Is dit een reactie om MaJo het tegendeel te bewijzen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Willen we misschien een kleine pool opzetten? 10% voor het huis natuurlijk.
Nee, ik zie een kans om een slaatje te slaan uit het feit dat jullie sowieso elkaar tegensprekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dit een reactie om MaJo het tegendeel te bewijzen?
Ah, ook erg dichtbij Alexanderplatz. Had ik moeten wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volksbuhne (Roter Salon) en daar waren we toevallig 2 jaar geleden ook geweest op een heel toffe indie avondG. was het daarom gaan checken en toevalligerwijs staat Kill al Hipsters daar
Maar ik doe niet mee met de poule.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, ik zie een kans om een slaatje te slaan uit het feit dat jullie sowieso elkaar tegenspreken.
Jij denkt dat MaJo nu bij deze keuze blijft?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dit een reactie om MaJo het tegendeel te bewijzen?
Ken je het dan? Is geloof ik niet echt bekendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, ook erg dichtbij Alexanderplatz. Had ik moeten weten
Nee, ik ken het niet, dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken je het dan? Is geloof ik niet echt bekend
Omdat je zegt dat had ik moeten weten? Daardoor dacht ik dat je het herkende ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik ken het niet, dat zeg ik toch
Maar op Google Maps kun je tegenwoordig van alles opzoeken
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij denkt dat MaJo nu bij deze keuze blijft?
Meestal rond 1200 uur.quote:
Was dat ook je antwoord als ik dat vorige week had gevraagd?quote:
Omdat het handig is leuke adresjes te hebben in het buitenland,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat had ik moeten weten? Daardoor dacht ik dat je het herkende ofzo
Am Zwirngraben 2quote:Waar zit AM to PM?
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was dat ook je antwoord als ik dat vorige week had gevraagd?
quote:
Dacht ik eerst ook. Maar ja, dat taekwondo-filmpje...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat het een meisje wordt. Niet gebaseerd op puntbuiken of zo, maar puur op gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K was anders prachtig rond
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar amerikanen zijn dat allemaal toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K was anders prachtig rondTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
MaJo zegt:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vergeten of ze nu een jongetje of een meisje heeft gekregen.![]()
En nu ben ik dus ook alweer kwijt wat een ronde buik zou betekenen. MaJo heeft het ook niet over een ronde buik?
Dus daaruit volgt dat rond = jongetje.quote:Over het algemeen heb je bij een meisje meer een puntbuik, jongens draag je lager
MaJo zegt punt buik = meisje. K kreeg een meisje hoewel ze rond droegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
Ik ben vergeten of ze nu een jongetje of een meisje heeft gekregen.![]()
En nu ben ik dus ook alweer kwijt wat een ronde buik zou betekenen. MaJo heeft het ook niet over een ronde buik?
Is dat volgend de filosofie dat je van vrouwen meestal een punthoofd krijgt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
MaJo zegt punt buik = meisje. K kreeg een meisje hoewel ze rond droeg
Ja prachtig was zequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:13 schreef Soempie het volgende:
K. was in elk geval wel heel mooi zwanger.Mooie foto's ook, PS.
Ja, hoe moeten we dit nu weer lezen? Geen puntbuik, dus jongen? Of meisje, dus had puntbuik moeten zijn maar is 't niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:12 schreef Soempie het volgende:
Nou, t zal wel. Volgens Wiebel heb ik geen puntbuik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, hoe moeten we dit nu weer lezen? Geen puntbuik, dus jongen? Of meisje, dus had puntbuik moeten zijn maar is 't niet?
Ja, morgen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af.Ik snap het zelf niet eens.
Ik zeg, tien euro inzetten per persoonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een poll.
Ik zeg dat het een mens gaat worden.
Je snapt niet dat je geen puntbuik hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af.Ik snap het zelf niet eens.
Nouja, volgens MaJo weer wel. Weet niet of een man daar nu een betere kijk op heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Je snapt niet dat je geen puntbuik hebt?
quote:
Aha! Volgens de theorie van MaJo snap je wel dat je geen puntbuik hebt. -> Jongen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, volgens MaJo weer wel. Weet niet of een man daar nu een betere kijk op heeft.En die hele theorie is zo wazig.
Nem, morgen, ik doe m'n best!
Nu slapen.
Shit, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Nico_S. het volgende:
Dacht ik eerst ook. Maar ja, dat taekwondo-filmpje...
Kom op, je leven hangt er niet vanaf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik durf niet te gokken
maar heb wel een vermoeden
Koffie drinken...ja ja. Weet je wat het betekent als iemand vraagt of je nog even meegaat voor een kop koffie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
komt vanavond terug en ik ga coffee drinken met een ex...
![]()
niet netjes PS
Heb je de posts van Soempie gelezen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
komt vanavond terug en ik ga coffee drinken met een ex...
![]()
niet netjes PS
niksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koffie drinken...ja ja. Weet je wat het betekent als iemand vraagt of je nog even meegaat voor een kop koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |