Nu wel ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze doen nu toch 1 kind per aflevering?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd, wij willen ook daglicht!
Inderdaad zeg! Dat heeft ze toch niet zelf geschreven?!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Och, zegt ze ook nog "heb ik ook aan jou te danken"
En worstenbroodjes...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Efteling, dat wordt patatjes eten waarschijnlijk.
Propagandaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Och, zegt ze ook nog "heb ik ook aan jou te danken"
idd, daar heb ik nog nooit iets gezonds gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Efteling, dat wordt patatjes eten waarschijnlijk.
Gewoon sterk zijn. Ik koop zelden wat bij de Efteling. Rommel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
idd, daar heb ik nog nooit iets gezonds gezien.
echt alleen maar vette vreterij.
niet handig van rtl
Niet als ze dik zijn. Dat bederft juist mijn eetlust.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef allesbeterweter het volgende:
Iedereen krijgt trek van het kijken naar etende mensen.
Neem gewoon een bitterbal, wat kan jou het schelen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
nu heb ik ook trekmaar ik moet sterk zijn.. net 3 kg kwijt
Zal je niet kijken dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neem gewoon een bitterbal, wat kan jou het schelen...
Eet gewoon iets zodra de camera uitstaatquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
nu heb ik ook trekmaar ik moet sterk zijn.. net 3 kg kwijt
Ja preciesquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eet gewoon iets zodra de camera uitstaat
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef allesbeterweter het volgende:
Neem gewoon een fles vloeibaar vet net als Furios pete op YOUtube?(of een kilo boter)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |