Ja maar hoe doe ik dat dan? Ik denk niet dat iemand gaat toegeven dat ding te hebben gejatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee hoe zoiets wettelijk is geregeld, maar wat een klote situatie, Nembrionic
Eenmaal een keer verdacht zul je vrees ik altijd een beetje verdachte blijven bij je baas.
Misschien zelf uitzoeken wie die printercartridge wèl heeft gejat
Dit dus. Gewoon een klotestreekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee hoe zoiets wettelijk is geregeld, maar wat een klote situatie, Nembrionic
Eenmaal een keer verdacht zul je vrees ik altijd een beetje verdachte blijven bij je baas.
Het echte verhaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Vorige week werd ik op het matje geroepen door mijn baas. Hij had gehoord dat ik een inktpatroon voor de printer mee naar huis had genomen uit het kantoor.
Toen ik vroeg wie hem dat verteld heeft wilde hij niet zeggen wie dat was. Ik heb wel een vermoeden maar zeker weten doe ik het niet.
Kan mij baas mij iets doen? Want er is geen bewijs en dus is het pure speculaasie. Als het tot een onderzoek komt, kan ik dan eisen dat hij verteld wie het hem heeft verteld?
Maar hij denkt wel dat ik hem gestolen heb en zei dat ie aan het nadenken is over stappenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef kedge het volgende:
Je kan de inktpatroon ook verkopen ipv zelf gebruiken. Je baas zal wel geen bedrijfsrecherche inhuren voor een toner van 60 euro ofzo
Weten wat het type cartridge is en dan komende tijd bij alle collega's die bij die cartridge konden op visite gaan en belangstelling voor hun pc (+printer) tonenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ja maar hoe doe ik dat dan? Ik denk niet dat iemand gaat toegeven dat ding te hebben gejat
Ik weet niet of het slim is de naam van het bedrijf te noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef ecktebaas123 het volgende:
Bij wat voor een pauper bedrijf werk je TS? dat ze moeite nemen om te onderzoeken wie een inktpatroon meeneemt
Waar ik werk neem ik gewoon 500x papier , 3 inktpatronen, Apple toetsenbord met muis, router , zelfs een keer een extra kerstpakket meegenomen en het mooiste is: Not a single fuck was given that day
Dat is nog eens wat anders dan ontslagen worden wegens het opladen van je mobiele telefoon op het werkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef ecktebaas123 het volgende:
Bij wat voor een pauper bedrijf werk je TS? dat ze moeite nemen om te onderzoeken wie een inktpatroon meeneemt
Waar ik werk neem ik gewoon 500x papier , 3 inktpatronen, Apple toetsenbord met muis, router , zelfs een keer een extra kerstpakket meegenomen en het mooiste is: Not a single fuck was given that day
Maar daar heb ik nu niets aan. Want dadelijk blijft hij geloven dat ik het gedaan heb en vlieg ik eruit(tijdelijk contract) en dat alles op basis van speculaasie. Iets wat ik eventueel zou kunnen ontkrachten als ik wist wie het is die het gezegd heeftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weten wat het type cartridge is en dan komende tijd bij alle collega's die bij die cartridge konden op visite gaan en belangstelling voor hun pc (+printer) tonen
Maar even serieus, daar ga je vrees ik nooit achter komen, maar het is wel de oplossing om niet meer verdacht te zijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nog eens wat anders dan ontslagen worden wegens het opladen van je mobiele telefoon op het werk(reden: diefstal van electriciteit)
Vertel je baas dat je volledig wilt meewerken aan wat voor onderzoek dan ook. Dat ze je gehele woning mogen controleren van top tot teen en dat iedereen in het bedrijf meer dan welkom is om ook maar wat dan ook te onderzoeken. Als jij overduidelijk aantoont dat je heel welwillend wilt meewerken ben je al gauw totaal niet meer verdacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Kan mij baas mij iets doen? Want er is geen bewijs(want ik heb niets meegenomen) en dus is het pure speculaasie. Als het tot een onderzoek komt, kan ik dan eisen dat hij verteld wie hem heeft voorgelogen?
Dat heb ik al gezegd maar ja, hij is boos en wilde niet echt luisterenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Vertel je baas dat je volledig wilt meewerken aan wat voor onderzoek dan ook. Dat ze je gehele woning mogen controleren van top tot teen en dat iedereen in het bedrijf meer dan welkom is om ook maar wat dan ook te onderzoeken. Als jij overduidelijk aantoont dat je heel welwillend wilt meewerken ben je al gauw totaal niet meer verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |