Soms is zelf maken inderdaad niet lekkerder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wordt altijd gebracht als feit, maar daar ben ik tegen.
Oeps, betraptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat voor vunzigs was LB aan het melden dan?
true, bij bepaalde mensen geef ik de voorkeur aan pakjes ipv zelf makenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soms is zelf maken inderdaad niet lekkerder.
Baas verdenkt mij van stelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat met speculaasie? Heb iets gemist geloof ik
quote:Het gaat stukken beter met NoaToen ik thuiskwam ging ze meteen eten en drinken, daarna begon ze keihard te knorren en ging ze op mijn schoot liggen
Dat zou i........ [De rest van deze post had je kunnen lezen als je geen adblocker zou gebruiken]quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat met speculaasie? Heb iets gemist geloof ik
Het gaat stukken beter met NoaToen ik thuiskwam ging ze meteen eten en drinken, daarna begon ze keihard te knorren en ging ze op mijn schoot liggen
Ah vandaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie de post van Etcie eerder dit topic, FOK probeert reclame te introduceren maar faalt nogal
Ik zit nu niet meer op mijn mobielquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou i........ [De rest van deze post had je kunnen lezen als je geen adblocker zou gebruiken]
dat noem ik uitslapen, maar welterustenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, nou irritant, maar geen zin om me erin te verdiepen...
Bedtijd hierMorgen om half 8 de deur uit
Schopt hij/zij/het nu dan al?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Soemp, gaat onze kleine op zelfverdedigingsles?
Die hupjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Die beestjes zijn echt lomp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Van douchen krijg je het ook warm.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zin om in bad te gaan maar ik ben vandaag al in bad geweest![]()
Ik denk dat het komt omdat ik het koud heb
Het gaat er meer om dat ik het onzinning vind om nu weer in bad/onder de douche te gaan. Ik ben er pas een paar uur uitquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van douchen krijg je het ook warm.
Jullie zullen het binnenkort wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die beestjes zijn echt lomp.
Maar het is een jongetje dus....
Oh ja dat is wel snel. Ik dacht, als je vanmiddag in bad hebt gezeten dan kan dat best nog een keerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ik het onzinning vind om nu weer in bad/onder de douche te gaan. Ik ben er pas een paar uur uit
Nope om 6 uur. Ook alweer een tijdje terug maar voel me nog schoon genoegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel snel. Ik dacht, als je vanmiddag in bad hebt gezeten dan kan dat best nog een keer
Mijn idee ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die beestjes zijn echt lomp.
Maar het is een jongetje dus....
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je dat denkt te kunnen zien.quote:
Stop dan eens met wisselen van mening.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef MaJo het volgende:
Ik heb tot nu toe nog geen één buik verkeerd gelezen, Soemp zou dan de eerste zijn
Over het algemeen heb je bij een meisje meer een puntbuik, jongens draag je lagerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je dat denkt te kunnen zien.
Haar buik is nu een stuk 'puntiger' dan eerst. Je kan het pas in de laatste weken echt goed zienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stop dan eens met wisselen van mening.
Waarom gaf je dan eerst een andere mening?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haar buik is nu een stuk 'puntiger' dan eerst. Je kan het pas in de laatste weken echt goed zien
Die andere voorspelling is dus van een paar weken terugquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom gaf je dan eerst een andere mening?
Ik las hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik donderdag naar Berlijn ga? Zin in
Nem, weet je nog die Kill all Hipster avond in de Tivoli een tijd terug? Die is zaterdag in Berlijn dus daar gaan we heen
Willen we misschien een kleine pool opzetten? 10% voor het huis natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je bij een meisje meer een puntbuik, jongens draag je lagerMet deze wetenschap heb ik het tot nu toe altijd goed geraden
Volksbuhne (Roter Salon) en daar waren we toevallig 2 jaar geleden ook geweest op een heel toffe indie avondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las het
Ben benieuwd
Welke venue?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Willen we misschien een kleine pool opzetten? 10% voor het huis natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |