Voor de liefhebber danquote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verona van de Leur was eerst ook een lief net meisje.....
Wat is mijn favoriete plaatje dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en kan je je favoriete plaatje zeker ook niet posten?
Wat ik nu van haar zie is nou ook niet bepaald mijn smaak.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Damn dat is zo onaantrekkelijk dat ik zelfs geen "Jailbait" kan roepen
Ze heeft een behoorlijk goed lichaam, goede kont ik vind alleen d'r hoofd zo vies. Die uitstraling is inderdaad waardeloos.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat ik nu van haar zie is nou ook niet bepaald mijn smaak.
Die eeuwige enorme hoepeloorbellen geven haar zo'n enorm domme uitstraling.. ik pas.
Oh, nee dat is niet mijn favo plaatjequote:Op maandag 2 januari 2012 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
refererend aan je vorige post, pedobear
Oh, dat klinkt wel gezellig eigenlijk. Maar misschien toch even een duidelijke grens aangeven want zo krijg je gezeik op je werk en dat willen ze vast niet. Of in ieder geval niet in sterke mate.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef CaLeX het volgende:
@majo, ik laat echt niet over me heen lopen, kutgeintjes zijn een beetje ons ding. Als ik (of iemand anders) iedereen uitnodig hier en koffie ga zetten, dan in de hele indeling van mijn slaapkamer veranderd als ik terugkomOf je komt ineens DE bowlingbal tegen in een van je kastjes
Beetje jammer dat je niet zoals een gewone pijl hem met het stokje in een bierflesje kunt zetten als je hem wilt afschieten...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, dát is nog eens een vuurpijl
http://www.vkmag.com/magazine/dit_is_pas_een_vuurpijl/
Nou, dit is ook een efficiente manier van ramen wassen:quote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet zoals een gewone pijl hem met het stokje in een bierflesje kunt zetten als je hem wilt afschieten...
[ afbeelding ]
Ja, dat dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het juist vermoeiend en kinderachtig.
Mm ja dat is vervelend. Maar vast niet zo vervelend als 10 minuten een fluitketel horen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in bad en mijn vaders wekker gaat al 10 minuten af
Nee dit is ergerquote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mm ja dat is vervelend. Maar vast niet zo vervelend als 10 minuten een fluitketel horen.
Dat was me al opgevallen jaquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
Nee dit is ergerik kan niet tegen tonen die zich steeds herhalen met dezelfde tussenpauze
dan weet ik steeds dat het weer komt en daar word ik heel serieus van
net als mensen zitten te tikken met iets in de trein, dan raak ik zwaar in de stress
Hoe dan?quote:
Jij snapt me! Vooral irritant als ik het niet zie en het dus niet kan plaatsen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef wyccie het volgende:
Tikken, klikken met de pen. Nagels knippen in de trein!
Brrrr.
Ik had een keer dat ik in de bus zat met een man die een half verstopte neus had. Elke keer dat hij inademde maakte hij een hoge pieptoon.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
Jij snapt me! Vooral irritant als ik het niet zie en het dus niet kan plaatsen.
Zat een keer in de trein met een vrouw die als tik had dat ze steeds een smakgeluid maakte. Ik hoorde het door mijn muziek heen. Ik kon wel gillen en janken, kan daar echt niet tegen
Daar heb ik zelf wel eens last van, enorm irritantquote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had een keer dat ik in de bus zat met een man die een half verstopte neus had. Elke keer dat hij inademde maakte hij een hoge pieptoon.
Dat had ik ook, maar sinds mijn nosejob niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Daar heb ik zelf wel eens last van, enorm irritant
Ik ben een notoire pennentikker dus je hebt een paar keer gevraagd of ik daar mee op wilde houden.quote:
Een vriend van me deed (of misschien doet) dat in zijn slaapquote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij snapt me! Vooral irritant als ik het niet zie en het dus niet kan plaatsen.
Zat een keer in de trein met een vrouw die als tik had dat ze steeds een smakgeluid maakte. Ik hoorde het door mijn muziek heen. Ik kon wel gillen en janken, kan daar echt niet tegen
Ander geluidje/radio kiezen voor je wake-up light en het geluid wat harder zetten?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef CaLeX het volgende:
@ht, ik heb nog 2 wekkers, maar wordt normaal alleen van mijn telefoon wakker :S Wake-up light werkt niet
@majo, ik laat echt niet over me heen lopen, kutgeintjes zijn een beetje ons ding. Als ik (of iemand anders) iedereen uitnodig hier en koffie ga zetten, dan in de hele indeling van mijn slaapkamer veranderd als ik terugkomOf je komt ineens DE bowlingbal tegen in een van je kastjes
Ik schijn dit te cadanseren. Varierend van 0,25 tot 1 seconde per keer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef wyccie het volgende:
Tikken, klikken met de pen. Nagels knippen in de trein!
Brrrr.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ander geluidje/radio kiezen voor je wake-up light en het geluid wat harder zetten?
Het soort grappen dat je omschrijft ken ik wel, vind ik soms ook wel grappig. Bij een kennis werd steeds de wok in zijn bed verstopt zodra dat ook maar even kon. Een keer had diegene expres de wok die avond gebruikt, zodat ze dat niet zouden doen. Nee hoor, iemand heeft nog speciaal die wok afgewassen, gedroogd en alsnog in bed verstopt
Ik ben Adele-moe.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik een trailer van de DVD van "ADELE - Live At The Royal Albert Hall" te kijken...zie je dat ze bij twee grote nummers het publiek laat zingen op stukken waar ze juist zelf zou moeten zingen
Bij een verjaardagsfeestje bij mij thuis heeft een van de rokers een mes gepakt uit de keuken en dat gebruikt om mijn naambordje (hangt bij de deur waar ze stonden te roken) ondersteboven te hangen. Vond het wel grappig, dus heb het zo gelaten. Woningbouw heeft het daarna weer goed gehangen, maar een jaar later hing het weer een paar weken verkeerdomquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk die kutgrapjes.
Ik heb ben weleens in bed gedoken terwijl ze mijn spaarpot er in hadden geleegd, dat kwam best hard aan.
Vrienden van mij zijn afgelopen zomer getrouwd, toen hebben we hun bed (dat we al een paar keer hebben verplaatst) bij hun in de tent gezet. (we sliepen met zijn alle op de camping, echt helemaal super).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een verjaardagsfeestje bij mij thuis heeft een van de rokers een mes gepakt uit de keuken en dat gebruikt om mijn naambordje (hangt bij de deur waar ze stonden te roken) ondersteboven te hangen. Vond het wel grappig, dus heb het zo gelaten. Woningbouw heeft het daarna weer goed gehangen, maar een jaar later hing het weer een paar weken verkeerdom
Ik heb dat ook, in ziekelijke mate. Eetgeluiden en typen spannen voor mij de kroon. Tijdens het avondeten vaak mijn hele handen open gekrabd van de stress. tot er hyperacusis werd vastgesteld. En nu mag ik als ik bijvoorbeeld les heb ik een computerlab ook mijn muziek inhouden of ergens anders zittenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dit is ergerik kan niet tegen tonen die zich steeds herhalen met dezelfde tussenpauze
dan weet ik steeds dat het weer komt en daar word ik heel serieus van
net als mensen zitten te tikken met iets in de trein, dan raak ik zwaar in de stress
Ik heb trouwens mijn vader gebeld en het bleek het alarm op mijn moeders mobiel te zijn. Mijn vader hoorde het wel maar negeerde het gewoon
whut?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar sinds mijn nosejob niet meer.
Ah, jij bent van de afdeling 'Hou op, niet doen, want ik vind het zo lekker!!!'...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk die kutgrapjes.
Ik heb ben weleens in bed gedoken terwijl ze mijn spaarpot er in hadden geleegd, dat kwam best hard aan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, jij bent van de afdeling 'Hou op, niet doen, want ik vind het zo lekker!!!'...
dat is toch wel iets waar het met de mobieltjes naar toe gaat, "intelligente" spraaksystemen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:46 schreef Etcetera het volgende:
Jij vraagt aan je wekker 'wil je afgaan om 8u' en dat werkt? Tof
Ja en als hij me tegenspreekt vraag ik: Wie is er hier nou de smartphone?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:46 schreef Etcetera het volgende:
Jij vraagt aan je wekker 'wil je afgaan om 8u' en dat werkt? Tof
Welke telefoon heb jequote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is toch wel iets waar het met de mobieltjes naar toe gaat, "intelligente" spraaksystemen?
even geporbeerd op mijn telefoon, bij spraakopdrachten krijg ik inderdaad het wekker scherm te zien bij het commando "set alarm"![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja en als hij me tegenspreekt vraag ik: Wie is er hier nou de smartphone?
En dan is het meestal wel weer geregeld
Hier houden we het al vier jaar volquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik snap nu trouwens die mensen die nadat ze verhuisd zijn nooit meer die plintjes op de muur gespijkerd hebben
Ik moet ook nog wat dingen doen, maar als je eenmaal op je eigen bank kunt zitten moet je echt zin maken om nog wat te doen.
en dat gebeurd vervolgens als je ooit een keer gaat verhuizen....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier houden we het al vier jaar vol![]()
Maar het huis is ook nog niet af, dat scheelt. Dat we de boel af gaan maken roepen we ook al vier jaar
Hup, ga eens even kitten in de douche en keuken. Als je dat af hebt ziet het er veel beter uit, en dan heb je ook niet het idee 'oh ja er moet eigenlijk nog iets gebeuren'. Dus. Hup hupquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom moet iemand mij nu even een schop geven, zodat ik vandaag de douchecabine af kan kitten, net als het laatste randje in de keuken. En raamfolie plakken in badkamer en op de overloop. En zo zijn er nog wel wat dingen...De trap schoonmaken en schuren en schilderen bijvoorbeeld
Ons vorige huis was af zodra het de verkoop in gingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat gebeurd vervolgens als je ooit een keer gaat verhuizen....
Is dat alles?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Daarom moet iemand mij nu even een schop geven, zodat ik vandaag de douchecabine af kan kitten, net als het laatste randje in de keuken. En raamfolie plakken in badkamer en op de overloop. En zo zijn er nog wel wat dingen...De trap schoonmaken en schuren en schilderen bijvoorbeeld
Voor en na pics voor bewijs!quote:
De trapleuning moet nog opgehangen en nog wat haakjes e.d. ophangen en ik heb nog geen lamp voor boven de salontafel. Maar dat is het wel zo ongeveer denk ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ons vorige huis was af zodra het de verkoop in ging
[..]
Is dat alles?
Waarom krijg je spijt van het afkitten van een douchecabine?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
douche afkitten niet doen krijg je vanzelf spijt van, plinten niet
Spijt van het niet doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarom krijg je spijt van het afkitten van een douchecabine?
Of heb ik nu een heel blontd moment?
dit, waterschade wordt je niet blij van, plinten zijn cosmetischquote:
Ik in april, maar twijfel of ik uberhaupt een nieuw abonnement af ga sluiten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag eind maart een nieuweof nou ja, dan loopt m'n abo af
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Douche en keuken klaar. nu eerst koffie en dan door met het raamfolie.
Ik vind het wel meevallen, ware het niet dat het ene raam zich boven het trapgat bevind, dus ik zal zo m'n jetpack maar eens opstartenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
succes met de raamfolie. Dat is altijd wel een klus vind ik.
Haha dat is idd wat lastiger.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ware het niet dat het ene raam zich boven het trapgat bevind, dus ik zal zo m'n jetpack maar eens opstarten
Ook een kwestie van goed vochtig maken met sop toch? Het raam dan, niet je jetpackquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ware het niet dat het ene raam zich boven het trapgat bevind, dus ik zal zo m'n jetpack maar eens opstarten
Ja, plantenspuit met zeepsop vullen en dan je eerst goed schoongemaakte raam natmaken met de plantenspuit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ook een kwestie van goed vochtig maken met sop toch? Het raam dan, niet je jetpack
Ik wil gewoon een nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik in april, maar twijfel of ik uberhaupt een nieuw abonnement af ga sluiten.
De prijzen van de toestellen zijn best omhoog geschoten, en de voorwaarden van de abonnementen zijn er ook niet echt beter op geworden (in elk geval bij Tmobile)
Mijn telefoon doet het grotendeels prima, maar we hebben een meningsverschil: ik, mijn computer en een alternatieve app vinden dat er honderden foto's op staan, de standaardapp (die je ook gebruikt voor verzenden en uploaden) vindt van nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een nieuwe telefoonweet dat de kosten hoger zijn geworden enzo, maar ik ben m'n telefoon zat
Hier nog een, ik wil ook wordfeudenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een nieuwe telefoonweet dat de kosten hoger zijn geworden enzo, maar ik ben m'n telefoon zat
Tegen de tijd dat ik aan een nieuw abonnement toe ben (november) is die hype alweer voorbij.quote:
ik ben het niet vaak met Youp eens, maar scrabbelen doe je als je in het bejaardenhuis zitquote:
Ik vind het juist wel mooi dat door een app, het scrabbelen weer modieus isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ben het niet vaak met Youp eens, maar scrabbelen doe je als je in het bejaardenhuis zit
Heeft iemand al eens tegen meneer wordfeud gezegd dat het volgens mij een gat in de markt is als je het ook met 3 of 4 spelers kan doen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi dat door een app, het scrabbelen weer modieus is
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens tegen meneer wordfeud gezegd dat het volgens mij een gat in de markt is als je het ook met 3 of 4 spelers kan doen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, in ziekelijke mate. Eetgeluiden en typen spannen voor mij de kroon. Tijdens het avondeten vaak mijn hele handen open gekrabd van de stress. tot er hyperacusis werd vastgesteld. En nu mag ik als ik bijvoorbeeld les heb ik een computerlab ook mijn muziek inhouden of ergens anders zittenMijn vrienden weten er ook van.
[..]
whut?
quote:Just My Type: Hands-On With the Das Keyboard III
"...It's curiously satisfying. The audible feedback lets you know exactly when you have hit the letter. No squishiness here to confuse you. It leads to more accurate typing, and is great for annoying the neighbors..."
Hebben!quote:BusinessWeek: Das Keyboard Professional
"...typing feels like crushing tiny glass crystals with miniature hammers. It's addictive—like popping bubble wrap..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |