Maar je hebt messen en messen. Waar houdt een mespunt op? Hoe groot is het mes?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een mespunt is daadwerkelijk wat er op een mespunt past, een snufje is wat er tussen duim en wijsvinger kan, een klontje wil in mijn keuken zeggen een klein beetje maar het luistert niet zo nauw. Een soeplepel is een leper waar je soep mee uit de pan schept, die heb ik wel in drie maten dus dat vind ik nog de minst concrete
Maar je hebt verschillende messen. Tussen duim en wijsvinger? Ik heb grote vingers. En echt tussen de puntjes of tussen de twee kootjes? Nogal een groot verschil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een mespunt is daadwerkelijk wat er op een mespunt past, een snufje is wat er tussen duim en wijsvinger kan, een klontje wil in mijn keuken zeggen een klein beetje maar het luistert niet zo nauw. Een soeplepel is een leper waar je soep mee uit de pan schept, die heb ik wel in drie maten dus dat vind ik nog de minst concrete
Heb ik ook gekocht ja. Werkt een stuk beter. Maar vooral gevoel is handig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
koop dan van die maatschepjes bij de hema, dan heb je alle eenheden gewoon voor handen bij het koken
En de soeplepel zal daar vast ook niet bij zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
koop dan van die maatschepjes bij de hema, dan heb je alle eenheden gewoon voor handen bij het koken
Vind ik ook, je moet er een beetje gevoel bij hebben en af en toe eens proeven wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb ik ook gekocht ja. Werkt een stuk beter. Maar vooral gevoel is handig.
klopt, maar daar heb je ook veel verschillende maten inquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de soeplepel zal daar vast ook niet bij zitten.
Het luistert gewoonlijk ook niet zo heel nauw, alleen bij gebak luistert het nauw maar dan staan er meestal grammen bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je hebt verschillende messen. Tussen duim en wijsvinger? Ik heb grote vingers. En echt tussen de puntjes of tussen de twee kootjes? Nogal een groot verschil.
Ik vind het veel stommer als er staat: "een beetje zout".
Zie je in kookprogrammas ook. Staat zo'n Kranenborg te roepen dat er "een beetje zout" in moet, en dan gooit 'ie me daar een plens zout erover. Zelfde voor olie.
proeven na 1 lepel en dan op smaak brengen als je het nog te flauw vind?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
Dat gevoel is ook lastig. Als ik twee liter soep heb, hoe weet ik of ik 1 of 2 eetlepels zout erbij moet gooien?
Eetlepels?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
Dat gevoel is ook lastig. Als ik twee liter soep heb, hoe weet ik of ik 1 of 2 eetlepels zout erbij moet gooien?
Nou, op 2 liter soep kan er wel een eetlepel bij hoor, mits er nog niets zouts inzat. Maar ik zou beginnen met een halve eetlepel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eetlepels?![]()
Gewoon een beetje, proeven en dan eventueel nog meer.
quote:
Kijk, dat bedoel ik. En "een klontje boter"? Daar kun je toch alle kanten mee op?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef Etcetera het volgende:
TT![]()
[..]
Maar je hebt messen en messen. Waar houdt een mespunt op? Hoe groot is het mes?
Zelfs hulde van Fietsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Deze was een stuk succesvoller
"Waar denk je aan?"
maakt niet uit, is bij mij een principe kwestie, je haalt de OP niet wegquote:
Nee, dat valt niet op. En hij is al gequote(daar heb ik natuurlijk wel even op geletquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
valt het op als ik vraag of de OP weer teruggeplaatst kan worden?
(doe ik wel vaker in WGR)
Pcies! Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maakt niet uit, is bij mij een principe kwestie, je haalt de OP niet weg
Ben ik met je eens, eerst denken dan postenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maakt niet uit, is bij mij een principe kwestie, je haalt de OP niet weg
Was dat geen bug? even zoeken hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het eerst reclame op mijn telefoon bij fok?
Ik ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar we doen er nog een
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niemand heeft toen wat versierd, dus nu nieuwe kansen nieuwe rondes
Ik speculaasie van welquote:
Komt door de nieuwe automatische censuur functie. Dat zal wel even wennen worden voor iedereen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zei dan ook expres vrijwel altijd
En fok wil mijn posts niet plaatsenDit is de derde poging
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt door de nieuwe automatische censuur functie. Dat zal wel even wennen worden voor iedereen.
Soms is zelf maken inderdaad niet lekkerder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gebracht als feit, maar daar ben ik tegen.
Oeps, betraptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat voor vunzigs was LB aan het melden dan?
true, bij bepaalde mensen geef ik de voorkeur aan pakjes ipv zelf makenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms is zelf maken inderdaad niet lekkerder.
Baas verdenkt mij van stelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat met speculaasie? Heb iets gemist geloof ik
quote:Het gaat stukken beter met NoaToen ik thuiskwam ging ze meteen eten en drinken, daarna begon ze keihard te knorren en ging ze op mijn schoot liggen
Dat zou i........ [De rest van deze post had je kunnen lezen als je geen adblocker zou gebruiken]quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat met speculaasie? Heb iets gemist geloof ik
Het gaat stukken beter met NoaToen ik thuiskwam ging ze meteen eten en drinken, daarna begon ze keihard te knorren en ging ze op mijn schoot liggen
Ah vandaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie de post van Etcie eerder dit topic, FOK probeert reclame te introduceren maar faalt nogal
Ik zit nu niet meer op mijn mobielquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou i........ [De rest van deze post had je kunnen lezen als je geen adblocker zou gebruiken]
dat noem ik uitslapen, maar welterustenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, nou irritant, maar geen zin om me erin te verdiepen...
Bedtijd hierMorgen om half 8 de deur uit
Schopt hij/zij/het nu dan al?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Soemp, gaat onze kleine op zelfverdedigingsles?
Die hupjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Die beestjes zijn echt lomp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Van douchen krijg je het ook warm.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zin om in bad te gaan maar ik ben vandaag al in bad geweest![]()
Ik denk dat het komt omdat ik het koud heb
Het gaat er meer om dat ik het onzinning vind om nu weer in bad/onder de douche te gaan. Ik ben er pas een paar uur uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van douchen krijg je het ook warm.
Jullie zullen het binnenkort wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die beestjes zijn echt lomp.
Maar het is een jongetje dus....
Oh ja dat is wel snel. Ik dacht, als je vanmiddag in bad hebt gezeten dan kan dat best nog een keerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ik het onzinning vind om nu weer in bad/onder de douche te gaan. Ik ben er pas een paar uur uit
Nope om 6 uur. Ook alweer een tijdje terug maar voel me nog schoon genoegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel snel. Ik dacht, als je vanmiddag in bad hebt gezeten dan kan dat best nog een keer
Eigenlijk wel, maar ik baseer me op de buikquote:
Mijn idee ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die beestjes zijn echt lomp.
Maar het is een jongetje dus....
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je dat denkt te kunnen zien.quote:
Stop dan eens met wisselen van mening.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen één buik verkeerd gelezen, Soemp zou dan de eerste zijn
Over het algemeen heb je bij een meisje meer een puntbuik, jongens draag je lagerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je dat denkt te kunnen zien.
Haar buik is nu een stuk 'puntiger' dan eerst. Je kan het pas in de laatste weken echt goed zienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stop dan eens met wisselen van mening.
Waarom gaf je dan eerst een andere mening?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haar buik is nu een stuk 'puntiger' dan eerst. Je kan het pas in de laatste weken echt goed zien
Die andere voorspelling is dus van een paar weken terugquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom gaf je dan eerst een andere mening?
Ik las hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik donderdag naar Berlijn ga? Zin in
Nem, weet je nog die Kill all Hipster avond in de Tivoli een tijd terug? Die is zaterdag in Berlijn dus daar gaan we heen
Willen we misschien een kleine pool opzetten? 10% voor het huis natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je bij een meisje meer een puntbuik, jongens draag je lagerMet deze wetenschap heb ik het tot nu toe altijd goed geraden
Volksbuhne (Roter Salon) en daar waren we toevallig 2 jaar geleden ook geweest op een heel toffe indie avondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las het
Ben benieuwd
Welke venue?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Willen we misschien een kleine pool opzetten? 10% voor het huis natuurlijk.
Is dit een reactie om MaJo het tegendeel te bewijzen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Willen we misschien een kleine pool opzetten? 10% voor het huis natuurlijk.
Nee, ik zie een kans om een slaatje te slaan uit het feit dat jullie sowieso elkaar tegensprekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dit een reactie om MaJo het tegendeel te bewijzen?
Ah, ook erg dichtbij Alexanderplatz. Had ik moeten wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volksbuhne (Roter Salon) en daar waren we toevallig 2 jaar geleden ook geweest op een heel toffe indie avondG. was het daarom gaan checken en toevalligerwijs staat Kill al Hipsters daar
Maar ik doe niet mee met de poule.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, ik zie een kans om een slaatje te slaan uit het feit dat jullie sowieso elkaar tegenspreken.
Jij denkt dat MaJo nu bij deze keuze blijft?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dit een reactie om MaJo het tegendeel te bewijzen?
Ken je het dan? Is geloof ik niet echt bekendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, ook erg dichtbij Alexanderplatz. Had ik moeten weten
Nee, ik ken het niet, dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken je het dan? Is geloof ik niet echt bekend
Omdat je zegt dat had ik moeten weten? Daardoor dacht ik dat je het herkende ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik ken het niet, dat zeg ik toch
Maar op Google Maps kun je tegenwoordig van alles opzoeken
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij denkt dat MaJo nu bij deze keuze blijft?
Meestal rond 1200 uur.quote:
Was dat ook je antwoord als ik dat vorige week had gevraagd?quote:
Omdat het handig is leuke adresjes te hebben in het buitenland,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat had ik moeten weten? Daardoor dacht ik dat je het herkende ofzo
Am Zwirngraben 2quote:Waar zit AM to PM?
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was dat ook je antwoord als ik dat vorige week had gevraagd?
quote:
Dacht ik eerst ook. Maar ja, dat taekwondo-filmpje...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat het een meisje wordt. Niet gebaseerd op puntbuiken of zo, maar puur op gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K was anders prachtig rond
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar amerikanen zijn dat allemaal toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K was anders prachtig rondTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
MaJo zegt:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vergeten of ze nu een jongetje of een meisje heeft gekregen.![]()
En nu ben ik dus ook alweer kwijt wat een ronde buik zou betekenen. MaJo heeft het ook niet over een ronde buik?
Dus daaruit volgt dat rond = jongetje.quote:Over het algemeen heb je bij een meisje meer een puntbuik, jongens draag je lager
MaJo zegt punt buik = meisje. K kreeg een meisje hoewel ze rond droegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vergeten of ze nu een jongetje of een meisje heeft gekregen.![]()
En nu ben ik dus ook alweer kwijt wat een ronde buik zou betekenen. MaJo heeft het ook niet over een ronde buik?
Is dat volgend de filosofie dat je van vrouwen meestal een punthoofd krijgt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
MaJo zegt punt buik = meisje. K kreeg een meisje hoewel ze rond droeg
Ja prachtig was zequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:13 schreef Soempie het volgende:
K. was in elk geval wel heel mooi zwanger.Mooie foto's ook, PS.
Ja, hoe moeten we dit nu weer lezen? Geen puntbuik, dus jongen? Of meisje, dus had puntbuik moeten zijn maar is 't niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:12 schreef Soempie het volgende:
Nou, t zal wel. Volgens Wiebel heb ik geen puntbuik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, hoe moeten we dit nu weer lezen? Geen puntbuik, dus jongen? Of meisje, dus had puntbuik moeten zijn maar is 't niet?
Ja, morgen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af.Ik snap het zelf niet eens.
Ik zeg, tien euro inzetten per persoonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een poll.
Ik zeg dat het een mens gaat worden.
Je snapt niet dat je geen puntbuik hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af.Ik snap het zelf niet eens.
Nouja, volgens MaJo weer wel. Weet niet of een man daar nu een betere kijk op heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Je snapt niet dat je geen puntbuik hebt?
quote:
Aha! Volgens de theorie van MaJo snap je wel dat je geen puntbuik hebt. -> Jongen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, volgens MaJo weer wel. Weet niet of een man daar nu een betere kijk op heeft.En die hele theorie is zo wazig.
Nem, morgen, ik doe m'n best!
Nu slapen.
Shit, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Nico_S. het volgende:
Dacht ik eerst ook. Maar ja, dat taekwondo-filmpje...
Kom op, je leven hangt er niet vanaf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik durf niet te gokken
maar heb wel een vermoeden
Koffie drinken...ja ja. Weet je wat het betekent als iemand vraagt of je nog even meegaat voor een kop koffie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
komt vanavond terug en ik ga coffee drinken met een ex...
![]()
niet netjes PS
Heb je de posts van Soempie gelezen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
komt vanavond terug en ik ga coffee drinken met een ex...
![]()
niet netjes PS
niksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koffie drinken...ja ja. Weet je wat het betekent als iemand vraagt of je nog even meegaat voor een kop koffie?
Maar waar is dit dan op gebaseerd? Is die piemel zo zwaar?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
Meisjes draag je alleen over het algemeen hoger dan jongens
Nee juist beter! De meeste zwangere vrouwen hebben een 'laag' buikje, pas aan het eind zie je of het vooruit steekt of wat lagerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dus bij een jongetje heb je meer te maken met een hangbuik dan ofzo?
En als ze aan het einde allemaal uitsteken aan het einde..waarom wil je dan juist nu wisselen?
Nu is dan toch juist slecht te herkennen?
Ik ookquote:
Echt niet. Op z'n vroegst vrijdag nacht. Want dan kan ik het tenminste "live" in de sc volgenmquote:
Ach, zo'n bevalling kan zo maar een dag duren. Dus je hebt alle tijd. Daarbij denk ik dat de laatste uren sowieso niet live gelogd gaan wordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet. Op z'n vroegst vrijdag nacht. Want dan kan ik het tenminste "live" in de sc volgenm
Ah dat is beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn koorts is overigens compleet verdwenen. Mijn keel heeft nog wel wat kleine problemen maar dat lost zich vanzelf op
Uitstellen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is beter![]()
Bedenk trouwens net dat als ik weer blaasontsteking heb dat ik dan antibiotica krijg en dus niet zo hard kan zuipen in Berlijn![]()
Geen optie, het begint behoorlijk pijn te doen. Loop er eigenlijk al sinds oud en nieuw mee dus nu toch maar een laten checkenquote:
Nee Miep, het weekendje bedoelde ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen optie, het begint behoorlijk pijn te doen. Loop er eigenlijk al sinds oud en nieuw mee dus nu toch maar een laten checken
Ja, maar toen sliep ik ook pas om 06:00 ofzo. En toen had ik de nacht ervoor maar 3 uur geslapen(in 2 en 1 uur stukjes)quote:En 14 uur, wowBij ons heb je ook tot 17 uur liggen tukken
Al helemaal geen optiequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee Miep, het weekendje bedoelde ik
Om 6 uur inderdaadquote:Ja, maar toen sliep ik ook pas om 06:00 ofzo. En toen had ik de nacht ervoor maar 3 uur geslapen(in 2 en 1 uur stukjes)
Die heeft G. gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe is het afgelopen met de afwas trouwens?
Ik was ook niet serieusquote:
Ja dat is redelijkquote:Om 6 uur inderdaadIk werd om 15 uur wakker maar daarna weer van 17 tot 21 uur liggen tukken
De laatste nachten steeds een uurtje of 6/7
Ik heb zin in een oliebolquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus
[..]
Ja dat is redelijk
En nu heb ik warm eten als ontbijt gehad...en heb ik nu echt een enorm lunchgevoel
Ligt eraan of je tussendoor de hoop een beetje opgeeft en wat dingen tussendoor gaat doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:13 schreef MaJo het volgende:
Die heeft G. gedaanHij zegt dat hij er 3 uur mee bezig is geweest
Maar dat kan toch helemaal niet
Haar luchtbed of dat van mij? Hoe dan ook, inderdaad heel sufquote:Wel suf dat K. echt helemaal nooit iets aanbiedt trouwensMet dat luchtbed oppompen was ik behoorlijk pissed op haar. En nog een beetje lopen klagen dat ik het niet goed doe enzo (als grapje), ik ontplofte een beetje van binnen
Ik heb er ook maar 1 gegeten. De reden lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zin in een oliebolOp die gore van de AH na heb ik er geen een gehad
Ik heb zo'n vermoeden dat hij inderdaad wel rustig aan gedaan heeftquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan of je tussendoor de hoop een beetje opgeeft en wat dingen tussendoor gaat doen.
Maar hij zal er zeker wel een aardige tijd over gedaan hebben vrees is.
Ik had bijna nog een sopje gemaakt om alvast wat borden te doen maar dat werd 'm niet echt meer. Hoefde ook niet van 'm maargoed.
Jouw luchtbedquote:Haar luchtbed of dat van mij? Hoe dan ook, inderdaad heel suf
Ja D. had ook zelfgebakken meegenomenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1 gegeten. De reden lijkt me duidelijk
Nu vraag ik me af: had D niet zelfgebakken meegenomen?
En als het goed is heb jij nog rookworst liggen
Ik maakte na het eten nog de opmerking: "Zo, dan kunnen de dames zo afwassen", daar werd ook door niemand op gereageerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij inderdaad wel rustig aan gedaan heeftMaar het was een hele berg
En jij hebt de hele avond al in de keuken gestaan dus jij hoefde die vaat absoluut niet te doen! Van K. had ik verwacht dat ze wel een beetje mee zou helpen maar dat doet ze eigenlijk nooit
[..]
Jouw luchtbedIk weigerde een bed voor haar op te maken
Ik gaf ook nog een hint toen jij zei dat je het ook zelf had kunnen doen en ik antwoordde dat jij al genoeg gedaan had. Maar dat komt dus absoluut niet bij haar over
Niet vragen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dus moet je duidelijk zijn en gewoon vragen of ze het wil doen.
Uiteraardquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja D. had ook zelfgebakken meegenomenZouden die nog goed zijn? Dan eet ik die morgen
quote:Oma had de volgende ochtend ook nog oliebollen en broodjes bapao gebracht
Dat zijn de besten!quote:En ik heb inderdaad rookworst liggen jaAlleen vind ik die van de HEMA niet lekker
Ja of vertellen. "Zeg, doe jij ff een deel van de afwas" ofzo.quote:
Want ijs is calorie-arm?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik had vandaag ook zin in oliebollen! Nog wanhopig op zoek geweest bij Bakker Bart en de supermarkten.
Er stond wel een kraam, maar dat vind ik te duur. En het scheelt me ook wel wat calorieën. Heb in plaats daarvan ijs.
WTF?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:24 schreef MaJo het volgende:
Het erge is dus dat ik zei zullen we samen de bedden opmaakt en ze gewoon glashard nee zegtVolgens mij is ze ook best verwend
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:25 schreef MaJo het volgende:
Het is echt niet zo dat iedereen altijd mee hoeft te helpen maar als je regelmatig bij iemand slaapt dan is het toch wel netjes als je af en toe even de handen uit de mouwen steekt toch?
Dat gesprek heb ik gemist?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?
Ja, dat denk ik ook.
Ik moest ook wel even lachen toen we het over het sparen hadden
Zette ik d'r ook even aan het denken
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij A ruim ik wel eens de vaatwasser in ofzo als ik op de bank heb geslapen. Ook als ik er niet gegeten heb dus...
Bij je ouders ook trouwens.
En als mensen het gewoon vragen, doe ik het ook.
Ja ging over sparen, doet ze niet(ik dus ook niet). Maar ik zei: dat is wel handig als je dadelijk een eigen huisje hebt, dan wil je het toch inrichten"quote:
Ze koopt iedere maand een paar sneakers zei ze.quote:Ze heeft sowieso rijke oudersEn ze zegt dat ze nooit geld heeft maar ze heeft wel 100 paar sneakers en andere dure dingen
Ik zou het ook wel leuk vinden als ze me gewoon begroet als ze binnenkomtquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
Ah ik kan posten vanaf mijn mobiel
We zitten wel keihard te roddelen inderdaad
Verder is ze een schat hoor maar hier kan ik me wel aan ergeren
Een beetje dwingen kan geen kwaad toch, je mag je vrienden best een beetje opvoedenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, en ja, ik snap dat het liever vanuit de mensen zelf komt, dat ze iets doen
Dat is ook zoiets jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel leuk vinden als ze me gewoon begroet als ze binnenkomt
Dat heeft ze dus nu al 2 keer niet gedaan.
Nou, dat is niet helemaal waar. Daarom vind ik het ook zo irritant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets jadoet ze bij niemand
Mja maar of het nódig is...quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een beetje dwingen kan geen kwaad toch, je mag je vrienden best een beetje opvoeden
Dat probeer ik ook wel maar het lukt niet echtquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een beetje dwingen kan geen kwaad toch, je mag je vrienden best een beetje opvoeden
Een trut is ze ook weer niet, maar ze heeft wel een paar rare trekjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:35 schreef wyccie het volgende:
Klinkt als een trut. Niet begro(e)ten, niet meehelpen (en dan ook gewoon Nee zeggen!).
Deze keer alleen bij mij. Het viel me op dat ze D. zomaar voorbij liep en toen vroeg ik aan G. of ze hem begroet had en hij zei van niet. De mensen die later kwamen zijn zelf naar haar toe gegaan dus dan moet ze welquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Daarom vind ik het ook zo irritant.
Of nou ja, vorige keer was dat zo. Of ze nu niemand begroet heeft weet ik niet, want in keuken
Dat dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:38 schreef MaJo het volgende:
Een trut is ze ook weer niet, maar ze heeft wel een paar rare trekjes
Hmm nou dan zal ik me daar in het vervolg proberen minder aan te ergerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deze keer alleen bij mij. Het viel me op dat ze D. zomaar voorbij liep en toen vroeg ik aan G. of ze hem begroet had en hij zei van niet. De mensen die later kwamen zijn zelf naar haar toe gegaan dus dan moet ze wel
Ja ligt echt niet aan jouquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm nou dan zal ik me daar in het vervolg proberen minder aan te ergeren
More like that inderdaadquote:
Mensen die ze best goed kent gewoon negerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:42 schreef wyccie het volgende:
Is het begroeten als in gewoon binnenkomen en hoi zeggen of begroeten als in ergens nieuw zijn en iedereen een hand geven en je voorstellen?
Dat niet, wij moesten vorige week ook even iemand duidelijk maken dat er best geholpen mocht worden met tafel klaarzetten, koken en afruimen. Die pakte dat op door de volgende dag het hele avondeten te verzorgenquote:
Of dat, of het tegenovergestelde. Maar ik gok op onzekerheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ligt echt niet aan jouRare gewoonte is dat
Misschien onzekerheid?
In mijn geval was het "binnenkomen en hoi zeggen"quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:42 schreef wyccie het volgende:
Is het begroeten als in gewoon binnenkomen en hoi zeggen of begroeten als in ergens nieuw zijn en iedereen een hand geven en je voorstellen?
Maar met wie praat ze dan wel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:43 schreef MaJo het volgende:
Mensen die ze best goed kent gewoon negeren
Hoe goed ken je haar, en hoe vaak zie je haar? Heb je 'een band' met haar?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
In mijn geval was het "binnenkomen en hoi zeggen"
Dát is in mijn geval het probleem...dat doet ze niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar met wie praat ze dan wel?
[..]
Hoe goed ken je haar, en hoe vaak zie je haar? Heb je 'een band' met haar?
Ik snap nu eigenlijk niet echt wat het probleem is als ze wel gewoon hoi zegt.
Neem je d'r toch mee naar je slaapkamer en doe je DIE dicht? Bakje water mee..hoppa.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:58 schreef MaJo het volgende:
Damn, ik ga naar boven en Noa begint te piepen en aan de deur te krabbenZe zit bij mijn ouders altijd beneden in de (grote) woonkamer zodat de andere poes vrij rond kan lopen maar zo kan ik niet slapen
Ow!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Dát is in mijn geval het probleem...dat doet ze niet.
Ik was misschien niet duidelijk
Ik denk dat ik dat maar doe jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem je d'r toch mee naar je slaapkamer en doe je DIE dicht? Bakje water mee..hoppa.
Precies. Je hoeft ook niet met iedereen te praten maar "hoi" zeggen moet toch geen probleem zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:59 schreef MaJo het volgende:
Het is ook niet zo dat je klef hoeft te doen maar een "hey hoe gaat het?" ofzo is toch niet teveel gevraagd. Ze komt een beetje ongeïnteresseerd over terwijl ze dat niet echt is.
't Is ook nooit goed met die beesten. Soms hebben ze zo'n buiquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat maar doe jaAlleen gaat ze dan waarschijnlijk weer piepen en aan de deur krabben omdat ze naar beneden wil
Misschien wil ze niet alleen zijn omdat ze zich niet lekker voelt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed met die beesten. Soms hebben ze zo'n bui
Zó goed ken ik 'r dus nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:04 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer dat jullie haar zien haar met een big smile gaan omhelzen.
Heb ik hier nietquote:
Meneer_Ei was dat, right?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was dus weer iemand anders.Een vriend, die ik al kende van de middelbare school.
Bij dingen als 'een snufje' komt het er echt niet op aan of je er nu 3 of 4 gram in gooit. Meeste weegschalen zijn daar ook te onnauwkeurig voor. Gewoon een klein beetje er in gooien. Afhankelijk van het recept kan je zout en peper indien nodig later nog toevoegenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Met die maatvoering heb ik ook altijd problemen. Wat heb je aan "een mespunt zout", "een snufje peper" of "een klontje boter"? Wees duidelijk.
quote:En ook dan kan het nog misgaan. Mijn ex gaf me eens kookinstructies (van afstand: zij lag ziek in bed): doe er drie soeplepels water bij. Nu is voor mij een soeplepel een lepel waarmee je soep eet, en zij had iets anders in gedachten. Resultaat laat zich raden.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gelijk denken aan Worms...dat hebben we nog eens met een groepje online gespeeld.
Daar kan wat aan gedaan wordenquote:
Destijds hebben we geloof ik Armageddon gespeeld. Die weer doen of overstappen op World Party? Qua gameplay zit er geloof ik niet veel verschil in.quote:
Ik ken World Party niet, maakt me niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Destijds hebben we geloof ik Armageddon gespeeld. Die weer doen of overstappen op World Party? Qua gameplay zit er geloof ik niet veel verschil in.
Elke zwangere vrouw heeft een uitstekende buikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
En puntbuik bedoel ik niet echt een punt alsin > maar een vooruitstekende buik. En of je nou een jongen of een meisje krijgt steekt die buik flink vooruit aan het eind. Meisjes draag je alleen over het algemeen hoger dan jongens, dus vandaar mijn gok op een meisje
Doen wij ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:35 schreef wyccie het volgende:
Klinkt als een trut. Niet begro(e)ten, niet meehelpen (en dan ook gewoon Nee zeggen!).
Dat is waarquote:Op woensdag 4 januari 2012 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Elke zwangere vrouw heeft een uitstekende buik
Balen, Etcquote:Tevens: verkouden, slecht geslapen (om 12u wakker geworden en dacht weer eens dat ik al van bed moest enzo, ik ben dan zo slecht met tijdstip echt plaatsenen om 3u en om 4u en om 5u, echt kut) dus gaat een fijn dagje worden. Ga naar Mechelen zondag, kan niet ziek worden
Oh that reminds me: doe je ook aan flesjes doorverkopen? Had het erover dat jij/jullie bier maken, mensen wilden wel proevenquote:
Het bier wat ik nu gemaakt heb niet(daar is de oplage veels te klein voor eigenlijk). Hobbelpaard is nóg niet te koop.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh that reminds me: doe je ook aan flesjes doorverkopen? Had het erover dat jij/jullie bier maken, mensen wilden wel proeven
Dat was vorig jaar en dat was niet mijn bier, dat was de Oude Schaterhand. Ik geloof dat het September was. Dat was dus van die vrienden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het was toch later dit jaar in de ABT kroegen te verkrijgen?
Er is een tweede batch Hobbelpaard die al klaar is en al een tijdje staat te rijpen. Daar kan ik wel wat van opsturen. Maar ik moet 'm nog een keer goed proeven. We hebben 'm vrij vroeg geproefd en hoewel duidelijk Hobbelpaard, miste er wat, dus dat moet worden aangepast(ik weet al wat, heb ik stiekem bij het zojuist gebottelde bier uitgeprobeerd).quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:29 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat mij om Hobbelpaardlaat maar weten, heeft geen haast ofzo
ah ok, dat heb ik gemist dan. Dacht ook dat het toen over Hobbelpaard ging.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar en dat was niet mijn bier, dat was de Oude Schaterhand. Ik geloof dat het September was. Dat was dus van die vrienden.
Die hebben er afgelopen keer bij diezelfde ABT proeverij maar 1 goed geraden.
Daarvoor hadden ze er 6 ofzo.
Dus mijn naam is enigzins gezuiverd nadat ik de keer ervoor er 0 goed had.
Nou, de hoofdprijs is dat je een bier kunt laten brouwen bij een professionele brouwerij en dat zou dan bij alle ABT cafés op de tap komen. We hebben toen overwegen Hobbelpaard daarvoor te gebruiken maar daar hebben we toen vanaf gezien omdat het recept dan niet meer van ons (alleen) zou zijn. Dat heb ik hier ook gepost, dus de verwarring is niet zo gekquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ah ok, dat heb ik gemist dan. Dacht ook dat het toen over Hobbelpaard ging.
Het was allemaal speculaasie dat hij de dader was.quote:
Wiebel zei dat en niet ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Aha! Volgens de theorie van MaJo snap je wel dat je geen puntbuik hebt. -> Jongen!
Mijn nichtje wilde destijds heel graag wat grotere kleding. Omdat je al busladingen vol met schattige babykleding krijgt. Dus wij hebben een schattige spijkerbroekset met een stoere trui gekocht voor een éénjarigequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp en Wiebel....wat willen jullie absoluut NIET als cadeautje?
Ik hoor vaak klachten dat mensen denken heel origineel te zijn met bijvoorbeeld nog meer rompertjes maar dat dat helemaal niet gewaardeerd wordt want overbodig.
het is pikkedonker buitenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan kan je dingen buiten gaan doen, hoef je je ook niet te vervelen
De rechter was gelukkig verstandigquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die wil geld zien voor verwonding tijdens inbraak
Moet ik nu grappen gaan maken over beroepen van Noord Afrikanen....
ergerlijk![]()
Nee, DeX090.quote:
* plopperdeplop, meeduwtquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef B.ertha het volgende:
Soempie, ik ben ook heel benieuwd. Duwt hij/zij al?
Oef, de trap schuren (naar zolder toe) was bij ons een helse klus. We hebben een grote bandschuurmaschine gehuurd voor de klus, en een paar kleine schuurmachines bijna versleten aan het werkquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef TradeMarkie het volgende:
De trap is schoongemaakt en geschuurd, zo maar voorzien van een likje verf
Volgens mij ben jij wel van het NSFW-spul, getuige dat recente gifjequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben wat aan het overtypen voor een verslag, zit er een afkorting in: INFWS. Ik maakte er net NSFW van
Woei, komt er een AKQSC-pot? Lijkt me waanzinnigquote:
Nesteldrang?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Woei, komt er een AKQSC-pot? Lijkt me waanzinnig!
* vanavond maar eens de oude PC's aansluiten gaat *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |