Kwaliteits tt met een puike vraag!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef alors het volgende:
Jezus pauper had je haast of zo, als het nou een briljante TT was...FAIL
als je het maar hard genoeg schreeuwt geloof je het zelf misschien nog jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kwaliteits tt met een puike vraag!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, sterker nog: het introductiefilmpje wordt ingesproken door Roos
Geinigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
Met het volgende topiek kunnen we naar 3FM smsen
Was ook een van de saaiste live-optredens waar ik naar toe ben geweest op parkpopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:57 schreef alors het volgende:
Zo op het eerste gehoor vind ik het niet echt super deze van GBTTZ, maar zal volgende week wel megahit worden
heb ik gewoond!quote:
mwoah, valt tegenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:01 schreef alors het volgende:
'Meisje met rooie haren, die kunnen rimmen.. ' Sander
ik vind dat ook leukquote:
Af en toe wel maar het was meer een uitlokpost. De wind is afgezwakt maar het regent nog steeds te hard voor een brandstapelquote:
misschien een domme vraag, maar wat is er mis met een brandstapel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe wel maar het was meer een uitlokpost. De wind is afgezwakt maar het regent nog steeds te hard voor een brandstapel![]()
Nu op een of andere muziekzender Celine Dion met it's all coming back to me![]()
Schijnt pijnlijk te zijn als je erop moetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar wat is er mis met een brandstapel?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Schijnt pijnlijk te zijn als je erop moet
Thnx bro. #3333 moeten we massaal naar de DJ van dienst mailenquote:
Constantquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef alors het volgende:
[..]denk je echt dat ik me druk maak over jou?
neuhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef TheFastOne het volgende:
Gotye begint nu wel m'n neus uit te komen...
Nou, idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef TheFastOne het volgende:
Neuh, niet per definitiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is niet ieder nummer in de MT5 een misbaksel?
Schijn je ook naar te kunnen SMSen.quote:
quote:
Indeed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef TheFastOne het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 13:54:25Hahaha! RT @CazzzQ: Uitvaartcentrum Bye Bye Man bestaat echt!
@gerardekdom #3FM - http://t.co/JQ3FOep0 reageer retweet
Alleen jammer dat het een Photoshop isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 13:54:25Hahaha! RT @CazzzQ: Uitvaartcentrum Bye Bye Man bestaat echt!
En jammer dat 'ie voor die Photoshop geen Comic Sans heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het een Photoshop is
En de moeite niet heeft genomen de tekst in een boogje te laten lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En jammer dat 'ie voor die Photoshop geen Comic Sans heeft gebruikt.
twitter:sodimitriop twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 19:47:07"wie het te vaak DOET zal HET niet meer TREKKEN"(SoDimitriOp) reageer retweet
Wel grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef hole1988 het volgende:
lekker windje http://www.weerstation-emmen.nl/quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef Evertjan het volgende:
hoe is het in het hoge noorden qua weer?
Ik dacht dat het wat rustiger zou worden, maar werd net bijna van de weg geblazen/gespoeld. En het onweerde en bar weinig zicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef Evertjan het volgende:
hoe is het in het hoge noorden qua weer?
alles boven Zwolle is het hoge noorden voor mijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wat rustiger zou worden, maar werd net bijna van de weg geblazen/gespoeld. En het onweerde en bar weinig zicht.
Op het onweer na heerlijk weertje![]()
(niet heel erg hoog in het noorden trouwens)
Volgens mij kom ik er dan net mee wegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alles boven Zwolle is het hoge noorden voor mij
Ik ook. Ik dacht dat we 't wel gehad hadden, maar 't ging een tijdje terug toch nog aardig los.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik er dan net mee weg
Binnen hoorde ik niets meer dus ik stapte nietsvermoedend in m'n autootje. Hij had er moeite meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook. Ik dacht dat we 't wel gehad hadden, maar 't ging een tijdje terug toch nog aardig los.
wehehehehequote:
quote:
het isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef Evertjan het volgende:
GREENDAY!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DOE JE HAAR MET EEN GITAAR !!!!!
Netjes, op Twitter doet ie niet even een bedankje, zie ik.quote:
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 21:50:52Ik moet jullie iets vertellen.. Ik loop er al een hele tijd mee.. Euhmm.. Ik val op vrouwen! #uitdekast Eindelijk, het is er uit! reageer retweet
Nu kan je hem dus wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Nu op cultura 24: 3 voor12 sog van het jaar, nu Ben Howard-The Wolves kon ik nog nit maar wat een geweldige plaat!
Donderdag gaat het ook heerlijk kloteweer wordenquote:
ik ga met mijn broek op de enkels buiten staanquote:
dat heb je weleens geiler gezegd.quote:
quote:
quote:
quote:
Nu al? ik ben er netquote:
Ik ben benieuwd.twitter:julianvelard twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:41:49@gerardekdom Happy New Year too! Working on new music this month and a little some of it is for you. Keep your ear to the ground aka Sjaak! reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:50:40BAM! Blij met de mail die ik zojuist krijg van Irene Moors. Ze komt na jaren eindelijk langs bij #EkstraWeekend. 27 januari. Tof! reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef hole1988 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 22:50:40BAM! Blij met de mail die ik zojuist krijg van Irene Moors. Ze komt na jaren eindelijk langs bij #EkstraWeekend. 27 januari. Tof! reageer retweet
Ik hoorde juist veel positieve berichtenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ik vond haar niet zo leuk in het glazen huis...
Ik vond haar prima deed leuk mee en zat niet de kloten met een laptop/mobiel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
Ik mag hem ook wel!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:09 schreef hole1988 het volgende:
Ik vind dat GBTTZ weer een lekkere meedeinzer heeft.
Nee absoluut niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef TheFastOne het volgende:
Heui!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Hooij
Tijd voor een biertje, of niet dan
Ze vond alleen zichzelf zo verschrikkelijk leuk en belangrijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vond haar prima deed leuk mee en zat niet de kloten met een laptop/mobiel.
Mwah, dat belangrijk weet ik niet, maar mag een mens zichzelf ook eens leuk vinden? Of is dat nou weer direct arrogant...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze vond alleen zichzelf zo verschrikkelijk leuk en belangrijk![]()
![]()
Nee, ik vind dat niet arrogant! Maar goed, ik ben natuurlijk ook de bestequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, dat belangrijk weet ik niet, maar mag een mens zichzelf ook eens leuk vinden? Of is dat nou weer direct arrogant...
Ondanks het immense succes zo gewoon geblevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet arrogant! Maar goed, ik ben natuurlijk ook de beste
Absoluut, dat past ook wel binnen mijn goede aard. Immer bescheidenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ondanks het immense succes zo gewoon gebleven
Ik ben benieuwd hoe lang ze het vol houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-op-de-zuidpool.html
Dat verdienmodel ziet er goed uit.
Me2.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang ze het vol houden.
Eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
Skrillex![]()
Vreemde muziek, maar ik kan het wel waarderen
Ik spreek graag de waarheid in ttsquote:
O.M.G. Wat een liefdequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik spreek graag de waarheid in tts
En ik hou zo ontzettend veel van deze reeks & minthydat ik me niet kon inhouden!!!1
VUILE TAALNAZI!quote:
Je benguwoon main sgatjquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
O.M.G. Wat een liefde![]()
![]()
Waarom eigenlijk?
Oke, maar dan alleen digitaal hoor! IRL doe ik daar niet meer aanquote:
Ja in het Fries is er voor kende en kon ook één woord. Maarja rede te meer om erop te letten wat mij betreftquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VUILE TAALNAZI!
Komt door de westfriese taalinvloeden hier!
Jaa ik ben ook aan het luisterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:17 schreef borisz het volgende:
Ellen ten dammeop radio1 nu in Casa Luna.
Ja nee, mijn tastbare liefje van vlees en bloed ga ik nu weer ff knuffelenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, maar dan alleen digitaal hoor! IRL doe ik daar niet meer aan
Je hebt al een IRL-schatje??quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja nee, mijn tastbare liefje van vlees en bloed ga ik nu weer ff knuffelen
Jij bent mijn digibabe. Tenzij je dat niet zou willen, ofzo
Harem ftwquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt al een IRL-schatje??
Maar ik wil toch helemaal niet tweede-keus zijn!![]()
*knak*
*kras*
*voor bus springt*
Ik HEB al een harem, 2 vrouwen (1 hetero, 1 lesbisch) en een man (hetero). Het zou alleen maar meer ingewikkeld worden, net als een mummy...quote:
Trustequote:Op woensdag 4 januari 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen. Toedels en morgen op naar #3333????
quote:
>> http://whgdierenartsen.nl(...)mID/214/Default.aspxquote:Het klinkt altijd zo naar: amputatie van de penis. Moet dat nou echt? Ja, dat moet in een aantal gevallen echt gebeuren. De operatie valt reuze mee en is al gauw vergeten bij het zien van het resultaat. In onze praktijk kennen wij niet iemand, die er spijt van heeft. In alle gevallen is de kater van veel ellende verlost.
Page cannot be foundquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
>> http://whgdierenartsen.nl(...)ID/214/Default.aspxx
aangepast een x te veel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Page cannot be found![]()
Is overigens een veel voorkomende operatie bij katers met blaasgruis
Erg zielig... Ik vond het al zo sneu dat mijn katten zo verontwaardigd zaten te kijken nadat ze geholpen warenquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:13 schreef themauster het volgende:
Eerste werkdag van 2012 is begonnen.
quote:
Tuurlijk. M'n pak hangt klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik HEB al een harem, 2 vrouwen (1 hetero, 1 lesbisch) en een man (hetero). Het zou alleen maar meer ingewikkeld worden, net als een mummy...
Edit: En ik hoop dat Sersjee alsnog wil trouwen, ik zal nu mijn TomTom meenemen![]()
Moguh!quote:
Die zag ik niet aankomen. Ik ben van schrik heel hysterisch rondjes gaan rennen, wapperend met mijn handen. Zelden zo'n paniekaanval gehad.quote:
Das niet duur, ik ga oefenen op mijn "woef"quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
12 euro per dag voor je hond in dat vijfsterrenhondenhotel. Ow, en je kunt 'm laten föhnen
.
http://www.dierenhotelmarijke.nl/tarieven.php
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Das niet duur, ik ga oefenen op mijn "woef"
[..]
[..]
Jij ook!quote:
Jij ookquote:
Ik werk op een woonvorm met mensen die sociaal wat beperkt zijn, ik moet het goede voorbeeld geven... Best lastig af en toequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Sociaal wenselijk gedrag is echt nergens goed voor joh
Helaas doen mijn collega's net zo wenselijk als dat ik dat doequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij ook
@minthy: Sociaal wenselijk gedrag? Tja ik begrijp wat je bedoelt ja... Gelukkig werk ik met allemaal nerds op kantoor die er echt zelf geen reet om geven, dus dat ik tegen hun kan zeggen: HEY! WAAR IS M'N NIEUWJAARSGROET
Hans...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Minder dan 100 posts verwijderd van topic #3333!!!!
Het was ons zonder Hans nooit gelukt!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
Minder dan 100 posts verwijderd van topic #3333!!!!
Het was ons zonder Hans nooit gelukt!
Ohquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werk op een woonvorm met mensen die sociaal wat beperkt zijn, ik moet het goede voorbeeld geven... Best lastig af en toe
Welkom welkom welkomquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Middag![]()
3fm maar weer es aangedaan
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Middag![]()
3fm maar weer es aangedaan
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh![]()
Niks voor mij die baan, ik werk met criminelen, daar kan ik nog wat van leren
Hans is de verloren zoon van Freddie Mercury die vorig jaar groots afscheid nam van dit topicquote:
Een soort van hafgod in dit topic, hij heeft zichzelf een tijd geleden digitaal de nek omgedraaid (lees: account aan de wilgen gehangen)quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik begeleid wel een aantal rehabiliterende TBS'ers maar daarvan ga ik maar niets leren
Doei!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
Ik ga een middag/avond arbeidsvreugd opdoen. Tot later
Volgens mij was het op valentijnsdag dat ie z'n laatste post postte, dus veel plezier met zoekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef TheFastOne het volgende:
Waar bestond zijn grootse afscheid uit?
[3FM #2878] We nemen afscheid van HANSquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij was het op valentijnsdag dat ie z'n laatste post postte, dus veel plezier met zoeken
Goedemiddag
Zat ik er net een dag naastquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
[3FM #2878] We nemen afscheid van HANS
Zijn laatste post en tevens zijn 100.000e in 3fm reeks: [3FM #2878] We nemen afscheid van HANS
Dit topic er ook nog bij doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
[3FM #2878] We nemen afscheid van HANS
Zijn laatste post en tevens zijn 100.000e in 3fm reeks: [3FM #2878] We nemen afscheid van HANS
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef Swomp het volgende:
Als je je bril afzet, val je dan achterover?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:41 schreef Swomp het volgende:
Als je je bril afzet, val je dan achterover?
Klopt idd, is al weer lang geleden dat ik 3fm smiddags heb geluisterdquote:
Je moet er uit 9 kiezen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Moeilijk. Kan niet kiezen tussen 1 en 2. Die derde zuigt, met Scooter uit 2003 er tussen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:45 schreef CindieY het volgende:
Oh wacht. Zijn het niet 9 losse fragmenten maar 3 setjes van 3 al?
Wat stom. Zoals ik het begreep mocht je kiezen uit 9 losse fragmenten en zou Rabbering ze wel even live aan elkaar mixen. Niet dusquote:
quote:Mix 1: Stars, Are you ready to fly en Mosselman. (46%)
Mix 2: I wanna be a hippy, Burning love en Rave on (42%)
Mix 3: Gabbertje, Mirror of Love en Weekend (12%)
Ik dacht aan Commander Keenquote:
KEEN!quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:40 schreef Swomp het volgende:
Uiteraard heb ik weer het hakkenmomentje gemist ?
http://radioplayer.omroep.nl/3fm/kx/quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand de 3FM-url van de KX stream?
quote:
Thnx.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef themauster het volgende:
[..]
http://radioplayer.omroep.nl/3fm/kx/
Hansquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 7 posts voordat we het Hans topic hebben
Hoezo?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 7 posts voordat we het Hans topic hebben
Te laat...quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doekje, Sersj?
[..]
Die zag ik niet aankomen. Ik ben van schrik heel hysterisch rondjes gaan rennen, wapperend met mijn handen. Zelden zo'n paniekaanval gehad.
Ik ben nu weer rustig, ze hebben me een kop koffie voorgezet.
En nu wil ik trouwen. En batsen alsof mijn leven er vanaf hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |