Maar waar is dit dan op gebaseerd? Is die piemel zo zwaar?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:54 schreef MaJo het volgende:
Meisjes draag je alleen over het algemeen hoger dan jongens
Nee juist beter! De meeste zwangere vrouwen hebben een 'laag' buikje, pas aan het eind zie je of het vooruit steekt of wat lagerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dus bij een jongetje heb je meer te maken met een hangbuik dan ofzo?
En als ze aan het einde allemaal uitsteken aan het einde..waarom wil je dan juist nu wisselen?
Nu is dan toch juist slecht te herkennen?
Echt niet. Op z'n vroegst vrijdag nacht. Want dan kan ik het tenminste "live" in de sc volgenmquote:
Ach, zo'n bevalling kan zo maar een dag duren. Dus je hebt alle tijd. Daarbij denk ik dat de laatste uren sowieso niet live gelogd gaan wordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet. Op z'n vroegst vrijdag nacht. Want dan kan ik het tenminste "live" in de sc volgenm
Ah dat is beterquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn koorts is overigens compleet verdwenen. Mijn keel heeft nog wel wat kleine problemen maar dat lost zich vanzelf op
Uitstellen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is beter![]()
Bedenk trouwens net dat als ik weer blaasontsteking heb dat ik dan antibiotica krijg en dus niet zo hard kan zuipen in Berlijn![]()
Geen optie, het begint behoorlijk pijn te doen. Loop er eigenlijk al sinds oud en nieuw mee dus nu toch maar een laten checkenquote:
Nee Miep, het weekendje bedoelde ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen optie, het begint behoorlijk pijn te doen. Loop er eigenlijk al sinds oud en nieuw mee dus nu toch maar een laten checken
Ja, maar toen sliep ik ook pas om 06:00 ofzo. En toen had ik de nacht ervoor maar 3 uur geslapen(in 2 en 1 uur stukjes)quote:En 14 uur, wowBij ons heb je ook tot 17 uur liggen tukken
Al helemaal geen optiequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee Miep, het weekendje bedoelde ik
Om 6 uur inderdaadquote:Ja, maar toen sliep ik ook pas om 06:00 ofzo. En toen had ik de nacht ervoor maar 3 uur geslapen(in 2 en 1 uur stukjes)
Die heeft G. gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe is het afgelopen met de afwas trouwens?
Ik was ook niet serieusquote:
Ja dat is redelijkquote:Om 6 uur inderdaadIk werd om 15 uur wakker maar daarna weer van 17 tot 21 uur liggen tukken
De laatste nachten steeds een uurtje of 6/7
Ik heb zin in een oliebolquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus
[..]
Ja dat is redelijk
En nu heb ik warm eten als ontbijt gehad...en heb ik nu echt een enorm lunchgevoel
Ligt eraan of je tussendoor de hoop een beetje opgeeft en wat dingen tussendoor gaat doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:13 schreef MaJo het volgende:
Die heeft G. gedaanHij zegt dat hij er 3 uur mee bezig is geweest
Maar dat kan toch helemaal niet
Haar luchtbed of dat van mij? Hoe dan ook, inderdaad heel sufquote:Wel suf dat K. echt helemaal nooit iets aanbiedt trouwensMet dat luchtbed oppompen was ik behoorlijk pissed op haar. En nog een beetje lopen klagen dat ik het niet goed doe enzo (als grapje), ik ontplofte een beetje van binnen
Ik heb er ook maar 1 gegeten. De reden lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zin in een oliebolOp die gore van de AH na heb ik er geen een gehad
Ik heb zo'n vermoeden dat hij inderdaad wel rustig aan gedaan heeftquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan of je tussendoor de hoop een beetje opgeeft en wat dingen tussendoor gaat doen.
Maar hij zal er zeker wel een aardige tijd over gedaan hebben vrees is.
Ik had bijna nog een sopje gemaakt om alvast wat borden te doen maar dat werd 'm niet echt meer. Hoefde ook niet van 'm maargoed.
Jouw luchtbedquote:Haar luchtbed of dat van mij? Hoe dan ook, inderdaad heel suf
Ja D. had ook zelfgebakken meegenomenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1 gegeten. De reden lijkt me duidelijk
Nu vraag ik me af: had D niet zelfgebakken meegenomen?
En als het goed is heb jij nog rookworst liggen
Ik maakte na het eten nog de opmerking: "Zo, dan kunnen de dames zo afwassen", daar werd ook door niemand op gereageerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat hij inderdaad wel rustig aan gedaan heeftMaar het was een hele berg
En jij hebt de hele avond al in de keuken gestaan dus jij hoefde die vaat absoluut niet te doen! Van K. had ik verwacht dat ze wel een beetje mee zou helpen maar dat doet ze eigenlijk nooit
[..]
Jouw luchtbedIk weigerde een bed voor haar op te maken
Ik gaf ook nog een hint toen jij zei dat je het ook zelf had kunnen doen en ik antwoordde dat jij al genoeg gedaan had. Maar dat komt dus absoluut niet bij haar over
Niet vragen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dus moet je duidelijk zijn en gewoon vragen of ze het wil doen.
Uiteraardquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja D. had ook zelfgebakken meegenomenZouden die nog goed zijn? Dan eet ik die morgen
quote:Oma had de volgende ochtend ook nog oliebollen en broodjes bapao gebracht
Dat zijn de besten!quote:En ik heb inderdaad rookworst liggen jaAlleen vind ik die van de HEMA niet lekker
Ja of vertellen. "Zeg, doe jij ff een deel van de afwas" ofzo.quote:
Want ijs is calorie-arm?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik had vandaag ook zin in oliebollen! Nog wanhopig op zoek geweest bij Bakker Bart en de supermarkten.
Er stond wel een kraam, maar dat vind ik te duur. En het scheelt me ook wel wat calorieën. Heb in plaats daarvan ijs.
WTF?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:24 schreef MaJo het volgende:
Het erge is dus dat ik zei zullen we samen de bedden opmaakt en ze gewoon glashard nee zegtVolgens mij is ze ook best verwend
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:25 schreef MaJo het volgende:
Het is echt niet zo dat iedereen altijd mee hoeft te helpen maar als je regelmatig bij iemand slaapt dan is het toch wel netjes als je af en toe even de handen uit de mouwen steekt toch?
Dat gesprek heb ik gemist?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF?
Ja, dat denk ik ook.
Ik moest ook wel even lachen toen we het over het sparen hadden
Zette ik d'r ook even aan het denken
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij A ruim ik wel eens de vaatwasser in ofzo als ik op de bank heb geslapen. Ook als ik er niet gegeten heb dus...
Bij je ouders ook trouwens.
En als mensen het gewoon vragen, doe ik het ook.
Ja ging over sparen, doet ze niet(ik dus ook niet). Maar ik zei: dat is wel handig als je dadelijk een eigen huisje hebt, dan wil je het toch inrichten"quote:
Ze koopt iedere maand een paar sneakers zei ze.quote:Ze heeft sowieso rijke oudersEn ze zegt dat ze nooit geld heeft maar ze heeft wel 100 paar sneakers en andere dure dingen
Ik zou het ook wel leuk vinden als ze me gewoon begroet als ze binnenkomtquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:32 schreef MaJo het volgende:
Ah ik kan posten vanaf mijn mobiel
We zitten wel keihard te roddelen inderdaad
Verder is ze een schat hoor maar hier kan ik me wel aan ergeren
Een beetje dwingen kan geen kwaad toch, je mag je vrienden best een beetje opvoedenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, en ja, ik snap dat het liever vanuit de mensen zelf komt, dat ze iets doen
Dat is ook zoiets jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel leuk vinden als ze me gewoon begroet als ze binnenkomt
Dat heeft ze dus nu al 2 keer niet gedaan.
Nou, dat is niet helemaal waar. Daarom vind ik het ook zo irritant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets jadoet ze bij niemand
Mja maar of het nódig is...quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een beetje dwingen kan geen kwaad toch, je mag je vrienden best een beetje opvoeden
Dat probeer ik ook wel maar het lukt niet echtquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Een beetje dwingen kan geen kwaad toch, je mag je vrienden best een beetje opvoeden
Een trut is ze ook weer niet, maar ze heeft wel een paar rare trekjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:35 schreef wyccie het volgende:
Klinkt als een trut. Niet begro(e)ten, niet meehelpen (en dan ook gewoon Nee zeggen!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |