueel was
Oh, dat ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het over "wat als" had, dat lijkt me zo tenenkrommend slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |