quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zoveel posts nog in het topic297
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat lijkt me een HEEL, HEEL slecht planquote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens mij had ik Lambiekje bij nr. 3
294
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me een HEEL, HEEL slecht plan
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, vertel. Wie zijn hier verantwoordelijk voor.
1. Als FOK! een politieke partij zou oprichten, welke user zou dan de leider moeten zijn?
Cobra4 (1)
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn?
Cobra4 (1)
43. Beste newbiemod
Cobra4 (13)
49. Liefste FOK!ster
Cobra4 (3)heb alleen op de een na laatste gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Van de mod weet ik het zeker, die dictator dingen had ik overgeslagen, liefste FOK!ster stond je niet bijquote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, vertel. Wie zijn hier verantwoordelijk voor.
1. Als FOK! een politieke partij zou oprichten, welke user zou dan de leider moeten zijn?
Cobra4 (1)
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn?
Cobra4 (1)
43. Beste newbiemod
Cobra4 (13)
49. Liefste FOK!ster
Cobra4 (3)
Ja, inderdaad...quote:
Waanideeen passen prima bij een dictatorquote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
Ik denk serieus dat ik zelf een prima dictator zou zijn. Streng doch rechtvaardig. Zouden een hoop dingen beter gaan dan nu
Ik wil het eerst wel eens zien. Dus. Linkje naar topic/postsquote:
Niet? Klik maar eens op "verkiezingen", dan onderaan op alle resultaten en scroll dan de lijst van liefste FOK!sters maar eens door. Ik sta op #21quote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van de mod weet ik het zeker, die dictator dingen had ik overgeslagen, liefste FOK!ster stond je niet bij
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet? Klik maar eens op "verkiezingen", dan onderaan op alle resultaten en scroll dan de lijst van liefste FOK!sters maar eens door. Ik sta op #21
quote:
quote:
Shaken baby syndromequote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jiggle jiggle shake shake Soemp- Dat zei ik altijd tegen K. in haar laatste dagen
Heette zij ook soempquote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jiggle jiggle shake shake Soemp- Dat zei ik altijd tegen K. in haar laatste dagen
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens door de top 2000 in de top 500 13 plaatsen gestegen, ruim 1500 posts in 4 dagen![]()
Bij 42 weken gaan ze sowieso ingrijpen inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Soemp je had het over nog maximaal 2,5 week, hoe zit dat precies, worden dan de weeën opgewekt? Mijn broer heeft 10 maanden in de buik gezeten, dat lijkt me best erg
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens door de top 2000 in de top 500 13 plaatsen gestegen, ruim 1500 posts in 4 dagen![]()
Je zou het bijna denkenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]heb je dat speciaal voor mij gedaan?
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef Etcetera het volgende:
We wachten gezellig samen tot Soemp plopt. Alhoewel dat vast niet vanavond nog zal zijn
En misschien dat ze 37 jaar geleden dat nog wat langer was...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef Soempie het volgende:
Bij 42 weken gaan ze sowieso ingrijpen inderdaad.
Dat deden ze vroeger nog niet, mijn moeder was het toen ook wel zatquote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vandaag al een aantal keer gebeld door mensen met de vraag of het al begonnen is. Laatste gesprek ben ik direct begonnen met: 'nog niks hoor, verdorie!'.Morgen gaan we wandelen, kijken of dat werkt. Heb nu het idee dat het ook wel 2013 kan worden.
Vast wel, FOK! is grootquote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind jullie hier zo lief.Zijn vast niet veel andere SC-clubjes die zo meeleven.
* Whiteguy 5,5 week te vroeg geborenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vandaag al een aantal keer gebeld door mensen met de vraag of het al begonnen is. Laatste gesprek ben ik direct begonnen met: 'nog niks hoor, verdorie!'.Morgen gaan we wandelen, kijken of dat werkt. Heb nu het idee dat het ook wel 2013 kan worden.
Medische feiten uit Friendsquote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger nog niet, mijn moeder was het toen ook wel zat
Heet (spicy) eten schijnt ook te helpen, heb ik uit FriendsRachel is het dan ook zo zat en wil per se dat het kind komt. Uiteindelijk beginnen de weeën dan door seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |