Deze keer alleen bij mij. Het viel me op dat ze D. zomaar voorbij liep en toen vroeg ik aan G. of ze hem begroet had en hij zei van niet. De mensen die later kwamen zijn zelf naar haar toe gegaan dus dan moet ze welquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Daarom vind ik het ook zo irritant.
Of nou ja, vorige keer was dat zo. Of ze nu niemand begroet heeft weet ik niet, want in keuken
Dat dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:38 schreef MaJo het volgende:
Een trut is ze ook weer niet, maar ze heeft wel een paar rare trekjes
Hmm nou dan zal ik me daar in het vervolg proberen minder aan te ergerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deze keer alleen bij mij. Het viel me op dat ze D. zomaar voorbij liep en toen vroeg ik aan G. of ze hem begroet had en hij zei van niet. De mensen die later kwamen zijn zelf naar haar toe gegaan dus dan moet ze wel
Ja ligt echt niet aan jouquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm nou dan zal ik me daar in het vervolg proberen minder aan te ergeren
Mensen die ze best goed kent gewoon negerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:42 schreef wyccie het volgende:
Is het begroeten als in gewoon binnenkomen en hoi zeggen of begroeten als in ergens nieuw zijn en iedereen een hand geven en je voorstellen?
Dat niet, wij moesten vorige week ook even iemand duidelijk maken dat er best geholpen mocht worden met tafel klaarzetten, koken en afruimen. Die pakte dat op door de volgende dag het hele avondeten te verzorgenquote:
Of dat, of het tegenovergestelde. Maar ik gok op onzekerheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ligt echt niet aan jouRare gewoonte is dat
Misschien onzekerheid?
In mijn geval was het "binnenkomen en hoi zeggen"quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:42 schreef wyccie het volgende:
Is het begroeten als in gewoon binnenkomen en hoi zeggen of begroeten als in ergens nieuw zijn en iedereen een hand geven en je voorstellen?
Maar met wie praat ze dan wel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:43 schreef MaJo het volgende:
Mensen die ze best goed kent gewoon negeren
Hoe goed ken je haar, en hoe vaak zie je haar? Heb je 'een band' met haar?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
In mijn geval was het "binnenkomen en hoi zeggen"
Dát is in mijn geval het probleem...dat doet ze niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar met wie praat ze dan wel?
[..]
Hoe goed ken je haar, en hoe vaak zie je haar? Heb je 'een band' met haar?
Ik snap nu eigenlijk niet echt wat het probleem is als ze wel gewoon hoi zegt.
Neem je d'r toch mee naar je slaapkamer en doe je DIE dicht? Bakje water mee..hoppa.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:58 schreef MaJo het volgende:
Damn, ik ga naar boven en Noa begint te piepen en aan de deur te krabbenZe zit bij mijn ouders altijd beneden in de (grote) woonkamer zodat de andere poes vrij rond kan lopen maar zo kan ik niet slapen
Ow!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Dát is in mijn geval het probleem...dat doet ze niet.
Ik was misschien niet duidelijk
Ik denk dat ik dat maar doe jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem je d'r toch mee naar je slaapkamer en doe je DIE dicht? Bakje water mee..hoppa.
Precies. Je hoeft ook niet met iedereen te praten maar "hoi" zeggen moet toch geen probleem zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:59 schreef MaJo het volgende:
Het is ook niet zo dat je klef hoeft te doen maar een "hey hoe gaat het?" ofzo is toch niet teveel gevraagd. Ze komt een beetje ongeïnteresseerd over terwijl ze dat niet echt is.
't Is ook nooit goed met die beesten. Soms hebben ze zo'n buiquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat maar doe jaAlleen gaat ze dan waarschijnlijk weer piepen en aan de deur krabben omdat ze naar beneden wil
Misschien wil ze niet alleen zijn omdat ze zich niet lekker voelt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed met die beesten. Soms hebben ze zo'n bui
Zó goed ken ik 'r dus nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:04 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer dat jullie haar zien haar met een big smile gaan omhelzen.
Meneer_Ei was dat, right?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was dus weer iemand anders.Een vriend, die ik al kende van de middelbare school.
Bij dingen als 'een snufje' komt het er echt niet op aan of je er nu 3 of 4 gram in gooit. Meeste weegschalen zijn daar ook te onnauwkeurig voor. Gewoon een klein beetje er in gooien. Afhankelijk van het recept kan je zout en peper indien nodig later nog toevoegenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Met die maatvoering heb ik ook altijd problemen. Wat heb je aan "een mespunt zout", "een snufje peper" of "een klontje boter"? Wees duidelijk.
quote:En ook dan kan het nog misgaan. Mijn ex gaf me eens kookinstructies (van afstand: zij lag ziek in bed): doe er drie soeplepels water bij. Nu is voor mij een soeplepel een lepel waarmee je soep eet, en zij had iets anders in gedachten. Resultaat laat zich raden.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet gelijk denken aan Worms...dat hebben we nog eens met een groepje online gespeeld.
Daar kan wat aan gedaan wordenquote:
Destijds hebben we geloof ik Armageddon gespeeld. Die weer doen of overstappen op World Party? Qua gameplay zit er geloof ik niet veel verschil in.quote:
Ik ken World Party niet, maakt me niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Destijds hebben we geloof ik Armageddon gespeeld. Die weer doen of overstappen op World Party? Qua gameplay zit er geloof ik niet veel verschil in.
Elke zwangere vrouw heeft een uitstekende buikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
En puntbuik bedoel ik niet echt een punt alsin > maar een vooruitstekende buik. En of je nou een jongen of een meisje krijgt steekt die buik flink vooruit aan het eind. Meisjes draag je alleen over het algemeen hoger dan jongens, dus vandaar mijn gok op een meisje
Doen wij ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een beetje dwingen kan geen kwaad toch, je mag je vrienden best een beetje opvoeden
Eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:35 schreef wyccie het volgende:
Klinkt als een trut. Niet begro(e)ten, niet meehelpen (en dan ook gewoon Nee zeggen!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |