Kwaliteits tt met een puike vraag!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef alors het volgende:
Jezus pauper had je haast of zo, als het nou een briljante TT was...FAIL
als je het maar hard genoeg schreeuwt geloof je het zelf misschien nog jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kwaliteits tt met een puike vraag!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, sterker nog: het introductiefilmpje wordt ingesproken door Roos
Geinigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
Met het volgende topiek kunnen we naar 3FM smsen
Was ook een van de saaiste live-optredens waar ik naar toe ben geweest op parkpopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:57 schreef alors het volgende:
Zo op het eerste gehoor vind ik het niet echt super deze van GBTTZ, maar zal volgende week wel megahit worden
heb ik gewoond!quote:
mwoah, valt tegenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:01 schreef alors het volgende:
'Meisje met rooie haren, die kunnen rimmen.. ' Sander
ik vind dat ook leukquote:
Af en toe wel maar het was meer een uitlokpost. De wind is afgezwakt maar het regent nog steeds te hard voor een brandstapelquote:
misschien een domme vraag, maar wat is er mis met een brandstapel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe wel maar het was meer een uitlokpost. De wind is afgezwakt maar het regent nog steeds te hard voor een brandstapel![]()
Nu op een of andere muziekzender Celine Dion met it's all coming back to me![]()
Schijnt pijnlijk te zijn als je erop moetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar wat is er mis met een brandstapel?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Schijnt pijnlijk te zijn als je erop moet
Thnx bro. #3333 moeten we massaal naar de DJ van dienst mailenquote:
Constantquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef alors het volgende:
[..]denk je echt dat ik me druk maak over jou?
neuhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef TheFastOne het volgende:
Gotye begint nu wel m'n neus uit te komen...
Nou, idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef TheFastOne het volgende:
Neuh, niet per definitiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is niet ieder nummer in de MT5 een misbaksel?
Schijn je ook naar te kunnen SMSen.quote:
quote:
Indeed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef TheFastOne het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 13:54:25Hahaha! RT @CazzzQ: Uitvaartcentrum Bye Bye Man bestaat echt!
@gerardekdom #3FM - http://t.co/JQ3FOep0 reageer retweet
Alleen jammer dat het een Photoshop isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 03-01-2012 om 13:54:25Hahaha! RT @CazzzQ: Uitvaartcentrum Bye Bye Man bestaat echt!
@gerardekdom #3FM - http://t.co/JQ3FOep0 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |